
Tento "luxusný diabol" poháňa trojfázový asynchrónny motor na striedavý prúd s výkonom 240 KW, pohonom na zadnú nápravu. Prevodový pomer je 1,85:1. Trolejbus je vybavený pomocnou energetickou jednotkou - šestvalcovým vznetovým motorom s objemom valcov 6700 cm kubických. Predná náprava je typu MAN VOK07B,stedná náprava je nízkopodlažná portálová ZF AV 132, zadná je nizkopodlažná tuhá ZF AV 132. Brzdový systém je dvojokruhový vzduchový s vnútorním chladením na všetkých kolesách sú kotúčové brzdy. Dokáže prepraviť 129 osôb - počet miest na sedenie 44 + 1 - počet miest na státie 84. Celková hmotnosť vozidla je 33 200kg.
K cene vozidla som sa nedopátral ale určite nie je to lacná záležitosť, predpokladám ze do roku 2020 hlavné mesto Slovenska by mohlo zaobstarať horeuvedený model. Nemecký výrobca uzatvoril zmluvu o dodávke dvanástich trolejbusov pre Královsku univerzitu v Rijáde v Saudskej Arábií.