Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cyklomost Devínska nová Ves - Shlosshof (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zda sa mi dost uzky...

Bude tam pri cyklistoch miesto aj pre pesich?

Alebo pesi maju smolu a musia ist 40km okolo (autom)?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bude
nemusia
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

k+

pekne spracovana tema!
to video na konci je parada!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Fresove PR?

No, most je asi pekny, ale zacat stavat cyklotrasy v meste 20 km od centra je trochu chore. V nedelu som tam bol. Cesta z BA katastrofa, zle oznacena, uzka, plno dier, ziaden respekt zo strany vodicov. Je len otazkou casu kedy sa tam stane nejaka smrtelna nehoda. Cesta z Devina k mostu rozbita, zduta, stromy neostrihane a konare slahajuce do tvare. Uz pred mesiacom boli v Rakusku cedule, ze to funguje, ale bolo to len take bububu. S rakuskymi cyklotrasami sa to neda vobec zrovnat a je to len take falosne PR na umlcanie nebicyklujucich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prečo Frešove PR?
Článok je napísaný veľmi dobre a vecne.
Asi si ešte na cyklotrasách v Rakúsku nebol, lebo aj tam sú rôzne. Na cyklotrasu nepotrebuješ hladký asfalt ako na korčule.
Prepojenie Devín -Riviéra chýba, ale to je iná téma.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

msu

Most v tejto faze rozvoja cyklodopravy v BA povazujem za uplnu zbytocnost. Freso je hlavny iniciator a uz mu zacina dochadzat, ze najprv sa stavaju zaklady a az potom komin. Rakuske cyklotrasy do 50 km od Bergu mam zjazdene. Hrbol, diera su tam vynimocne, proti drsnemu povrchu nemam nic. Vsetko je tam robene ucelne a s cielom uspokojit cyklistu do posledneho detailu. To mi tu zjavne chyba a vidim v tom len postkoministicky humbuk.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To, že TY v tejto fáze rozvoja cyklodopravy v BA považuješ most za úplnú zbytočnosť, neznamená že to je zbytočnosť.
Most potrebuje Schlosshof dokonca viac ako Bratislava.
Môžem ťa ubezpečiť, že my cyklisti sme privítali tento most a nevieme sa dočkať jeho otvorenia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zavidim

vam. ja a 20% obyvatelov mesta potrebujeme cesty v meste a denne. schlosshof je len taka vikendovka alebo skor dvakrat do roka. porad ako sa bezpecne bicyklovat po meste? ja mam vzdy, taku obavu, ze telefonujuci vodici mam raz trafia a nemam z toho dobry pocit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tak ono sa s tym rata bud na rekreacne ucely (cez vikend sa do Devinskej uuuuuplne v pohode dostanes s bicyklom busom a dalej uz ides po moste do Rakuska kde si zajazdis :)), pripadne mozu vzniknut pracovne vazby medzi obyvatelmi DNV a blizkych rakuskych obci, tam opat velmi nadvaznu siet netreba. Ono pre dopravu do centra BA by to tak ci onak velmi nemalo zmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

samo

na bicykli jazdim preto, aby som autobusy nemusel pouzivat a nie aby som bol zavisly od cestovneho poriadku. obce to urcite potesi, ale BA ma 400 t.ludi z ktorych je potencionalne podla inych europskych miest 20-30% cyklistov. oni potrebuj cesty v meste a nie 20 km od centra nejaky apendix. skoda, ze mesto nema nikoho, kto by sa o to staral. Schlosser len seka semafori, aby paralyzoval dopravu a sialenci sa mohli dostat pod zem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Byt zavisly od CP? Tie linky do DNV chodia celkom v pohode intervale.

Chapem, ze sa ti velmi presuvat busom nechce, ale na zaciatok trasy to skratka niekedy nutne je. Toto sa dalo postavit z eurofondov ako spojka k rakuskym cyklotrasam tak sa postavilo..

Poslednu vetu ani neriesim, lebo... preventivne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

20-30% cyklistov? ja len tolko, ze na SVK je mozno tak 5% cyklistov :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mas pravdu s 5%

ale v EU mestach, kde zacali s prirodzenym budovanim cyklotras to percento narastie az na 20-30. BA ma vynikajucu polohu, malo kopcov v centre, mierne zimy.tu by mohol ten pocet rychlo narast. Kodan ma udajne az 50%. nic nejde zo dna na den, ale ten potencial tu je.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a sakra... dejiny povodneho mosta sa az moc spajaju s vojnami, prechodmi vojsk a strategickou dolezitostou. tak dufam a prajem mu, ze teraz to uz bude inak a bude dlho sluzit pre nas, pre civilne obyvatelstvo :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A ako sa

vlastne uz konecne bude volat?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ten most už navždy ostane čak noris, aspoň u nás v rodine. už aby bol otvorený, kúpil som si nový bike KTM! zapadnem tam :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hnusni pupmickari, preco

sa to vola cyklomost, ked je aj pre pesich ???
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Fajn článok

Inak sa to volá Schlosshof a jeho návštevu vrelo odporúčam, ideálny výlet s rodinou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ďakujem, už som to opravil
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ploty ľudí rozdeľujú, mosty spájajú...

Buďme radi, že tam máme most a nie plot!
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Vladimír Koláček: Otvorený list Citrónovi, direktorovi nášho profi hokeja. 2 434
  2. Monika Nagyova: Diagnóza bratislavský taxikár 2 014
  3. Paula Kentošová: Otehotnela som na strednej škole 1 879
  4. Prvý pokus: Fekišovce – iný pohľad na mediálne šialenstvo 1 841
  5. Jakub Kapuš: Budúcnosť Slovenska sa nespája s podvodníkmi ako Danko 1 077
  6. Miloš Svrček: Ján Palach ako terorista? Normalizátori KSČ majú svojich pohrobkov aj v 21. storočí 691
  7. Martin Droppa: Od myšlienky cez slová k vražde 645
  8. Jan Pražák: Smutný příběh Hanky a Martina 623
  9. Radek Pálka: Jak jsem dobyl Ameriku a jak Amerika dobila mě - část první 614
  10. Pavel Macko: Nebezpečné hry o nahrávky 561

Rebríčky článkov


  1. Sonya Haraszti: Spln na anglickej riviére. Noc a deň v Bournemouth.
  2. Martin Zibrin: V roku 2019 dajte číslam šancu rásť
  3. Jozef Bakša: Vďaka.
  4. Milan Lacúch: Kto sme, odkiaľ prichádzame a kam smerujeme?
  5. Vladimír Krátky: Putinove kone .
  6. Patrik Mackových: V decembri akcie padali, v novom roku zase rastú. Čo sa zmenilo?
  7. Jakub Tinak: Chorvátsko - turistická perla a Chorvátsko - jedna z najzaostalejších krajín EÚ
  8. Ján Raclavský: Prípad Fekišovce
  9. Juraj Poništ: STOP manipulácii, ŠTART Vašim snom - 3 účinné rady ako na to
  10. Ján Marton: SPOD STRIECH - úryvok

  1. Vplyvnému a nenápadnému Glváčovi prešlo veľa káuz. Aj pri Zsuzsovej za ním Smer zatiaľ stojí
  2. Sagan vyhral tretiu etapu na Tour Down Under
  3. Za Trenčínom sa roztrhla súprava rýchlika, smeroval z Košíc do Bratislavy
  4. Nebola iná doba. Hovorí vedenie Filozofickej fakulty UK
  5. Takmer mu vypadol telefón z ruky. Do Slavie Praha odišiel ďalší Slovák
  6. Štyria obecní poslanci Fekišoviec sa vzdali mandátu
  7. Dobré ráno: Na generálnej prokuratúre sa vyplavuje špina
  8. Prečo sa Šufliarsky ponáhľal vysvetľovať
  9. Končí nedocenená hokejová legenda. Taký blázon sa už nenájde, tvrdí
  10. Vyšetrovanie Kuciakovej vraždy sa nachádza vo štvrtine, odhadol Lučanský

  1. Obhajca mandátu ponúkol za stoličku starostu 35.000 €...
  2. Glváč zo Smeru komunikoval s objednávateľkou vraždy a vyškieral sa slušným ľuďom
  3. Peter Cvik Dedko arizoval, vnúčik kurizoval. Mafiánke.
  4. Z druhého dejstva absurdnej drámy „Rigorózka“ behá mráz po chrbte
  5. Krátke zhrnutie jednej národnej hanby
  6. Prípad Fekišovce
  7. Matovič ako Ficova obluda: Z Mikloška sa pre mňa stáva neprijateľný kandidát
  8. Komentár Mareka Vagoviča: Prebuďme sa, lebo nás umlčí politická mafia
  9. Kto bohatne na ničení lesov a dotačnom biznise - mysaris.sme.sk
  10. Putinove kone .

Už ste čítali?