Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Transformácia polície (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Jednoduchý recept

Ako predísť pokutám od chudobných pánov policajtov? Jazdite na bicykli a ešte niečo darujete svojmu zdraviu. A možno si aj vybicyklujete premiérske kreslo. Zabijete tým niekoľko múch jednou ranou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kdeze, bicyklovanie je out. teraz treba byt turbok0-k0tom bez realnej pracovnej skusenosti, bez jedineho uspechu, ale treba vediet kricat. vela. silno. sprosto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to je ako slogan pite mlieko, bolo zdra-

vé.
ad1 na ceste je smog, nieto tam zjazdnej krajnice, ..
ad 2 chlapci z V. B. pokutujú radšej o desať viac ako o jedného menej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja som ***** na vsetkych policajtov, ale kurnik sopa!!! pravidla musia platit, aj ja si na ne tazko zvykam, zaplatil som 3-4X pokutu a az som si zvykol, ze musim tu 50-tku dodrziavat!!! ale aj ine predpisy. tak ked som v dedine tak mam nast. tempomat na 50, resp. na 49, no co uz?! my ludia podrebujeme odmenu a trest, inac nebudeme dodrziavat akekolvek pravidla, sice obcas ukecam pplicajta na mensiu pokutui, ale ak si mam vybrat, tak by som radsej neplatil!!!!ziadnu pokutu, an tak kalinacik, aj ked ho nemam rad, ma donutil jazdit pomalsie a asi aj bezpecnejsie,.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a keby sme radsej dodrziavali

rychlost aby sme niekoho nezabili?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

píšeš somarinu

je úplne jedno či zrazím človeka v 25 km/hod alebo 65 km/hod, oba prípady znamenajú ťažké ublíženie na zdraví. iba blbí politici tvrdia opak.
ak by dodržovali všetci pravidlá (nehovorím o zákonoch a vyhláškach) a boli by normálne cesty, chodníky,osvetlenie v noci, mohlo by naďalej platiť obmedzenie rýchlosti od piatej ráno do desiatej večer. nebolo viac nehôd, pretože vtedajšie podmienky stačili na hstotu premávky.
represia nič nevyrieši, rovnako ako nevyriešila v minulosti.
pretože v autách s nápisom "vchod bokom" sa vozili tí, čo nedoštudovali tú piatu bé. rovnako ako dnešní. gény sa nezaprú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ech, ty si ale...

brzdna draha v 25 a 65 je dost rozdiel, co myslis? aj ta sila narazu hadam bude o niecom inom...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

?

je jedno, akou rýchlosťou zrazíš, ak podbehne, tak nie je brzdná dráha.
peší nemá čo robiť na vozovke, dopravný prostriedok na chodníku.
rýchlosť je nepodstatná, brzdná dráha je advokátska kľučka. v podstate by každé vozidlo malo stáť na mieste a mimo aký koľvek výskyt chodcov. inak je potencionálne nebezpečné, môže naň padnúť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nic

to nema vyznam s tebou sa bavit
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

eee

pad z 2,5 vysky mozes prezit (ekvivalent narazu v 25km/h)
pad z 13.8m co je ekvivalent narazu v 65km/h uz tazko rozchodis
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

fiha

to radio je dobre, nemas link na to radio v nejakom e shope?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

existuje take radio?

nezda sa mi to logicketen principantiradaru ci radia ci co to je, chceme dokaz!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nečítala som...

nedávno v zozname pokút, že mať čokoľvek protiradarové je priestupok? pán Baloga, vy ste sa vlastne sám udali! :-D
našla som to - Používanie technických prostriedkov a zariadení, ktorých činnosť umožňuje odhalenie alebo ovplyvňovanie funkcií technických prostriedkov používaných pri plnení úloh na úseku výkonu dohľadu nad bezpečnosťou a plynulosťou cestnej premávky alebo ich umiestnenie vo vozidle spôsobom, ktorý umožňuje ich použitie (napríklad takzvaný antiradar) 150 eur ( 4 518,90 Sk)
-- tak už len dúfajte, že vás znova nezastavia ;-)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME