Utorok, 19. september, 2017 | Meniny má Konštantín

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Diaľničná story (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviete, ake su na dokoncenie dialnice BA-KE v plnom profile kurzy v stavkovych kancelariach? Bez ohladu na dristy pana ministra tipujem, ze na rok 2012 bude asi tak 1:500, mozno este viac. Rok 2010 co sluboval pan premier uz zrejme zo stavok vyskrtli ked dosiahol kurz 1:milion...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

čestné slovo,

...že vôbec netuším, čo si vlastne chcel napísať
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak si už tomu neporozumel a nie je to len snaha znehodnotiť prácu autora, prípadne žiješ a pracuješ tam, kde takýto problém nemaš, nemal by si sa radšej k tomu priznavať, pretože je to článok pre úroveň žiaka ZŠ. Ak si ešte mladší, potom prepáč.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla mna, kym na Slovensku dostavaju dialnicu dojde ludstvu ropa a dialnice sa stanu zbytocnymi. Takze mame vlastne prezieravych politikov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: co chcel napisat

Neviem co autor blog-u, ja pisem na tuto temu to iste... V case ked v Bruseli bolo heslom dna Europa Regionov a od susedov zaznievali hlasy na nadregionalnu spolupracu, tak v tom case sa NASA vlada *(nie, nebola to vlada Vladimira Meciara ani Roberta Fica, ale vlada Mikulasa Dzurindu) "zatala" a povedala Nem Nem Soha - Ved by sa tym pomohlo MADAROM a tych pokaslanych 12km R4 na Slovensku nepostavila cim dala "susedom" vynikajuci argument, preco ukoncit 4prudovu cestu par kilometrov za Miskolcom a dalej budovat (aj ked z penazi EU) uz iba obycajne obchvaty dedin. Pri POLITICKEJ VOLI mohli byt Kosice a Presov napojene (co tam ze cez Budapest) na dialnicny system EU...
Ale to by nesmelo byt slovo "madar" pre "roduvernych" nadavkou horsou od diabla.

Inak povedane, Slotovi sa necudujem - ale zial, tento postoj ide napriec politickym spektrom a dava jedincom ako Duray a Csaky istotu, ze budu zvoleni pokial budu zivi... :-(

P.S. R4 nestoji ani teraz - podotykam, po rovine, bez kopcov, s krizovanim 2 trati, na (kedysi) pozemkoch patriacich statu od pozemkovej reformy v I. CSR....
Ale my sa radsej budeme prestrielavat na Kysuciach - k okresnej ceste za polskymi hranicami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vzhľadom na tempo výstavby diaľnic by mal názov článku znieť "Dialničná history" :-)))
(alebo Highway history??) :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm...

už včera som tu k tomu písal, že buď tá tlačová správa bola nekorektná alebo Jahnátek nepovedal aj to povestné "b".
Pred pár dňami bola tlačovka Fica s Vážnym, kde jasne povedali, že aj s tunelmi by to malo byť do roku 2014. Rok 2012 by mali byť hotové všetky úseky bez tunelových častí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

páni, to je ...

... všetko všeobecne známe, len neviem, o čo išlo autorovi tohoto článku. Ak o to, že treba urýchlene dostavať D1, tak potom som tu dosť zbytočne stratil pár minút. Výpovedná hodnota je potom ozaj na úrovni žiaka ZŠ. To sa dozviem pred záverečnou v každej horšej krčme
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kórejčania sú zvyknutí

Tým sme už nasľubovali kadečo, napríklad termíny dokončenia diaľnice do Žiliny.
P.S.
Nebolo by vhodné vyjadriť sa aj o osemročnom príspevku k výstavbe diaľnic zo strany predchádzajúcich dvoch vlád? Podľa skutkov sa totiž zdá, že ich vytríbený umelecký vkus preferuje miniatúry pred artefaktmi robustnejších rozmerov.
(možno by stálo za pokus premenovať nimi vybudované diaľnice na blíznice, viac to zodpovedá realite)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: dialnice / bliznice

Prosim Dhal, mozete porovnat o kolko rychlejsim tempom stavia dialnice sucasna vlada? (myslim, ze rozdiel medzi "Dzurindom co zastavil stavbu dialnic" a Ficom, co do 2010 spoji Bratislavu s Kosicami je necelych 4 km za rok ;-)
P.S. ale na druhej strane je pravda, ze ZA FICA si ZA tie OKRESNE CESTY zaplatime DIALNICNE MYTO :-( tesim sa na odpovede - aj tie zo vcerajska ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Stačí sa pozrieť na stránku NDS, tam je to vyčíslené s presnosťou na metre.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: s presnostou na metre

Ja som tie cisla napisal, takze ako vidite, rozdiel je "znacny". A rozdiel v cenach.. pre VAS zanedbatelny.. pre moje deti, ktore to budu splacat az tak nie :-((
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Veľmi dobre, že pripomínaš ceny, chlapče.
Nie si mi takto náhodou dlžný nejakú odpoveď?
Nebol si to ty, kto šplechotal čosi o cenách mýtneho?
Pokojne sa vytlač, máš priestor i čas. Nech sa ľudia poučia.
Alebo že by si čírou náhodou nemal čo povedať?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: dlzny odpoved

Nie, nie som Vam dlzny ziadnu odpoved. Myto je predrazene, za 400km dialnic platime sialene peniaze
a "aby to vyslo" zvysil sa pocet spoplatnenych ciest 1. triedy z 400 na 1400km a sme jedina krajina, ktora poplatnuje v ramci DIALNICNEHO myta viac ciest 1. triedy, ako dialnicnych usekov..
Nutime platit ludi za sluzby, ktore nedostavaju..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale Dhal neobhajuj neobhajiteľné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Božechráň, na neobhájiteľné veci sú tu iní.
Aj dnes jeden z vrchných bossov neobhájiteľných namiesto obhajoby podal trestné oznámenie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie ťahy si skúšaj na ľavičiaroch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty tiež, veľa úspechov :-))))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A to sa ešte len investori pohrnú na východ so zavedeným mýtom, iba vtedy sa im totiž oplatí ísť na východ s továrňami pre západné krajiny aby ušetrili prepravou svojich tovarou. Ani pes neštekne po východe.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME