Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Čo robiť, keď automat na lístky iba "zožerie" peniaze... (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

super diky;)

ale kokso, tej slecne alebo pani by mali dat kurz slovenskeho jazyka a kurz pisania formalnych sprav....akoze otras!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no tak trosku jej tam popreskakoval

slovosled, ale pre mna je dolezite ze pomohla a dala mi iba tie podstatne informacie ;-) a hlavne rychlo:) takze jej dakujem:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez sa mi to stalo -priamo na automate mas uvedene cislo, na ktore mas zavolat - zavoala som, len neviem, ci som pritom neprevolala viac ako bola hodnota listka :-)
Po case mi prisiel listok postou
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Čiže ak pricestujem do Bratislavy, chcem použiť prostriedok MHD a po vhodení peňazí lístok nedostanem, tak mi nezostáva nič iné, len cestovať bez lístka a riskovať pokutu, alebo sa dopravovať pešo.
Môžem síce podať reklamáciu, ale peniaze nevrátia, pošlú lístok, ktorý mi už bude zbytočný.
Super Kocúrkovo!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne tak. Trosku to cele zavana nezakonnym obohacovanim sa zo strany dopravneho podniku. Ak oni vedia udelovat pokuty, ak niekto spravi chybu, mali by aj sami nahradzat skodu, ked je chyba na ich strane. Vezmu peniaze za neposkytnutu sluzbu a nahrada je velmi diskutabilna... mohli by to radsej riesit tak, ze po zavolani na to cislo a okamzitom overeni poruchy automatu dostane dotycny napriklad potvrdzujucu SMS od dopravneho podniku, ktorou sa preukaze revizorovi.. alebo vymysliet iny sposob, ktory by naozaj primerane odskodnil poskodeneho zakaznika, nie tak ako je to teraz... Pretoze tu nejde o tie drobne, ale hlavne o princip.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME