Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Milý pomaranč, oranžové tenisky, oranžové šnúrky, oranžový svet.... (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

nepouzivaj mobil

velmi jednoduche....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pekny clanok

Otazka je ci si vedela o benefitoch ktore si mohla v orange dostat, (nepracujem v Orange). V kazdom pripade sa skor nazdavam ze pri kazdom predlzeni pausalu (ci zmeny sluzby), je dobre sa opytat na nove novinky a predostriet svoje poziadavky (chcem internet, ale lacny, chcem lacnejsie hovory do zahranicia atd). Neviem sice ako si predlzovala zmluvu, ci si sa aj informovala o novinkach alebo len si si vyziadala novy mobil. V kazdom pripade ked som posledn (pred tyzdnom) sedel v orange a vybavoval si internet tak splet otazok na zakaznika orange presne smerovala tak, aby predajca vedel urcit co najvyhodnejsi pausal pre zakaznika. Je samozrejme mozne ze si narazila na predajcu - blbca, alebo neskuseneho. Tu ponuku ktoru ti zavolali, ti mohol podla mna povedat hned.

Druha vec je, ze rozdiel medzi operatormi nie je velmi velky, ronvako aj u o2 sa budu snazit z teba spravit dojnu ovcu. Kym budes platit tak sa o Teba starat nebudu, musis sa ty starat o to kolko platis. cize ked ti uplynie viazanost, zistit si nove pausaly, nielen u svojho operatora ale aj u ineho. - Robis dobre len sama sebe a vies na operatora zatlacit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

k tym rozdielom medzi operatormi, rozdiel je asi v tom ze u O2 nemas ziadnu viazanost, takze ked nie si spokojny tak sa jednoducho zbalis a ides inde, bez nejakej zmluvnej pokuty
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je hlúposť - ani u Orange alebo v TMobile nemusí byť zákazník viazaný. Viazanosť bola dôsledok nákupu dotovaných telefónov, ktoré o2 neposkytuje. A to že si ľudia myslia, že o2 je lacnejší je opäť len dojem spôsobený nákupom dotovaných telefónov - každý potreboval výkonný mobil a neváhal si z tohoto dôvodu brať veľký paušál, kt. reálne nevyužil a preplácal.
By ma zaujímalo, čo budú robiť čerstvý switcheri do o2, až im doslúži telefón a zistia, že za 1 euro od toho pseudooperátora nič nedostanú...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dovolím si nesúhlasiť, viazanosť u orangeu bola, teda neviem, či sa niečo zmenilo, ale orange pred asi dvoma rokmi, keď som ešte bola u nich, ponúkal buď paušály s viazanosťou na dva roky alebo prima kartu (ale pochybujem, že bežný dospelý človek si chce sledovať stav na karte). orange s ak tomu tváril ako veľmi výhodne ponúka mobily, vždy si napísal hodnotu mobilu, ale pri troške hľadania na nete bolo možné ten telefón kúpiť a cena bola nižšia, ako tvrdil oranžový operátor. :-D
02 ponúka mobily tiež, má tam presne určenú cenu (netvári sa ako orange, že dáva mobil k paušálu, hoci v cenách volaní ho potom dosť preplatíš.... a ten ich výber mobilov tiež nebol vždy super, mala som problém si niekedy vybrať mobil, ktorý by mi vyhovoval.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dovolím si tiež nesúhlasiť :)
Viazanosť u Orange nebola povinná nikdy. K viazanosti došlo iba vtedy, ak si zákazník vzal akciový/dotovaný telefón. Nikto nebránil (a ani nebrání) u Orange alebo Tmobile využívať rovnaký model ako v O2 - vziať si malý paušál bez mobilu a následne niekde kúpiť na splátky mobil. Ako som písal vyššie, bola iba tuposť zákazníkov, že si kúpili napr. iPhone s paušálom za 45 eur aby mali nízku cenu telefónu a následne ten paušál nedokázali využiť a preplácal minúty. Ľudská blbosť a chamtivosť je nekonečná :) Takémuto zákazníkovi, samozrejme, po ukončení viazanosti a prechode do o2 klesnú faktúry. Otázka je, čo urobí, keď bude u O2 a bude si chcieť kúpiť nový model iPhone? Kúpi ho za 800,- Eur? :)
Suma sumárum - O2 je lacnejší operátor len pre užívateľov, čo netelefonujú. Ak niekto používa telefón na dennodennú komunikáciu hlasom a dátami, tak o2 je jednoznačne najhoršia voľba na Slovensku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak to máš iné info, ja som nezachytila u orangeu ponuku na paušál bez telefónu, v tom prípade by som ju asi bola využila... no čo je pre koho výhodnejšie si musí určiť človek sám, aj svoje priority, osobne nepoznám nikoho, kto by si bral vyšší paušál len kvôli mobilu, ale ak to niekto urobí, je to jeho osobný problém :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oni to priamo nepropagujú nikde - pretože nový zákazník potrebuje telefón a paušál, tak to propagujú spolu. Starý zákazník zase potrebuje nový telefón a vďaka viazanosti mu ho vedia ponúknuť relatívne lacno.
Nič ale nikomu nebránilo ísť do obchodu a aktivovať si len paušál, bez telefónu. Dnes je situuácia trochu iná, telefóny sa dajú kúpiť v potravinách v akcii k jogurtom, v minulosti išlo o realtívne nákladné zariadenia - aj pri low endoch.
S týmto obchodným modelom by mal v minulosti o2 obrovský problém a bude ho mať aj v budúcnosti - nakoľko z tých 5 eurových zákazníkov môže ťažko generovať nejaké zisky, ktoré by mohol investovať do rozvoja svojej siete. Ktorú má - ako všetky služby - mizernú...
Ale - nech si používa každý, čo chce :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak v tomto prípade to chce zase od zákazníka sa zaujímať, pýtať a nájsť na pobočke kompetentného pracovníka, ktorý vie odpovedať na otázky...
súhlasím, pred pár rokmi sa dostať k telefónu bolo ťažšie ako dnes, telefónmi sme zahltení a je skôr problém si vybrať, ktorý je krajší, lepší, výkonnejší, ....
na 02 zatiaľ nemôžem povedať pol zlého slova, po 1,5 roku u nich som nemala jediný problém s hocičím (čo sa o oranžovom povedať nedá), takže budem dúfať, že im to vydrží :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

trošku vám do toho vstúpim. Čo som si všimla napr. v ČR, tak tu nie je zvykom (netvrdím to za väčšinu), aby ľudia mali akciové telefóny k zmluvám. Keď som sem prišla, tak som videla, že mnoho ľudí má telefóny, aké sme my mali cca 3-5 rokov dozadu. Myslím, že my, Slováci, sme si zvykli brať vždy nový telefón pri vypršaní zmluvy a mnohí z nás ani neriešili, či sa im neoplatí vziať telefón za trhovú cenu a neviazať sa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

môže aj to byť problém tu v SR, mnohí ľudia sú radi, že dostanú niečo lacnejšie (aspoň ak im to niekto tvrdí) a nerozmýšľajú nad tým, či je to naozaj výhodné... a z toho profitujú tieto firmy - ľudia sú naučení na nový mobil každé dva roky a tak si ho vždy vyberú--- lebo veď v reklame hovorili, že je to výhodné...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pozerám, že mnohé školopovinné dietky majú lepšie telefón ako zamestnaní ľudia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moj zlaty dobry mobil dnes uz kupis za lacny peniaz a nemusis ho mat od operatora!!!!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Môj zlatý dobrý" si nechaj pre svoju vekovú skupinu, ďakujem. A o tom, že nemusím mať telefón od operátora, píšem už X príspevkov. NIKDY nebola ani u Tmobile ani u Orange nutnosť viazať sa a brať k telefónu paušál. Bola to len JEDNA z možností. To len prekysličené mozgy to teraz prezentujú ako extra novinku. To, že zákazník u nich nemá na rozdiel od normálneho operátora možnosť voľby, je už jedno...
Priveľa kyslíku naozaj škodí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja som zmenil operátora

na O2 už viac, než pred rokom, zmenil som aj káblového operátora a internetového provajdra. Všetci si myslia, že lojalitu treba odmeniť stále vyššími sadzbami, lebo keď už ten blbec platí, prečo by sme z neho nevymačkali viac. Nespomínam si, že by mi ma oslovili s ponukou, ktorá by mi znížila výdaje, a mal by som zato samozrejme niečo navyše, niečo, čo vôbec nepotrebujem. Keď som bol preč, tak sa ponuka našla, ale moja odpoveď bola "strčte si ju ...". Teraz mám všetky služby bez viazanosti a za malú časť pôvodnej ceny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

toto iste som zazil aj ja...

az nato ze mna prehovarali 2x :) este aj mojej manzelke volali...
a to som im uz pol roka aspon 2-3x vravel ze prestavam byt trpezlivy a ze este nejaky pruser a idem od nich prec...
a potom sa tvarili prekvapene... heh... no... necakam nic svetaborne u noveho operatora, lebo aj dobru sluzbu vie pokazit priemerny personal a nemam iluzie ze jeden ma lepsi personal ako druhi... v kazdom pripade mam pocit ze oranzovy posledno dobou straca dych a krok s konkurenciou...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

ak clovek nie je lenivy pohnut zadkom, tak vybavi vsetko lacnejsie, telefon, ISP, banku, poistku na auto....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A filajoví sú presne ...

Takí istí ako oranžoví.....Banda nenažratá....Kašlem im na predražené mobily ....dokážem si zohnať mobil aký chcem a nie aby som čakal na akciu a aký bude akurát v ponuke keď mi bude končiť paušál ...a upisovať sa na dva roky mi príde dosť neférové zo strany operátora..je to nevýhodné pre zákazníka a veľmi výhodne pre operátora...a tak isto netreba mi všeliajké debilné body a podobné benefity ktoré sú zas len okyd a namotávka pre ľudí čo si nedokážu v hlave rýchlo pred podpisom viazanosti spočítať, koľko je 2+2.A to nehovorím o cenníkoch a ich zložitosti... že ani baba za okienkom na bežnú otázku nedokáže vykoktať, a musí dakam volať a overovať si ako to vlastne je. Nemám chuť sa znova viazať a brať si nejaký telefon ktorý ani nepotrebujem , len aby som ho mal doma v šuflíku ako záložný. Mne to teraz vyhovuje tak ako je , číslo som si preniesol, niesom ničím vazaný, a ak príde konkurencia z lepšou ponukou tak nemám problém sa vrátiť nazad....Ale zatial ma nepresvedčil ani jeden a ani druhý operátor že je lacenjší....Viď Orange a minúta za 9 centov na dobíjacej karte...... ale že každý týždeň si strhnú z kreditu cca 50 Centov za nič je akoby som to slušne nazval .....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bezna praktika...

nejde totiz o snahu odmenit zakaznika, ale udrzat si ho
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Orange je velky podvod

Orange je veľký podvod , je to podobne ako v banke kde chcú človeka doslova okradnúť.
Najlepšie je nemať žiaden mobil a pokoj.
Hovoria to, robia iné ak si to človek sam nekontroluje ošklbu ho o veľa - vlastná skúsenosť.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME