Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vážené ŽSSK, ďakujeme, že nám skvalitňujete cestovanie! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

ak link na tvoj blog posles aj na ZSSR,

mozno to neostane len pri tichom vykriku ;-)
*
Tak mi napada - nemas nejakeho pribuzneho Tomasa? ...s rovnakym priezviskom a bydliskom:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ano, suhlasi to :-) Su dokonca dvaja - Otec a brat :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zdravim brata,

prezili sme spolu par rokov na intraku v KE :) A aj jeho manzelku pozdrav :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nooo :)

tak to potom presne viem o koho sa jedna a myslim ze si tvoj pozdrav precita skor ako mu to budem moct oznamit ja osobne :) Ale dakujem :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hm, no to skoro ako ked chces za jeden den (od rana do vecera) stihnut vlakom zo Strasburgu do Brestu. Bud nestihas jeden vlak, pretoze v momente prijazdu prveho vlaku do Pariza odchadza ten druhy z uplne inej stanice. Alebo si pockas par hodin a do vecera nikam nedojdes, alebo sa odvezies elektrickou na predmestie a odtial pojdes inym vlakom. Samozrejme, na webe SNCF sa o tej tretej alternative nedozvies... Spominal som dost vysoku pravdepodobnost strajkov? ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ŽSSK

neexistuje. Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. ako zabezpečovateľ osobnej železničnej dopravy na infraštruktúre Železníc Slovenskej republiky, Bratislava (ŽSR) je jedným z dvoch právnych nástupcov po Železničnej spoločnosti, a.s. (ZSSK), ktorá vznikla transformáciou pôvodných ŽSR. Vtedy došlo k odčleneniu železničnej infraštruktúry a prepravy (osobnej a nákladnej) na nej, čiže boli dve štátne železničné firmy, a to ŽSR a ZSSK. Z rozhodnutia Vlády SR došlo k 1.1.2005 k zániku pôvodnej ZSSK nez likvidácie a zároveň boli kreované dve nové spoločnosti, ktoré po ZSSK prevzali všetky práva a povinnosti. Jednou bola Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. (správne ZSSK CARGO; používajú sa aj nesprávne skratky ako ŽS CARGO, ZSSK Cargo, ZS Cargo a ine) ako zabezpečovateľ nákladnej železničnej prepravy (ktorý mal byť privatizovaný a škoda, že nebol) a Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. (poskytujúca služby vo verejnom záujme), ktorá po pôvodnej Železničnej spoločnosti, a.s. prevzala logotyp aj skratku (ZSSK). viac: http://www.orsr.sk/hladaj_subj... alebo http://www.slovakrail.sk/ alebo http://www.zscargo.sk/sk/ a do tretice http://www.zsr.sk/generate_pag...
-
takže šup, opraviť !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ok

dakujem za upozornenie, ak mi to este pojde tak opravim!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neviem, mozno som

dal do predchádzajúceho príspevku veľa info, ale asi sme sa nepochopili. Železnice Slovenskej republiky, Bratislava (ŽSR) sú správcom majetku štátu - železničnej infraštruktúry (koľaje alebo tzv. dopravná cesta) a obslužného nehnuteľného majetku dopravnej cesty (mám na mysli najmä budovy železničných staníc). Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. (ZSSK) je tou, ktorá zabezpečuje prepravu osôb na železnici, čiže nemala si ŽSSK vymeniť za ŽSR, ale mala si ŽSSK vymeniť na ZSSK, čiže dať preč iba mäkčeň. čiže skús ešte raz :-p (sorry)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nemyslis vazne? :(

to ma admini potom zrusia... lebo clanky by sa po uverejneni uz nemali menit...
mohol si to asi naozaj skor napisat polopatisticky a tie ostatne info dat ako "dokaz"...ale tak skusim no...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mozes v pohode menit

len by to malo byt v texte uvedene, ze co a kedy a preco si zmenila a potom je to v poriadku....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

najlepsie by bolo

keby sa zeleznince volali "SOVENSKE ZELEZNICE" a hotovo... takto to komplikuju asi ani sami medzi sebou nemaju v sebe jasno,....

:o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

maju jasno,

neboj sa, maju !
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

nemôže sa volať SLOVENSKE ŽELEZNICE, lebo takto sa voľajú železnice v Slovinsku
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

GVD 2008/2009

No musím si ešte stiahnuť nový Elis a zistím, čo za absurdistán zodpovední ľudia vytvorili. Viem však, že na južnom ťahu, hlavne na časti ZV-KE železničná doprava skapína už asi rok-dva dozadu. Ale to máte tak - v niečom urobí náš slavný železničný dopravca dobré zmeny, v niečom inom to zase zákonite MUSÍ pohnojiť, v podstate neexistuje v naších pomeroch TRVALÉ zlepšovanie osobnej dopravy. Ako plus hodnotím pomerne viditeľné pozitívne zmeny vo vozovom parku ZSSK (rad Ampeer, Bmpeer, motorové jednotky 813+913, pripravovanú modernizaciu 100 vozňov určených pre nasadenie v osobných zastávkových vlakoch atď.) Kvalitou vozňovým parku naše železnice prekonávajú ČD, ale naopak zaostávajú v hustote spojov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kvalitu vozňového parku

ČD radšej ani nedávaj do hodnotenia.AKCIA NA LYŽE Z BA ISTOTNE BUDE ZNOVU ŠĽAPAŤ.KÚP SI LÍSTOK,ODVEZ SA VLAKOM Z BA,LYŽUJEŠ V TATRÁCH ZADARMO.ĽUDIA Z POD TATIER SI KÚPTE LÍSTOK DO BA NA VÍKEND A ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm

Tak beriem späť, na južnom ťahu sú po novom 4 pravidelné páry (rozumej aspoň v pracovných dňoch) rýchlikov, ale prípojovosť som neskúmal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuž smola, nepríjemné...

Ale nemôžu vyhovieť všetkým. Myslím, že nie je jednoduché dokonale zosúladiť trasy a časy spojov medzi všetkými mestami po celom Slovensku tak aby to vyhovovalo každému. To je asi aj nemožné. Do tohto problému vidia len tí, ktorí to tvoria, tak ich treba nechať robiť si svoju prácu. Len oni vedia, čo to obnáša a aké problémy pri tom nastávajú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otázka,

prečo to vlastne menia? a druhá vec, mali by to robiť aspoň tak aby sa čakalo tak max. 30 minút, ale 96, to je teda moc...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

96 minút na prestup je nepríjemná vec, nechcela by som byť odkázaná na tento vlak. Ale mňa sa nepýtaj, prečo to menia, si na nesprávnej adrese. Ja to netuším :-)))
Snažím sa však veriť, že si nikto nepridáva zbytočnú robotu len tak, z čistého masochizmu.. Asi majú na to dôvod, keď to menia.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME