Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Leteckú úrad - buď začne fungovať alebo... (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Tvrdé,

ale za danej situácie jediné riešenie neodbornosti, nečinnosti.arogancie vedúcich zamestnancov LÚ a sekcie civilného letectva. Viac krajín v Európe takúto možnosť využili, čím by došlo k šetreniu prostriedkov v štátnej správe. Všetky strany hovoria o dodržiavaní pravidiel, ale skutočnosť je práve opačná. Aj servilní, alebo poctiví zamestnanci si musia byť vedomí, že si pília konár na ktorom sedia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Konečne

Rozumné a efektívne riešenie. Ako možno očakávať objektívnu kontrolu, ak zamestnanci ministerstva a LU užívajú rozne benefity v podobe lukratívnych zahraničných pracovných ciest. plesov a iných výhod. Nemožu predsa podraziť svojich donorov. Je potrebné komunikovať priamo z EASA a Eurocontrolom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blamáž

Daňový úrad mal indície o nedostatkoch a skončilo to blamážou. Ministerstvo dopravy má tiež indície, ale nekoná.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ten urad

mali zrusit uz davno. Ked EASA robila na leteckom urade audit ta LU uplne prepadol. Nesplnili az 80% poziadaviek zo strany EASA. LU je len dalsi vred nasej spolocnosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

LÚ SR = kšeft chytrákov (!)

Iniciatíva Odborník 2011 spracováva stanovisko k situácii v LÚ SR z pohľadu ďalšej perspektívy zotrvania jeho existencie so zohľadnením negatívnych javov, ktoré spôsobilo MD a šéfovia úradu. V súčasnosti sa javí, že činnosť vedenia LÚ SR a vedenia MD nie je v súlade s právnym systémom SR a EÚ.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

AntiLetecký úrad-chronológia.

Tak nazýval Úrad donedávna jeden z jeho oponentov.Skúsený pilot-inštruktor,zrelý človek.Ale len do času kým sa nestal inšpektorom úradu a potom aj examinátorom.Prostredie úradu za pár dni dokázalo z človeka z dovtedy zdravým rozumom urobiť byrokrata,ktorý rýchlo prišiel na to,že vlastný rozum mu je na h..... Nezazlievam mu,že sa chce čo najdlhšie udržať na teplom fleku,veď je odborník a takých je na úrade naozaj málo,ale z ľudského hľadiska sa iba vezie a pre zmenu pomerov ktoré nedávno odsudzoval neurobil nič.A práve toto je učebnicový príklad zvráteneho systému manažovania úradu s výsledkom ako rýchlo sa dá zo súdneho človeka urobiť servil.Potom ešte existuje aj presne opačný prípad keď stačí servila povýšiť na funkcii stane sa z neho už iba despota.Lenže tento stav je už opačne nezvratný.Typický pre Punťa.A skaza je ukončená.Vznikne bludný kruh z ktorého nie je možné vybočiť,lebo sa to rovná sebazničeniu.História tejto skázy sa začala r.2002 celkom nevinne keď bol do funkcie riaditeľa dosadený terajší riaditeľ Letiska MRŠ skupinou blízkou bývalému Tunel ministovi Prokopovičovi.Človek,ktorý nikdy nebol ani pilotom ani RLP a o civilnej letovej prevádzke nemal ani šajnu.Bolo to v dobe keď SR začala prístupové jednania z JAA/EASA.A potom sa zrazu začali audity ktorých výsledky sú žalostné.Jediným pozitívom tohto riaditeľa,ktorý na úrad priviedol niekoľko svojích kamarátov z armády, bolo lepšie fungovanie medziľudských vzťahov na úrade ako dnes a férové vystupovanie voči svojím podriadeným.Úrad žil iba z podstaty,úradnikom bolo sveta žiť nemuseli nič robiť,veď nakoniec ani dnes nič nerobia,iba ak vyrábajú problémy iným.A on sa len viezol vo vlaku do ktorého zrejme nemal nikdy nastúpiť.Až prišiel rok 2007.Ktorýsi šikovný politik kdesi hore zistil,že tento úrad je dobrou odmenou pre jeho verných prisluhovačov a letectvo je celkom dobrý biznys.Po ňom prišiel iný politik z inej strany a ten sa len utvrdil o tom,že je to naozaj tak.A tak sa menili riaditelia,hlavní funkcionári a kamaráti kamarátov dostávali dobre platené zamestnanie a život išiel ďalej.No,ale dnes sa úrad ich zásluhou a nielen onl,ale aj celý sektor civilného letectva dostali do stavu takého marazmu aký už nemôže existovať ani v Bangladéži.Riešenie určite existuje.Ale iba radikálne.Nič iné už nie je možné v tomto finálnom štádiu rozkladu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skúsenosť

Na pracovnej porade pracovník topmenežmentu LPS prehlásil, že LÚ schváli všetky dokumenty, ktoré predložíme my. O takýchto postupoch je celý rad priamych dôkazov(nakoniec aj v tomto blogu). Neschopný a servilný inšpektor nie je schopný naštudovať zákon, ICAO predpis, smernicu ES, doporučenia, nehovoriac o vlastných predpisoch, čím priamo ohrozuje bezpečnosť v letectve a cestujúcich. Nečinnosťou nič nepokazí. Prečo by sa mal odborne angažovať, ak sa za odmenu zúčastňuje lukratívnych pracovných pobytov, ktoré organizuje štátny podnik ako cestovná kancelária. Nikto nekontroluje výsledky ich práce, ktorá je v priamom rozpore s poslaním LU. Autorita LU je dávno podkopaná min. 6-7 rokov. Je načase zbaviť sa zbytočných príživníkov, ktorí za nič sú kráľovsky odmeňovaní.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

AntiLetecký úrad-chronologia II

Vyvrcholením tohto marazmu a dlhodobého rozkladu leteckého úradu musí byť silné zemetrasenie a cunami.Ale nie politické.To by sme sa iba dostali z dažďa pod odkvap.Bezcharakteného hochštapléra Punťa by potom nahradil nejaký iný chrapúň Rexo závislý od iného Stanlyho(Roba) a pokračovalo by to ďalej.Bez zmysluplnej koncepcie,vízii,bez kreatívneho myslenia,bez personálneho auditu ktorý nám dlhodobo vyčíta EASA .Nakoniec by EASA nad nami zriadila kuratelu.Ale toto stále hrozí a ak sa tak stane nebude to zadarmo.Tento stav úpadku je dlhodobý,úrad už nefungoval dávno pred Punťom,posledným kompetentným riaditeľom úradu bol prof.D.Kevický.Po ňom potopa.Teraz je pre tento úrad naozaj posledná šanca k obratu.Ten kto príde po Puňťovi sa zrazu odcitne v jame levovej.Budú musieť prísť tvrdé škrty a reštrikcie a to bude bolieť.
1,Zákonom o štátnom rozpočte prijaté zníženie verejných výdavkov,ktorým sa Letecký úrad ako jedna z mála verejných inštitúcii úspešne vyhol.Pre Vašu informáciu v r.2011 to bolo -10% a na rok 2012 je plánovaných - 5,5%.Teraz sa im už nevyhne,toto už žiadny riaditeľ neustojí,bude sa kumulovať.Pre názornosť to predstavuje sumu 250tisíc EUR ročne.Adekvátnym riešením bude zníženie počtu pracovných miest o 10.
2,Náhrada škôd spôsobenych výkonom štátnej moci svojvôlou Puňťa a jeho servilnych prstosledov fyzickým a právnickym osobám.A toto môže byť až do výšky 1,2mil EUR.Kto to uhradí? Punťo aj jeho prstosledi zodpovedajú len do výšky 3 mesačných platov.Ale tých ktorým sa dokáže zodpovednosť je najviac 10. To je tak maximálne 50.tisíc EUR.A zbytok?Zníženie osobných príplatkov zamestnancov na nulu(0).Tak to chodí už dlho v štátnej správe a Letecký úrad sa tomu nevyhne.
3,Personálny audit,racionalizácia,zmena organizačnej štruktúry,kumulácia funkcii zameraná na efektivitu.Dámy a páni úradnici mali ste sa ako hospodárske zvieratka v žite,ale teraz už budete musieť pracovať.Nič iné Vám ani neostáva.Ale toto asi nebude zrejme všetko.Pripravte sa na svetlé zajtrajšky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Protiletecký úrad (1)

O tom, že slovenský (proti)letecký úrad a sekcia (proti)civilného letectva ministerstva dopravy s príslušným ministrom a štátnym tajomníkom nefunguje tak, ako by bolo treba, už sotvaktorý človek s normálnou hlavou pochybuje. Takzvaným riaditeľom a ich servilom, ktorých nastrkali do riaditeľní úradu a leteckej sekcie ministerstva viaceré sorty externých prospechárov sa podarilo dokonale znefunkčniť úrad a časť ministerstva. Základné okruhy zlyhania slovenskej leteckej štátnej správy sú tieto:
a) Národná letecká legislatíva je v katastrofálnom stave. Nie je v súlade ani s predpismi ICAO a ani EASA. Obe medzinárodné inštitúcie to uviedli do množstva nálezov, ktoré písomne márne viackrát každý rok poslali a posielajú úradu i ministerstvu.
b) Sekcia civilného letectva a letecký úrad nemajú vypracované takmer žiadne pracovné postupy pre výkon svojej odbornej činnosti.
c) Riadené a cielené systémové vzdelávanie a udržiavanie odbornej kvalifikácie pracovníkov sekcie a úradu neexistuje.
d) Takmer všetky pracovné úkony, ktoré tieto inštitúcie vykonávajú, sa robia „ad hoc“. Výsledok takto organizovanej práce je závislý výhradne od mravnej a odbornej spôsobilosti jednotlivých pracovníkov a od ich schopnosti a ochoty odolávať pocitovým a zištným záchvatom riadiacich pracovníkov. Normálnou rečou povedané, korektné spracovávanie služobnej agendy je viac náhodilý ako systémový proces.
e) Takmer všetci riadiaci pracovníci oboch inštitúcií nútia svojich podriadených k rôznym porušovaniam služobných predpisov. Toto nútenie je spôsobilé nízkou kvalifikáciou šéfov, ich prospechárstvom a ich servilnosťou voči svojim protektorom. O ich mravnej zvrátenosti už ani nehovoriac.
f) Platy pracovníkov sa nestanovujú podľa pracovného výkonu a odbornej kvalifikácie ale predovšetkým podľa „vlezlosti“.
g) Neexistuje možnosť žiadneho šéfa prizvať k zodpovedaniu sa za svoje činy. Ani jeden riadiaci pracovník ministerstva a úradu nie je schopný a ani ochotný znášať dôsledky chýb, ktoré vykonal a prúserov, ktoré spáchal.
h) Pracovníci leteckého úradu, ministerstva a letecká verejnosť nie sú schopní alebo ochotní prizvať k zodpovednosti žiadneho funkcionára, ak vznikne podozrenie, že porušil predpisy (zákony). Prvý raz v histórii slovenského letectva sa to stalo týmto blogom.
i) Vysokí riadiaci funkcionári ministerstva a úradu vzájomne maskujú svoje zlyhania, dokonca sa vzájomne chránia, ak vykonajú trestnú činnosť (rozkrádanie majetku štátu, nehospodárne narábanie s týmto majetkom, personálne čachre, zneužívanie služobného postavenia, prekračovanie služobných právomocí, účelové deformovanie výkladu práva a jeho prekrúcanie, machinácie so mzdovými prostriedkami, zneužívanie odborovej organizácie na manipuláciu s pracoviskom, skrytá alebo dokonca otvorená a verejne publikovaná korupcia,...).
j) Vedenie ministerstva a úradu ignoruje podnety od pracovníkov a občanov na odstránenie preukázaných chybných činností štátnej správy. Tieto podnety (oznámenia, žiadosti, návrhy, sťažnosti) obe vedenia ignorujú, „zatĺkajú“, „stratia“, alebo ich význam prekrútia s úmyslom vyhnúť sa objektívnemu vyšetrovaniu negatívnych javov, alebo s úmyslom, vytvárať si priestor pre ďalšie pokračovanie v protispoločenskej činnosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Protiletecký úrad (2)

Uvedeným spôsobom v súčasnosti „funguje“ celé vedenie ministerstva a leteckého úradu. Vynára sa otázka, čo s tým ? Treba spraviť toto:
a) Za ministra a štátnych tajomníkov vymenovať ľudí, ktorí rozumejú rezortu a javom, ktoré v ňom sú. Tieto osoby by nemali mať na sebe žiadny tieň (ani podozrenie) z korupcie a normálna práca by ich aspoň čiastočne mala zaujímať. Nielen stranícke (= mocenské a majetkové) čachre.
b) Do vedenia sekcie vymenovať človeka, ktorý nie je zaťažený zjavnou, dokonca verejne preukázanou korupciou (ako je súčasná šéfka sekcie) a je aspoň hypotetický predpoklad, že sa „len tak ľahko nedá kúpiť“.
c) Zo štátnej správy treba okamžite odstrániť všetky nehodné osoby (z úradu sú to: Ing. Pe.Pä., Ing. Ma.Ně., JUDr. An.Va., JUDr. Zu.Mo., Mgr. Du. Ja., Mgr. Va.Or., Ing. Ľu.Ja., Ing. On.Op., Ing. Ma.Ku. Ing. Jo.To.), ďalšie sú na ministerstve.
d) Urobiť hĺbkovú kontrolu hospodárenia úradu a zo zistených skutočností vyvodiť dôsledky v súlade s príslušnými predpismi, vrátane trestných postihov, ak takáto potreba z kontrol vyplynie.
e) Vytvoriť na ministerstve a úrade takú klímu, aby tieto dva úrady mohli plniť aspoň v hlavných črtách svoju národnú a medzinárodnú funkciu.
f) Vyvodiť zodpovednosť aj voči funkcionárom ministerstva

Je poznatok, že ak by sa v tejto chvíli podarilo zariadiť to, čo je v predchádzajúcim odstavci, asi tak tri roky namáhavej a cieľavedomej roboty bude trvať to, kým sa oba úrady začnú podobať viac na úrady ako na bordely.

Vynára sa otázka, kto je za situáciu, ktorá teraz je, zodpovedný. Hromy - blesky sa znášajú na hlavu súčasného riaditeľa úradu a jeho servilov. Isteže, ako dospelé (právne spôsobilé) osoby sú za svoje skutky zodpovední v úplnom rozsahu. Lenže nielen oni. Na prvom mieste je zodpovedný minister, štátny tajomník a šéf personálneho odboru ministerstva (p. Fígeľ, p. Hudacký, p. Mach). To, že sa nechali p. Machovčákom pobalamutiť je ich problém a zodpovednosť. Keď si uvedomíme, že hlavným problémom týchto ľudí hneď potom, len čo obsadili hlavné felky ministerstva, bolo mudrovanie nad "Vážneho kobercom", niet sa čomu čudovať... Potom nie je problém do funkcií dosadiť hlúpych a korupčných ľudí.

Takže čo ? Zrušiť úrad ? I ti je jedno z viacerých riešení. Diskutujme o tom a po voľbách treba novému ministrovi predložiť deratizačné a odvšivavovacie požiadavky. Dosluhujúci minister skrachovanej vlády a jeho servili budú robiť len to čo doteraz : nič. Ale i tak by mali dostať výprask.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Podrobná

a pravdivá analýza odborníka, ktorý pozná problémy a choroby civilného letectva veľmi dôverne až detailne. Doporučoval by som otvorený list vláde, ktorá vzíde z volieb. Je načase, aby sa tá povestná tehlička z domina vybrala, aby nenastala situácia, ako na daňovom úrade. Aj MDVRR SR malo informácie, ktoré boli zámerne utajené a neurobilo nič. Niet inej cesty. S menoslovom súhlasím na zklade mojich info.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Doplnok.

So zoznamom sa dá s malými výhradami súhlasiť,možno by som 2-3mená vymenil za iné.Je trošku rozdiel medzi mrtvým chrobákom,ktorý je odborník a iniciatívným servilom,ktorý je hochštaplér.Stačí si podrobne prejsť telefónny zoznam úradu,ktorý je dobre čitateľný aj medzi riadkami.Na rozdiel od nich pokiaľ chceme aby sa naše snahy neminuli účelu mali by sme byť nad vecou.Nie sme hyeny ako oni,ale nezabúdajme a neodpúšťajme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Protiletecký úrad (3) - finále

Dúfajme, že voľby prinesú konečne normálne pomery i do slovenskej leteckej štátnej správy a vývrtkové „finále“ nášho protiletectva točí posledné závity svojej všezničujúcej piruety. O tom, že táto vytúžená normálnosť naprší sama z neba, si netreba robiť žiadnu planú ilúziu. Každý, komu záleží na tom, aby slovenské civilné letectvo nieslo znaky kultivovanosti, dynamiky a prosperity má priložiť ruku k dielu. Nezáleží od toho, či je pracovníkom štátnej správy, pilotom, technikom, výrobcom lietadiel alebo človekom, ktorého už skrachované letecké gorily a sasanky dohrýzli, ošklbali, poopľúvali, či inak poškodili. Treba sa povzniesť nad cudzie bahno a nech každý(á), ktorý(á) „na to má“, zamaká.
Je výborný nápad, ktorý je vypublikovaný na tomto blogu, stať sa štátnej správe partnerom. Treba ju uviesť do života. Bolo by asi rozumné, usporiadať konferenciu o leteckom úrade a jej výsledky predložiť novej vláde vo forme návrhov a požiadaviek leteckej komunity na odstránenie defektnej činnosti sekcie civilného letectva a ďalšie kreovanie, tentoraz už pozitívne, Leteckého úradu SR. Čo si myslíte, slovenskí aviatici, o tomto ? Neoslovíme sa vzájomne v tejto veci ?
Pár slov k iniciatíve, ktorá prispievala na tento blog pod pseodonymom Odborník 2011. Myšlienky a informácie, ktoré sme uverejnili, vychádzali predovšetkým z objektívne jestvujúcich dôkazových materiálov, ktoré sú v oficiálnej agende úradu a ministerstva. Tlmočili sme aj niektoré situácie ľudí, ktorí mali dočinenie s leteckým úradom a ministerstvom a ktorých obe štátne inštitúcie nejako ogabali. Naše slová sa opierali o zákony a výpovede pracovníkov úradu a leteckej verejnosti, o výpovede ľudí, ktorých z úradu neprávom povyhadzovali, o výpovede ľudí, ktorým úrad, (často v spolupráci s ministerstvom) ublížil. Nik, kto sa zapojil do iniciatívy Odborník 2011 nemá ambíciu stať sa direktorom úradu, štátnym tajomníkom či dákym sekčným šéfom. Všetci máme svoju prácu a tým, že sme sa zúčastnili blogovania, nik z nás si nerobí nárok na žiadne zohľadňovanie „zásluh“. Preto sme sa dohodli, že naše mená nemá význam zverejniť. Ale všetkých nás dobre poznáte a väčšinou sa takmer denne stretávame (aj s páchateľmi).
Iniciatíva Odborník 2011 vyslovuje vďaku pánovi inžinierovi Miliánovi za poskytnutie priestoru na svojom blogu. Tento blog bol jediným demokratickým priestorom, na ktorom bolo možné poskytnúť verejnosti pravdivé informácie o defektnosti slovenskej leteckej štátnej správy a tiež rovnaký priestor jej deformátorom. Treba však priznať, že diskusia bola veľmi nevyvážená: vinníci zo štátnej správy sa zmohli len na pár patetických lamentácií alebo zlomyseľných výpadov. Žiadny argument na svoju obhajobu alebo vysvetlenie svojich počinov nebol schopný podať ani jeden deformátor či deformátorka leteckej štátnej správy SR. Dokonca jeden z manipulátorov radšej utiekol na iný kontinent. Ostatní sú teraz zbabelo zalezení, miesto toho, aby sa svojim obetiam aspoň ospravedlnili a čo dohnusili, napravili.
Vďaka patrí každému, kto s iniciatívou Odborník 2011 vedome a cielene ale i nevedomky spolupracoval. Ale najväčšia vďaka patrí každému čitateľovi (a bolo ich veľmi veľa) ktorý si naše diskusné príspevky pozrel a trochu sa nad nimi zamyslel. Máme skúsenosť, že aj našou účasťou v diskusii sme prispeli k pribrzdeniu bezuzdnosti deformátorov leteckého úradu.

Ak iniciatíva Odborník 2011 prispeje aj k náprave a odčineniu ziel, ktoré letecké vrchnosti napáchali, budeme radi. Isto „nevyhasneme“ ani po voľbách.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Milujem letectvo.

Našťastie ešte stále môžeme pracovať, tvoriť, lietať, udržiavať techniku a hlavne zmysluplne komunikovať.Všetci,to nám nijaký JAR... ani L...nezakáže..Obmedzujú nás iba hyeny z LÚ,ktoré nemajú šajnu o tom čo je to letectvo a akú má pridanú hodnotu pre spoločnosť,hyeny ktoré ho iba degradujú, obmedzujú leteckú výrobu, likvidujú pilotov a neviem čoho ešte sú v budúcnosti schopné. Pre nich je práca na leteckom úrade iba suchý dobre platený biznis a ničnerobenie, alebo vyrábanie nezmyselných problémov,keď musia vykázať nejakú fiktívnu činnosť v odvetví,ktorému nerozumejú a nikdy nemali k nemu blízky vzťah a ani sa v ňom nemali nikdy vyskytnúť.Nič viac.Nehľadiac na to ako dopadli parlamentné voľby a aký bude ďaľší politický vývoj vo svojom boji v prospech čistoty leteckého stavu budem pokračovať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Iniciatíva

Uvítam každú iniciatívu, ktorá zlepší pomery v civilnom letectve. Argumentoval som faktami, dôkazmi, zákonmi, smernicami ES, ICAO predpismi radu L, Esarr, atd. Ak zamestnanec leteckého personálu požiadá LÚ o odborné stanovisko nedostane ho. Nežiadal som tresty, ale dodržiavanie pravidiel a zákonov - zbytočne. S niektorými menami musím s odborníkom súhlasiť. Pravdepodobne jasne pomenoval neschopných pracovníkov LÚ a ministerstva, ktorí sa veľkou mierou pričinili, aby zákonné normy a predpisy neplatili pre úzku skupinu vyvolených. Ak po voľbách bude vôľa zlepšiť stav v oblasti odbornosti a hlavne urobiť kroky na zvýšenie bezpečnosti civ. letectva poskytnem všetky dôkazy a materiály, alebo konzultácie, aby sa situácia podstatne zlepšila a konečne sa začali ctiť pravidlá. Formu boja za prinavrátenie dôvery LÚ nechám na organizačnom výbore.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Letecký úrad (4) - pozor na recidívy

Zhruba pred štyrmi rokmi sa začala „tvorivo“ zaoberať našim leteckým úradom partia kamarátov, ktorí mali hlavný organizačný stan v krčme trenčínskeho letiska. Podarilo sa jej zohnať materiál, ktorým vydurili z úradu niekoľkých pracovníkov o ktorých si mysleli, že im škodia. Na počudovanie, ich šéf Ing. Ján S., ktorý bol raz vlastenecky prehlásil, že najradšej by sadol do „tankoch“ porobiť v Pešti poriadky, tentoraz zaprel svojho národoveckého ducha. Za direktorov Leteckého úradu Slovenskej republiky kázal dosadiť príslušníkov síce bratského a nám blízkeho, ale predsa len cudzieho slovanského kmeňa, sídliaceho od nás na západ. Tak sa stal riaditeľom LÚ SR vojenský vyslúžilec Oťas (pražskej to hoch), ktorého po jedenapolroku vystriedal ďalší vojenský veterán Martin, ktorý má v priezvisku „é s háčkem“. Ten direktoroval „pouze měsíc“, lebo ho na jeden rok vystriedal emeritný brigádny generál (generálsky penzista) Jarda. Keď si ten pomyslel, že mu načim dať „do laty“ LOTN a.s. , trenčínska letisková krčma, zrejme opäť pri povestnom inšpiračnom poldecáku, vygenerovala, že direktor LÚ SR bude tentokrát Petr (ten má pre zmenu v příjmění „ú s kroužkem“). Viete si predstaviť, že by sa vo foteli direktora českého ÚCL alebo maďarských Polgári Légiközlekedési Hatóság či Légügyi Igazgatóság rozdrapoval dáky Jožino Nôta z Očovej či Porúbky a vyhadzoval Čechov alebo Maďarov z roboty ? Ďalšia letisková krčma, tentoraz v Žiline, kde bol hlavným diskžokejom Kysučan Stanley M, toho času utečený v Kamerune, pred rokom vyhútala a vtedajšiemu ministrovi J. Fígeľovi cez vtedajšieho štátneho tajomníka J. Hudackého a vtedajšieho rezortného personálneho šéfa P. Macha podsunula, že riaditeľom LÚ tentoraz nebude český vojenský veterán, ale diletant. Ktorého vypoklonkovali z troch firiem kvôli tomu, že ich personálne rozkladal, istý Pe.Pä. – nula, ktorej hviezdnym dielom je totálne rozloženie leteckého úradu a korupčná aféra so svojou ministerskou šéfkou Ra. Va. , turistkou, ktorú úspešne prepašoval cez všetky bezpečnostné kontroly cudzích letísk až do boeinga, ktorý vôbec nerobil dopravný let. Diletant Pe. Pä si teraz práve vybavuje nejaké parkovisko v EASA, lebo ho zakrátko vykopnú z úradu.
Čo z tohto vyplýva: že letiskové krčmy sú zrejme najvhodnejšími a dobre osvedčenými miestami na výber riaditeľov leteckého úradu SR.
Celkom zábavná sága slovenskej byrokracie. Chcete pokračovanie ? Napíšte ak áno.
A vznikol tiež nápad: čo keby v rámci slovenskej streštenej kozmopolitnosti bol nasledujúcim direktorom LÚ SR Číňan alebo Vietnamec ? Alebo niekto bližší a našskejší – dáka fešná sexi Rómka ? Isto žiadna z nich nemá slabšie vedomosti o chode leteckého úradu ako jej gadžovskí predchodcovia. Navrhnime krčmu, kde ju vyhútať. Hádam kdesi na Luníku 9 - by bolo záhodno ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno.

Veľmi dobre sa to číta,ale je to bohužiaľ krutá realita.Pokiaľ by Punťo mal chytiť parkovisko v EASA tak to bude hotová katastrófa.Nie len pre nás,ale aj pre EASA-u.O čom je potom EASA.Ale chápem ho,mal asi by mal zmyznuť čo najrýchlejšie a najďalej z tejto krajiny,aby nechytil basu.A keby nechytil basu a nezmizol z tejto krajiny aj tak mu hrozí problém,že ho niekto škaredo nakope.Špina zostane stále len špinou.Najlepším riešením pre neho by možno bolo keby ho Stanley schoval niekde v Kamerune a umyl z neho špinu v krokodiliej rieke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je ono.

Ja nechcem Romku ja chcem cigánku. Je s nimi väčšia sranda.
Ten naš Pedro, no škoda ho pre EASU. V miestnej base by mu bolo lepšie. Myslím, že najbližšie má Leopoldov.
Bude i v nej šéfovať?
Myslím, že z tých problémov čo mi narobil a podpísal (omylom) sa už nevyhrabe , pokiaľ bude v EU.
Božie mlyny melú pomaly ale isto.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME