Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Letecký úrad - bude nasledovať konfrontácia alebo spolupráca? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

vyborne

Po dlhom case sa tu objavila ozaj dobra a kvalitna analyza. ci uz sucasneho stavu alebo vztahov. Pokial sa ale chysta vpad tak silnej financnej skupiny do sfery letectva tak je asi uplne zbytocna diskusia na temu personalneho obsadenia ktorejkolvek pozicie na urade. Pojde len o to ako z toho vytazia jednotlive odvetvia. Financnym zralokom bude zrejme uplne jedno kam sa bude uberat licencovanie personalu alebo letecka vyroba. Mozno ovladnutie letiska sa uradu ani nedotkne, v opacnom pripade by sa riaditelom stal zrejme ekonom ktory by bol manipulovatelny po odbornej stranke kymkolvek kto videl lietadlo co i len v televizii. To by asi tiez nebola vyhra. Letecke odvetvie na Slovensku je okrajova zalezitost, tak je kludne mozne ze sa tam uprace ktokolvek kto bude potrebovat styri roky stabilny prijem. Jedine odvetvie ktore na slovensku v letectve ako tak prosperuje je letecka vyroba. Zamestnava ludi, plati dane a ti slusnejsi aj odvody. Nechce sa mi verit ze tato komunita nema dost vyrazne rozpracovanu strategiu do buducna a podchytenych spravnych ludi. Vyrobcom leteckej techniky ide o prilis vela na to aby si dovolili v tejto situacii nekonat. Je jasne ze v tomto stadiu uz karty odkryvat nebudu, cize nejake vyzvedanie a spajanie sil asi mozne nie je. Zrejme ostava dufat ze ich nominant bude mat komplexne myslenie a bude mat zaujem na rozvoji a ozdraveni vsetkych sekcii civilneho letectva na Slovensku. Tak sa nechajme prekvapit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

doplnim Vas "ov"

leteckí výrobcovia nie sú jediní, kto potrebuje riadne fungujúci LÚ, ale je možné, že oni asi najskôr a najviac pociťujú problémy z tohto smeru, a preto si túto skutočnosť lepšie uvedomujú. Pozrime sa na vec komplexnejšie - leteckí výrobcovia pokojne môžu obísť a obchádzať LÚ SR a svoje veci si vybavovať v zahraničí (to aj robia). Máme ale letecké vzdelávacie a výcvikové organizácie, ktoré trpia problémami produkovanými nespôsobilými, no sebaistými úradníkmi (česť výnimkám). Ak trpí letecký výcvik (nielen pilotov), záujem o prácu a pozície v tomto odvetví klesá na bod mrazu. Nízky záujem o profesie v letectve znamená nízky počet školených mladých ľudí, vďaka čomu trpia jestvujúce vzdelávacie inštitúcie. A to nie je všetko - technický personál, opravovne... Problémy v riadení LÚ predstavujú širokospektrálny problém naprieč spoločnosťou. Dotýka sa aj tých, ktorí si myslia, že sú mimo tohto všetkého, a preto sú neaktívni. Na druhej strane - ak si niekto myslí, že jedno letisko v SR bude prosperovať iba vďaka tomu, že je modernizované a v budúcnosti sa (koľko rokov už?) očakáva výrazný nárast turistického ruchu, môže sa vo svojich výpočtoch riadne seknúť a následná snaha o záchranu investícií sa mu môže riadne predražiť. Dobré investície robia iba tí investori, ktorí vidia a posudzujú problematiku komplexne, nie cez optiku úzkeho pohľadu svojho aktuálneho záujmu. Samozrejme, ak sa finančný žralok niečo rozhodne urobiť, tak to urobí a nebude sa nikoho pýtať na názor. A ja tu k tejto téme nemienim vyvolávať diskusiu. Nikto mi ale nemôže uprieť so záujmom sledovať ako to všetko dopadne a či ide o investora alebo "investora". Ako kto investuje, je jeho vec, ja sa zaoberám vecou z pohľadu tých, ktorí trpia vďaka hlúposti alebo obmedzeným pohľadom na vec iných. A na koniec tejto mojej poznámky - neodsudzujem tých, ktorí aktívne presadzujú svoje záujmy, odsudzujem tých, ktorí nerobia nič a svoju nečinnosť ospravedlňujú tým, že "oni sú nad vecou". Takí si vlastne lepší život ani nezaslúžia. Ja chcem žiť lepšie a nikoho nebudem nútiť, aby zmýšľal ako ja.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Takto sa upevňuje moc a vplyv. Dodatky k zmluvám môžu cenu ešte navýšiť, taká je prax v tomto štáte. Nedostatky si nikto nevšimne pri takých sumách. Preto boli a sú vyvolení nedotknutelní. http://www.cas.sk/clanok/85874... Preto finačné skupiny majú eminentný záujem dosadzovať do riadiacich funkcií svojich lokajov. Finančným žralokom je naozaj úplne jedno v akom stave sa bude letectvo nachádzať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neda sa nesuhlasit

tu sa ale prave dostavame k tomu, ze sa hladaju nahradne riesenia. Tak ako vyrobcovia tak aj vzdelavacie institucie najdu cestu prejst pod kuratelu nejakeho ineho LU. EASA a predtym JAA to bez problemov umoznovali. Ked sa na problem pozrieme blizsie, tak najvecsie problemy robia ludia nie na vysokych funkciach ale na tych nizsich. Pochybujem ze by napr. O.O. dostal prikaz "zhora" na to aby robil problemy. Je to jednoducho v nom, pretoze nic v zivote nedokazal, iba snad to ze sa upichol na urade. Samozrejme nic osobne, to je tak isto V.O., R.S., M.Z., M.W., atd atd. Pokial si tito neuvedomia ze su tam oni pre nas a nie my pre nich. Urad sa podari znefunkcnit iba tym ze uradnici nebudu mat pracu pretoze vsetci ktori nieco potrebuju odidu inde. Neuskodi to ani financnym zralokom, pretoze im ide o letisko ako o zdroj prijmu z komercie a nie z letectva. Urcite sa da vymenit vedenie na LU. Lenze tito ludia by uz teraz museli mat ideu kompletnej personalnej vymeny. A to uz by boli niektori nasi znami (pretoze nasa letecka komunita je dost mala a vsetci sa viac-menej pozname) niekym oslovovani a uz by sa citilo ze nieco visi vo vzduchu. A to tu nie je. Su tu iba dohady ako by to dalej mohlo ist. Chyba prave to pojitko medzi ludmi ktori vedia a tymi ktori rozhoduju. A ti sa mozno chytia za nos az vtedy ked sa cely statny moloch zruti a tym padom nebude dovod nikoho platit pretoze nebude co vykonavat. Tato situacia je ale bohuzial este v nedohladne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

súčasný stav okolo kandidátov

na riaditeľa LU je asi taký, že sa vyprofilovalo niekoľko záujmových skupín a každá so svojím úzkym pohľadom na vec sa snaží presadiť svojho kandidáta do tejto funkcie. Tragikomickým je fakt, že všetky tieto aktívne skupiny nepozerajú na vec komplexne, ako sa snaží autor tohto blogu. Ide výlučne o snahy presadiť svoje a iba svoje aktuálne záujmy. Tak sa na tieto skupinky pozrime:
1. skupina je zo žilinskej univerzity, ktorej záujmom je stabilizovať existenciu leteckej katedry, získať dáke dotácie na letecký výcvik civilných pilotov a uchrániť pre seba výcvik vojakov. To je všetko. Ostatní sa asi majú ísť pásť... - kandidátov zatiaľ nemenujem, nech sa stiahnu sami,
2. skupina je okolo pána Šusteka, ktorej ide o dokončenie projektu lietadla SHARK - v tomto prípade ide o vložené investície a riešenie konfliktov pána Šusteka s úradníkmi LU, ktoré sú výrazne osobnej povahy. Ostatné je mimo záberu a pravdepodobne aj záujmov tejto skupiny... - kandidát p. Safko
3. skupinu tvoria úradníci LU a MinDopu namočení v mnohých kauzách, ktoré v prípade, že by sa riaditeľom LU stala osoba mimo ich vplyvu a bez vzájomných sympatií, museli logicky skončiť na prokuratúre. Neísť do basy je veľká motivácia pre tých, ktorí majú v civ. letectve dlhodobo moc a vplyv. Ostatné je mimo ich záber a záujem... - kandidát p. Breja
4. skupinu tvoria samotní bývalí vysokí funkcionári civ. letectva, ktorí sú priamo spoluzodpovední za dnešný katastrofálny stav odvetvia, ich záujmy sú čisto osobné, prospechárske, dá sa povedať tunelárske, o iné záujem nemajú... kandidáti: pp. Biro, Jančula
5. skupina je okolo J&T, ktorej ide iba o prevzatie bratislavského letiska, ostatné majú "v paži"... preferovaný kandidát zatiaľ neidentifikovaný
Z pohľadu radového zamestnanca LU, ktorému nie je ľahostajný vývoj v tejto oblasti si dovolím tvrdiť, že dlhodobo sa vhodnou osobou na riaditeľa LU javí autor tohto blogu p. Milián, ktorý ako jediný verejne prezentuje svoje názory (a tie nie sú scestné a vystihujú realitu). Na rozdiel od všetkých ostaných záujemcov a kandidátov rúznych prospechárskych, eufemisticky povedané záujmových skupín, iba on otvorene prezentuje svoje názory a predstavy. Všetci ostatní konajú ako tunelári, potajme, intrigujú, hľadajú spojencov, klamú navzájom seba aj ostatných. Keby som o tom rozhodovala ja, iba by som sa snažila zistiť si viac o skúsenostiach p. Miliána. Ostatné hrá v jeho prospech. Aspoň u mňa a tých ľudí, ktorým tiež nie je ľahostajná naša vlastná budúcnosť. Minister Počiatek by sa nemal hanbiť osloviť ani jeho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čas beží a ...

ak si minister vyberie kandidáta zo skupiniek 3,4,5, zlepšenie činnosti orgánov štátnej správy v civilnom letectve nemožno očakávať najbližšie štyri roky. Len pripomeniem, že kandidát zo skupiny 3 zlyhal v roku 2007 pri štrajku dispečerov. Nebol vybavený žiadnymi právomocami, bol len nastrčenou bábkou a plnil politickú objednávku. Arogancia kandidáta zo skupiny 4 spôsobila spustenie štrajku. Hodnotenia, názory, podporné listy európskych organizácií (o.i. Eurocontrol, EASA a.i.) zostali bez povšimnutia odbornej a politickej verejnosti. S konštatovaním v bode 3 sa stotožňujem a môj názor je rovnaký, ako bol napísaný na záver. Tento blog poodhalil obrovské množstvo neriešených nedostatkov a autor p. Milián sa pokúšal zmeniť tento stav, keď nikto nemohol tušiť, že nastane zmena na politickej scéne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pohľad

na súčasný stav slovenskej leteckej štátnej správy v stručnej ale realistickej a veľmi výstižnej analýze od eleine-1 naznačuje jediné východiská, ktoré môžu viesť k náprave súčasného katastrofálneho stavu (len kvôli ilustrácii-ten nie je v riadení leteckej sekcie ministerstva a nášho leteckého úradu o nič menší, ako nedávny krach výberu daní alebo hrozné motaniny neschopňákov okolo zdravotníctva či školstva). To znamená, že "s tým" treba "niečo" okamžite robiť.

Zoskupenie Odborník 2011 má názor, že pán Milián by mal byť zaradený do najužšieho výberu kandidátov na vymenovanie do funkcie riaditeľa Leteckého úradu SR alebo riaditeľa Sekcie civilného letectva ministerstva dopravy ...(celý dlhý názov). Do týchto funkcií by mali byť vymenovaní ľudia, ktorí do "svojich" riaditeľní neprinesú množstvá svojich mentálnych a vzťahových problémov (aké mali všetci riaditelia týchto inštitúcií doteraz), ale bude im jasné, čo treba so sekciou a úradom robiť. Doterajší riaditelia to nevedeli. ANI JEDEN Z NICH !!!

Za ten rok, počas ktorého funguje tento blog (a funguje veľmi dobre) aj široká letecká verejnosť môže posúdiť, aký je súčasný stav. Jediného človeka, ktorý bol ochotný a schopný "priniesť svoju kožu na trh" a aktívne sa zapojiť do nápravy krachu slovenskej leteckej štátnej správy by sme mali podporiť v procese tvorby riadiacich štruktúr slovenskej leteckej byrokracie. Poriadok, likvidácia rektoskopizmu, korupcie, ..., hospodárskej krimi a mnohých iných negatív, o ktorých sa tu písalo sa nedá nastoliť bez podpory schopných, obetavých a iniciatívnych ľudí.

Nový minister rezortu a premiér dostali od nás, pracovníkov úradu, písomný report o súčasnom stave na úrade a sekcii približne pred mesiacom. S požiadavkou na okamžité odvolanie súčasného riaditeľa úradu a riaditeľky sekcie. Zatiaľ sa nám javí, že "sa" v tejto veci pracuje príliš "rozvážne". Už by bolo na čase, aby sa dostala v prioritách práce ministerstva a Vlády na poprednejšie miesto. Mala by sa o to snažiť aj širšia letecké verejnosť a použiť pri tom všetky demokratické nástroje. Súčasne treba dať jasne politikom na javo, že ak budú do týchto funkcií vymenované opäť len účelové figúry na popodpisovanie partikulárnych záujmov a "násteniek" úzkych skupiniek a ich vedľajším produktom bude pokračovanie vo všeobecnom rozvrate, "bude zle".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto síce nená chybu.

Ale. Vynára sa mi tu iba jedna základná otázka. Či naozaj má niekto zhora záujem konečne konať v naznačenom zmysle?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Možno opäť prázdne sľuby?

Je na ministrovi a št. tajomníkovi, ako naložia s mandátom a letecká verejnosť dokáže vyhodnotiť či pôjde o zodpovedné a systémové riešenie, alebo sa budeme pohybovať na chvoste spoločenstva s naštrbenou dôverou, čo v minulosti konštatovali niektoré medzinárodné organizácie. Ak oslovia súčasných "profesionálnych odborníkov" a vedúcich pracovníkov, nič sa nedozvedia z obavy o vlastnú existenciu. Súhlasím s uvedenými názormi. Podľa mojich informácií každý, kto prejavil záujem mohol prezentovať svoj názor na tomto blogu. Využil som aj ja túto príležitosť. Pán Milián získal veľmi dobrý prehľad v celom spektre o nedostatkoch civilného letectva a porušovaní legislatívy a smerníc. Ale aj ja mám vážne pochybnosti v sľuby, ktoré sa dávajú zvyčajne pred voľbami. O skutočnom satve nemá nikto záujem diskutovať nie to ho ešte riešiť. Určite p. Milián by mal byť jednym z pozvaných na konzultácie, ako nezávislý a nezaťažený odborník.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak to vyzerá.

Uvedený príspevok výstižne a jednoznačne popisuje súčastny stav. Naozaj je to škoda, lebo asi nie je vôľa od kompetentných tento stav riešiť. Veľmi rád by som bol, keby som sa v tomto svojom konštatovaní mýlil.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neklesajme na duchu

Normálni ľudia nerobia unáhlené kroky. Ak sú noví politici "pri zmysloch", nezačnú demolovať síce zlý, ale predsa len akýsi systém. Pretože by ich demolačné práce zasypali rovnako, ako zasypali práve skrachovanú vládu a jej poskokov. Tá začala najprv bezhlavo demolovať a ruiny, ktoré vyprodukovala, ju zasypali (chválabohu).

Miesto lamentácií napíšte radšej premiérovi, ministrovi, štátnemu tajomníkovi, aby si švihli. A aby nezabudli na to, že na odvolávanie funkcionárov treba dôvody. To znamená, že každého treba riadne vyšetriť a ak treba postaviť pred súd. Nielen im zapakovať zlaté padáky, prípadne ich kamsi "zašiť" ...

Slovač, málo oslovuješ, zapájaš a vyžaduješ od najvyšších funkcionárov plnenie povinností, ktoré nasľubovali. A potom sa čuduješ ...Nebuďme leniví a zbabelí !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno, niejak to bude...

A možno, že aj dobre bude. Pred búrkou prichádza väčšinou ticho, ktoré je niekedy a podozrivo a záhadne dlhé. Potom príde tma, blýskavica a napokon sa to všetko vyjasní.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

riaditel

asi vecsina verejnosti ktora tento blog sleduje by dala hlas p. Milianovi. Ako bolo napisane, preco nie. Lenze o tomto "kandidatovi z ludu" by sa mala nejakym sposobom dozvediet aj vrchnost na ministerstve. A to je mozno kamen urazu. Chyba to spravne pojitko, ten lobista ktory by na neho nejako upozornil a pretlacil ho tam kde to bude vhodne. Pretoze pochybujem ze minister si precita tento blog alebo dopis od nejakeho bezmenneho prispievatela a bude s radostou konat. Asi nebude. A cim dlhsie to bude trvat, tym viac budu do jeho kancelarie tlaceni ti "spravni odbornici" ktorym sa bude treba postarat o flek. Pokial budeme cakat ze po tichu pred burkou pride burka mozno sa dockame. Len by asi bolo vhodne necakat so zalozenymi rukami nez prehrmi. Mohla by totiz zlikvidovat aj zbytky tejto chatrnej, aj ked poctivej snahy ktora tu za rok vznikla. Bohuzial nic sa nespravi samo. Aj stastiu treba pomoct a to zrejme nikto z nas netusi ako....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

žeby naozaj nikto netušil ako?

No predsa osobnou aktivitou. Čo a kto nám bráni v tom, aby sme oslovili priamo predsedu vlády, ministra dopravy a jeho štátneho tajomníka (ktorému "patrí" letectvo) s informáciou o tom, že je tu človek, ktorý sa kompetentne snaží poukazovať na problémy a ich riešenie? Nič a nikto. Iba naša vlastná zbabelosť, vďaka ktorej sa dostávame do stále väčších problémov. Iba preto, že ustupujeme hajzlíkom, ktorí sa profesionálne bijú o kepšiu životnú úroveň pre seba a bez ohľadu na nás ostatných. Kto môže s istotou povedať, že predseda vlády R. Fico a minister dopravy J. Počiatek nemajú záujem na zlepšení stavu vecí? Možno len nevedia o nikom, komu by mohli dôverovať a poveriť ho výkonom funkcie riaditeľa LU SR. Dajme im vedieť teda meno človeka, ktorý už niečo ukázal. Rozhýbme sa konečne!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čas personálnych zmien

sa aj v leteckom úrade blíži. Síce pomalšie, ako by sme si želali, ale predsa je už na dohľad. Dúfajme, že noví šéfovia rezortu dopravy zvolia taký model pri dosadzovaní „svojich“ ľudí do riadiacich funkcií, že sa v riaditeľniach rezortu nevyskytnú opäť ľudia hlúpi, bezcharakterní, chamtiví,...Jedným slovom, že nebude recidivovať podobná korupčnoprotekčná machlanina, ktorú pred dvomi rokmi upriadol Stanley Machi spolu so svojimi kamošmi z KDH a hričovského letiska. Bolo by to na veľkú hanbu víťazov posledných volieb a na škodu celému rezortu.

Čo všetko nás čaká „po voľbách“ a „za" nového riaditeľa ? Nič nové. To isté, čo pred nimi (a čo sa už roky neurobilo): odstrániť súčasný neuveriteľný bordel v slovenskej leteckej štátnej správe. To znamená, narovnať zdeformovanú a neobyčajne zanedbanú národnú leteckú legislatívu (vrátane obsiahlej novely leteckého zákona), personálne a funkčne dobudovať letecký úrad a leteckú sekciu ministerstva, obnoviť normálne pracovné pomery v úrade, konečne vytvoriť kooperatívny pracovný vzťah medzi sekciou a úradom a odstrániť všetky (všetky !!!) chyby a škody, ktoré napáchali súčasní riadiaci úradníci sekcie a úradu a ich pätolízači. Samozrejme, vrátane vyšetrenia a náprav popáchaných krimi. Naprávania nie je málo, ale nie je ho zas až tak veľa, aby sa upratovanie nedalo v mnohých kauzách v priebehu niekoľkých mesiacov rozumne zvládnuť. Isteže, napríklad dobudovanie personálneho vybavenia úradu a leteckej sekcie ministerstva kvalitnými úradníkmi nie je záležitosťou pár týždňov, ale viacerých rokov. Ale základné povymetanie najväčšej špiny sa dá urobiť celkom svižným tempom.

Značným problémom dlhodobého charakteru je totálna strata autority leteckého úradu a leteckej sekcie ministerstva v našej leteckej verejnosti. Mnohé počiny oboch ustanovizní vzbudzujú nielen úsmev, ale i zaslúžené opovrhnutie. Slovenská letecká verejnosť sa zariadila tak, že slovenskú leteckú štátnu správu (až na pár výnimiek) vôbec nepotrebuje. Každý, kto potrebuje mať niečo „letecké“ seriózne vybavené a bez komédií, obráti sa radšej na cudzie letecké úrady v inej krajine EÚ, alebo využije možnosti, ktoré mu poskytujú príslušné Annexy ICAO. Takže slovenskú leteckú administratívu v súčasnosti potrebujú parakticky len jej zamestnanci. Oni si našli v nej celkom výnosnú a beznámahovú obživu. A kto sú spomenuté výnimky ? Väčšinou subjekty (osoby alebo firmy), ktoré niečo neplnia a potrebujú protekciou na úradoch (spojenou so známosťami a korupciou) zariadiť „napísanie“ úradne sa tváriacich falzifikátov štátnych dokumentov k sebe, svojim firmám, alebo k svojim lietadlám. A táto strata dôvery sa bude likvidovať oveľa ťažšie, ako je povyhadzovanie niekoľkých chrapúňov z funkcií na ministerstve a v úrade.

Dať vecné informácie spolu s dôkazmi najvyšším štátnym úradníkom (premiérovi, ministrovi dopravy a jeho štátnym tajomníkom, ministrovi vnútra a Úradu boja s korupciou) je nevyhnutné. Treba však mať na zreteli, že v centrálnych úradoch sú ešte v zákonných výpovedných lehotách množstvá úradníkov, ktorí sú do všeličoho namočení. Preto treba počítať s tým, že listy, ktoré odošlete do týchto úradov budú likvidované "hneď za podateľňou" a k svojim adresátom sa vôbec nedostanú. Preto treba použiť taký spôsob, aby sa korešpondencia dostala spoľahlivo až k adresátovi. Vieme predsa všetci, ako bývalí manipulátori machlili všetky kauzy, do ktorých sa sami namočili a teraz nevedia "kam z konopí".
Možno im však poradiť. Z konopí rovno do basy a odtiaľ do pr...e.

Ak sa rozprúdi beseda a "ľud" ožije, ďalšie infá k veci neskôr.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Beseda sa asi teraz nerozprúdi....

Ale ľud ožije. Musí!!! Takí sme My, pospolitá Slovač. Jednoducho keď nám neide o nič máme plno reči. A zrejme zbytočných až kontraproduktívnych. Ale keď nám ide o dôležité veci, priam existenčné, vtedy sme ticho. Minister Počiatek má na stole nejaké nominácie a minimálne jedna z nich dobrá, pozitívna a nádejná pre Slovenský letecký národ. Ale on má zrejme ešte dôležitejšie priority ako Letecký úrad o ktorých my nemôžeme vedieť. Tak pokiaľ sme pasívní aspoň neklesajme na duchu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

?

Ľud asi nechce infá
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

slovenskí ľudia zaujali svoj

typický postoj - nič nerobiť, do ničoho sa nemontovať, vyčkávať, že niekto iný za nich vyrieši ich vlastné problémy. Počula som z rôznych zdrojov aj osobne jednu vetu, na ktorú som sa dlho hnevala: "Slováci sú najsprostejší národ na svete". Už sa nehnevám, hoci nerada uznávam, že je to tak. Nikde na svete sa tak veľmi nedarí debilom a chrapúňom, ako práve v tejto krajine. A to iba vďaka tomu, že drvivá väčšina populácie Slovenska má problém s morálkou, osobnou zodpovednosťou a nepozerá do budúcnosti. Nanajvýš hlúpe správanie nanajvýš hlúpej sociálnej skupiny rozšírenej do celej krajiny. Už sa nehnevám na pomenovanie BUTA TOTI od nšich južných susedov. Väčšina obyvateľov Slovenska si nezaslúži mať sa dobre. Čím horších máme "svojich" politických predstaviteľov, tým horšie budú dôsledky ich panovania-bašovania. Božemôj, nech túto krajinu konečne ovládne niekto - ktokoľvek - kto donúti toto sprosté obyvateľstvo správať sa slušne a dá ich životom zmysluplnú náplň... Byť mužom, prednesiem slová klasika: "JSEM ZHNUSEN".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

NEKLESAJTE NA DUCHU PRIATELIA

ak pozorne sledujete, čo robí pán Milián, možno ste zaevidovali fakt, že všetko čo napísal, má hlavu a pätu a na niečo to slúži. Po voľbách by sa dalo očakávať, že nový politický víťaz bude mať eminentný záujem vymeniť nohsledov predchádzajúcich politických záujmov vo funkciách, aby nerobili "zlé" veci na jeho úkor. To sa nestalo, čo znamená iba jedno - čvarga, ktorá drží pod krkom civilné letectvo, má kontakty naprieč celým politickým spektrom, a teda im je úplne jedno, kto vyhrá voľby. ONI stále ostávajú vo funkciách. Víťazný SMER toto jednoznačne preukázal. Nuž teda, ak sa pán Milián pýtal, či bude nasledovať konfrontácia alebo spolupráca, odpoveď je na svete - nestoja o spoluprácu, preto musí zákonito prísť KONFRONTÁCIA. SMERáci ani nikto iný nemôžu povedať, že nedostali čas na to, aby dosadili iných, kvalitnejších ľudí do funkcií v LÚ (a na MinDope). Obdobie ilúzií a slušnosti skončilo. Pre čvargu ovládajúcu civilné letectvo teraz prichádza najväčšia sranda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Viete že ?

1)
Audit v leteckom úrade sa začal 4. júna a má trvať do polovice augusta ? A veruže to nebude bárzaký audit. Napríklad dnes: štyria audítori z ministerstva audali až neuveriteľnej celej (!!!) štvrť hodiny. Po štvrť (1/4) hodine audovania sa zdekovali a vyparili. Musia to byť len schopné chlapčiská, keď sú také výkonné. Alebo že by zfleku zistili také skutočnosti, že hneď si museli ísť kamsi lognúť, aby ich neskolilo ?

2)
Punťovým hlavným dôverníkom je magister Jaroš, dokonca je aj jeho zástupcom. Takže, za každú prasáreň, ktorú súčasné vedenie úradu spácha, bude zodpovedný aj on. Ak potrebujte, aby sa Punťo niečo rýchlo dozvedel, treba to zavesiť správnemu servilovi na frňák. Hneď s tým pobeží k Punťovi. Ale pobeží aj s iným - takže pozor na neho !

3)
Punťo si vyžobral u nových majiteľov ministerstva výlet do Ameriky. Miesto toho, aby ho pichli do basy, ako u susedov korupčníka Ratha, naši vrchnostári ho vyšikujú na výlet do Ameriky. Ešte sa nepodarilo vypátrať, či pôjde aj so svojou spolukorupčnicou Radkou z ministerstva. Čo tam tento tĺk bude robiť je záhada. Ale je zaujímavé, že na nič niet peňazí ale na výlety pre povaľačov sa vždy nájdu. Ak zistíte nejakú pikošku o tomto výlete, zaveste to sem.

4)
Koncom minulého týždňa rokovala iniciatívna skupina Odborník 2011. Analyzovala situáciu a prijala opatrenia na vyrazenie Punťa a jeho servilov z úradu. Rovnako aj darebákov z ministerstva, ktorí sú za Punťa zodpovední. Kto má k dispozícii usvedčujúci materiál k ďalším, doteraz nepublikované podvodom, spreneverám, korupcii, ..., ktoré popáchalo súčasné aj predchádzajúce vedenia úradu a sekcie, poskytnite ich iniciatíve Odborník 2011. Ozvite sa prostredníctvom tohto blogu, budete kontaktovaní. Identita nikoho nebude zverejnená. Prosíme aj občanov, ktorých úrad nejako poškodil a majú k tomu písomné alebo vecné dôkazy, aby sa ozvali.

Záverom poznámka k eleine-1: Milá eleine-1, sme šťastní, že si nevyhynula.

A k Tvojmu trefnému článku: je už aj Slovákom možno zrejmé, prečo sa musel Mojžiš motať so Židmi, keď ich viedol z egyptského otroctva, 40 rokov po púšti, kým im Boh ukázal zasľúbenú zem ? 40 rokov trvalo, kým vykapali všetci servili, zhrbené a krivé chrbty, darebáci, vypasené vši aj zotročení trkvasi. Na Slovensku ešte nie je žiadny Mojžiš a bruchá máme príliš všetci vypasené na to, aby sme ich vládali vláčiť po púšti. Ale zato - mnohí sme si vykŕmili srdcia na dobrú zakáľačku ...

Áno, je to tak "jsme zhuseni" - ale to neznamená, že žumpu, plnú kalu a hnoja netreba vykydať. Treba ju vykydať a je to robota hnusná, špinavá a smradľavá. Ale urobiť sa musí. Zatiaľ sa pustilo do toho príliš málo ľudí. Škoda, že úrad je celý zložený zo zbabelých servilov s plnými gaťami. Ak by sa všetci postavili proti zločineckej tlupe, ktorá úrad teraz ovláda, bol by tam poriadok a radosť z kvalitnej a čestne vykonávanej štátnej služby. Teraz je len každému človeku na grc. Dokonca aj servilom, lebo sa boja a zo spáchaných svinstiev radosť mať (okrem psychopata) normálny človek nemôže.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME