Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
Preskočiť hlavičku portálu

Načítavam, moment...

Ako sa rozísť s UPC v 40 jednoduchých krokoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Dobrý deň prajem pán Marec,
radi by sme sa vyjadrili k Vášmu blogu týkajúcemu sa našej spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA. Mrzí nás, že takto vnímate situáciu spojenú s Vašou sťažnosťou. Na základe Vášho článku sme celý prípad preverili a radi by sme k nemu poskytli presné a podrobné informácie. Máme totiž za to, že Vami uvedené údaje a opis situácie, nie sú v súlade so skutočnosťou. Záznamy Vašich rozhovorov s našimi pracovníkmi jednoznačne potvrdzujú, že z našej strany ste získali presné a správne informácie, a jednoznačne vyvracajú, že prišlo k pochybeniam, ktoré ste uviedli v blogu. Týmto by som Vás chcela požiadať o súhlas so zverejnením prepisu telefonického rozhovoru Vašej komunikácie s pracovníkmi nášho Call centra. Ďakujem, Mária – UPC Webcare.
WebCare UPC
Pravdivý príbeh zákazníka UPC, p. Mareca
Vzhľadom na zavádzajúce tvrdenia uvedené v blogu p. Mareca, týmto chceme vysvetliť a podať skutočný obraz tohto prípadu, ktorého opis pre lepšiu prehľadnosť uvádzame chronologicky. 1. Pán Marec 28.12.2012 volal na Call centrum UPC, kde sa informoval o skončení zmluvy a vyjadril záujem, že na ďalšie obdobie chce okrem internetu využívať aj digitálnu TV. Uviedol, že služby využíva na Mýtnej 36, neskôr opravil tento údaj na Mýtnu 38, s tým, že v nespresnenom čase sa plánuje sťahovať na novú adresu „niekde v Rači“. Informovaný bol o tom, že prekládka je možná, ak je budova zakáblovaná. Pracovníčka UPC mu následne ponúkla viaceré možnosti služieb na výber, p. Marec si chcel ponuku vybrať na webe, na čo mu agentka ponúkla, že mu môže spätne zavolať. Súhlasil, dohodli sa, že mu zavolá o hodinu. 2. Pracovníčka UPC o hodinu volá p. Marecovi, pýta sa ho, či si vybral služby na webe z našej ponuky. Zákazník potvrdzuje, že áno, nasleduje dohoda na balíčku služieb. Keďže p. Marec stále nevie presnú adresu, kam sa plánuje sťahovať, pracovníčka UPC mu navrhuje, že mu ešte zavolá budúci týždeň, kým zistí, kde vlastne bude bývať, aby bolo možné dohodnúť možnosti prekládky. 3. Dňa 4.1.2013 – Pracovníčka UPC podľa dohody volá p. Marecovi, pýta sa na presnú adresu, kam by chcel prekládku. Uviedol, že ide asi o ulici Hejkovu, alebo Hečkovu, avšak nevie presné číslo domu. Keďže chce po presťahovaní využívať služby bez prerušenia, nasleduje dohoda, že služby budú aktivované zatiaľ na pôvodnej adrese na Mýtnej ulici. Keďže však nevie presné číslo domu, pracovníčka UPC mu odporúča návštevu na Zákazníckom stredisku, kde je potrebné, aby uviedol už presnú novú adresu, a kde zároveň podpíše podklady k prekládke (bez nej nemôžu byť aktivované služby na novej adrese). P. Marec súhlasí s navrhovaným riešením, potvrdzuje ponuku a vyžiada si otváracie hodiny Zákazníckeho strediska. 4. Na Zákaznícke stredisko však p. Marec neprišiel vôbec, nepožiadal o prekládku, a neuviedol teda presnú adresu. Pochopiteľne, všetky služby teda ostávajú aktivované na jeho pôvodnej adrese, na Mýtnej ulici. Set top box, v súlade s novou zmluvou, je zaslaný kuriérom p. Marecovi na ním uvedenú adresu. 5. Dňa 9.1.2013 – p. Marec volá na Helpdesk s tým, že nedokáže zaregistrovať internetový modem. Identifikuje sa na Mýtnu ulicu, neskôr priznáva, že nie je na Mýtnej, ale na Hečkovej ulici. Pracovník Helpdesku ho informuje, že na danej adrese nie sú aktivované služby, nebola spravená prekládka (keďže o ňu ani nepožiadal), ani nemohla byť realizované, keďže bytovka nie je zakáblovaná. Odporúča mu návštevu strediska. 6. Dňa 10.1.2013 – p. Marec navštívil Zákaznícke stredisko, podáva žiadosť o zrušenie zmluvy. Výpoveď je jednomesačná, a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca. Zároveň mu bola zrušená kampaň na ďalšie obdobie, má vrátiť modem a set top box. Uhradiť má iba faktúru za služby, t.j. za január a február. Faktúra na nový balíček služieb mu bola vzhľadom na zrušenie zmluvy stornovaná, o čom bol informovaný aj emailom. Žiadnych 30 € teda nemusel zaplatiť ani nezaplatil. V čom teda p. Marec zavádza? V skutočnosti vo všetkom, čo v blogu uviedol. Naše vyjadrenie potvrdzujú aj záznamy hovorov p. Mareca s Call centrom; prepisy sú v rozsahu takmer 10 strán, preto ich tu neprikladáme, avšak pre prípadných záujemcov sú k dispozícii, nakoľko p. Marec súhlasil s ich zverejnením. Prečo p. Marec zavádza, to už je otázka na neho. Možno mal iba zlý deň a chcel sa na niekom vyvŕšiť. Aký máte po prečítaní týchto riadkov dojem, čo si myslíte, prečo si p. Marec upravil tento príbeh?
WebCare UPC
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Nesklamalo to, super!

Neprekvapuje ma, ze niektore detaily v blogu nesedia. Sam som urobil podobny test na sebe v minulosti. V priebehu niekolkych tyzdnov som si viedol dennik v konkretnej veci a po skonceni som ho odlozil. Po niekolkych mesiacoch som si este zivo spominal na mnohe z udalosti, ale na moje prekvapenie po precitani dennikov som sa az cudoval ako nepresne, nespravne a prekrutene som si mnohe detaily pamatal.

Z toho vyplyva, ze si nemyslim, ze by Samo zavadzal umyselne. Prave naopak. Podstatna je motivacia, preco cely blog napisal. Je to fakturacia obdobi, ked zakaznik akoze sluzbu odoberal, resp. bolo mu odoberanie sluzby zmluvou umoznene, zaroven bol povinny za nu platit, ale realne odoberat neodoberal, lebo to fyzicky nebolo mozne. Prvy mesiac bez debaty, druhy mesiac klasicky mesacna vypovedna lehota, ked sa poda vypoved pred zaciatkom mesiaca. V podstate draho zaplatil administrativu suvisiacu s nevykonatelnou zmluvou. Ma smolu, lebo podpisal platby za sluzby, ktore nemohol fyzicky odoberat a nebol schopny si overit, ci na danom mieste sluzby pojdu alebo nie.

UPC samotne z toho moze vyjst este zle z dvoch dovodov: v podstate nemoralna fakturacia dvoch obdobi (pravne ok, ale moralne pochybna, slusna firma by to mohla stornovat aj rychlejsie) a pripadne pokial sa este nahodou ukaze, ze popis udalosti z ich strany nie je tiez uplne presny (naznaky: 1. ziaden telefonat pred Vianocami? 2. Samo zo sucasneho prepisu vyzera ako ozaj pomalsi, co vsak moze byt sposobene stresovym telefonovanim).

Inac je Cierny Peter momentalne u Sama. Tesim sa na jeho reakciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a tuto chybu si priznam, prvy telefonat neprebehol pred Vianocami, ale tesne po - 28.12. V tom som sa pomylil, aj ked si myslim, ze na podstate to nic nemeni. Mea culpa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobry vecer,

dakujem za vyhotovenie prepisu, mnohe objasnil, hoci ma len sedem a pol strany a nie desat. Na uvod by som chcel povedat, ze som nemal ani zly den, ani potrebu sa na niekom vyvrsovat. A teraz k veci. V podstate mam len dve poznamky.

Jedna je menej podstatna a tyka sa Vasho bodu pat a konkretne v nom informacie, za ma Vas pracovnik informoval o tom, ze v mojom vchode nie je pokrytie. To je klamstvo, ktore potvrdzuje aj prepis. Cely cas sa v nom totiz rozpravame o tom, ze spravime prekladku na novu adresu, nie je tam ani slovo o tom, ze by bol problem so signalom. To, ze pokrytie na mojej adrese nie je, som sa dozvedel az na druhy den na Vasej centrale a v prepise je to teda presne tak, ako uvadzam v clanku. Tam mi to Vas pracovnik prvykrat povedal, dovtedy som o tom nevedel.

Druha, omnoho podstatnejsia poznamka je o tom, o com je aj nosne tvrdenie clanku. Ak by mi nebola posktynuta Vasou pracovnickou hned pri prvom telefonate informacia ze Vase sluzby mozem vyuzivat aj na novej adrese, zmluvu by som jednoducho neobnovil a nas vztah by sa skoncil. Nenastali by komplikacie ani pre jednu stranu a nenapisal by som ani tento clanok, lebo to naozaj nebolo mojim cielom.

Vasa zamestnankyna mi vsak doslova povedala, ze sluzby vyuzivat mozem nadalej, nachadza sa to v polovici stvrtej strany toho prepisu a ta veta znie presne takto: "Hečkovu (ulicu) tu máme...čiže tam by nemal byť problém, čo sa týka pokrytia, čiže je to úplne v poriadku"

Este raz:
"Hečkovu (ulicu) tu máme...čiže tam by nemal byť problém, čo sa týka pokrytia, čiže je to úplne v poriadku"

Tuto vetu nedokazem vnimat inak ako tak, ze mi povedala, ze co sa tyka pokrytia problem nie je, vsetko je v uplnom poriadku a so sluzbou nebude ziaden problem.

Rozumiem, ze mohlo ist o omyl, lenze tento omyl ma stal mnoho casu, penazi a nakoniec aj tejto polemiky. Verte mi, ze by som sa bez nej zaobisiel. Bohuzial, vsetko, co sa odohralo potom, je irelevantne, lebo som tou vetou bol uvedeny do omylu - co je presne to, co aj tvrdim. Tie prepisy su predsa len na nieco dobre.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pán Marec,
pracovníčka, ktorá Vás telefonicky kontaktovala sa opakovane snažila zistiť číslo obytného domu na Hečkovej ulici, no neposkytli ste jej ho. Na Hečkovej ulici naše pripojenie skutočne funguje a niektoré obytné domy máme zakáblované - no práve Hečkovu 6 zakáblovanú nemáme.
Toto Vám uniká? Uvedomujete si, že stačilo našej pracovníčke v prvom telefonáte 28/12/2012 oznámiť presnú ulicu, číslo domu a číslo bytu?
Takéto "recenzie", kde nie sú uvedené skutočné fakty nás vôbec netešia. Zaujíma nás, ako sa k tejto veci postavíte. Mária, WebCare UPC
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak nemate

zakablovanu celu ulicu, nemala pracovnicka upozornit na tento fakt? Ako ma niekto vediet, ked odpoved je, Heckovu ulicu tu mame, nemal by byt problem, treba sa este uistit, ci ozaj kazdy dom nie je problem? Komu okrem pracovnika call centra, by napadla taka logicka slucka?
Mate ale aspon poucenie do buducna, ze sa nestaci spytat na ulicu ale treba si overit presny dom. Teda aspon by to bolo logicke :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je teda logika...

Ved ked neviem presnu adresu, tak co tu vlastne riesime.. Vyhoveli mu ako vedeli a potom ked povedal presnu adresu, tak vsetko stornovali. Fakt neviem, co sa tu vlastne riesi za problem ???

To ako keby si volal do Tesca, ci maju jogurty v Petrzalke a ked tam prides, tak sa stazujes, ze nemaju prave co ja viem Danone, aj ked si sa na Danone nepytal... super...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak neviem kde budem byvat tak ako chcem riesit pripojenie noveho bytu? ved na to aby ti to vedeli na novej adrese aktivovat potrebujes ulicu, cislo domu a cislo bytu, uz aj bez cisla bytu si vies dostupnust overit na webe co zaberie tak minutu casu.

tiez mi to pride ako taky cirkus ze neviem kde sa stahujem ale chcem tam internet len co dvere otvorim, pricom ozaj staci pri prvej ziadosti/telefonate uviest kde bude clovek byvat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja netvrdim, ze

Samo neurobil chybu. Tiez mi to pride zvlastne vybovovat si pripojenie, ked nevie poriadne ani ulicu a nie este cislo. Ja ked som sa stahoval mal som velmi jasno v tom, ze kam idem a kam musim nahlasit upc. Avsak nic to nemeni na fakte, ze ked niekomu povie operator, ze na danej ulici by nemal byt problem, tak to znamena, ze na cisle 36 problem moze byt. Cize ak by operatorke vyskocilo, ze pozor nie je cela ulica zakablovana, zistite si ci nebudete nahodou na cisle 36, tak verim, ze by si to Samo zistil. Lebo ja teda urcite. To je cele, co som slecne alebo pani Marie z UPC chcel odporucit do buducna, aj ked mi to moze byt jedno nakolko som v inom state.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ci vedel, alebo nevedel je v tomto

pripade irelevantne. Pracovnicka call centra povedala, ze Heckovu ulicu maju a nedala k tomu ziadnu vyhradu. Koniec bodka.
To tahanie presnej adresy, by som si vysvetloval po predchadzajucej informacii tak, ze ju chcu preto, aby mohli uzatvorit zmluvu. V tych prepisoch sa nikde nepise, ze ju chce preto, aby overila svoju zavadzajucu informaciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

prepisy som necital, skor sa divim ze chceli na call centre nieco vobec riesit bez presnych udajov, ved to je nevyhnutne aby sa vedelo zriadit pripojenie v konkretnom byte po prestahovani, netahali to z neho preto aby vedeli vyplnit kolonky do zmluvy.
a tiez sa divim ze sa niekto uspokoji s infom s call centra o dostupnosti sluzby ktoru si vie sam overit behom minuty na webe operatora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presna adresa

to si podla mna trochu mylis s mobilnymi operatormi. Ale ked ti ma niekto zaviest kabel az k tvojej TV, tak zrejme na to potrebuje vediet, kde presne byvas... ci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pan Marec sa iste nudi a nema rad, ak sa veci vybavia na jeden sup, rad ich komplikuje. Maria....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto snad nie je pravda

Vy sa chovate k zakaznikom ako k handram na umyvanie a este mate tuto drzost vypisovat taketo komentare. Ja mam s vami takisto velmi zlu skusenost a vsetko co napisal pan Marec mozem len potvrdit, takze sa tu nehrajte na ukrivdenych. Ste jedna mizerna spinava spolocnost, ktora by v zapadnom - civilizovanom svete neprezila ani mesiac a vas komentar je len potvrdenim vasej drzosti a arogancie. Nastastie ja som vas uz prekukol pred rokmi a u mna budete mat uz navzdy zatvorene dvere a musim sa pochvalit, ze sa mi podarilo od vas odhovorit uz dost vela ludi a v tejto cinnosti nikdy neprestanem. Dufam, ze jedneho dna vypadnete odtialto z dlhym chvostom a zoberiete si zo sebou aj vase mafianske praktiky. Zlodejov a klamarov ako vy tu skutocne nepotrebujeme mame ich tu dost aj bez vas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mmm

o necelé dva mesiace mi končí viazanosť u UPC, už teraz sa teším po všetkých tých článkoch. Mimochodom, neviete mi niekto povedať, či sa u nich dá vybaviť aj net bez viazanosti? Napr. u Orangeu mám takto paušál, keď som dosplácal telefón.

Ak mi budú chcieť pri púredĺžení ponúknuť drahšiu službu, je potom lepšie nepredĺžiť a uzatvoriť s nimi zmluvu novú, ako nový zákazník?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Daj im výpoveď 1 mesiac

pred koncom viazanosti a počkaj si. Zavolajú ti a budú sa ti strkať do z...u. Vybojuješ aspoň 12 mesačnú viazanosť. Aj v prípadnej novej akcii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mmm

to neznie ako zlá rada. Ďakujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ako poriesit UPC

No, ja som sa vdaka tomu, ze kamarata neviem ci teta na pobocke mala rada, alebo poznala dostal k jednoduchemu triku, ako viazanost s UPC ukoncit behom mesiaca za CCA 15 EUR aj to, ked Vam stale trva viazanost. Trik je v tom, ze linku prepisete na noveho zakaznika (co je podla ich podmienok uplne legitimne). Ten hned na mieste da ziadost jednak o znizenei balicka na to uplne najmensie a rovno aj na zrusenie tohto balicka. Kedze je to novy clovek, nema ziadne podmienky na viazanost. Celkovo to vyslo asi na 15 EUR. Ked som si v novom podnajme objednal UPC tak tiez mi kurier nieco doniesol co samozrejme na zaklade jednoducheho navodu nefungovalo. Musel som si priplatit 15 EUR za technikov a ked som ich tam uz mal tak som sa ich pytal ze ci vacsinou takto chodia zapajat ze je tam este nejaky problem alebo len k ludom co neviedka odkial kam ide kabel. Povedali ze skoro vzdy musia este nieco spravit, len UPC to nechce defaultne davat, kedze by to vyzeralo ze je cena zapojenia vyssia (co samozrejme nakoniec aj je).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nuž ...

keď si prezradil toto veľké tajomstvo, ako treba postupovať, a dozvedia sa to aj v UPC, tak si to určite zabezpečia (dúfajme, že si to nevšimnú) :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mam telekom, okrem hnusnej monopolnej ceny v 90-tych rokoch, takmer rovnajucej sa mojmu vtedajsiemu platu za zavedenie pevnej linky, ktoru mi velkodusne ponukli splatit v splatkach, som spokojny a na oplatku vyuzivam u nich vsetky benefity, ake ponukaju. So samoinstalaciou magia - modemu som na mal problem, ale vyriesil som si ho svojpomocne, potom dali na svoju stranku celkom vystizne video, ako to urobit. Snazia sa, ale len preto, lebo ich tlaci konkurencia. Ked sa stal poplatok za pevnu linku plus optik magio internet z dovodu konkurencie prilis velkym, zavolal mi od nich chlapik a ponukol doplnenie zmluvy o opticku magio TV za cenu mojho dovtedajsieho poplatku. Mam teda telekom komplet a som spokojny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vidim aj pozitiva

Vsetci tu nadavaju na UPC, tak dam aspon jeden pozitivny pripad:
pred par rokmi mi UPC oznamilo, ze eviduju preplatok 3 SKK (pre nepamatnikov = cca 2 rozky). Kedze v priebehu cca pol roka nevedeli ani po 3-krat otocenej korespondencii zistit, za ktore obdobie je ten preplatok, tak som im ho venoval na dalsi rozvoj (v skutocnosti ten preplatok ani neexistoval).

A teraz to pozitivum: ani som za to neplatil ziadnu sankciu, ani neboli na mna hrubi, ani ma neodpojili (aj ked toto je asi z dnesneho pohladu negativum).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mmm

ja mám aj pozitívnu aj negatívnu skúsenosť. Tá negatívna je v tom, že ani po minimálne dvoch žiadostiach mi nebola zmenená poštová adresa na faktúre (čo mi momentálne nevadí, lebo faktúru mám elektronickú).

Tá pozitívna je v tom, že mi raz pripojenie išlo podozrivo pomaly, napísal som email, ešte v ten deň mi volali z UPC a rovno mi chalan ponúkol technika, ktorý to príde po víkende skontrolovať (volali sme spolu v piatok o tretej poobede). Technik prišiel, skontroloval, pokecali sme a išiel. Nechcel ani cent.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blahoželám k peknému fejtónu

Nebyť UPC a podobných podvodných, bol by tento skvostný žáner na umretie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no s UPC je to asi v kazdej krajine rovnake. nastastie tu v Rainlande maju celkom slusne pokrytie a rychly lacny net takze pre mna jedina alternativa ... avsak ... dostal som sa s nimi do telefonickeho argumentu 2x. prvy x ma iba tak odpojili z nicho nic, ale nakoniec som zlomil operatorku nech ma odkaze na niekoho kto ma kancelariu s dverami a potom to uz bolo OK. dokonca netik za 1/2 na 6 mesiacov. No a 2hy x tiez boli nejake problemy sposobene ludskym faktorom (pretrhnuty drot) a to som mal poriadne stastie, ze hned som na call centre vychytal chlapca z rodnej hrudy a nakoniec som mal 50Mb net za cenu 30Mb. dobry deal kazdopadne. a po kabli este aj 20 "channels of sh*te to choose from" telka. nebolo to jednoduche, hehe, pocuvat roboticke hlasy asi 10 min a potom vysvetlovacky....mne sa niekedy vidi ze oni maju odobne skolenie ako krasavice alebo vestice na telefone: urzat ta co najdlhsie na linke :) . naco to netusim kedze customer service line je zadara :D :D :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mala som od UPC len analogovu televiziu, nakolko TV nepozeram uz v podstate niekolko rokov, zrusila som to. Poslala som UPC pisomnu vypoved, vypovedna doba bola podla zmluvy 1 mesiac, list som poslala s dorucenkou. Poslali mi list, v ktorom pisali, ze akceptuju moju vypoved a mam u nich vsetko vyporiadane. Absolutne ziadny problem, jednanie bolo uplne korektne. Asi som mala stastie :) Ako pozeram na diskusiu zatial som asi jedina s pozitivnou skusenostou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho