Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako Národná diaľničná spoločnosť "odborne tlmí" Považskobystričanov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

uff, sialeny radioamater sa opat ozval
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ako rád by som bol ticho

Ale na Železničnej by sa nedalo rádioamatérčiť ani so slúchadlami na ušiach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Žiadosť o informácie

Adresát:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské Nivy 45, 821 09 Bratislava

Vec: žiadosť o informácie
V Považskej Bystrici dňa 29. augusta 2008

Na základe Zákona o slobodnom prístupe k informáciám Vás žiadam o poskytnutie nasledovnej informácie:

Koľko zaplatila NDS, a. s. za uverejnenie PR materiálu s názvom
"Estakádou ponad Považskú Bystricu prejdú prví motoristi v polovici roka 2010", uverejnenom v printovej verzii denníka SME?

Požadované informácie mi prosím zašlite na moju e-mailovú adresu smatana@strazov.sk

S pozdravom,

Juraj Smatana
Občianske združenie Diaľnica a príroda
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

predpokladám, že túto žiadosť si poslal aj normálnou cestou.
alebo len takto v diskusii?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, neželel by som ti počuť, čo hovorili šoféri, ktorí včera poobede prechádzali cez považskú bystricu.
ale neboli to voči bystričanom priateľské slová
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zbytočne som písal

nič si nepochopil
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pocuj, nevidis aky je stav veci? Dialnica Bratislava-Zilina uz je prakticky hotova, az na usek cez PB. Ten treba urobit, chapes? Cim skor, tym lepsie. Ak to ma byt estakadou za 2-3 roky, alebo tunelom za 10 rokov a 5-nasobnu cenu, tak volim tu prvu moznost. Mestske zastupitelstvo v PB malo ~10 rokov na to, aby sa konecne dohodlo na svojom uzemnom plane, a navrhlo realnu variantu stavby. Ze ste sa za tych 10 rokov nedokazali na nicom poriadne dohodnut, za to neobvinuj vsetkych dookola! Svojich zastupcov ste si zvolili sami, tak sa chodte stazovat im! Je to len a len zastupitelstvo PB, koli comu usek BA-ZA nabral takyto sklz...

Ked to neslo podobrom, tak to pojde po zlom. Pretoze keby Slovensko malo cakat, kym sa ludia v PB dohodnu, tak to by aj v Bratislave skor bolo metro, ako dialnica cez PB. A keby zalezalo na mna, kludne zrovnam PB so zemou! Pretoze aby jedna Prdelova Blatnica vydierala (ano, vydierala!!!) cele Slovensko, to uz presahuje vsetky medze. Sutovo to same: mestske zastupitelstvo odsuhlasilo plan rozvoja, aj sposob vedenia dialnice, a teraz sa ozyvaju od sutovcanov nareky a staznosti. Nech sa stazuju svojim poslancom! Maju presne take zastupitelstvo, ake si zvolili. Lenze to este ludia akosi nepochopili, ze volit, to nie je len pravo, ale aj zodpovednost! Pokial daki trpaci volia stylom "ja volim tuto Dura, lebo mi vzdy zaplati stamperlik, ked pride do krcmy", tak potom nech sa necuduju ze ich takito zvoleni zastupcovia zapredaju za vrece krumplov!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Odpoveď Jarrymu

"Dialnica Bratislava-Zilina uz je prakticky hotova, az na usek cez PB. Ten treba urobit, chapes?"
A kedy som povedal alebo napísal, že diaľnicu BA-Ža netreba dokončiť?
"Ak to ma byt estakadou za 2-3 roky, alebo tunelom za 10 rokov a 5-nasobnu cenu, tak volim tu prvu moznost."
Tunel už mohol stáť, od toho roku 1997 sa mohlo začať stavať, keby sa chcelo. Ale stavebné firmy nechceli stavať tunel, lebo na to nemali technológie, a štát namiesto toho, aby dal šancu zahraničným firmám, radšej začal pacifikovať obyvateľstvo. Cena tunela nebola 5-násobná, ale cca dvojnásobná. Boli však podozrenia, že cena tunela bola umelo navyšovaná, aby sa znevýhodnil.

" Mestske zastupitelstvo v PB malo ~10 rokov na to, aby sa konecne dohodlo na svojom uzemnom plane, a navrhlo realnu variantu stavby."
Odkedy trasy diaľnice navrhuje mestské zastupiteľstvo?
Mestské zastupiteľstvo bolo v roku 1996 ukážkovo jednotné - verejne a jednohlasne podporilo variant poza Považské strojárne. Tunelom.

"Ze ste sa za tych 10 rokov nedokazali na nicom poriadne dohodnut, za to neobvinuj vsetkych dookola! Svojich zastupcov ste si zvolili sami, tak sa chodte stazovat im! Je to len a len zastupitelstvo PB, koli comu usek BA-ZA nabral takyto sklz..."

Áha, už mi je jasné, prečo NDS investuje do PR článkov. Kvôli ľuďom ako Ty. Stačí pustiť do sveta mýtus "v Považskej sa nevedia dohodnúť", a národu to stačí. Poslal by som Ti hoci aj doslovné prepisy verejných diskusií, uznesenia zastupiteľstva, ale asi by to bola zbytočná námaha. Ty už názor máš, čo tam nejaké fakty...
"Ked to neslo podobrom, tak to pojde po zlom."
Žiaľ po dobrom to s nami nikto neskúšal. Alebo za "po dobrom" považuješ ponuku v štýle "keď neprijmete diaľnicu ponad hlavy, nebude žiadna?"

"Pretoze keby Slovensko malo cakat, kym sa ludia v PB dohodnu, tak to by aj v Bratislave skor bolo metro, ako dialnica cez PB. A keby zalezalo na mna, kludne zrovnam PB so zemou! Pretoze aby jedna Prdelova Blatnica vydierala (ano, vydierala!!!) cele Slovensko, to uz presahuje vsetky medze."

Čím PB vydierala? Tým, že požadovala diaľnicu poza mesto? Vidím že aj Ty z obetí robíš vinníkov.

"Sutovo to same: mestske zastupitelstvo odsuhlasilo plan rozvoja, aj sposob vedenia dialnice, a teraz sa ozyvaju od sutovcanov nareky a staznosti. Nech sa stazuju svojim poslancom! Maju presne take zastupitelstvo, ake si zvolili. Lenze to este ludia akosi nepochopili, ze volit, to nie je len pravo, ale aj zodpovednost! Pokial daki trpaci volia stylom "ja volim tuto Dura, lebo mi vzdy zaplati stamperlik, ked pride do krcmy", tak potom nech sa necuduju ze ich takito zvoleni zastupcovia zapredaju za vrece krumplov!"
Aha. Takže oni svoju dedinu zapredali. Lenže, zapredať sa dá len niekomu, kto korumpuje. Takže Ty vlastne tiež uznávaš, že stavbári diaľnic používajú voči obciam a mestám neférové prostriedky.
Mimochodom, to bola pointa môjho blogu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zaujímavý príspevok, ten Jarry. Na jednej strane hovorí "keby Slovensko malo cakat", na druhej rovno prizná farbu "Dialnica Bratislava-Zilina uz je prakticky hotova, az na usek cez PB."

V skutocnosti Slovensko nepozrebuje úsek cez Považskú Bystricu, ten potrebuje len a len Žilina. Diaľnica sa pred Považskou Bystricou mala odkloniť do doliny a potom do tunela na Rajec a Vrútky. Bolo by to kratšie, lacnejšie a ekologickejšie. Karty zamiešala Žilina a výsledok je taký, že treba o 12 km tunela viac. A ešte tu budú hovoríť o nejakom Slovensku. Viac na www bodka bliz sie na oko lo bodka com.

Ak by sa naozaj stavala diaľnica Bratislava - Košice, stavala by sa tak, aby už bola hotová, na hlavnom ťahu cez Zvolen. Tam treba jediný tunel Soroška a ten už dávno mal stáť. Nie nejaké Višňové, kde ani kopec netreba prekonať.

Viac na serveri
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Viac na webe

http://www.blizsienaokolo.com/

Opisy sú na môj vkus príliš bombastické a nadsadené, ale fakty sedia. Vrátane charakteristík a postojov zainteresovaných politických strán.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vieš pokiaľ bola pred pb vo štvrtok

na dialnici kolóna? za ňu si bystrica skutočne zaslúži zrovnať so zemou
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veď ty raz pochopíš

až zastane buldozér pred tvojím domom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj v Šútove to pochopili až vtedy, keď prišiel buldozér. Oni tých boľševikov volili na 80%.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Šútovský argument - koho si zvolili

Už som to tu párkrát napísal - a je to aj jeden z prvých bodov v blogu - vlády sa menia, záujmy stavebných firiem zostávajú. Vieš mi snáď povedať jedinú politickú stranu, ktorá sa pred veľkým investorom dokáže nevyvaliť na chrbát s otrčenými nožičkami?
Problém je v tom, že pri súčasnom systéme financovania politických strán si môže strana dovoliť volebne stratiť zopár miest a obcí, ale nemôže si dovoliť stratiť podporu silnej firmy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hm, a v Košiciach, v Bratislave, vieš aké sú bežne dlhé kolóny? Celé tieto mestá by si zaslúžili zrovnať so zemou a obyvateľov vysťahovať voľakde na Sibír!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale v bratislave (košice nepoznám) diaľnice sú. a vedú uprostred sídliska, a nikto sa ich nesnažil sabotovať - všetci vedeli, že sú potrebné.
diaľnica cez prdelovú blatnicu už mohla dávno byť. keby neboli nenažranci a nemysleli si, že bohviečo môžu z toho vytĺcť.
keby bolo po mojom, viedol by som diaľnicu päťdesiat kilomterov ďaleko od prdelovej blatnice
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

FIRMA sa správa k občanom AKO OKUPANT !

Včera som sa vratila ako šofér z Považskej Bystrice. Nechápem prečo by som mala nadávamť na považskobystričanov ako predpokladáte, doprava v Bratislave je oveľa horšia. Z čoho som však skutočne zhrozená je to, ako sa tu správa firma, korá realizuje dialnicu voči obyvateľom. Každy kto má aspoň trochu vrodenej inteligencie a empatie nemože ostať ľahostajný vočí rodinám s malými deťmi ktorým ráno o 6.00 do večera 19.00 búcha buchar a revú vŕtačky asi 15 metrov od domu. Stavba dialnice sa odhaduje na 2 roky a pochybujem ze sa ten neznesitelný hluk zmenší. Keby sa to stalo mne, žiadam od dotyčnej firmy náhradu škody za ujmu na zdraví a životnom prostredí vo výške na prestahovanie do noveho bytu a náhradu za sposobené komplikácie. Hluk podľa mňa niekolkonásobne prevyšuje hygienické normy a za akukoľvek ujmu na zdraví detí, starých ľudí aj ostatných obyvateľov plne zodpovedá realizátor tohoto hluku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

len par otazok
1) vedla mojej bytovky stavaju druhu, myslis ze nevrtaju? ze nebuchaju? ze tu nejazdia nakladne auta? stavba ako stavba
2) zivotne prostredie - myslis si, ze tie kolony aut a kamionov v PB hybajuce sa rychlostou slimaka nevypustia ani gram emisii? a co myslis kolko emisii vyprodukuje kamion/auto co prejde ponad PB za 5s?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

len pár odpovedí

1. nie je stavba ako stavba. Alebo Ti snáď už začali praskať múry na dome, tak ako ľuďom na Železničnej? Ak nevidíš rozdiel medzi stavbou obytného domu, a stavbou pylóna s objemom betonárskych prác 60 000 m3, tak škoda debatovať. Použité technológie sú predsa len "trochu" iné. Je tiež trochu rozdiel medzi tým, keď 15 m od mojich okien vyrastie iný dom, a keď tam vyrastie 30 metrov vysoká opora diaľnice. Ak si to nevieš predstaviť, choď do Podturne a spýtaj sa tých ľudí.
2. skočil si do pasce, ktorú tu nastavili na verejnú mienku. Tiež porovnávaš stav bez diaľnice a stav s diaľnicou nad hlavami. Porovnávať treba stav s diaľnicou ponad hlavy s diaľnicou poza mesto. Ten tunelový obchvat bol úplne reálny, mal by parametre približne tunela Sitina.
Diaľnica vedená ponad mesto, naviac s tromi privádzačmi, v niektorých častiach mesta dokonca zhorší situáciu oproti súčasnému stavu.
Neviem kde to žijeme, že treba vysvetľovať samozrejmé veci. Že diaľnice sa stavajú preto, aby odviedli dopravu mimo obývaných zón, že smetiská sa stavajú preto, aby nám odpadky nesmrdeli pod nosom... ty máš snáď vodovodné potrubie ťahané stredom obývačky? Bolo by to lacnejšie, ako rúry zasekávať do stien!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

súhlasím, len mám jednu otázočku- keď už teda tunel, treba povedať, že to, že je drahší je v podstate zanedbateľná vec oproti tomu, že je aj nebezpečnejší- predsa len, keď sa v tuneli niečo stane, má to oveľa horšie následky ako napr. nehoda na diaľnici "vonku". tunel by sa v tom prípade musel vyradiť na nejaký čas z prevádzky a doprava by zase musela ísť cez mesto-po starom, ako dnes.čo vy na to?
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME