Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Od augusta zaplatíte viac a dostanete menej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemam v plane obhajovat DPB, ale tvoja argumentacia je dost nekonzistentna, najprv tvrdis, ze zdrazovanie ani nevykryje inflaciu (zvysene naklady), a na druhej strane sa pohorsujes ze okrem nedostatocneho zdrazenia budu este aj rusit linky a to je uz nad ramec. Okrem toho to, ci ludia zacnu chodit na cierno alebo nie nespravi rozdiel par / par desiatok EUR, to je v psychike cloveka a ludia co na cierno nechodia jednoducho nezmenia svoje rozhodnutie, pretoze ceny mozno zmenit ale myslenie, to uz tazsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Poznam X ludi co zacali chodit na cierno lebo jednoducho mali dojem ze za tie peniaze nedostavaju dostatocnu kvalitu. Pravda je, ze ziskat ich spat je tazke.

Kazdopadne, moj nazor je taky ze zvysenie cestovneho ano, ale len ak nebudu redukcie.. Redukcie mali byt dan za to ze sa nezvysi cestovne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale, vacsina ludi chodi na cierno preto lebo si vypocitali ze je to lacnejsie ako si platit elektricenku. S kvalitou to nic nema, kvalita je maximalne vyhovorka. Kedze za posledne styri roky sa kvalita celkom zvysila.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kvalita nie je definovana len vozidlami ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a čo očakávate?? stewardky??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cestovny poriadok, linkovanie, atd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Morálka slovenského národa v kocke. Zdá sa mi niečo pridrahé a riziko, že ma chytia je nízke, tak si to jednoducho začnem kradnúť. A potom budem večer sedieť pred telkou a pri spávach nadávať že politici, cigáni, podnikatelia a spol. sú zlodeji a pohoršovať sa že kvôli nim je táto krajina tam kde je.

Poznámka: Využitie služby a nezaplatenie za ňu pokladám za rovnakú krádež ako keď si niekto v obchode strčí pod bundu čokoládu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nekonecna pravda...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

v principe s tebou suhlasim,ale to je len dalsi dosledok socialistickej politiky. Je to dotovane z dani,a to masivne ( a peniaze sa stracaju) takze je to diskutabilne. Cize ja aj ked jazdim autom (mhd ma vyjde aj napriek dotacii drahsie), sluzbu som si zaplatil
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

blbe je, ze tie akoze kvalitnejsie a krajsie autobusy su ovela nepraktickejsie ako tie stare.... autobusy bez moznosti otvorit okno, iba s klimatizaciou, ktora tak silno fuci cestujucemu na hlavu, ze musi po 1-2 zastavkach vystupit, ak nechce ochoriet, nie su velkou vyhrou.. taktiez autobusy s totalne uzuckymi ulickami, v ktorych ked stoji jeden clovek, tak dalsi, co by chcel prejst okolo uz nema sancu (a tucnejsi nemaju sancu podla mna vobec ani v prazdnej ulicke). castokrat mam pocit, ze v dnesnej dobe (a netyka sa to len dpb) je akousi zvlastnou modou nahradzovat stare ale este stale dobre fungujuce a funkcne veci vecami sice novsimi, ale o dost nepraktickejsimi a o niekolko levelov dozadu... vcelku by sa zisli napr. ulozne priestory na batozinu v linkach, ktore jazdia na autobusovu/vlakovu stanicu a letisko.. clovek s kufrom alebo velkym vakom len tazko hlada miesto pre svoju batozinu, a to ma za nu este cvakat extra listok.. chyba logika.. preco sa vzdy ludia, ked idu nieco renovovat a vymyslat zlepsovaky, neporadia s odbornikmi, ktori sa v tom vyznaju, ktori vedia odhadnut vsetky dosledky, ktori maju logicke myslenie a vidia do podstaty veci?.. potom nech sa nedivia, ked ich snaha ostane neocenena
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neviem ktore autobusy teraz myslis. CapaCity maju kapacitu na batoziny dostatocnu, SORky tiez ak su ludia dost slusni na uvolnenie prislusnych miest pre batozinu. Ano, v ulickach je menej miesta, ale to je dan za nizkopodlaznost, ktora nekonecne pomaha starsim ludom a cestujucim na voziku ci s kocikmi.

Velke okna sa daju objednat, to je na DPB. Skor vsak mam za problem ze na SORkach nemaju zamknute okna a tak je klimatizacia casto neucinna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

klimatizacia je prave ucinna az moc:)

ja sa v tom nevyznam az tak ako ty, co sa tyka presnych typov autobusov. len viem, ze v buse c.95 v zime strasne kurili, ze sa tam nedalo dychat, a ked som sa rozhliadala po okienku, videla som ich v celom autobuse len asi 6 a tie boli daleko odo mna a este aj zamknute.. tato moderna technologia mi navodzuje pocity zdesenia.. okna, ktore sa nedaju otvorit, kurenie ci klima, ktore bud hreju tak, ze sa to az neda vydrzat, alebo fukaju taky studeny vzduch, ze clovek to potom 3 tyzdne vyleziava v posteli.. to neni sranda.. radsej bez klimy a len s otvorenymi oknami ako zabendnene okna+klima+zapal spojiviek s anginou.. mohli by tu klimu napr pustit na 15min predtym, nez autobus vyrazi z konecnej a potom ju vypnut. toto konkretne s neskutocne neprijemnou klimou sa mi stalo v autobuse c.31 alebo 39, teraz neviem.. po celej dlzke autobusu su v strope podlhovaste otvory, cez ktore fici silna klima, takze sa pred nou neda nikam utiect. musela som vystupit. vo vlakoch fuka tiez taka silna klima, ze sme museli otvory cez ktore fukal vietor zahadzat svetrami. nastastie to u nas stale este nie je take zle ako v modernych vlakoch v spanielsku,v ktorych je v lete hadam o 20stupnov menej ako vonku + megaprievan a ochoreli sme vsetci, lebo sme nemali so sebou svetre, ciapky a saly...
nie je mi celkom jane, ako suvisia uzke ulicky s nizkopodlaznostou, ale ok, vyzeras, ze tomu viac rozumies ako ja.
co sa tyka batoziny, neviem, preco by nemohol byt pre nu napr. priestor pod strechou ako v medzimestskych linkach alebo nieco podobne.. ved nemusia byt v buse velke neotvoritelne okna az po strop, hore moze byt batozina. alebo potom tak ako to maju napr. v liverpoole, kde maju vyhradeny vacsi priestor na batozinu priamo za soferom. nie je dobre, ked priestor akoze pre batozinu je zaroven aj priestor pre kociky,vozickarov a stojacich cestujucich.. na ludi s velkou batozinou sa ostatni cestujuci vzdy divaju ako na volajakych divnych narusitelov a neuhnu ani o piad..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na 95 jazdi CapaCity a klima je podla mna uplne standardna. Rovnaku mas napriklad v kazdom obchode. Tiez je tam dost miesta na batoziny. Mohli by byt aj police (ak si ich DPB objedna tak budu), ale potom bude menej miesta pre ludi.

Na 31 a 39 jazdia SORky a tam je ta klima imho skor zly vtip, taky maly vetrik.

Aspon taky je moj pohlad :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Asi zacnem radsej chodit do roboty na bicykli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kedysi som tiez chodila nacierno, prave kvoli tomu, ze ked ma chytili 1-2x za rok, tak som dost usetrila :-D potom sa mi uz ale nechcelo davat pozor ci nastupuju nejaki revizori a tak som presla na elektricenku. ved je prijemnejsie si v buse citat nez s malou dusickou sledovat ci nenastupuju revizori.... inak som zvedava ako upravia cestovny poriadok 93jky, ktora byva v 90% pripadov plna-preplnena. kazdopadne, ak ma moc nas**u, zacnem chodit zas nacierno :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm

Cim menej autobusov, tym vacsia sanca, ze clovek stretne v tom svojom revizora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby mestski poslanci stali za nieco, tak sa zacnu pytat uradnikov, co vlastne robili 10 rokov. Pretoze mesto zalozilo firmu BID, pred 10 rokmi za ucelom vybudovania integrovaneho dopravneho systemu. Samozrejme s generalnym riaditelom, sekretarkami, refernetmi, sluzobnymi autami, laptopmi, mobilmi...

Co, do ***** robili celych 10 rokov?

V 2010 mali celkove naklady 350 000 Euro, z coho 90% boli mzdy, odvody a akesi ostatne naklady. V 2009 takto prezrali 470 000 Euro (skoro pol miliona). V 2008 "len" 163 000 Euro. Spolu v rokoch 2008 - 2011 prejedli na osobnych nakladoch a "ostatnych" nakladoch spolu skoro 1 milion Eur.

Co sme za 1 milion Eur dostali? Kto z poslancov bude mat odvahu sa spytat?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pre masochistov:

http://www.bid.sk/o-spolocnost...

To je mnamka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ako sa da kralovsky zit zo statnych resp. mestskych penazi. a pritom dokopy nic nerobit.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME