Štvrtok, 21. september, 2017 | Meniny má Matúš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Jedna zo zásad (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Arogantní hostia sú snáď všade - najhoršie je ak si to vybíjajú na personále, možno majú potrebu dobiť svoje sebavedomie. Sú ale aj hostia milí a tí, čo v živote hodne dokázali - napriek tomu majú k ľuďom úctu ....
Inak pravdivé príslovie! K+

Ten recepčný to poriešil skvelo!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nech su vase slova dneska,

nezne a sladke, pretoze mozno zajtra, ich budete musiet jest!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

plne sucitim s autorom a musim uznat, ze prispevok ma zaujal. Niektore povolanie si vyzaduje pevne nervy. A len vyrovnané povahy majú pevné nervy. Ak platí, že len vyrovnaný človek spozná, čo je šťastie; tak autorovi, želám, aby ho spoznal pomerne skoro.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Naprosto souhlasím

Souhlasím s autorom, aj ked ja som ... jak bych to nazval. Pokial v restauraci mam spinavu sklenicku, chybny ucet, polozky navyse, v tom pripade si obsluha zaslouzi kritiku. Kdyz je ale mila, na tuzeru nesetrim :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Variácia tohto motta mi pomohla

"zbaviť" sa dlhoročného priateľa. Povýšenecký (nie sprostý ako tento) k personálu a hlavne luhanie iným ľuďom - jasnačka, že som ho začala považovať za nadutého luhára. To by mali učiť normálne na škole - človek, ktorý je odporný k okoliu, bude raz odporný i k svojej rodine.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

K+

...cez leto som brigádovala ako čašníčka, takmer denne som sa stretávala s arogantnými, odpornými zákazníkmi... aj keď sme mali úplne plno a lietali sme ako blázni, niektorí hostia si mysleli, že sme tam len pre nich a neustále vymýšľali... tých príbehov by bolo toľko, že by som to nespočítala, ale na druhej strane, v takejto práci vždy poteší, keď príde zákazník, ktorý je milý, nenáhli vás, všetko berie s nadhľadom, vidí, že robíte maximum pre jeho pohodlie a nakoniec vás pochváli. Poviem vám pochvala a milé slovo ma niekedy potešilo viac ako tringelty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To tvoje "typovo podnikateľ" o tebe prezrádza asi toľko, ako o iných ich hnusný prístup k čašníkovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Půjdech. nemyslím si

To slovné spojenie som použil na stručné vykreslenie atmosféry, a aby som zároveň šetril priestorom a pozornosťou čitateľa. Mohol som na tri riadky opisovať priveľké autá, ktoré zaparkovali na mieste vyhradenom zásobovačom, drahé nevkusné oblečenie, zlaté reťaze a prstene, najnovšie mobily, s ktorými ani nevedeli zachádzať yadda yadda yadda..
Ak si si to aj nejako spojil s generaliziovaním, mrzí ma to. Nebolo to generalizovanie, a ani ma (ako také) neviedlo k odlišnému správaniu, to sa hádam dalo vycítiť z podstaty textu. Spúšťačom bolo to spomenuté prekročenie hranice. Inak som nemal problém správať sa zdvorilo a ľudsky aj k prostitútkam (osobám mužského alebo ženského pohlavia poskytujúcim sex dohodnutú finančnú čiastku), a feťákom (drogovo závislým osobám), ktorí sa počas nočných pravidelne vyskytli.
Ďakujem za pozitívne reakcie všetkým vám prítomným. Už dlhšie som mal nutkanie napísať sem článok, ktorý by sa zastal obsluhujúceho personálu, alebo pozrel na vec z 2.strany
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Práca recepčného prináša jednoducho skvelé situácie. Sám to dobre poznám. Ľúto je mi len to, že väčšina zlých hostí (aspoň z mojej skúsenosti) sú práve "našinci". Najviac požiadaviek, najviac reptania, slušnosť sa stráca. Ale výnimka potvrdzuje pravidlo. Jednoducho, nezabúdať na to, že recepčný nemôže vždy za všetko, rovnako ako poštárka za zásielku, ktorú neprevzala, alebo čašník za to, že vám dlho nenosia obed...
Myslím, že keby si každý skúsil takúto prácu, choval by sa k personálu úplne inak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Robím v kaviarni. Mal som raz na týždeň kolegyňu, ktorá "vo fachu" robí už viac ako 10 rokov, a tá mi raz povedala niečo ako "Keď najprv napľuješ do šálky a až potom dáš robiť presso, crema ostane perfektná a nik ti to nedokáže" - NIKDY som to nevyužil a ani po 10tich rokoch keby som náhodou pri takej robote z dákeho dôvodu ostal, by som to nespravil. Ja len že, dávajte si pre istotu pozor, lebo nie každý čašník je taký zásadový ako ja aj keď ste naňho odporný. :-P
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Uff Tomáš

Zasa som sa dozvedel niečo nové :o)
Vždy, keď robím niekomu sprievod do kaviarne, dávam si len džús. Ako dobre robím :o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Si mohol skúsiť povedať,

že Boris K. si priamo Ty:) Že či vôbec vedia ako vyzerá a ako pomocnú otázku si mohol dať, že koľko má potomkov:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hahahaha :)) alebo povedat, ze ja som jeho syn a zajtra poviem tatovi, ako ste ma nazvali :)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

100% súhlasím,

ale mal som skúsenosť aj z opačnej strany - s "premúdralým" čašníkom. Vždy záleží od človeka, či má pocit, že je dôležitejší a snaží sa to aj ukázať.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME