Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
Preskočiť hlavičku portálu

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Na vecnú diskusiu poslanca Číža nevolajte (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

To už dávno vieme

Ale najlepší o Čížovi je aj tak tento:

http://matejhospodar.blog.sme....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dámy a páni

toto stojí za prečítanie. doporučujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vďaka, že si to sem dal. Paráda !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rečnícke hviezdy

Pridávam niekoľko ďalších hviezd našej politiky.

http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...

Bohužiaľ najlepšiu rečnícku hviezdu Janka Ľuptáka Kelňu som nenašiel v dostatočnej kvalite z čias Mečiarovej vlády. Tí čo si ho pamätajú, dajú mi za pravdu, že je tvrdou konkurenciou aj Čížovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zabudol si na profesora

Hodnoť:   mínus indicator plus

alebo toto.

a čo tento rečník s "podobným hlasom"

http://tv.sme.sk/va/15920/hlas...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

heh to je huste

ale ciz je fakt dost vymlety typek.. podobna ako nas pan pretekar
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no neviem, ale podľa mňa je medzi výkonom a výnosom rozdiel
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máš pravdu

Ale na tom, že Číž je pablb, a že strieľal hocijaké čísla čo mu napadli, to vôbec nič nezmenilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

doplnil som aj ten objem prepravy, je to rovnako pad o tretinu, nie o Cizovu polovicu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zmea

ak si niekto myslí,že v tejto našej krásnej vlasti sa niečo zmení je na omyle.žijeme aby sme prežili
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pane Bože, to čo je za novinárčina?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

?

Co to ma spolocne s novinarcinou ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

teraz hovoríte o blogu alebo o diskusnej relacii? Áno správne, ani jedno nie je novinárčina.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba sa TA3 spytat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie je to ten čo rozpráva

ako keby ho pálil horúci zemiak v ústach?

Ale rozpráva chytro, a to štatistickému voličovi stačí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Číža, ako legendárne ho jeden nazval - generátor náhodných viet, si viem ako na dlani predstaviť v družstve JRD so slaninou, cibulou a strúčikom cesnaku na stole a zároveň počas raňajok dumá nad číslami astronomicky zvyšujúcej sa ekonomiky našej socialistickej vlasti a zabezpečuje pre nás svetlejšie zajtrajšky. Za múrom sú kravy a voly a ten neskutočne čistý sedliacky vzduch sa ponára do odevov našich súdruhov. Až mi slza vyšla, ako sa mi cnie za tými časmi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ŠKAMLOVÁ:

No, doteraz som o tejto dievčine nemal ani poňatia, to meno vidím prvý krát. A aj ju. Ale vysvetlí mi niekto NAČO potrebuje 22 ročné dievča si "skrášlovať" zadoček pomocou nejakej rádiofrekvencie? K čomu je to dobré?

Ja všetky tie neskutočne "oživujúce" krémy a všelijaké blbosti, ktoré čoraz viac tlačia do reklám pre ženy, alebo žehlenie tváre, kedy 40 ročná síce omladne, ale ako bude vyzerať o 20 rokov, považujem za dobrovoľnú sebadeštrukciu krásnej ženskej pleti. Nedávno som stretol bývalú spolužiačku z vysokej, nevideli sme sa 25 rokov. Ona bola expert na rôzne krémiky, stále sa malovala a keďže žila v zahraničí, mala veľký výber. Samozrejme jej som povedal opak, ale skutočnosť je taká, že som ju takmer ani nespoznal. Samé vrásky a to nemá ani 50... Myslite na to dámy, pretože ja zastávam názor, že nie je možné skrášlovať niečo, čo je pekné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

co trepes

ze cargo nemalo vzdy stratu, tam kde nie je papierovo strata, tak dal stat obrovsku dotaciu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pekne.
ale diskusia o privatizacii alebo neprivatizacii carga mi pripada podla toho, co viem, komicka, pretoze cargo je v strate alebo zisku podla pravidiel absurdneho 'trhu', kde zaklad jeho nakladov urcuju statne zeleznice urcovanim cien za infrastrukturu. primarnym ucelom carga je aj po privatizacii dotovat neefektivnu osobnu dopravu. aspon to mi z toho vyplyva a ta diskusia bola v tomto velmi nepostacujuca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pleties piate cez deviate :) cargo je nakladny prepravca...ZSSK je osobny prepravca...ZSR vlastni infrastrukturu (kolajnice, trakciu atd)...3 oddelene firmy...ani jedna z nich nie je sprivatizovana (jedine sa islo predavat cargo a to robert velmi prezieravo zrusil)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Fakt prezieravo ?

By som povedal, že presieravo.
Už 166 mil. Eur je presraných.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je len pôžička.

Nerátam sumu, ktorú sme mohli dostať z privatizácie do II. piliera.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nevyznam sa v tom, ani som sa tak netvaril a vdaka za informaciu.
ale meni to nieco na tom fakte, ze je cargo v strate kvoli cenam, ktore mu dava zsr? a to, ze cargo tym dotuje obrovsky zadlzeny a neefektivny zvysok zeleznic?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak neviem,

ako to autor myslel, že z 30 000, klesne počet, trochu nadzamestnaných na 3 - 5 000 a ostatných, 25 000, by pri teda sprivatizovaní mal štát na krku.Teraz má štát na krku Cargo, zrejme aj tých ľudí, keďže neziskuje nejako mimoriadne, no nechajme. Tento druh aritmetiky je rovnako zavádzajúci ako Čížove zvášty už dlho nepočúvateľné.
Apropos, ak by sme takto staticky prepočítavali ľudí prepustených z práce a abstrahovali od dynamiky trhových zmien možnosti zamestbania sa, tak dnes by sme evidovali možno 5 mil. nezamestnaných. No verím, že autor iba hodil otázku do placu.Lebo inak, Ficovstvo si takéto "argumenty" rád osedlá...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho