Piatok, 18. august, 2017 | Meniny má Elena, Helena

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Povinné zmluvné poistenie: Potrestaný za vernosť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Zdrvim Peter,

s tym datumom posledneho dna, kedy je mozne podat vypoved. Poznam poistovne, kde vysiel tichy prikaz vypnut v posledny den faxy. Ved telekomunikacie robia chyby. A bezni pracovnici s tym tiez nemohli nic robit...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

preto hovorím, aby si to ľudia nenechávali na poslednú chvíľu, ak sa rozhodnú zmluvu vypovedať. ale poisťovne si musia uvedomiť, že toto nie je spôsob ako si udržať zákazníka. aj keď netvrdím, že toto je bežná prax. takéto info nemám.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A nepreberajú

doporučenú poštu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobrý článok,

v situácii, keď takmer niet trhového segmentu s vernostnými klubmi, kartamoi, bonusmi a podobnými hovadinami je PZP fakt unikátom. Vlani som v tomto období riesil dôležitejšie veci a dosť ma naštvalo, že poistku na rovnaké auto mal kolega o 40% nižšiu ako ja.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

veď to. poisťovniam to tiež predsa nemôže vyhovovať. poistným sa v extrémnych prípadoch dostávame pod 2 000 Sk ročne. a poradcovia to robia takmer za nulové provízie. a keď túto sezónu pribudne ďalšia poisťovňa, tak klienti za uzatvorenie zmluvy asi budú dostávať peniaze.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale no tak, nebud naivny! keby sa im to za tie prachy neoplatilo, tak by to nerobili. alebo si myslis ze poistovne su charita? ver mi, maju to dobre spocitane: o co menej vyberu na poistnom, o to menej vyplatia na poistnom plneni. a problem potom nema ten, komu sa podarilo zjednat zakonne poistenie za 2000sk, ale iny ucastnik cestnej premavky ktoremu tento poistenec sposobi skodu. poistovna sa bude totiz snazit skresat poistne plnenie skodovej udalosti na absolutne minimum, pripadne to rovno zamietnut. a to potom mame take pripady, ze za 3-4 rocnu fabiu zdemolovanu na totalku dostane poskodeny 30-40 tisic sk...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

strategiou je získať klientov cross-sellingom na iné produkty. aj keď mám pocit, že to sa im príliš nedarí. preto sú ochotné ísť aj do straty z PZP.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nebuď ani ty naivný!

Myslíš si, že ak škodu spôsobí vodič, ktorému vyrúbili poistku vyše 4000, že budú ochotnejší platiť poistné plnenie? Rovnako sa ho budú snažiť skresať na minimum, prípadne zamietnuť.
Koľko vinník zaplatil na PZP je irelevantné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jo, aj by som ti skoro uveril... keby kamarat nerobil v poistovni likvidatora! :-)
ak si myslis, ze poistovna bude daky produkt dotovat zo svojich vlastnych zdrojov, tak sa velmi mylis! naopak, kazda poistovna sa snazi o to, aby suma ktoru vyplatia za odskodnenie nebola vyssia, ako to co vyberu za zakonne poistky. Napokon, oni si peniaze nemozu natlacit na kopirke. Len narabaju s tym, co vybrali! Ak by na konci roka poistovna zistila, ze vyplatila viac, ako dostala, tak je to zrele na poplach a vyhodenie riaditela. Takymto "hospodarenim" by totiz coskoro sla ku dnu...
.
Ak jedna poistovna od tisic vodicov vyberie 2 miliony, a druha od rovnakeho poctu vodicov 4 miliony, tak je snad jasne, ze ta prva ma na likvidaciu poistnych udalosti podstatne menej penazi, ako ta druha. Pritom (statisticky vzate) obe budu riesit zhruba rovnaky pocet poistnych udalosti. Samozrejme ze obe sa budu snazit skresat poistne plnenie na minimum, lenze ta prva poistovna ovela viac. Pretoze hranica rentabilnosti je u nich ovela nizsie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takto by to fungovalo, keby bola úmera medzi sumou vybratou na poistnom a sumou vyplatenom na poistnom plnení. Lenže v našich poisťovniach je iná úmera: a to medzi sumou vybratou na poistnom a a odmenami menežmentu + dividentami akcionárov. Poistné plnenie vnímajú ako nepríjemnú záťaž, ktorá im túto úmeru kazí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

čo keď mám nové auto

kúpené, povedzme, v júli s ročnou poistkou (teda do júla 2009). Ako postupovať v tomto prípade?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

postupovat rovnako ako keby si mala PZP od 1.1-31.12, t.j musia ti predom poslat povinne novu cenu na dalsi rok (u teba je to technicky rok) t.j. od jula2008-jula2009 a vyjednavat
dalsia moznost 6 tyzdnov pred ukoncenim zmluvy PZP t,j niekedy v maji 2009 ist na pobocku a uzavriet novu zmluvu len do konca kalendarneho roka 2009 a potom budes na tom podobne ako vacsina a budes zjednavat pred koncom roka a tvoj technicky rok PZP bude totozny s kalendarnym rokom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak, tak. alebo sa vyhnúť všetkým tlačeniciami v predvianočnom období a nechať si poistenie na technických rok (od júla do júla). aj keď je tých akcií menej, stále sa dá spraviť dobrá cena.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja mám poistku uzavretú ku koncu októbra.
V septembri som bol na pobočke Allianzu dať výpoveď, pracovník mi ponúkol na mieste o niekoľko stovák nižšiu sumu, ak ostanem. Napriek tomu som výpoveď podal. Telefonicky mi z bratislavskej centrály potom ponúkli sumu - takmer polovicu pôvodnej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, je to presne o tom. ak človek zmluvu nevypovie, je za hlupáka. neviem kedy toto skončí, lebo zdravé to určite nie je.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja len doplnim, ze toto je podobne napriklad aj u mobilnych operatorov: Skvele akcie su predovsetkym pre novych zakaznikov! O vernych zakaznikov ktori poslusne platia pausal zo 10 rokov sa nikto nestara. Prinajmenej dovtedy, kym nepridu zrusit zmluvu. Az potom sa zacnu diat veci! :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mobily

súhlasím. ako stabilný 9ročný klient toho istého operátora viem o čom hovoríš.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Jj, spominam si ako pri vypovedani zmluvy o pripojeni mi slecna z callcentra volala a ponukla pausal (Relax60) na pol roka za smiesnych 130 korun :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

teda

to je somarina..preco by mali davat cenu poistneho uz v novembri..ked VD je v juli..
a ked uz..vacsina poistovni sa snazi poistovat na technicky a nie kalendarny rok..vyhnu so komplikaciam velkym..v novembri..ale ano..vypoved mozes dat v maji..43dni pred koncom poistneho obdobia musi byt dorucena do poistovne...a ako tu pise peter, cena sa da urobit dobra nielen koncom roka..ale aj pocas..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som minilúho rpoku prešvihol termín, kedy som mal vypovedať poistku, z Kooperatívy mi poslali nový návrh, ale vedomý si skutočnosti, že musím uzavrieť poistku s tým istým poisťévateľom, som ju uzavrel cez jedného internetového sprostredkovateľa o viac ako 30 % lacnejšie...
Takže nevešať hlavu ani keď prešvihnete termíny...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME