Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Milý T-Com, ideš mi na nervy. A poriadne! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Dobry den, v blogu ste pozadovali zrusenie viazanosti, resp. ze ju nechcete. Viazanost mate zrusenu - stalo sa tak v ten den, ako som Vam napisal do diskusie, ze sa tak stane. Zaroven tym, ze vam skoncila povodna viazanost v juli, tak mate aktualne linku neviazanu. Zmluvy nemusite posielat spat podpisane. Zaroven mate stornovany poplatok za koncove zariadenie a poplatok, ktory ste zaplatili vam bude dobropisovany. V sucasnosti mate doma zapojeny novy a moderny telefonny pristroj (KZ), ktory mate od nas bezplatne a zaroven ani nie ste na telefonnej pripojke viazany. Z nasej strany ide o nadstandardne riesenie vasho problemu. V case, ked som vam odpisoval, sme neevidovali z vasej strany otvorenu reklamaciu, takze vam z reklamacneho nebude zaslany list o rieseni problemu a to je aj dovod, preco som vas o rieseni informoval formou diskusneho prispevku. Vsetko, co bolo mozne vyriesit na zaklade vasho clanku na blogu, bolo vyriesene. U vasej telefonnej linky evidujeme prenajom standardneho snuroveho telefonu za mesacny poplatok. Na zaklade toho predpokladame, ze ste mohli sluzbu vyuzivat. Verim, ze som Vam pomohol. Ivan Kahanec
Ivan Kahanec
zaujimave slova o tom reklamacnom kanali. nie je to zvlastne, ze prave na diskusii k blogu pisete potvrdenia o vybaveni reklamacie. no ale kedze to nie je reklamacny kanal, zaujimalo by ma, ci mozu zakaznici v pripade potreby pouzit vase diskusne prispevky ako dokaz pozitivneho vybavenia reklamacie.
sonki
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

 

to je zaujimava otazka.
doteraz som sa nestretol so situaciou, kedy by som iniciativne riesil problem zakaznika z jeho blogu, o ktorom mam informaciu, ze nema podanu reklamaciu. Zvycajne totiz reklamacia podana je a zakaznika (a vlastne aj diskutujucich a citatelov) v skratenej forme informujem o tom, ze problem je vyrieseny a zakaznik dostane listom vyrozumenie v kratkom case. Nevravim, v zaciatkoch riesenia problemov zakaznikov touto formou sa mi podaril asi jeden preslap, kedy som urobil predcasny zaver z informacii, ktore som mal.
Tak ci tak, snazim sa poukazat na to, ze riesenie problemov zakaznikov na zaklade ich blogu je nadstandard, ktory nemusi nasa spolocnost robit. Je mi jasne, ze zakaznici, ktori nemali dobru skusenost s nasou firmou mi asi tazko budu verit, no nasim cielom je spokojny zakaznik.
 

 

je to pravda - nebudu. predpokladam, ze si asi pomyslia, ze hlavnym cielom je profit. ale neberte to osobne, tak uz to vo svete chodi.
 

 

profit je predsa zakladom podnikania tak isto, ako spokojni zakaznici. bez nich by predsa ziaden profit nemohol vzniknut.
 

 

Dobrý deň!
Isteže som žiadal zrušenie viazanosti, povedzte mi jediný dôvod, pre ktorý by som mal byť nanovo viazaný po uznanej reklamácii? Z môjho pohľadu je neprípustné, aby ste zákazníkov len tak nanovo viazali. To vnímam ako problém, a to bez ohľadu na to, že mne ste (keďže som sa toho domáhal) viazanosť zrušili. Tu nejde len o mňa, ale aj o (koľko vlastne?) zákazníkov, ktorým podobné zmluvy posielate.
.
Áno, mám nový telefón. Ale veď ja som Vás oň nežiadal. Len som reklamoval poruchu staršieho. Vy sami ste mi ho dali, keďže ste uznali reklamáciu predošlého a zároveň ste ho označili za neopraviteľný.
.
Viete, linku vedenú na moje meno som nezavádzal, len som ju "zdedil". Zavedená bola na dávneho predchodcu, ktorý už je nebohý. Len som požiadal o zmenu účastníka, lebo mi bolo blbé, keď mi chodili faktúry na meno zomrelého. V tejto súvislosti sa chcem opýtať, ako môžem zrušiť oný prenájom štandardného šnúrového telefónu, pretože keď som podpisoval kúpu nového (toho reklamovaného), bolo mi povedané, že automaticky sa mi zruší poplatok za prenájom starého. A keď som ho chcel priniesť na pobočku, tak mi povedali, že netreba, že také staré telefóny už ani neberú.
Ďakujem za odpoveď
 

 

Dobry den,
ako som pisal vyssie v tusim prvom mojom prispevku, stala sa chyba na strane Slovak Telekomu a opat v inom prispevku som popisal, co sa malo udiat (zrusenie viazanosti, vratenie kupnej ceny pokazeneho telefonu). Prave skrz tu chybu ste dostali novy telefon.
Viazanost sme vam zrusili, nakolko pri presetreni situacie sa ukazalo, ze nemala vobec vzniknut. V pripade, ze zakaznik dostane zmluvu na sluzby, ktore si neobjednal, nemal by tieto zmluvy podpisovat a mal by kontaktovat nasu zakaznicku linku na 0800 123 456 (bezplatne z celej SR).
Standardne je mozne zrusit najom na T-Centre podpisom dohody o zruseni najmu. Nakolko vo vasom pripade ide vyslovene o specificky pripad, pred par minutami sme vam zrusili najom na ten stary pristroj s tym, ze ho nebudete platit za mesiac oktober. (Ak som dobre vyrozumel, tak vo fakture, ktoru dostanete v novembri, ho uz nebudete mat.)
Ten stary prenajaty aj ten novy telefon Vam ostavaju. Verim, ze vam bude ten novy dlho a dobre sluzit. Dufam, ze som pomohol a ak tomu dobre rozumiem, tak to mozeme uzavriet.
Ivan Kahanec
 

 

Obávam sa, že nie.
Nerozumiem totiž tú časť o platbe za prenájom telefónu.
Doteraz som bol v tom, že oný prenájom som ukončil v okamihu, keď som si KÚPIL nový, akciový telefón (ktorý som v máji 2010 reklamoval a TC mi v septembri poslal náhradný). Ak som si ho kúpil, tak by som zaň nemal platiť prenájom, všakže?
Vyslovene som sa pýtal, čo s tým starým, pôvodným, šnúrovým a povedali mi na pobočke, že nič. Nebudem platiť prenájom, ale nemám im ho ani nosiť.
Potom nerozumiem, čo ste mysleli, že ste pred pár minútami zrušili nájom na ten starý (myslíte ten reklamovaný? ale aký nájom, keď som si ho kúpil?)
odpustite mi moju nechápavosť, ale nerozumiem a za odpoveď budem vďačný
 

 

Teraz prestavam rozumiet ja vam. :-)
Podme postupne. Reklamovali ste nefunkcny pristroj, ktory nebolo mozne opravit a ani vymenit za rovnaky model. Nasledne sa udiala chyba na strane ST, pri ktorej sa stalo to, ze sme Vam poslali novy telefon a zaviazali Vas na nove obdobie a poslali nove zmluvy. Pri rieseni tohto (ked ste boli na T-Centre) mali s Vami pracovnici podpisat dohodu o ukonceni najmu. To sa zrejme nestalo. Nepisete to ani vy a ani sme to neevidovali v systemoch. Prenajom teda nebol zruseny.
Toto sme zistili pocas vcerajsieho a dnesneho presetrovania.
Kedze ale ide vo vasom pripade o specificky pripad a chcem dosiahnut to, aby ste boli spokojny a nechcem vas znovu posielat na T-Centrum, zrealizovali sme zrusenie najmu teraz.
Takto vidim situaciu ja, dufam, ze je to jasnejsie a ze si rozumieme. Pomaly mi ale koncia moznosti, ako Vam vyhoviet (prosim, len to nevezmite v zlom), tak dufam, ze uz je teraz vsetko tak, ako si prajete - mate od nas hlasovy program s novym telefonnym pristrojom. Nepisete, ze by bol problem s telefonovanim, takze sluzba vam funguje.
Co sa tyka faktur. V tej, ktoru dostanete koncom tohto alebo zaciatkom buduceho tyzdna, zrejme este bude figurovat prenajom telefonu. V tej dalsej, ktoru dostanete v novembri uz nebude.
 

 

Napísali ste, že pri mojej "telefónnej linke evidujete štandardný šnúrový telefón za mesačný poplatok". Predpokladám že toto je ten nájom, ktorý spomínate.
A práve tomuto nerozumiem.
Ako mi doteraz TCom mohol účtovať poplatok za nájom telefónu, keď už predtým som si ZAKÚPIL akciový telefón (ten, ktorého pokazenie som reklamoval). Zdá sa mi divné platiť za nájom niečoho, čo som si kúpil, nie?
Pokiaľ pod nájmom za telefón (štandardný, šnúrový) myslíte ten pôvodný (ktorý som mal ešte pred tým reklamovaným), tak Vám oznamujem, že som ho zrušil (aspoň som si to myslel) v okamihu, keď som si kupoval akciový. Aspoň tak mi bolo povedané na pobočke. Tam som sa aj ponúkol, že im ten šnúrový donesiem späť, ale povedali mi, aby som ho nenosil, že oni také staré už neberú.
Tak nerozumiem vôbec tomu aký nájom a za čo vlastne som platil (a aký nájom ste mi dnes zrušili). Ďakujem za vysvetlenie.
 

 

najom telefonu sa vztahoval na ten najstarsi telefonny pristroj. teda nie ten, ktory sa pokazil alebo ten novy. neviem posudit, co sa udialo na pobocke pocas objednavky toho pokazeneho telefonu pred pomerne dlhym casom, nebol som tam. mozem len konstatovat, ze na fakture su uvedene informacie o vsetkych poplatkoch, vratane najmu koncoveho zariadenia.
urobil som vsetko, co som mohol pre vas z mojej pozicie urobit.
 

 

Aj ja som to pochopil ako platbu za ten najstarší telefón.
Fajn, vďaka.
Ale teraz: čo mi odporúčate v súvislosti s oným prenájmom telefónu?
Keď som kupoval akciový, tak som sa osobitne pýtal na zrušenie toho nájmu.
Bolo mi povedané, že mi už žiadny nájom účtovať nebudú.
Ako mám postupovať v tomto prípade?
 

 

Nemozem prejudikovat riesenie reklamacie a ani vas navadzat na jej nepodanie. Ako zakaznik mate pravo si ju podat a bude presetrena.
Ak sa rozhodnete pre reklamaciu, najjednoduchsie a najlepsie to budete mat tak, ze poslete pisomnu reklamaciu. Cely postup aj s adresou je tu: http://www.t-com.sk/Default.as...
 
Hodnoť

Miro, toto je na

SOI a čím skôr to podáš, tým lepšie pre Teba. Ombudsmana (či manku-neodporúčam :-)
 

 

Myslíš, Jozef? čo ja viem... mne sa príliš nechce zas čosi riešiť, dávať podnety, toho už mám dosť :)
Viem, možno by T_Com dostal nejakú pokutu, ale o to mne primárne naozaj nejde.
Uvidím podľa toho, čo mi akože napíšu, možno mi ponúknu nejakú formu odškodnenia...
 

No, ak sa Ti chce čakať,

môžeš, ale nie dlhšie ako mesiac, potom by to už mala riešiť SOI, inak sa svojich práv nedomôžeš. Hoď sem info, ako to skončilo.
 

najlepšie

by bolo poslať link na tento článok vedeniu T-Com.
 

 

nie je nutne. zodpovedni to uz citali.
 
Hodnoť

reklama klame

a zavádza, ja som na zriadenie pevnej linky čakala 10!!! mesiacov, mama čaká na box na Magio TV už mesiac a nič! Zažime to spolu? Ďakujem, už niky viac.
 
Hodnoť

 

My sme doma všetci prešli do O2, čo sa týka telefónov a čo sa týka televízie, tak sme si dali zaviesť CS link, kde máme 23 českých a slovenských programov bez mesačných poplatkov. Samozrejme, dá sa to rozšíriť o rôzne balíky, ale my nechceme. CS link stál 100 EUR vrátane karty, "taniera" a prijímača, žiadne mesačné poplatky. A budúci rok si to za 40 EUR dám predĺžiť na neurčito, a viac platiť za to nebudem. Žiadny Orange, žiadny T-Com, žiadne UPC!!!
 
Hodnoť

So Slovak Telecom a ich predchádzajúcimi

variantmi - nikdy viac.
Moja osobná skúsenosť - niekoľkomesačného riešenia - telefonovania, e-mailov, papierovej pošty - a aj tak nakoniec so mnou vybabrali.
Už niekoľko rokov s nimi nič nemám po kompletnom zrušení pevnej linky - a som v pohode.
Preto spojenie Téčiek mi vôbec "nevonia". Smola - som viazaná s Tý mobilom - a po predošlých skúsenostiach - stačí prvý impulz problémov - a nebudem sa s nimi naťahovať. Odídem.
Zdravie si vážim viac.
 
Hodnoť

TELEKOMUNISTI

tejto spolocnosti sa treba zdaleka vyhnut. Hroza.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Advokátska kancelária BÁNOS: Zákonník práce sa mení. Zamestnancov čakajú nové benefity. 6 498
  2. Pavel Macko: Nesúhlasím, vážení agenti! Ficove video je hnoj 3 322
  3. Michal Lukáč: List pre voliča kotlebovcov 2 082
  4. Marián Viskupič: Toto ste o slovenskom zlate zrejme nevedeli 1 600
  5. Peter Kollega: Keď Blaha, tak prečo nie celý orchester aj s kapelmajstrom? 1 066
  6. Mišo Šesták: Prečo nenaštvať ruskú armádu 1 026
  7. Jozef Kmeto: Prieskum: Kotleba druhý, PS/Spolu a Kiska Za ľudí klesli. Fašizmus na Slovensku triumfuje 1 019
  8. Transparency International Slovensko: Vláda pred voľbami točí v štátnych reklamách rekordné peniaze 793
  9. Monika Kozelová: Keď DEUS zoštátňuje klientov a ako sa hádže zrno sliepkam. 786
  10. Ján Pyštek: Ficovi oligarchovia 690

Rebríčky článkov


  1. Milan Lacúch: Tajomstvo mlčania Stvoriteľa
  2. Štefan Vidlár: Kamarádzi
  3. Martin Krištoff: IPO Saudi Aramco prekonalo očakávania a dosiahlo niekoľko trhových NAJ
  4. Dáša Baliarová: Električka
  5. Martin Šterbák: O Knihe Ezdrášovej
  6. Stanislav Mičev: Kto je PRACUJÚCA CHUDOBA?
  7. Štefan Vidlár: Amíci
  8. Radovan Medovič: Politikum Andyho Pracháča
  9. František Cudziš: Vede do vienka. III.
  10. Róbert Čambál: Križovatka

  1. Najväčším skokanom je Matovič, Kiska klesol. Čo ukázal najnovší prieskum Focusu
  2. Masívny výbuch v Prešove zaskočil aj experta na výbušniny
  3. K trom obvineným za výbuch plynu v Prešove môžu pribudnúť ďalší
  4. NAKA zadržala youtuberov Daňa a Vaského
  5. Výbuch plynu v Prešove: Plynári určili kopať výhradne ručne
  6. Prešov rozdelí všetky peniaze zo zbierok ľuďom, práce zaplatí štát (minúta po minúte)
  7. Ako zbúrajú prešovský panelák (rozhovor)
  8. Američania zmrazili Kočnerov majetok, Visa mu zruší platobné karty
  9. Prešovčanke ostal po výbuchu v byte dôležitý prístroj. Bude strašné tam teraz bývať, vraví
  10. Demolačný stroj dorazil na hranicu skôr. Smeruje do Prešova

  1. Polícia sa zaoberá Blahom pre fotografiu s červenou hviezdou s kosákom a kladivom
  2. Ondrej Dostál: 50-dňové moratórium a nebezpečná nadpráca ministerstva vnútra
  3. Poslanec Blaha, hanbite sa
  4. B.Kačáni: Liberál kontra kresťan
  5. Nový Smer? Ale kdeže, nenaleťte im
  6. Predsedníctvo SAV vyzvalo Blahu, aby zvážil pôsobenie na akadémii
  7. Rómsky prezident naložil Ficovi ako ešte nik doteraz
  8. Blaha nemá čo robiť v SAV – nielen morálne, ale ani odborne
  9. USA zasiahli proti Kočnerovi, zmrazili mu financie - SME
  10. Komentár Mareka Vagoviča: Komunizmus a fašizmus sú rovnaké zlo, súdruh konšpirátor

Už ste čítali?