Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prípad 1 - komentár vývoja a hybernácia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

ustami klasika

"kde niet zalobcu, tam niet sudcu"
Zial, na slovensku je pojem spravodlivosti natolko zvrateny, ze plati skor " kde niet sudcu tam ma zalobca smolu ". Vobec si nerobim iluzie o tomto absurdistane.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

basurdistan to teda je, ale prečo?

u nás si väčšina ľudí myslí, že stať sa úradníkom znamená povýšenie do šľachtického stavu. To je jeden nenormálny jav na Slovensku. Druhým je ten, že tí, ktorým sa nepodarí dostať sa "na funkciu", držia huby a tvária sa ako praví znalci veci, že nemožno nič robiť, lebo ONI si nerobia ilúzie o stave. Mohli by si uvedomiť, že sami sa udržiavajú v sebaklame o tom, že ONI vedia, o čom to je, že ONI sú zorientovaní a chápu, že niet šance dosiahnuť zlepšenie. Takých sebavedomých znalcov situácie bez ilúzií je u nás veľa. Ich spoločnou črtou je - nič nerobia, ale mnohé sebavedomo komentujú. Načo tu vypisuješ svoje porazenecké názory? A to ešte k tomu anonymne? Doteraz si nepochopil, že to najlepšie, čo môžeš urobiť, je napísať o zbojstve darmožráčov? Načo tu namiesto toho vypisuješ aká si zorientovaná hviezda?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pan Milian

toto ste si naozaj mohli odpustit. Ja som svoju kozu na trh proti neschopnemu menezmentu v LPS daval este ked o vas tu na blogu nebolo ani vidu ani pocutia. Svoje tvrdenie opieram o skusenosti s LPS , LU a ked vidim kto sefuje sudom tak si ziadne iluzie nerobim. Okrem toho ked audit Eurocontrolu v sprave NC PM 8 ktoru vykonal v LPS jasne uviedol ze , niektore hazarddy v podniku LPS generuju neakceptovatelnu mieru rizika, tak vtedajsi minister dopravy to kludne zbagatelizoval , ze ide len o nepodstatne nezhody. Vtedajsi sef eurokontrolu Aguado po opakovanom lesteni kluciek v Bruseli byvalym sefom Birom verejne vyhlasi ze cit. " teketo problemy mame tak trochu v celej EU " WTF?!!!!!!! Mate vobec predstavu s akou spinavou a velkou masineriou sa snazite bojovat? Aj napriek tomu vam fandim a drzim palce. s pozdravom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je to naozaj tak. Eurocontrol našiel cca 10 vážnyvh chýb tak ako bolo spomenuté s neakceptovatelnou mierou rizika a asi 20 pozorovaní ( tiež chýb). Vtedajší minister, či už pod politickým tlakom, alebo pre jeho neschopnosť, alebo účelové klamstvo, zinscenoval nechutné divadlo pre verejnosť. Tiež reba podotknúť, že záverečná správa bola vypublikovaná až po asi 7 násobnom pripomienkovaní zo strany Slovenska. Korektné by bolo položiť si otázku, aká bola pôvodná správa? Aj preto tvrdenia, že LÚ je zbytočný štátny orgán ak za celé roky nenájde pochybenia a Eurocontrol ich nájde aj po korekcii 30. O týchto nekalých praktikách vedel aj riaditeľ sekcie civilného letectva a vodnej dopravy, ale bol bez kompetencií a bezmocný. Napriek krásnym predvolebným sľubom sa vôbec nič nezmenilo. Opäť je to o totálnej nečinnosti, klamstve a utajovaniu závažných faktoch. Zastrašovanie až šikan nepoznalo žiadne hranice, preto by bolo naozaj korektné odpustiť si tvrdé hodnotenia a výčitky ak niekto nepoznal pomery v štátnom podniku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

oki better.dead.thanred,

nechcel som sa Vás dotknúť, iba by som rád hľadal riešenia, konštatovanie stavu je nanič. Kto chce robiť, hľadá spôsoby, kto nechce, hľadá dôvody... Či mám vôbec predstavu o tom, s akou špinavou a veľkou mašinériou sa snažím bojovať? Toto nehrá žiadnu úlohu v tom, či a prečo som začal. Životné podmienky, ktoré nám "zodpovední" v mocenských pozíciach pripravili, sú štartérom môjho konania. Ich sila a početnosť sú priamo úmerné našej ľahostajnosti k tomu, čo s nami a na náš úkor vykazujú. Málokto z nich je ale tak nekonečne tupý, aby ďalej naťahoval struny, ktoré už praskajú. Tí rozumnejší sa už stiahli a začali sa správať opatrnejšie a menej bezohľadne. Bezhlavý odpor stále kladú iba tí, ktorí ešte nepochopili, že už sa minuli časy, kedy si vo verejných funkciách mohli robiť len to, čo chceli a vyhovovalo iba im - bez ohľadu na nás ostatných. Ja nie som motivovaný apriori snahou bezhlavo kritizovať tých "šťastnejších, ktorí si stihli nazbíjať". Ide mi o niečo iné - a to sú podmienky pre život, ktoré nám ostatným vytvárajú. A tie sú neznesiteľné a nevidno pozitívnu perspektívu tohto stavu. Každý tlak vyvoláva protitlak a tento blog je snahou o protitlak, ako nap. štrajk dispečerov pred rokom. Ja sa nesnažím s nimi bojovať, ale dať im na vedomie, že už prekročili únosné hranice, nech s tým prestanú. Komu to stále nedochádza, toho budeme musieť zničiť - a čo to znamená? O tom rozhodne každý z nich, čo bude potrebné proti nemu urobiť, aby prestal ničiť podmienky pre život nám ostatným. Ak ma svojou bezohľadnosťou odsúdili na živorenie alebo mám podľa nich zdochnúť ako pes, nech nerátajú s tým, že to pôjde bez odporu. Ja nemám čo stratiť. A nie som sám. Odpor rastie a bude rásť. Sú to ONI, kto má čo stratiť. Báť sa musia ONI. A budú sa báť. Táto tendencia je tiež zreteľná.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pan Milian

Ja v najmensom niesom proti , avsak som presvedceny, ze oni maju pred Vami jednu vyhodu. Oni su schopni takych spinavosti o ktorych sa Vam ani nesniva. Drzim Vam palce ale pripravte sa na vsetko. Nakolko bojujete s organmi statnej spravy, tak ocakavajte vsetko mozne, aj pouzitie SIS. Budu vas odpocuvat , sledovat a hladat cokolvek co by vas verejne alebo pracovne mohlo zdiskreditovat. Viem o com hovorim. Budte opatrny. Mate docinenia s STBackymi potvorami ktore v tomto absurdistane vlastnia skoro vsetko, a myslia si ze aj ludi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stoji za to si to cele vypocut

Hodnoť:   mínus indicator plus

vďaka, som pripravený

alebo by azda bolo výstižnejšie napísať "som zvyknutý". &už mi urobili aj takú vec, že na mňa poslali sexi ľompu. Priznám sa, najskôr som naletel, ale :-) ... následný a celkový vývoj nebol celkom podľa ich predstáv. Viete prečo? Nedokázali zistiť, že som na to prišiel, ani kedy som na to prišiel. Skončila s trestným oznámením, ktoré síce uhrali - všade majú kamarátov, banda fašistická - ale nedosiahli svoj cieľ a boli radi, že to celé skončilo. Dnes mám oveľa viac takýchto skúseností, takže sa k remíze naisto nedostaneme. A prehrať nemienim :-) Ďakujem všetkým za podporu a za informácie. Použijem všetko v príhodný čas. Roman Milián
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Letecká nehoda?

Na slovensku uz doslo k leteckej katastrofe...
V predpise L 4444 v hlave 8 odsek 1,4 je napisane co vsetko musi mat radarovy system "Radarové sysstémy musia umoznovat zobrazenie bezpecnostnych upozorneni a v ystrah vratane vystrahy na nebezpecenstvo zrazky, vystrahy na minimalnu bezpecnu nadmorsku vysku, predpovede zrazky a neumyselne zdvojenych kodov SSR."
Neviem presne, v ktorom roku sa podnik LPS vo vyrocnej sprave chvastal ze zaviedol radarovy system LETVIS na lokalne letiska. Boli to Kosice, Sliac, Poprad. Teraz to dolezitejsie, disponoval/disponuje tento system tymito vystrahami? NIE Bola niekedy vystraha MSAW (to je ta co ma upozornit na minimalnu bezpecnu nadmorsku vysku) generovana na tomto systeme? NIE (ani v Kosiciach...) Neviem kolko podnik na tento system minul (pochop milionov), ale LETVIS bol a je nepouzitelny. Podnik bol na tieto nedostatky upozornovany po strajku, ale samozrejme sa nic nevyriesilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Systémové choroby ?

Fakty - ICAO predpis L4444 4.1.1 Údaje na použitie pri monitorovaní bezpečnosti sa musia zhromažďovať z maximálneho množstva zdrojov, pretože dôsledky bezpečnostného charakteru určitých postupov alebo systémov sa môžu zistiť až v prípade výskytu udalosti. ESARR2 odst 5.1.2 hovorí o „povinnosti ohlasovania udalosti, alebo situácii, ktorá môže mať vplyv na bezpečnosť v civilnom letectve“ Ak si túto povinnosť splníte, máte vážny problém.
Výročná správa LPS SR 2001 http://www.lps.sk/docs/vyrspra... strana 10
Poprad – Tatry „V mesiaci február 2001 bol na letisku Poprad – Tatry inštalovaný systém LETVIS RDP, v októbri 2001 bolo vykonané letové overenie a 20. decembra bolo vydané prevádzkové osvedčenie na tento systém. S ohľadom na to, že ide o úplne nové zariadenie a zobrazenie radarovej informácie na vyššej kvalitatívnej úrovní, a aj keď v roku 2001 bolo jeho využitie v samotnom riadení letovej prevádzky minimálne, v ďalšom období bude jeho použitie pre kvalitu poskytovaných služieb prínosom.“
Výročná správa LPS SR 2004 http://www.lps.sk/docs/vyrspra... strana 6/7
4. Systémy spracovania radarových a letových dát
„Na automatické spracovanie letových údajov (FDP) a radarových informácií (RDP) s elektronickými letovými prúžkami podnik prevádzkuje na stanovištiach ACC a APP/TWR v Bratislave systém EUROCAT 2000 fy. Thales a ako záložný systém LETVIS slovenskej výroby, na troch ďalších letiskách je prevádzkovaný systém LETVIS“.
10.2.2011 som upozornil v 13 bodoch ministerstvo a LÚ SR na nedostatky v oblasti bezpečnosti. „Odpoveď“ LÚ je až po verejnom podaní v článku prípad 1 súčasný stav. Každý súdny človek si utvorí vlastný názor. Napr. v bode 12) som upozornil „Vo výročných správach LPS 2001 a 2004 je konštatované zavedenie systému LETVIS. Pravda je len čiastočná. Neexistuje žiaden postup, či možno v obmedzenej miere, alebo v prípade krajnej núdze použiť informáciu sekundárneho radaru“. Povedané inými slovami v Poprade sa nesmie (nemohla) použiť informácia sekundárneho radaru na riadenie. Ak to boli miliónové investície, kto je zodpovedný za takýto stav? Nie je to nehospodárne nakladanie ? Preto som nepovažoval odpoveď LÚ za šťastné a odborné riešenie. Mnohokrát je po formálnej stránke všetko v poriadku no realita je iná a mňa nikto nepožiadal o stretnutie, konzultáciu, alebo spresnenie, aby sa predišlo podobným situáciám. Fakty sa obchádzajú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je to tak ... "ruka ruku myje"

Aká je odpoveď z kompetentných miest a najmä z ministerstva dopravy na tento druh hospodárenia so štátnymi prostriedkami ???. Stačí si pozrieť správu NKÚ,
http://www.nku.gov.sk/document...
ktorá bola vykonaná na LPS SR š.p. a bude Vám všetkým jasné s akými byrokratmi amatérmi sme obsadili aj NKÚ. Pri kontrole bol zistený schodok vyše 1 miliónu a v "správe" nie sú prijaté žiadne opatrenia včítane podania trestného oznámenia. Bola kópia tejto bezduchej správy postúpená na generálnu prokuratúru ? Kde je a kto má trestno-právnu zodpovednosť za takéto hospodárenie? Žiaľ "ruka ruku myje" a "ryba smrdí od hlavy" ešte, že máme príslovia, ktoré to presne vystihujú. Ale spýtajme sa dokedy? Za predchádzajúci aj súčasný stav v rezorte teda aj LPS a LÚ, je zodpovedný minister - politický nominant, ktorý je pochopiteľne mimo odbornej problematiky, informujú ho že všetko je v poriadku a on v slepom opojení a vo viere, že je to tak, si poberá svoje požitky, veď on je minister. Ale omyl vážení ! Vie o tomto skutočnom stave civilného letectva v SR ? Veď už by konal, ak by vedel, že v jeho rezorte dochádza k takémuto hospodáreniu, a popri tom k takémuto neodbornému konaniu na úseku dodržiavania bezpečnosti, ktoré je v rozpore s medzinárodnými predpismi o prevádzke v civilnom letectve. Alebo je súčasťou tohto "hospodárenia"? To sú otázky, na ktoré je potrebné sa pýtať pána ministra, aby ich verejne odpovedal a dal pokyny na odstránenie, kde budú uvedené aj termíny ich odstránenia. Alebo čakáme na ďalšie HEJCE a potom výsledky záverečnej správy, budú opäť tajné ?

To, že bol zakúpený a inštalovaný SSR a jeho využitie, je iba na letisku v Bratislave je práve to, čo je aj o hospodárení aj o bezpečnosti na tomto úseku. Prečo doteraz nebolo zprevadzkované používanie SSR aj inde ako v Bratislave, áno až po tragédii v HEJCE bol SSR zalietaný v Košiciach. Nebolo to trochu neskoro? Čo na to pozostalí obetí ? Boli o tom informovaní? Alebo to bolo tajné ?

Ako je možné takto mrhať so štátnymi prostriedkami. Vie o tomto fakte štátny tajomník MD pre civilné letectvo ? Čo preto, aby sa tento stav zmenil urobil?
Minister dopravy sa vyjadroval, že jeho srdcovou záležitosťou je rozvoj cestovného ruchu - takto sa robí rozvoj ??
V Maďarsku si za peniaze EÚ postavili letiská - my si ich nevieme za peniaze EÚ ani zmodernizovať. Je potrebné na letisku Poprad utlmiť letovú prevádzku - zhoršiť hospodárenie a sprivatizovať ako v Košiciach, kde sú vďaka Rakúšanom najvyššie poplatky a najvyššia cena paliva a tak sa lieta radšej z Viedne? Kto riadi túto mafiu na tomto úseku na úkor bezpečnosti letovej prevádzky na území SR ? Riadi sa sama a tak ako je jej to dovolené, pretože zo strany občanov nie je možné urobiť opatrenia - aby kompetentné orgány konali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tunelári ?

Aká kvalitatívna úroveň, aký prínos kvality poskytovaných služieb ak sa systém nevyužíva. Išlo len o provízie a odmeny za splnenie úlohy a peniaze sú na "správnych" účtoch. NKU ani žiaden kontrolny orgán nezistil, že milionové investície sa minuli cieľu. Ak si to číta laik, povie si, že všetko je v poriadku ak odborník povie si je to zlý sen. Právnik by povedal trestný čin. Možno sa snažíme o regionálny rozvoj, len nevieme definovať región. Preto sa snažíme utajiť všetko, čo sa podarí. Netreba nám na to žiadne kvalifikácie, odbornosť žiadne skúsenosti potvrdil to LÚ.Kontrola je nežiadúca Grécko nám je príkladom. Načo sú guľaté pečiatky audítorov, ktorí odobria úplne všetko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

efkey, daj mi ten dokument

a ja oslovím Generálnu prokuratúru tohto absurdistanu. Samozrejme to všetkým dám vedieť - čo som, kedy som a ako som urobil. Potrebujem ten dokument. Linka, ktorú si dal, je nefunkčná - dokument sa nedá nájsť. Milián
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skupinka...

zničí, alebo do značnej miery ovplyvní aj súčasného riaditeľa LPS, alebo p. Machovčáka, ktorý možno v dobrom úmysle vyprovokoval odbornú diskusiu na tomto blogu, no nepočítal s až tak závažnými problémami na hranici trestného činu. Viac sa neozval. Množstvo guľatých pečiatok rôznych auditorov zakrýva ešte väčšie množstvo nedostatkov. Je to o moci, vplyve kontaktoch a financiách, nie o bezpečnosti a objektivite.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dokument NKÚ bol v .pdf

píšem bol, pretože keď som ho tam dal, tak bol funkčný - bolo to odskúšané.... teraz je už nefunkčný - tiež odskúšané, bol stiahnutý zo stránky NKÚ , lebo je to výplod absolventov pomocnej školy a za jeho obsah je potrebné tiež brať na trestnú zodpovednosť autorov.
Mal dve strany a z toho bola jedna prázdna - takto robí náš NKÚ kontroly v č.p. Zistený schodok len na inventári viac ako milión - to je slovensko, tak kľud a všetko je OK.
Tu je text správy z NKÚ :

Kontrola hospodárenia s finančnými
prostriedkami a majetkom štátu v LPS
SR, š.p.
Kontrola bola vykonaná v súlade s plánom kontrolnej činnosti NKÚ SR na rok 2007 v čase
od 28. mája do 18. júla 2007 v Letových prevádzkových službách SR, š.p.. Účelom kontroly bolo
preveriť dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov pri hospodárení s finančnými
prostriedkami a s majetkom štátu. Kontrolované bolo obdobie rokov 2005 a 2006.
Kontrolou bola posudzovaná a analyzovaná výnosová a nákladová oblasť hospodárenia.
Pokles výnosov v roku 2006 oproti plánu spôsobili znižujúce sa traťové poplatky. Napriek rastu
počtu fakturovaných preletových jednotiek sa tento pokles negatívne prejavil na celkových
výnosoch. Nárast nákladov spôsobilo predovšetkým zvýšenie poistného a osobných nákladov
v súlade s kolektívnym vyjednávaním.
V oblasti dodržiavania ustanovení zákona NR SR č. 283/2002 Z. z o cestovnýchnáhradách
bolo zistené neúplné a nedôsledné vyplňovanie cestovných príkazov. LPS SR, š.p. konali
v niekoľkých prípadoch tiež v rozpore s ustanovením § 36 ods.4 resp. ods.3 nedodržaním lehoty
vyplácania náhrad.
V činnosti vnútornej kontroly NKÚ SR zistil, že najmä v roku 2005 nepracovala v súlade s
internou smernicou pre vnútornú kontrolu tým, že nevypracovala sumarizačné správy. Na základe
zistení predchádzajúcej kontroly NKÚ SR (rok 2001), výsledkov vnútornej kontroly LPS SR, š.p. za
roky 2005 a 2006, ako aj na základe súčasnej kontroly NKÚ SRmožno konštatovať, že prijaté
opatrenia na odstránenie nedostatkov nezaručili, aby sa tieto neopakovali. Chýbal prísnejší dohľad
nad plnením opatrení.
V oblasti verejného obstarávania sa vyskytli nedostatky spočívajúce v nedôslednom
uplatňovaní ustanovení zákona NR SR č.523/2003 Z. z. Išlo najmä o neúplnosť dokumentácie VO,
neúplné stanovenie lehôt predkladania vo Vestníku verejného obstarávania a oneskorené zasielanie
oznámenia o výsledku verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie. Nedostatkom boli
v niektorých prípadoch chýbajúce čestné prehlásenia členov komisií.
V oblasti fakturácie za dodávky a služby boli zistené nedostatky pri vykazovaní skutočne
prevzatých dodávok v zmysle platných interných smerníc. V niekoľkých prípadoch zdravotnej
starostlivosti nebol k faktúre priložený dodací list v súlade s objednávkou. V ďalších prípadoch bolo
potvrdenie prevzatie zákazky objednávateľom nahradené likvidačným listom faktúry.
Kontrolná skupina preverila inventúrne súpisy pričom zistila, že niektorí pracovníci, ktorým
bol zverený majetok štátneho podniku do opatery, uviedli v čestnom prehlásení,že majetok majú
mimo pracoviska. V niektorých prípadoch nebolo vôbec uvedené, kde sa majetok nachádza a v troch
prípadoch bolo uvedené, že majetok sa nachádza na MDPT SR. Na niektorýchtýchto
čestnýchprehláseniach chýbal dátum vyhotovenia. Obstarávacia cena takto prideleného majetku
predstavovala sumu 1,1 mil. Sk.
Celkový stav pohľadávok k 31.12.2005 dosiahol hodnotu 328,8 mil. Sk, z toho po lehote splatnosti
a z letových poplatkov to bolo 81,2 mil. Sk. Celkový stav pohľadávok k 31.12.2006 dosiahol
hodnotu 292 mil. Sk, z toho po lehote splatnosti a z letových
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To nie je všetko....

Ale keby len to. Teraz dúfam, že sa na mňa riadiaci nenahnevajú, že to posúvam ďalej, ale problémy začínajú vraj priamo zo zobrazením radaru, keď vraj radar vytvára v určitých situáciách slepé miesta, o ktorých sa riadiaci dozvie až keď mu tam lietadlo vlietne a to tak, že sa tam lietadlo vlastne stratí z radarovej obrazovky.
Keď som to počul, nechcel som veriť vlastným ušiam, že sa takýto systém normálne používa. Začínam si aj ja myslieť, že je najvyšší čas, začať písať trestné oznámenia za všeobecné ohrozenia. Tu už naozaj prestáva sranda. To naozaj kompetentní čakajú na stovky mŕtvych.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Páni piloti !

Čo vy nato ? Alebo zasa nič ? Budete sa potichu prizerať, kým sa raz v tých ***** neocitnete aj vy ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je to iba na nás...

kam sa pohneme.Myslím, že tu už bolo dosť príspevkov, ktoré jednoznačne a konkrétne definovali skutočný stav, rozobrali sa konkretné prípady, osoby, zodpovednosť, ale bohužiaľ vážení stále sa nič nedeje. Pokiaľ to zostane iba v tejto rovine tak sa ani nič diať nebude.PREČO??? Presne preto čo tu napísal Romil v príspevku Basurdistan.....prečo? Arogancia moci a vydávanie nezákonných rozhodnutí budú pokračovať iba dovtedy, dokedy ju budeme tolerovať. Preto Vám odporúčam pokiaľ o niečom nekalom zo strany úradu, LPS a konkrétnych osôb viete začnite podávať trestné oznámenia. Nebudte pohodlní. Ja viem že je s tým robota, je to aj otázka času a nervov, ale iná cesta zrejme neexistuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skoda, ze je to iba 1 pravny nazor

Hmmm, je to sice zaujimavy pravny nazor, pre riadiacich pozitivny, ale obavam sa, ze asi je to vsetko, co s tym mozeme robit... Kolko pravnikov, tolko nazorov. Som si isty, ze pravny nazor vedneia LPS v pripade nejakej katastrofy bude diametralne odlisny. Na kolko nezhod s platnymi predpismi poukazal audit Eurocontrolu po strajku? A co sa s tym urobilo? Ustami byvaleho ministra dopravy Vazneho "...audit Eurocontrolu nenasiel ziadne zavazne nedostatky v LPS SR..." bolo vsetko zmietnute zo stola. Nasledujuce papierove "vylepsenia" menementu zakryli bublajucu pohromu cakajucu na vybuchnutie, ako betonovy sarkofag poskodeny reaktor v Cernobyle...
A hlavne, predpisy nam jednoznacne prikazuju riadit lietadla podla nasho najlepsieho vedomia a svedomia a ked sa na to necitime z akychkolvek dovodov, tak sa mame ohlasit a nechat sa vyradit zo sluzby... a az potom mozu pravnici skumat dovody, preco k tomu prislo. V niektorych pripadoc sa to uz aj stalo - riadiaci odmietli pracovat podla neoverenych a necertifikovanych postupov...
Neobhajujem tych grazlov v menezmente LPS, iba sa obavam toho, ze by sme s tymto pravnym nazorom neobstali pred sudom, ked zalobca je motivovany statom, ako zakladatel statneho podniku (LPS SR) a sucasne dozorujuci organ nad vykonom poskytovania letovych prevadzkovych sluzieb (LU)... Skoooodaaa
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jednoznačne nesúhlasím !

Presne totiž s týmto mnohí vagabundi počítajú a preto sa chovajú tak ako sa chovajú. Všetko je to v nás. Ak sa donekonečna budeme iba obávať a plakať, že nič nezmôžeme, tak naozaj nič nezmôžeme. Pozrite sa čo dnes dokázali učitelia v Blave. Ja osobne si beriem príklad z tejto akcie a myslím, že sa slovenský národ začína prebúdzať. Nebudme chrapúni ubiedákaní aj my, zobudme sa , kým na to jeden z nás nedoplatí v robote.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME