Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
Preskočiť hlavičku portálu

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako sa rozísť s UPC v 40 jednoduchých krokoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto je pribeh mojho vztahu s UPC

Pred dvoma rokmi som si objednal internet a samoinstalaciu. Po uisteni, ze koncovy bod je zapojeny, som si prevzal na pobocke zariadenie a utekal domov instalovat. Po zapojeni modem vykrikoval, ze nema signal. Po zavolani na call-centrum mi poslali technika. Ten musel zapojit moj koncovy bod do rozvadzaca a este aj vymenit nefunkcny modem.

Cas plynul a prisla mi faktura na uhradu vyjazdu technika. Ihned som to isiel reklamovat (osobnena na pobocke), pricom UPC mi moju reklamaciu najprv zamietlo z dovodu, ze predsa "ziadali ste o technika". Nasledne som opat isiel na pobocku a pracovnicka uznala, ze to nebola moja chyba a nemal by som za to platit. Dostal som dobropis.

Cas plynul. Priblizne po roku som sa prestahoval a ziadal som o zmenu miesta instalacie. Vsetko by to bolo skvele az na to, ze modem zase vykrikoval ze nema signal po pripojeni na novy koncovy bod. Isiel som zase osobne na pobocku, kde mi tvrdili, ze koncovy bod je zapojeny, ale nema ziadnu odozvu. Poslali technika, ktory ten koncovy bod zapojil do rozvadzaca. Tentoraz zadarmo!

Cas plynul a blizil sa koniec viazanosti. Vsetko som si nastudoval, zistil som, ze ak ukoncim sucasnu zmluvu a otvorim novu tak to bude pre mna vyhodnejsie. Opat som osobne zasiel na pobocku. Povedal som, ze mi konci viazanost a ze chcem ukoncit zmluvu. Za par minut som podpisoval ukoncenie zmluvy.
Po par dnoch mi zavolali z UPC, ze preco sa s nimi chcem rozist. Odpovedal som, ze ak by som vyuzil novu ponuku internetu, tak je tam poplatok 19.90€ za prechod na novu sluzbu, co odmietam platit a radsej ukoncim zmluvu. Pani ma uistila, ze to stornuju, tak som suhlasil so zviazanim sa zase na dva roky.

Cas plynie, stahujem sa a menim miesto instalacie. Som zvedavy, ze ci ma zase modem okrici, ze nema signal v novom koncovom bode ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keby si bol zena

tak by som Ta podozrieval, ze sa tesis na rande s technikom :P
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jj tolko stahovanie kvoli internetu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak sa nesťahuj a budeš mať kľud...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobrý deň prajem pán Marec,

radi by sme sa vyjadrili k Vášmu blogu týkajúcemu sa našej spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA. Mrzí nás, že takto vnímate situáciu spojenú s Vašou sťažnosťou. Na základe Vášho článku sme celý prípad preverili a radi by sme k nemu poskytli presné a podrobné informácie. Máme totiž za to, že Vami uvedené údaje a opis situácie, nie sú v súlade so skutočnosťou. Záznamy Vašich rozhovorov s našimi pracovníkmi jednoznačne potvrdzujú, že z našej strany ste získali presné a správne informácie, a jednoznačne vyvracajú, že prišlo k pochybeniam, ktoré ste uviedli v blogu. Týmto by som Vás chcela požiadať o súhlas so zverejnením prepisu telefonického rozhovoru Vašej komunikácie s pracovníkmi nášho Call centra. Ďakujem, Mária – UPC Webcare.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

samo, das suhlas?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ano, ano

Boze, toto by bola taka chutovkova pripadova studia, daj suhlas, daj, prosim, je totiz mozne, ze UPC ma pravdu a Teba zmiatla pamat alebo Tvoje usi, prosim, daj...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na vašom mieste, by som radšej mlčal.

Mne ste vyviedli niečo 20x horšie. Tiež som si so slávnym UPC vymieňal maily, telefonáty, osobne sa chodil rozčuľovať. Napriek tomu, že som mal telefonicky dohodnuté A, 4x ste mi opakovane poslali B. Zdá sa vám to normálne? Prajem UPC, aby už nezískalo ani jediného zákazníka. Jednáte neseriózne, zavádzajúco. Darmo tu napíšete, že realita je iná. Asi vám už verí málokto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a ze UPC sluzby su tak drahe ked zamestnavaju ludi ktori sleduju diskusie a robia statistiky :(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dobry vecer,

opsravedlnujem sa za oneskorenu odpoved, nebol som na internete. Hoci sa prva telefonicka konverzacia odohrala este pred Vianocami, som si stale isty, ze som moznost zavedenia overoval a dostal kladnu odpoved (myslim, ze dostupnost sluzby si pred podpisom zmluvy overi kazdy), takze moj suhlas na zverejnenie mate.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mmm

v tom bude isto nejaká kuleha, niečo ako, že ty si sa spýtal, či je služba dostupná na tej a tej ulici, ale nepovedal si číslo, alebo tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

preboha, ale ved to by mali vediet oni, a nepustat sa do niecoho, co neexistuje...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kuleha nekuleha

take cislo ulice je dost podstatna vec... niekedy ma ulica aj 2 km :))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hura!

Idem citat dalej, ci uz webcare dalo prepis rozhovoru... tesim sa na to ako dieta na novu hracku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pravdivý príbeh zákazníka UPC, p. Mareca

Vzhľadom na zavádzajúce tvrdenia uvedené v blogu p. Mareca, týmto chceme vysvetliť a podať skutočný obraz tohto prípadu, ktorého opis pre lepšiu prehľadnosť uvádzame chronologicky.

1. Pán Marec 28.12.2012 volal na Call centrum UPC, kde sa informoval o skončení zmluvy a vyjadril záujem, že na ďalšie obdobie chce okrem internetu využívať aj digitálnu TV. Uviedol, že služby využíva na Mýtnej 36, neskôr opravil tento údaj na Mýtnu 38, s tým, že v nespresnenom čase sa plánuje sťahovať na novú adresu „niekde v Rači“. Informovaný bol o tom, že prekládka je možná, ak je budova zakáblovaná. Pracovníčka UPC mu následne ponúkla viaceré možnosti služieb na výber, p. Marec si chcel ponuku vybrať na webe, na čo mu agentka ponúkla, že mu môže spätne zavolať. Súhlasil, dohodli sa, že mu zavolá o hodinu.
2. Pracovníčka UPC o hodinu volá p. Marecovi, pýta sa ho, či si vybral služby na webe z našej ponuky. Zákazník potvrdzuje, že áno, nasleduje dohoda na balíčku služieb. Keďže p. Marec stále nevie presnú adresu, kam sa plánuje sťahovať, pracovníčka UPC mu navrhuje, že mu ešte zavolá budúci týždeň, kým zistí, kde vlastne bude bývať, aby bolo možné dohodnúť možnosti prekládky.
3. Dňa 4.1.2013 – Pracovníčka UPC podľa dohody volá p. Marecovi, pýta sa na presnú adresu, kam by chcel prekládku. Uviedol, že ide asi o ulici Hejkovu, alebo Hečkovu, avšak nevie presné číslo domu. Keďže chce po presťahovaní využívať služby bez prerušenia, nasleduje dohoda, že služby budú aktivované zatiaľ na pôvodnej adrese na Mýtnej ulici. Keďže však nevie presné číslo domu, pracovníčka UPC mu odporúča návštevu na Zákazníckom stredisku, kde je potrebné, aby uviedol už presnú novú adresu, a kde zároveň podpíše podklady k prekládke (bez nej nemôžu byť aktivované služby na novej adrese). P. Marec súhlasí s navrhovaným riešením, potvrdzuje ponuku a vyžiada si otváracie hodiny Zákazníckeho strediska.
4. Na Zákaznícke stredisko však p. Marec neprišiel vôbec, nepožiadal o prekládku, a neuviedol teda presnú adresu. Pochopiteľne, všetky služby teda ostávajú aktivované na jeho pôvodnej adrese, na Mýtnej ulici. Set top box, v súlade s novou zmluvou, je zaslaný kuriérom p. Marecovi na ním uvedenú adresu.
5. Dňa 9.1.2013 – p. Marec volá na Helpdesk s tým, že nedokáže zaregistrovať internetový modem. Identifikuje sa na Mýtnu ulicu, neskôr priznáva, že nie je na Mýtnej, ale na Hečkovej ulici. Pracovník Helpdesku ho informuje, že na danej adrese nie sú aktivované služby, nebola spravená prekládka (keďže o ňu ani nepožiadal), ani nemohla byť realizované, keďže bytovka nie je zakáblovaná. Odporúča mu návštevu strediska.
6. Dňa 10.1.2013 – p. Marec navštívil Zákaznícke stredisko, podáva žiadosť o zrušenie zmluvy. Výpoveď je jednomesačná, a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca. Zároveň mu bola zrušená kampaň na ďalšie obdobie, má vrátiť modem a set top box. Uhradiť má iba faktúru za služby, t.j. za január a február. Faktúra na nový balíček služieb mu bola vzhľadom na zrušenie zmluvy stornovaná, o čom bol informovaný aj emailom. Žiadnych 30 € teda nemusel zaplatiť ani nezaplatil.
V čom teda p. Marec zavádza? V skutočnosti vo všetkom, čo v blogu uviedol. Naše vyjadrenie potvrdzujú aj záznamy hovorov p. Mareca s Call centrom; prepisy sú v rozsahu takmer 10 strán, preto ich tu neprikladáme, avšak pre prípadných záujemcov sú k dispozícii, nakoľko p. Marec súhlasil s ich zverejnením. Prečo p. Marec zavádza, to už je otázka na neho. Možno mal iba zlý deň a chcel sa na niekom vyvŕšiť. Aký máte po prečítaní týchto riadkov dojem, čo si myslíte, prečo si p. Marec upravil tento príbeh?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podla toho co pisete to vyzera ze pan marec je bud nesvojpravny alebo blbec alebo klamar...potvrdzujem,ze pan Marec ani jedho z tohto nie je...mna by naozaj zaujimal ten doslovny prepis...mozete ho prosim zaslat na alesus@gmail.com ? dakujem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Alesus, prepisy hovorov máte vo svojej mailovej schránke. Mária, WebCare UPC
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pan Marec

pan Marec si asi pekne nas..l do "blogu" :), kedze predpokladam, ze na vsetky tvrdenia ma UPC nahravku, ako pisu, tak zrejme ma potrebu byt dolezity...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moze UPC potvrdit, ze pred 28.12.2012 neprebehol s panom Marecom ziaden telefonat? On totizto tvrdil, ze prva konverzacia medzi nim a UPC nastala uz pred vianocami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla mna by upc malo este zverejnit aj presny datum, kedy nedoslo k inkriminovanemu telefonatu!!!
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho