Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené
Preskočiť hlavičku portálu

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako UPC klame verných zákazníkov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

<< < 1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak to by ma zaujímalo,

aké majú vlastne cenníky. Či pre každého zákazníka iné. Asi si hádžu šípky. Som ich zákazníkom, odkedy sú na trhu. Za Fiber Power 25 platím vyše 17 €. Veľmi zaujímavé. pre nich platia asi iné zákony. Tiež uvažujem s nimi skončiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

17 ecok iba za internet? Uz aj utekaj rusit zmluvu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

UPC

Tiez som mal FP25 za 9.90. Ale akurat, ked mi koncila viazanost, tak prisli s tym hlupym zvysovanim cien, tak som sa rozhodol, ze zmenim poskytovatela. Tiez mi opakovane volali s "lepsou" ponukou za 8.90. Aj som chvilu rozmyslal, ze ostanem, ze nebudem musiet zbytocne instalovat novu pripojku, ale doslo mi, ze do toho zauctuju aj ten prenajom za modem a zrazu bola cena vyssia. Tak som sa nenechal obalamutit a odisiel som. A nelutujem. Za internet platim teraz sice o nejake tie 2 eura viac, ale uplna spokojnost. Dokonca mam v cene aj streamovane slovenske a ceske TV stanice, tak si to kludne mozem prepojit na TV staby druhy monitor na PC a tak mat v pracovni na pozadi nejaku tu stanicu ako podmaz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemusíš si brať modem od nich, stačí si kúpiť hocijaký za 20€ niekde v alze alebo hocikde inde a zapojíš to aj sám...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ach ta naivita ...
Fakt si myslis, ze 20 eurovy modem z alzy bude fungovat ?

Len pre zvysenie tvojej informovanosti. Na internet od UPC nemozes mat len tak hocijaky modem, ale potrebujes modem, ktory podporuje telekomunikacny standard DOCSIS 3.0.
Ano, v alze predavaju modemy, ale to su DSL modemy, co je o niecom uplne inom.

A este jedna info, novy DOCSIS modem (Motorola, Cisco, Linksys) stoji cca od 60 EUR vyssie. Aj to len zakladny model, ktory nema napr wifi.
A este treba ratat s tym, ze keby sa ti aj podarilo zohnat nejaky kablovy modem, tak ti v sieti operatora vobec nemusi fungovat. Operator si totizto modemy mohol nechat specialne upravit priamo vyrobcom pre podmienky svojej siete a bezne modemy bez takejto upravy nemusia fungovat spravne alebo dokonca vobec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

;))) UPC mu v prvom rade taky modem do siete ani nepusti, takze o nejakej spravnej funkcionalite sa ani bavit nemusime.... ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to je už len aký podraz...

ak mi nepovedia pri podpise zmluvy, že musím mať model LEN od nich a nemôžem použiť vlastný - nech by to bol aj zhodný model. Nepamätám si, aká bola situácia pred cca 5-10 rokmi, keď prišiel prvý káblový internet od kabel+, no viem, že si sused doniesol VYHODENY stary modem z Rakúska, ktorý šlapal 2x rýchlejšie, potom podovlekal ešte ďalších 10 pre susedov. Kto by si bol pomyslel, že modem bude bottle-neck...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Malý detail - viazanosť.

Viazanosť je jeden ošemetný pojem. Pre zákazníka znamená jedine to, že po tomto termíne môže zmluvu vypovedať alebo zmeniť bez hrozby sankcie. Pre poskytovateľa je to šanca chytiť zákazníka na iný produkt, samozrejme za "lepšiu" cenu. Ale v konečnom dôsledku ak zákazník zmluvu nezmení a ani nevypovie normálne pokračuje ďalej bez zmeny. Poskytovateľ ju musí akceptovať, lebo je to platne uzatvorená zmluva. Jediná možnosť pre neho je zmluvu vypovedať, ale to neurobí, lebo takto má istotu "príjmu" a po výpovedi zákazník môže ísť ku konkurencii a to je neželaný fakt. Chcú si ho udržať.
TEDA: Pokiaľ mi pripojenie vyhovuje, po technickej stránke tak nieje dôvod zmluvu meniť. A tá pekne platí ďalej, veď ani jedna strana ju nemá záujem meniť. Je to totiž zmluva na dobu neurčitú s obmedzeniami na dobu viazanosti.
Moje skúsenosti s Telekomom. Zmluvu som nemenil aspoň 10 rokov, Modem mi stačí, a rýchlosť pripojenia mi zvyšovali ako vernému zákazníkovi bezplatne, akosi automaticky, bez môjho zásahu, pričom to modem zvládal. Iba poslali oznámenie mailom.
Cena modemov je u poskytovateľov značne prehnaná, skúste si to porovnať z internetovými obchodmi, iste si ich nájdete dostatok, a potom uvidíte ten cenový rozdiel. Cena u poskytovateľa si zarátava aj ďaľšie marže a poplatky za dlhodobý prenájom a fakt, že niektoré modemy sa im vrátia príliš skoro a sú nesplatené. Vrátené modemy sa už nedajú znovu posunúť ďaľšiemu zákazníkovi a idú do šrotu. A to zvyšuje ich "predajnú cenu". Pri takto zmenenej kalkulácii dostenete zaujímavé výsledky a sú značne naklonené prezieravému zákazníkovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ani ten

Telekom už nie je tým, čím býval. Tiež začínajú špekulovať. Mám Turbo 2 bez obmedzenia dát na pevnej linke a som s ním spokojný. Teraz v januári som s faktúrou dostal upozornenie, že to bez obmedzenia dát znamená max 120 GB mesačne a potom ma vypnú. Odporúčajú drahšie Turbo 3 kde to je 240 GB. A že vraj bez obmedzenia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bezne dam 240GB aj bez torrentov mesacne. Uz nevedia co si za data pytat pricom staci iba pozerat internetove televizie, youtube a podobne a data naskakuju ako dive. Dnes je beznym standardom vysielanie v HD alebo dokonca full HD kvalite. Akoze co si mysleli, ze na co si ludia kupuju 50Mbit pripojenie? Na Web a emaily?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V podstate suhlasim, ale este by som nieco zdoraznil.
Zvycajne za to, ze sa zakaznik zaviaza na 2 roky (pripadne ine obdobie), tak dostane od poskytovatela nejaku zlavu na sluzby. Cize zakaznik si pocas viazanosti spokojne uziva primerane sluzby za primerane ceny (v idealnom pripade :-) ), ale po skonceni viazanosti zakaznik automaticky prechadza na plne ceny.
A toto si malokto uvedomuje a je to zdrojom mnohych rozhorceni a nadavok na operatorov, ze po skonceni viazanosti si prestali vazit zakaznika a zdvihli ceny o milion percent.
Navyse viazanost "garantuje" nemenne ceny a poskytovanych sluzieb, ale medzicasom sa mohla zmenit ponuka sluzieb a operator uz nemusi mat povodne (dva roky stare) sluzby vobec v cenniku. A to je jeden z dalsich dovodov, ked su zakaznici po skonceni viazanosti nuteni prechadzat na nove sluzby. Nie je to o tom, ze operator chce zarabat na drahsich sluzbach, ale ze za dva roky sa proste situacia zmenila. A zakaznik bud tu zmenu prijme alebo da vypoved.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jednoduche riesenie

Kupit si obycajnu antenu a TV s digitalnym tunerom a mate podla mna dost programov zadarmo a aj v HD :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Alebo v bytovle sa dohodnúť, a

dať si na strechu spoločný satelit. Alebo nemať televízor :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skusenost s Orange

pri uzatvarani zmluvy na Fibernet som im povedal, ze nechcem ani konvertor, ani router, s cim nebol ziadny problem. Konvertor som si kupil na bazosi pouzity prvu generaciu na 9e a taktiez novy router. Po par mesiacoch sa mi vsak moj konvertor pokazil, dioda optical namiesto svietenia iba blikala a internet nesiel. Volal som teda do Orange a ti poslali technika. Technik prisiel, zhodnotil, ze chyba je v konvertori, ktory mi zobral a dal mi novy. Ked som sa ho pytal, kolko budem platit, kedze konvertor bol moj a nemal som ho v prenajme, povedal nic, to je v ramci zaruky :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No veď Ti tro spočítajú,

keď Ti na to prídu :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

***** s UPC

po precitani nejedneho clanku o UPC som pri zriadovani tripleplay o UPC ani neuvazoval....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skúsenosť...

Presne z toho istého dôvodu som s nimi skončil, novým zákazníkom akcia, balík za 20Eur a ty starý, už lapený plať za to isté 49,90. Pred dvomi rokmi som si kúpil satelit a žiadny gauner ma už neoberá mesačne o peniaze. Nervy v poriadku, ponuka na satelite omnoho širšia, niet na čo čakať. A internet mám optiku od Orange a za 2 roky ani jeden výpadok, čo u UPC bol takmer každý týždeň nejaký problém. Čo som sa napočúval - stlačte jednotku......, za 2 roky som do Orangu nevolal ani raz!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

podobné problémy

som mal aj ja s UPC.Poučený s minulosťou, že pri neskorom vypovedaní zmluvy, resp. znížení požiadavok pre ďalšie obdobie - odhlásenie telefónu,- bola v UPC pokuta cca 40 €, vypovedal som v decembri zmluvu 2 mesiace dopredu písomne. Telefonicky ma našli a hneď mi ponúkli ako vernostné zvýšenie fiber poweru 25 na 50 za približne rovnakú cenu. Súhlasil som a tá slečna povedala, že už nemusím nič podnikať, tento dohovor je už novou zmluvou. Samozrejme som tomu neveril a mailom som sa niekoľko krát dožadoval o písomné potvrdenie novej viazanosti aj s uvedením ceny a dátumu viazanosti. Pochopili to až na tretí krát a nakoniec som to dostal s prísľubom, že 1.2. príde kuriér s novým modemom. Kuriér prišiel 3.2. , bolo treba aktivovať telefonicky modem, a 6. 2. mi prišiel mesačný výpis za február o 12 €vyšší. To ma už dožralo a po e- mailoch nastalo vysvetlenie, že ma neskoro zaevidovali,že mám už novú viazanosť a účtovali mi poplatky ako zákazníkovi bez viazanosti a inkaso im dovolilo tento poplatok zaplatiť. Po tom mi potvrdili, že mi vrátia 7 €, ale za zavedenie nového modemu musím platiť 6€. Najstrašnejšie je to u UPC to, že ak by sa zákazník neozval, ich manažment by nechal všetko bežať tak, aby čo najviac naryžovali. Vôbec nemajú zosúladené termíny objednávok , zmlúv,a platieb. Okrem toho, ich pokyny pre výmenu modemu sú pre laika ako som ja také nejasné, že pri požiadavke kuriéra, aby som vrátil aj 2 káble,som v rýchlosti nevedel o ktoré káble mu ide, - je ich tam asi 15 spolu s pozapájanými prístrojmi, kuriér, nemal čas čakať, on sa v tom tiež nevyznal -a len žiadal,aby som rýchlo podpísal nejaké 4 papiere,lebo jemu utekajú peniaze, doporučil aby som tie káble dodatočne odovzdal na centrále. Samozrejme,keď som vybalil nový modem, už som ich rozoznal, vymenil, a o dva dni zaniesol do Petržalky. Tam som sa dozvedel, že kým nevrátite všetko, žiadna zmluva neplatí . Poučenie: S technickým stavom som spokojný, s manažmentom nie, musíte ovládať všetky ich šmejdy lepšie ako oni, pretože sú tak nastavení. A hlavne všetko dojednávať v predstihu min. 3 mesiace dopredu, pretože majú pripravené pekelné sankcie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja sa vlastne čudujem

ako môže niekto ostávať u takého operátora ako je UPC. V dnešnej dobe keď je konkurencie habadej nevidím žiaden dôvod u nich ostávať. Bol som u nich 2 roky a stačilo mi. Prístup pred podpisom zmluvy úplne perfektný. Akonáhle nastali problémy, ukázal sa charakter celej tejto brakovej firmy. Nemožnosť sa dovolať na zákaznícku linku, výjazdy technikov po niekoľkých dňoch, odpoveď na ich nekvalitnú sieť "problém nie je na našej strane" atď. Po tom čo mi začali resetovať pripojenie a škrtiť internet pri sťahovaní väčšieho súboru ma proste odpojili a po pár sekundách opäť zapojili mi prešla trpezlivosť a ich službu som zrušil. Už 5 rok som u oranžového operátora a musím uznať že takú kvalitnú sieť som na SVK ešte nevidel. Tak isto rovnaká spokojnosť aj pri reklamáciách, poprípade výjazdoch technikov. Jediné čo ma na nich štvalo je to že zaviedli "nájom" koncových zariadení... Ale to aj to skôr bola reakcia na vývoj na slovenskom trhu..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Verní blbci

Každý rok ponúkajú novým zákazníkom o 5 až 10 EUR lacnejšie balíky služieb než starým zákazníkom. A my blbci platíme stále viac než nový klienti. Musíme zmeniť dodávateľa, nech si to UPC konečne rozmyslí!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

presne!

aj mne kedysi ponukali horsie podmienky ako novym klientom. Tak som ich poslal do kelu. Nedavno som si predlzil viazanost (pre pokoj v rodine) pri nizsej sume a viac tematickych programoch na Magiu. Takze ak si udrzi doterajsiu kvalitu, min. dalsie dva roky nemam co riesit. A "verni blbci" nech platia UPC stale viac a viac aj nadalej...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

s UuuPiiCii som skoncil

cca 10 rokov dozadu. A neviem cim by ma zaujali dnes pri tak bohatej ponuke na trhu. Ale kto im chce platit, nech plati!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

????

Tak teda poradte čo mám robit? Som totiž v sytuácii kedy sa musím velmi rýchlo rozhodnút.Vo februari mi končí zmluva s UPC.Som z BA II.Mam ten ich triple+najom HD stboxu za 32,5 E/mesiac.Internet je pomalý a TV signál občas "zamrza"Už pred pol rokom som to prestal riešit. Chcem im dat výpoved.Už som si aj našiel niečo lacnejšie čo by mi vyhovovalo.Samozrejme bez stboxu/za ktorý teraz platím nájom 4,9E/mesiac a talefonu/ktorý mi bol aj tak nanič.Volal som z neho len raz,a aj to len aby som ho vyskúšal. PORADITE MI NEJAKE INE ALTERNATIVY, a aka je v tom pripade vaša spokojnost s nimi??? DAKUJEM.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nepoznam aktualne podmienky vypovede

viazanosti. Idealne je ukoncit zmluvu, ked viazanost uz nebezi. To by som skonzultoval s nejakym pravnikom alebo na porade.sk. Ako pisem vyssie ja som dnes spokojny s Magiom TV. Mozte si ho naskladat podla tematickych balikov tak ako potrebujete. Nemusite platit za 50 kanalov, z ktorych realne sledujete len 10. Detaily najdete na http://www.telekom.sk/osobne/t... . Ako pisem vyssie ja som s touto sluzbou spokojny, s UPC sa to neda porovnat. Ja som tam kedysi chcel vypovedat zmluvu a obnovit si ju ako novy zakaznik, ktory mal vyhodnejsiu cenu, ale bol tam uz zapracovany nejaky formalno-technicky odr.b, v UPC to takto vtedy robilo vela ludi, co sa sudruhom nepacilo a zmenili podmienky "akcie" tak, ze ja som ju uz vyuzit nemohol. Tak som sa na nich vykaslal uplne. Neviem ako to tam funguje dnes, ale zo skusenosti inych na nete vidim, ze UPC zostalo odr..vacskou firmou akou bolo uz roky dozadu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

UPC je taky slovensky podvod. Ked skonci 2-rocna viazanost, tak automaticky zvysia cenu. Ak clovek chce inu, tak sa musi zaviazat na dalsie 2 roky a oni to definuju ako zmenu zmluvy a uctuju za to 19€.
 

<< < 1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho