Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako som úradne prehlásil auto z Nemecka na Slovensko (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Takéto niečo by na mne zanechalo

trvalé následky:). Podobným vybavovačkám sa vyhýbam ako sa dá:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

;-)

... dá sa to brať ako otužovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re

to opisovanie údajov z osvedčenia do žiadosti je pekná debilita, absolvoval som to po kúpe nového auta, v predajni ma tiež upozornili aby som si to okopíroval pred zložením, že sa to priloží k žiadosti, aby sa to nemuselo pracne opisovať,niekde to stačí priložiť napr. Piešťany a niekde napr.NMnV sa to musí opisovať, keď som to povedal policajtovi , ten len utrúsil že to tiež navrhli, ale náčelník to zamietol aj s nie príliš lichotivým komentárom a poukázaním na žiadosť, kde je napísané niečo v tom zmysle, že " žiadateľ vyplní vlastnou rukou". :-)))
Možno by stačilo, aby ten nápis zmizol z toho tlačiva, a náčelník čo vie asi čítať by sa tým nezaoberal a dal priechod pokroku a zjednodušeniu :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hm :)

ale ved to je zabava, nie? prehlasovat :) a nielen zo zahranicia... clovek sa aspon nauci a tak...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

si si isty, ze na tej znacke boli male pismenka SR? nie nahodou SK?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

áš bod ;-)

To je nevýhoda dlhých článkov a zmien na poslednú chvíľu. Dovolil som si to opraviť podľa tvojho návrhu. ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE: Je to blbe

Je to blbe ale bud rad este si relativne velmi dobre obisiel poznam ludi co im to trvalo 2 mesiace som jeden s tych co tam su castejsie
a tiez by som bol radsej keby to prebiehalo ako napriklad v nemecku ale bohu zial s tych ludi len tak komunizmus nedostanes&:-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dakujem za clanok

Mam otazku...kedze ste vlastnil to auto viac ako 12 mesiacov, naco je COC? Ta by nemala byt povinna pri dovoze osobneho majetku akym auto, ktore vlastnite viac ako 12 mesiaco je ?
Dakujem

Pytam sa to z dovodu mojho pripravovaneho navratu z Canady po 6ich rokoch a dovozu 2 aut a motocykla
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zly napad,

s kym sa teraz budem hasterit o americkych autach?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Heheh

sak pisem,ze obe berem ;_) plus SVT pojde s boostom vyssie tam ;-)
btw. toto som ja :
http://www.youtube.com/watch?v=Lfz4oEypG0w
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobrá otázka

Keď som zaplatil za COC dokument v Nemecku, dostal som mail od jednej známej, že vraj po 12 mesiacoch vlastníctva auta v EU žiaden COC dokument v SR nepotrebujem. Pokúsil som sa vtedy platbu stornovať, ale už to nešlo.

Na Úrade pre dopravu v Bratislave tento dokument odo mňa nechceli. Prekvapilo ma, že ho pýtali na Stanici Technickej Kontroly, ale keďže som ho mal, nehádal som sa s nimi a ukázal som im ho. Zaujímavé, že nepotrebovali jeho preklad do slovenčiny ...

Na konci článku sú uvedené odkazy na iné internetové stránky, jednu z nich som nazval niečo ako "skutočný návod ...", to si treba prečítať.

Dovoz z krajiny mimo EU môže byť komplikovanejší ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No,

dovoz jedneho z aut co tu ss spominal bude tusim extremne komplikovany...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

Kdo sa boji nesmie do lesa ;_) ...btw. auto dokazem dat do stock podoby behom 3h ... inak ak vsetko pojde ako ma, mohol by som mat ten SC zapisany v technicaku oficialne.... uvidime
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

linky

3 linky ukazuju na samotny clanok - prosim budte taky dobry a upravte.

Dakujem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dakujem!!!

Linky su opravene, predtym som v adresach zabudol uviest "http://".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Teraz som si nie isty, ale mam ten pocit ze COC uz ani netreba. Ono je to aj dost na hlavu postavene, ze pre prihlasenie auta kupeneho niekde v EU je komplikovanejsie ako prihlasenie auta kupeneho v SK. Myslim ze EU za toto aj poriadne skritizovalo Slovensko, aj za obmedzenie veku dovazaneho vozidla (to tusim uz tiez bolo zrusene).
.
Inak kolega sa prestahoval z DE do AT, a tiez si doviezol auto. Prihlasenie absolutne bez problemov, ziadna stk ani coc sa nekonala. Jedine co musel urobit navyse bolo zaplatit NoVA (to sa v rakusku plati za kazde nove alebo dovezene auto, v nemecku nie). Ale inak mu to trvalo tusim pol dna. A aj to sa este o vacsinu postarala poistovna ktoru si vybral. On im tam nechal vsetky lajstra, a poobede si siel vyzdvihnut znacky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

COC urcite treba. A tusim okrem PN a MI ho netreba prekladat. Ma

dokonca ho dostanete pri kupe noveho vozidla v SK. V ziadnom pripade neodovzdavat original. Hodia ho do archivu. A pokial moje skusenosti prekladatela takychto dokumentov (bohuzial, zerie to kopu casu a clovek z toho fakt blbne) siahaju, COC sa k vozidlu vystavuje IBA RAZ za zivota automobilu. Potom bud vobec alebo je drahe. COC je nieco ako RODNY LIST vozidla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...maju mustru

sorry - raz ako original a potom este jedenkrat ako Duplikat. Kvoli presnosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

fuuu

to bol thriller, ako to robil ten chlaec co siel hned von? zeby mazanec?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

autobazar

Chlapik v DI / STK vol pravdepodobne majitel/zamestnanec nejakeho maleho autobazaru, ktory dovezie niekolko vozdiel za mesiac a ma vytvorenu "socialnu siet" na prislusnych instituciach. Tento know-how si cenia od 25000 nahor...
Porovnajte si ceny v Slovenskych autobazaroch s obdobnymi cenami v EU, porovnajte si nabehy aut v slovenskych autobazaroch s rovnako starymi autami v nemecku. Na Slovensku dochadza k zvlastnemu javu. To iste auto ma po par dnoch na tachometri o 50-100 kkm (spicky su az 300 kkm) menej. Preto sa uvadza STAV tachometra, nie ubehnute kilometre. Kazdy chce lacne auto s nabehom od 100000 do 200000 km A predajcovia ponuknu ludom to co chcu. Pokial ste mali stastie, ze auto bolo servisovane v znackovom servise a mate niekoho kto ma pristup do firemneho systemu zastupcu znacky mozete si to overit, inak musite verit, ze predchadzajuci majitel auta, ktore zvycajne sluzi na rychle dialnicne presuny specialistov/manazerov pouzivala manzelka na rozvazanie deti do skolky.... Ako mi povedal sef jednoho autoservisu (moj kamarat zo zakladnej skoly), po prehliadke jednoho 10rocneho auta s 122kkm - "No, ... bolo velmi kvalitne, profesionalne vycistene.... "

Byrokraticka tortura je HNUSNA, obera rocne desiatkytisic ludi o mnozstvo casu, ktore by mohli venovat niecomu omnoho uzitocnejsiemu. Zial, ti ludia na tych uradoch by sa svojimi schopnostami neuzivili. A tak sa namiesto nasich SLUZOBNIKOV, stavaju iba nasimi DRABMI. Tak FUNGUJE Slovenska statna administrativa/byrokracia. Dnes je ako rakovinovy nador. Rozrastla sa do takeho rozmeru, ze predstavuje vyznamnu volicku skupinu, ktora vedoma si svojej pocetnosti BUDE VOLIT PROTI kazdemu, kto by sa pokusil ju obmedzit :-((

Kto nas zbavi tohoto nadoru?!?

 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Monika Nagyova: Rozčúlená Nemka v Tescu: U nás by sa to nestalo! 8 403
  2. Danica Chames: Kde sa vzala tá nová bojnická príšera? 7 611
  3. Stanislav Martinčko: Pekne sme si vás upiekli, teraz vám dáme trocha zajesť! 6 040
  4. Robert Puk: V ilegálnej ubytovni pod patronátom starostu Kusého znovu zasahovala polícia 5 692
  5. Pavel Macko: Budú sa kupovať nové vlaky? 4 096
  6. Radovan Bránik: Neznesiteľná ľahkosť vraždy 3 240
  7. Marianna Lipková: Rýchlo a zbesilo ( Z denníka obyčajnej učiteľky ) 3 107
  8. Tomáš Benedik: Rusko I - republika Burjatia, jazero Bajkal a ruská pohostinnosť 2 870
  9. Greenpeace Slovensko: Prečo by otvorenie 12. ťažobného poľa na hornej Nitre bolo zlým sci-fi 2 494
  10. Zdravotní Klauni: Môj otec, Alzheimer a my ostatní 2 493

Rebríčky článkov


  1. Dáša Baliarová: Perficio
  2. Milan Lahučký: Juh Kambodže a božský ostrov Koh Rong
  3. Peter Kremsky: Autobusy sa zasnúbili s vlakmi, ideálne manželstvo to zatiaľ nie je
  4. Paula Beinsteinová: Život je opäť PEStrejší
  5. Ján Popovič: Poznámka k internetovej gramotnosti
  6. Martin Gábor: Bojovník Šafi!
  7. Martin Beňo: Progresívne Slovensko
  8. Peter Pipák: Humenné: Správa o stave mesta
  9. Vladimír Krátky: Mučili aj Imreczeho ?
  10. Tomáš Jurkovič: Kto bude parkovať v nových parkovacích domoch na sídlisku Ťahanovce?

  1. Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku
  2. Kiska, Lubyová ani Mičieta. Prečo plagiátorovi na ceste k titulu nikto neoponoval
  3. Ako stratená na festivale. Mayovej cestu na summit označujú Briti za fiasko
  4. Nechcú veľa. Počas prehliadok by sa modelky rady prezliekali v súkromí
  5. Dukla prežila drámu s nováčikom, v Bystrici padlo 11 gólov
  6. Pozícia Mayovej je už neudržateľná
  7. Cleveland čakal na víťazstvo v NFL takmer dva roky, miestne krčmy rozdávali pivo
  8. Čítanie na víkend: Ten, čo predbehol Hitlera a tá, čo sa pomiatla z lásky
  9. Objavili Vulkán, domovskú planétu Spocka zo seriálu Star Trek
  10. Trestanie Orbána má vážne chyby

  1. SaS: Za horiace vlaky môžu rozhodnutia Andreja Danka
  2. Peter Nôta: Vďaka svedkom sme získali archív Paľa Rýpala
  3. Konšpirácie pohlavárov SNS kaličia Slovenský národ: Manipulácie analytika Rafaja
  4. Danko poškodil hrdosť a svojstojnosť národa: Čo sa deje so štátnym dopravcom
  5. Danko vykoľajil železnice: Horiaci vlak zanechal škodu na dvoch kilometroch trate
  6. Mučili aj Imreczeho ?
  7. Danko dusí Národ: Cestujúci z horiaceho vlaku išli 2,5 kilometra po vlastných
  8. Biskup Chautur odmieta obvinenie, že sexuálne obťažoval dieťa
  9. Katolícka cirkev na Slovensku sa zmieta v sexuálnych škandáloch: Kňaz znásilnil dieťa, biskup mal kr
  10. "Progresívnych veriacich" sa zľakol aj Bezák

Už ste čítali?