Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Reklamácia topánok a predač kričí, že nie som normálna (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

iny kraj, iny mrav... u nas ista pani "znalkyna" Orszaghova zamietala reklamacie topanok aj preto, ze ich zakaznik priniesol na reklamaciu podozrivo ciste...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nechcem Vas rozhnevat. Ja kupim detom 10 parov roznych topanok. Zaplatim kartou. Detom doma topanky v klude a pokoji vyskusam. Necham si najlepsie a zvysnych 8 parov idem do obchodu vratit. Slecna topanky prevezme, sumu za 8 parov vratenych topanok mi vrati na kartu obnos a na topanky sa ani poriadne nepozrie.
Usmeje sa( neviem ci uprimne) zazela mi pekny den a je po akcii.
Tym chcem iba povedat ze konkurencia naucila obchodnikov vazit si zakaznika. existuju obchody a druhy tovarov, pti ktorych je vyslovene uvedene ze nepodliehaju dohode o vrateni tovaru. Ale obchodnik sa vzdy aspon dvakrat ubezpeci pred dokoncenim transakcie, ze zakaznik vie o tejto vynimke. Na spotrebice mame casto cas ich odskusat aj niekolko tyzdnov a pripadne ich bez slova vratit v obchode. Casto je tento zakon zneuzivany. Ludia si dopraju na Vianoce "velku telku" a po Vianociach stoja v rade aby ju obchodnikovi vratili...Ziaden zakon sa asi neda urobit spravodlivo. Clovek by mal tendenciu lutovat majitela obchodu. ten si toto riziko vsak zohladni v cene. A hubu utrie iba robotnik kdesi v malej alebo velkej zemi so slabou ekonomickou silou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vela vecí je

za tým ale tak tu chýbal už len ten základ.... slušnosť a normálny prístup.... nič extra len normálny prístup
a ked celý personal reagoval takto extremne tak v tej predajni chyba aj kúsok kultúry si myslím.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zips:Made in China,mozete kupit hociaku znacku vsetko je site v Azii a samozrejme cim lacnejsi material tym lepsie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spominam si na svoju skusenost

s reklamaciou obuvi. Bolo to par rokov po revolucii a reklamovat sa chodilo s malou dusickou, ci to pani byvala sudruzka predavacka vobec prevezme, alebo vas otoci vo dverach... Mala som asi mesiac stare tenisky a celkom sa mi na nich prepadla pata. A komentar predavacky: je to moja vina, lebo tenisky sa nosia len na hodiny telesnej a nikam inam! Mama sa uz chcela otocit, ze teda nic, ale ja ako spravne drza tinedzerka :o) som pozadovala reklamaciu... vyrobca svoju chybu ihned uznal a vratili mi peniaze... To vsak bolo asi 15 rokov dozadu... Najhorsie je, ze clovek ani nevie, ako si pomoct, ked sa takto hrubo k nemu spravaju v predajni... netusim, co sa da v tomto pripade robit... Ale ohladom Gabora - ja som ich pravidelny zakaznik a doteraz som problem nemala, takze urcite by som na nich nezanevrela :o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no, zipsy zipsy

mam tiez svoje skusenosti,

osobne si myslim, ze niekedy sa nejedna iba o nevhodne zvoleny druh zipsu, ale riadne klesla aj kvalita.
mna sa pokazil na odeve po par mesiacoch zips, podla zlozenia plastu zjavne cinsky. v mieste, kde sa to neda prakticky opravit.
s tichou zavistou pozeram staru, 12 rocnu bundu s poctivym zipsom, ktory drzi dodnes a rozmyslam, ze kedysi som nemusel takto kontrolovat kazdu cast odevu pri kupe.
vedel som, ze bude kvalitna, a ziadna cinska mileticka.

v poslednej dobe si pripadam, akoby cinania z europy urobili smetovy kos.
kam sa otocim, sama nekvalita. veci, na ktore sme boli zvyknuti, ze budu fungovat 10 rokov, odchadzaju po roku, dvoch. alebo funguju mizerne. a nasi sikovni tiezpodnikatelia pre znizenie nakladov radi kupia takyto odpad.

priznam sa, za cely zivot som nereklamoval topanky, ale minuly rok prislo aj na to. parmesacna obuv, a to prizvujujem, ze obuv nenicim, bola tak poskodena pri beznom noseni, ze bola neopravitelna, a to napriek tomu, ze som opravu ziadal, lebo inac boli topanky velmi dobre.
niekedy sa seknu aj designeri, a navrhnu spoje v nespravnych miestach, alebo zasa sa pouzije klasicky mizerny azijsky material, ktory pozadovane a deklarovane vlastnosti videl iba pekne zdialky.

takze mame po 20 rokoch akoze kapitalizmus, v zime behame v otvorenych bundach, s rozopnutymi zipsami, s letnymi topankami, lebo zimne su po par mesiacoch v oprave, v posleldnej dobe stale castejsie nadavame, preco sa ten spotrebic pokazil uz tak skoro, preco u ziarovky po chvilke vypalene, preco sa nam kazia pocitace ci bicykle, ktore mali fungovat omnoho dlhsie,
ale zazrak komunisticko kapitalisticky made in china nepusti.
smejd ostava smejdom. akurat to robi u nas v europe obrovske problemy spotrebitelom.
pritom by stacilo zaviest zo zakona iba taku malickost, povinne predlzit zarucnu dobu napr. na 5 rokov pri niektorych veciach a kazdy predajca by musel zlozit na specialny ucet zabezpeky. velmi skoro by sa trh precistil od nekvalitnych a mizernych smejdov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"...podla zlozenia plastu zjavne cinsky..."
Wow, nielenze vies zistit zlozenie plastu, ale aj jeho povod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cina za to nemoze. Cinan ti doda presne to, co si objednas. Rovnako TOP kvalitu pre Japoncov ako posledny shit co prezije jedno pranie. Zial nasi obchodnici objednavaju casto kvalitu triedy 5-6, kde jedinym kriteriom je CENA mensia ako mala. Casto sa tie handry uz nedodavaju na kusy, ale na KILA. Rovnako elektronika. Co tak asi myslis, aku zivotnost bude mat radio ci motherboard v kvalitativnej triede 5 s nakupnou cenou 10€/kus. Kolko tak asi vydrzi predlzovacka, ci kompaktna ziarivka ked pri objednavke obchodnika je podmienka - nakupna cena pod 1€/kus...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ono keby vyrobca vyrabal veci co pojdu 20 rokov bez problemov isiel by sam proti sebe.
samozrejme aspon tie tri roky by mohli fungovat.
uz asi take nezazijeme ako boli stare tatramatky. nasa isla minimalne 20rokov. museli sme ju vyhodit lebo nosnu konstrukciu zozrala hrdza.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mas pravdu, ale zasa napr. ja mam pracku Jar - vobec netusim co je to za znacka a ide uz 11 rokov bez problemov aj bez Calgonu :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak to sa moze stat iba na Slovensku!!!
Jaj, moment, to bolo v Cechach, tak nic.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zeby bol medzi nami a ,,bratmi" nejaky velky rozdiel...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nezalezi kde to bolo, spravanie nepripustne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak neviem co na to povedat.. na porazenie..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skoda

ze ani v Cechach a ani na Slovensku este nie je zauzivane pravidlo slusneho zaobchadzania so zakaznikom. Avsak musim povedat, ze sa najdu aj svetle vynimky pri reklamaciach a aj slusni obchodnici. Neviem ci by ti pomohlo skusit kontaktovat majitela obchodu a zreferovat spravanie zamestnancov (ja by som urcite nebola rada ak by sa takto spravali k zakaznikom aj k potencialnym zakaznikom, ktori sa ta zastali).
Mne sa takto rozpadli cizmy tuto zimu. Kupila som si ich v predajni Danea v Poluse, take fajne teplucke nasuvacie cizmicky. A po asi dvoch tyzdnoch nosenia sa v jednej znich komplet odtrhlo futro pri vyzuvani. Priniesla som ich na reklamaciu (radsej neumyte, aby aspon koza nebola flakata kedze bola taka falosne prirodna), odovzdala slusnej slecne pri pokladni, zapisali si moje udaje, mail a kedze som nemala naponahlo odisla som spokojna ze sa ozvu. Ozvali sa tusim 3 tyzdne na to a vratili peniaze.
Podobne som pred mesiacom kupovala otvarac na vino v Tescu (najlacnejsi T-ckovy :) a pri prvom pokuse sa zlomil pricom polovica ostala v stupli. Prisla som za tetou v Tescu, len s tym kyptom, bez obalu a s blockom a bez reci mi vratili peniaze. :)
Ale suhlasim, ze treba bojovat za svoje prava ako spotrebitel a naucit predajcov slusnemu spravaniu, ak ho este neovladaju.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bol som prekvapeny,ale prave v tescu vybavuju reklamacie dost rychlo a nenatahuju sa so zakaznikom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

asi preto,

ze vedia co predavaju...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To bolo len preto

...ze Janiee ma v tom Tescu tetu. Ktora teta by nepomohla vlastnej neteri? Krv nie je voda. Situacia by asi bola ina, keby Janieee nemala tetu zamestnanu v Tescu. :).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to o ľuďoch

Pani vedúca v blogu bola žial aj pani majiteľka obchodu. Takže sa už nemám na koho iného obrátiť. Je to celé o ľuďoch. Keď som pracovala v obchode, alebo v obsluhe v kaviarni a nejaký zákazník mi niečo reklamoval, tak som sa mu vždy aspoň 10x ospravedlnila....pretože som chcela, aby sa ešte vrátil. Zákazník, ktorému vynadám sa určite už znovu neobjaví a ešte svoju zlú skúsenosť bude šíriť ďalej. Pamätám si iba jeden jediný krát, kedy som na zákazníčku nepozrela veľmi milo - prišla sa sťažovať, že zmrzlina, ktorú som jej dala, je príliš studená...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mali ste jej tu zmrzlinu ohriat :-D
 

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME