Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prezidentská neurokampaň (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak nejak,rozhoduje kvantita nie kvalita.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rozhoduje kvalita posolstva

teda reklama. Takisto kvalita kampane. Mne Radicovej kampan pripada uplne nespravne nastavena. "Dokazeme to" zapracuje u draveho outsidera, ktory ma pred sebou sizyfovsku pracu. Radicova je vsak privilegovana osobka, ktora sa nikdy v zivote nemusela predierat ci o nieco bojovat. Co chcela dokazat? Pokracovanie clenstva v elitnej, nosom ohrnajucej, samozvanej spolocenskej spicky? Tak sa u bezneho obcana nekortesuje. Namiesto Obamu mali kopirovat Gasparovica.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cesky prozaik/herec Vyskocil

ma taku poviedocku o clovekovi, ktory dokazal rozpravat o akomkolvek subjekte tak, ze po chvili sa ten subjekt posobenim jeho rozpravania stratil. aj tento autor ma ten dar. a este to predosle poznamkou o narocnosti. ta sme se pobaveli.

ozaj, pri pisani sa pozerate do zrkadla a je vam dobre?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vox populi (pre nenáročných):

Súhlasím, i Radičová i Gašparovič sú inkarnovanou štylizáciou o väčšine, indukovanou reprezentatívnym zoskupením humanoidných entít konjugovaných, esenciálne, rýdzo na báze mutuálnej akceptácie či zdieľaní vzájomne konformne adaptabilných názorov. Snáď by však mohla byť aspoň marginálne relevantná idea, že persóny štylizujúce sa do pozícií adeptov na inhabitáciu prezidentského paláca ašpirujú i na spreading axiologicky signifikantných téz. Devalvovať duchom marketingu deputácie propagujúce rekonciliáciu opozitných subjektov je podľa mňa na prd.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME