Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Návod, ako cestovať klimatizovanými vozňami ZSSK (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Díky

Ďakujem za užitočné informácie. Určite sa mi zídu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Niet za co. To bol aj ucel, aspon trochu napomoct k urcitemu komfortu pri cestovani v hlavne letnych mesiacoch. No ak klima nefunguje, ani rady nepomozu :-) No to uz je na Zeleznicnej spolocnosti Slovensko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Výborný článok

K+, zase som múdrejší. Až to dalej takto pôjde... . : )
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-D

To si aj ja vravim ;-) Tak snad nam to vydrzi aj ked u mna tomu vela nedavam :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Vozen typu Bmeer nema vedla nastupnych dveri ziadne zelene tlacitko. Preto sa otvara len mechanicky, co znamena akousi pakou, ktoru je vidiet na druhej fotografii. Pri vychadzani z tohto vozna sa casto krat stava, ze otvorit dvere (z interieru) je mozne az po vyradeni dveri z prevadzky, no cestujuci tak urobit (za beznych okolnosti) nemoze.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Ak sa nemylim, tak spodne cervene je skutocne na zatvaranie dveri, no to nad nim nie je zelene, ale sedo-zlte. Mam pocit, ze je to nieco s vodou (mozno vypustanie vody, alebo stav vody v nadrzi). Ak by si chcel, mozem to zistit uplne presne. No na otvaranie dveri nie je.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

doplietol fotky (tu "pd_Bmeer.jpg"). ten vozen praveze ma *aj* otvaranie tlacitlami. Ale rovnako je mozne inicializovat otvaranie (nie mechanicke!) klukou na dverach, staci odklopit, a vzduchu uz dvere odsunie do strany...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

OMYL

povodne Bmee ani jeho rekonstrukcia na Bmeer NIKDY !! opakujem NIKDY !! nemali automaticke OTVARANIE dveri !! ten povestny zeleny cudlik sluzi skutocne na kontrolu stavu nadrze pre vodu.
Opacne, cerveny gombik umiestneny von aj dnu sluzi na automaticke zavretie dveri co niekedy ak nie vacsinou sparvi Bmeer sam...a ako spomina autor,problem je ked sa tam ocitne clovek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

problem je skor v tom, ze mnoho ludi nema sajnu ako klimu pouzivat (a nielen vo vlakoch). hlavne nechapu, ze ak otvoria okno, tak klima sa moze aj ..... a neutiahne to. a pokial viem, tak v tych new voznoch to funguje tak, ze staci otvorit jedno okno a klima sa automaticky vypne v celom vozni (na co som uz doplatil viackrat), co nasledne sposobi hromadne otvaranie okien a nadavanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Tiez sa mi zda, ze ak sa v tych novych voznoch otvori okno, prepne sa klimatizacia len do vetrania. Mam pocit, ze som to niekde cital, ale ruku do ohna by som za to nedal. Takze nie som si isty, ci je to naozaj tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

asi to tak bude. ono by to nebol problem, ale sprievodkyne to nevedia naspat zapnut, teda aspon vacsina z nich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

Len to uz sme pri tom, ze ZSSK nezauci sprievodcov, ako obsluhovat novy/modernizovany vozen. Oni to nemaju odkial vediet, ak neprebehne skolenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

to hej, ale nic to nemeni na tom, ze to sposobuju hlavne cestujuci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

To ano, s tym suhlasim. Preto aj tento clanok. Snad splni zamer.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale ako si vybrat/nevybrat vozen

ked si pri pokladni kupujem miestenku?
To dostavam macku vo vreci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE

No do istej miery mas pravdu, no ak som si v poslednej dobe dobre vsimol, miestenkove vozne (hlavne trat BA-KE) byvaju prednostne predavane do klimatizovanych voznov. No nemusi tomu byt vzdy tak. Mne nedavno v Strbe pani pri pokladni tvrdila, ze vlak, ktorym pojdem nema klimatizovane vozne. A cuduj sa svete, okrem restauracneho boli klimatizovane vsetky. Az na to, ze som mal mistenku prave do toho, ktory bol modernizovany v ŽOS Trnava, takze sa to uz neskor nedalo vydrzat. Zamestnaci ZSSK castokrat nemaju potuchy, ake vozne budu v tej ktorej suprave radene. Aj ked je pravda, ze radenie nie je vzdy stabilne. No pre predstavu Ti prikladam odkaz na jednu stranku s radeniami vlakov: http://www.vlaky.net/servis/ra...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Priatelka

To som tvrdila ja, ze nema klimatizovane vozne, lebo ich mala tak v pocitaci oznacene. Ale ked si idem kupit miestenku, tak si pozriem to radenie a vypytam si do konkretneho vagona. Nie je to sice uplne zarucene, ale zatial to vyslo:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

super zazitok z pondelka, z cesty do Vsetina: v "EC 120 Kosican" z Kosic do Prahy prestala fungovat klimatizacia niekde okolo hranic SR a CR. Sprievodkyna chodila po vozni a len to oznamovala... a ze si mame otvorit okno (to malicke). Uz kratka cesta Puchov - Vsetin bola v tom teple dost neprijemna. Nezavidim tym, co isli az do Prahy.
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME