Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Evolúcia na pokračovanie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

ja nechapem preco ludia citia potrebu stale opakovat uplne tie iste chobotiny. Mnohokrat opakovana loz sa bohuzial nestava pravdou.

1, Naprosta vacsina kyslikav dnesnej atmosfere je vysledkom fotosyntezy. Kyslik v atmosfere vtedy existoval v stopovych mnozstvach, dokazov je vela.
2, Dnesna bunka je zlozity utvar zahrnajuci niekolko organel, DNA, atd. Za niekto chce mat nieco hned a zaraz. Jej vyvoj nebol nahodny, tak ako chemicke reakcie nie su nahodne. Staci samoreplikujuca sa molekula, co uz je aj RNA.
Abioeneza ma s evoluciou malo spolocne, evolucia opisuje generacne zmeny v generaciach.
3, Zachovanych fosilii druhov, ktore ukazuju nzaky dvoch druhovych skupin je mnozstvo. Existuje velke mnozstvo pomerne presne zmapovanych vyvojovych vetiev. Vyvoj vtakov z dinosaurov je jednym z nich. Nepouzivaj 150 rokov stare informacie. Samozrejme, nie kazdy organizmus sa zachova.
4, Definuj druh. Ale ano, boli zaznamenane nove druhy, ako aj postupny vyvin novych druhov, ked napriklad existuje 'ring species' tj subor poddruhov, ktorych krajne jedince sa uz nekrizia alebo minimalne. Evolucia nie je nahodna, ide o prisposobovanie sa prostrediu, a nesmeruje k 'vyssim druhom', smeruje k viac adaptovatelnym druhom.

To, ze par ludi tuziacich po osobnej slave sfalsovalo ci dezinterpretovalo zopar veci nesvedci o nicom ako o ich charaktere. Ale fakt, ze ked tieto podvody boli objavene tak boli univerzalne odsudene a skorigovane o niecom uz svedci.

Hodnoť:   mínus indicator plus

V probleme c.1 dosiel autor k nespravnemu zaveru. Z veci, ktore tam boli uvedene, sa dalo dojst k zaveru, ze z Millerovho experimentu sa neda usudit nic o vzniku zivota na prehistorickej zemi. Autor ale uplne nelogicky dosiel k zaveru "Žiadna „prehistorická polievka" teda neviedla k spontánnemu vzniku života."

Hodnoť:   mínus indicator plus

To je práve ten zásadný problém kreacionistov. Jednoducho nepoužívajú logické argumenty v celej stavbe svojich tvrdení, ale iba tam, kde sa im to hodí, aby tak zvýraznili "vedeckosť" svojich tvrdení. Oni sa nesnažia hľadať pravdu, oni bojujú proti jednej z teórií, ktorá sa ju snaží nájsť, aby tak obhájili svoje náboženské presvedčenie.

NUZ

EVOLUCIA je EVA a LUCIA ... EL, meno BOHA po hebrejsky, len ten co poznal Evu aj Luciu bol asi VOL.

Hodnoť:   mínus indicator plus

prosim ta odpovedz mi tak preco ma veleryba nohy ???

k+

suhlas

LOL ste sa nasli :D

no panaboha

dalsi expert sem dokvitol a uz si hrkutaju :)

Peter Fidler

To vieš. kreacionisti. Kreacionizmus je duševná úchylka vhodná na hospitalizáciu na psychiatrii.

vdakabohu

že o tom nerozhoduješ ty

Blog je plný nezmyslov.

K problému č. 1. Nie je pravda, že kyslík bol prítomný v každej epoche histórie zeme. Práve naopak. Kyslík v atmosfére je produktom života.

K problému č. 2. Vznik života nie je náhodný, ale skôr zákonitý. Ale obávam sa, že žiadny stvoriteľ s tým nemá nič spoločné. Veď kto by potom stvoril stvoriteľa???

K problému č. 3. Prchodné formy samozrejme existujú. A že sme ich nenašli ku každému druhu je úplne normálne. Vznik skameneliny totiž nie je vôbec bežný a preto sa niektoré druhy nezachovali ako skameneliny.

K problému č. 4. Nové druhy samozrejme vznikajú stále. Ale nie je to otázka 150 rokov. Také niečo trvá rádovo najmenej desaťtisíce až sto tisíce rokov.

K podvodom vo vede. Áno. Nájdu sa aj medzi vedcami podvodníci. Ale ruku na srdce. Medzi náboženskými fanatikmi sa podvodníci nenájdu? Koľko podvodníckych kňazov a kazateľov pobehuje po svete čo šíria kadejaké nezmysly a zneužívajú dôverčivých ľudí?

Hodnoť:   mínus indicator plus

c1- takze voda, vodik kyslicnaty, je produktom zivota. Dobre, co dalej. Aha, klasicky argument ze stvoritel nemohol byt lebo co by ho stvorilo, toto je snad jediny obstohnejsi argument ktorym 'vyvojari' argumentuju.Ja mam argument ktori dokazuje ze to muselo byt volove, nie chaoticke, spocitat pravdepodobnost sformovania DNA virusu Sulfobolus, dlzka DNA je 7800 parov, (clovek ma tri miliardy). Dostanme tie najidealnejsie podmienky, akesi DNA spektrum kde cytozin, guanin,adenin a timin nahodne naskakuju na retazec,
pri jednom pokuse o takyto retazec by bola pravdepodobnost 1/(4 na 7800), pri miliarda x miliarda pokusoch by to bolo 1/(4 na 7760). A vznik DNA bunky (iba DNA, nie bunky samotnej!) a evolutivneho zivota nahodou, je nahoda bliziaca sa efektivne k nule. Takze volovy zasah je nevyhnutny. Potom ano, vyvstava argument ze boh musel byt taky svetoborny manik, ze neni mozne! Ok, ale co je to vola? Je komplexna? Ako vznika vola? Je permanentna? docasna? nemozme preto rozoberat boha. Ja sam nepopieram ze zivot je evolucny, ale vraj evolucna teoria funguje nahodne, vyber, mutacie atd. A tym padom tvrdi ze aj vznik musel byt nahodny. Co je skoro nemozne na 5 miliard rokov starej zemi, kde prve bunky boli vraj uz pred 4 miliardami rokov.

Hodnoť:   mínus indicator plus

Evidentne si si pozorne neprečítal

To čo si vymyslel za novú zlúčeninu vodík kysličnatý? Daj si to patentovať. Určite budeš prvý, lebo do teraz o takom niečom nik nepočul.
A skús si ešte raz prečítať môj prvý odstavec. Nikde tam nehovorím nič o vodíku ani o vode. Ja tam hovorím o tom, že kyslík v atmosfére j eproduktom živých organizmov.

Hodnoť:   mínus indicator plus

78.09% nitrogen, 20.95% oxygen, 0.93% argon, 0.039% carbon dioxide, 1% (water wapor and other substances)
tento pomer z wiki je v moloch.
Ano, vsade pisu ze 98 percenty zdroj kyslika (O2) je fotosynteza CO2 v rastlinach a 2 percentny je voda. Co je zvlastne ak si pozrieme molovy pomer z wikipedie , vyjadrijuci teda mnozstvo molekul.
Takisto kolisanie tohto pomeru by asi malo vplyv na zdravie.

Aká je Tvoja myšlienka?

A čo teraz tým chceš povedať. To je terajšie zloženie atmosféry. Ale na konci prvohôr bolo kyslíku viac ako dnes napríklad. A v období keď vznikal život v atmosfére kyslík nebol. Až keď vznikli zelené riasi tieto začali produkovať kyslík. Trvalo to stovky miliónov rokov, kým vyprodukovali dosť kyslíka, aby bol aj v atmosfére.

Kto to akoze tvrdi?

Prirodzeny vyber nie je nahodny, prave naopak.

Hodnoť:   mínus indicator plus

K problému č.1)Ujednoť si:Píšeš,že kyslík bol vždy v atmosfére a zároveň píšeš,že jednoduché organické látky nemohli existovať,lebo ich rozkladalo UV ziarenie.Keďže podľa teba tam kyslík bol,tak musel tam byť aj ozón.Prečítaj si čo robí ozón s UV.Odhliadnuc od toho,že kyslík v atmosfére nebol a život kludne mohol vzniknúť v miestach nedostupných UV žiareniu.
2.)Neviem akú metodiku použil Hoyle.Život vznikal postupne.Od najjednoduchších aminokyselín cez proteíny.RNA,DNA až po dnešnú formu života.Aminokyseliny a proteíny si už vieme uvariť z pôvodných substancíí uvariť za pár hodín.A za pár rokov(desaťročí) budeme vedieť namixovať život podľa požiadavky.
3.)Možno by si mal pán Raup aj niečo prečítať o DNA analýzach.Evolúcia sa nemusí dokazovať len skamenelinami,ale aj na základe DNA porovnávaní.Jasne,že nemáme dochované všetky medzistupne a poddruhy v skamenelinách.Ale to preto,že sa buď nezachovali,alebo preto,lebo máme preskúmané(teraz trepnem) možno 1% svetového povrchu.A pod pojmom povrch myslím aj rez horninami usadenými za tie stovky miliónov rokov na súši a hlavne v mori.
4.)Na vznik nového druhu treba trošku viac času.Ale zachytili sme vzniky nových poddruhovA mutácie-jedna z hybných síl evolúcie sú tu na dennom poriadku..A čo sa týka mikroorganizmov-odkiaľ vieš,že nevznikajú?To by sme najprv museli mať všetky objavené,hodnú chvíľu ich pozorovať a potom sa môžme odvážiť tvrdiť,že nevznikajú.Čo ja viem,tak nové živočíšne druhy sa objavujú každý deň..

Hodnoť:   mínus indicator plus

Pánovi autorovi doporučujem lepšie si poobzerať vlastné telo a porozmýšľať nad tým, prečo údajne najvyspelejší stvoriteľov výtvor - človek:
1/ muž má prsné bradavky
2/ mužovi rastú v dospelosti chlpy v nose, zadku a iných ńajnemožnejších miestach
3/ žena ani muž nemá žiadne vlastné prostriedky na obranu (pazúry, zuby) ani nie je schopný si sám uloviť potravu
4/ žena začína šedivieť už od 30 rokov, hoci deti môže mať do 45 a dožíva sa vyššieho veku ako muž
5/ Žena aj muž potrebujú oblečenie na ochranu voči zime aj voči teplu/slnku
6/ atď, atď.
Že Stvoriteľa pozdravujem.

Pár odpovedí

1)nad týmto som ešte nerosmýšľal, ale bude to zrejme súvisieť s tým že chlap vznikne z toho istého embrya ako žena... jedno embryo, aktivuje sa jeden hormón, do embrya sa uvoľní testosterón - bude z neho chlap. neaktivuje sa hormón - z embrya vyrastie žena. niektoré časti embrya sa vyvíjajú pred týmto rozdelením na pohlavie - ruky, nohy, (bradavky) - sú to spoločné znaky pre obe pohlavia. Odlišné znaky (pohlavné orgány) sa vyvíjajú po určení pohlavia, sú teda špecifické pre pohlavie.
2) chlpy v nose zachytávajú prach a iné veci ktoré by mohli vletieť do nosa. Inak chlpy po tele slúžili ako tepelná izolácia pred tým než ľudia začali používať oblečenie. Napríklad v podpazuší chlpy slúžia na odvod potu z pokožky
3) vyrastal som u babky na dedine, a od malička som lovil všetko čo sa dalo - ryby, žaby, hady, myši, krysy, kuny, lasice a iné škodce ktoré ohrozovali jej záhradu a hydinu. už ako malý chlapec som s tým nemal problémy, ako dospelý by som to zvládol ľavou zadnou :) ruky sú skvelé na manipuláciu, a veľmi univerzálne - môžete do nich chytiť malý nožík na jemnú prácu, sekeru... nie je problém chytiť do ruky niečo omnoho účinnejšie ako pazúry :) ľudia si pazúry (nechty) strihajú, aby im nebránili brať do rúk nástroje... pozrite si fotku človeka s najdlhšími nechtami na svete a uvidíte prečo si ich ľudia strihajú :P
4)Ženy nerobia takú tvrdú prácu muži, nežijú taký nebezpečný život ako muží (adrenalínové športy, motorky...), a spravidla menej pijú, fajčia atď.
ženy teda žijú dlhšie tým že ťažkú prácu, a neničia si tým telo, zbytočne neriskujú (napríklad na motorke) a žijú zdravšie :)
5)Ľudia oblečenie v zásade nepotrebujú, kludne by sme mohli chodiť holý. Oblečenie je dané skôr morálkou než nutnosťou. S výnimkou tvrdej zimy oblečenie nie je nutné (a potom máme otužovanie...). Inak na ochranu pred chladom sa pred oblečením používali chlpy a tuk.
Na záver vám chcem poďakovať že pozdravujete stvoriteľa, lietajúce špagetové monštrum ktoré stvorilo tento svet. Som si istý že sa z vás po smrti stane dobrá špageta :)

Hodnoť:   mínus indicator plus

1/ To by muselo platiť aj u iných cicavcov. Neplatí.
2/ Chlpiská v nose začínajú rásť mužom až v období dospievania. Malé deti by sa teda počas 15 rokov bez nich mali od prachu a iných vecí zadusiť, alebo neustále kašľať. To neplatí. Ostatné cicavce sa rodia hotové, nestrácajú vekom vlasový a kožný pigment, nevráskavejú a pod.
Čo sa týka chlpov pod pazuchou a inde, spôsobujú skôr zadržovanie potu so zvyškami kože a smradu.
3/ Ziadny iný tvor nepotrebuje na ulovenie potravy nič, len vlastné zuby, drápy, chvost, jedové žľazy. Človek potrebuje nástroje, ktoré si musí vyrobiť.
4/ To nie je odpoveď na to, prečo začínajú starnúť podstatne skôr ako muži.
5/ Zajtra choď do práce bosý v trenírkach a s kravatou. Zrejme máš dosť chlpov a tuku. Angína sem, angína tam.

Je mi úplne jedno, čo sa zo mna stane po smrti. Snažím sa život neprežiť ako homo hlupakus.

1 2 >

Prihláste sa

(?)

Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie

1. Rudolf Pado: Donovaly chcú byť Dubajom 1 764
  2. Zuzana Roy: Kto je naozaj zodpovedný za čiernu stredu pri Nitre a v Revúcej? 1 480
  3. Andrea Rúfusová: O vlkoch a medveďoch nielen na salaši 1 100
  4. Milan Kuruc: V UniCredit Bank už nevedia, čo od dobroty 1 085
  5. Michael Laitman: Prečo má naša strava takú zlú kvalitu? 712
  6. Monika Nagyova: Denník starej dievky – Komplexy zničia každú príležitosť 654
  7. Miro Jankes: Pokuta z Nemecka 544
  8. Juraj Paškuliak: Fajčiari v obchodoch 506
  9. Soňa Kallová: Ako sme chutnali talianske tiramisu 486
  10. Dana Árvayová (Dvořáková): Ešte ste nespadli v zime do Popradského plesa? Tak poďte s nami 477

Rebríčky článkov

1. Denis Jacko: Dážď
  2. Patrik Mackových: Za socializmu sme si mohli kúpiť menej ako dnes. Čísla hovoria jasne
  3. Štefan Vidlár: Štěpán Harašín: Jeho vlasť
  4. Attila Agócs: Regionálne anjel, celoštátne diabol?
  5. Milan Koval: Pán Šebej, tak ako je to s tou chudobou na Slovensku?
  6. Ján Slovák: Deň otvorených dverí - 5.12. 2019 na Súkromnej škole umeleckého priemyslu animovanej tvo
  7. Štefan Vidlár: Ludský odpad
  8. Martina Meriačová: Dážď sú slzy. .
  9. Stanislav Mičev: 400 000 ľudí versus 1 arogantný mladík
  10. Július Kovács: Obchvat Bratislavy je dod*baný. Kolóny z juhu do Bratislavy budú ešte horšie.

1. Pri nehode autobusu zomrelo 12 ľudí, vláda rozhodne o štátnom smútku (minúta po minúte)
  2. Mladíci, ktorí zbili pár v bratislavskom autobuse, sa postavili pred súd
  3. Bývalý šéfredaktor Plus 7 dní naklonený Smeru mal byť Kočnerov človek
  4. Exšéf tímu Kuciak sa prvýkrát ukázal na verejnosti
  5. Vodič havarovaného nákladného auta je už doma
  6. Čaputová pristala na ľudovú zábavu
  7. Z justície odchádza prvá sudkyňa pre Kočnerovu Threemu
  8. Zachraňovali zvieratá z útulku. Tri ženy, ktoré v Revúcej strhla voda, prišli o život
  9. Cesta pri Nitre je po nehode opäť prejazdná, polícia začala stíhanie
  10. Kočner je len obyčajný mentálne zaostalejší hochštapler tretej triedy

1. Keď si KDH zatlčie posledný klinec, pohltí ho Hlina
  2. Za čiarou: Tragické vyústenie politického angažovania kňaza Mariána Kuffu
  3. Stratégia nie s Ficom má jednu slabinu. Pat. Kto dostane Mat?
  4. Predseda Etickej komisie Sedlák: Pre Trnku som sa hanbil, že som prokurátor