Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Úradník platený z verejných zdrojov - verejný nepriateľ? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Uplna pravda. bezozbytku !

Veľká vdaka
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kde sme, preboha.

Naozaj už nemáme o čom písať, naozaj už je všetko spravodlivo poriešené? Žasnem nad ľahostajnosnosťou tu diskutujúcich zdravým rozumom uvažujúcich priateľov a asi nemám ďalších slov. Je mi skôr doplaču než niečo relevantné napísať aj keď vždy je čo. Skupina odborník 2011, Romil, Contakto a ostatní okrem OV(alias Ing.Němeček) zobudte sa. Alebo ste na dovolenke? Dovolenka prichádza do úvahy až vtedy keď budú relevantné výsledky nášho úsilia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nuž dobre teda:
Licencovanie-schvalenie vycvikov aj bez leteckej techniky,lietanie na lietadlách,ktoré nemajú EASA certifikát,predĺženie certifikátu FTO spoločnosti,ktorá nepreukazala finančnú spôsobilosť ktorú požaduje JAR-FCL,tolerovanie vycvikov z letísk,ktoré nie sú letiskami,lietanie IR vycvikov na VFR(!!!!!!!) lietadle a dokonca bolo na ňom aj vykonané preskusanie,databáza atpl otázky bez odpovede,nulová šanca na odvolanie,resp.vzdy zamietnute,niekedy aj s vyhrazanim sa študentom...
Technika-tolerancia lietadiel vo výcviku ktoré nie sú pod CAMOm,buzeracia organizácii za "pravopisne chyby"
Právnici-najskor zákaz/pozastavenie činnosti az potom výzva!!!
Podatelna-straty dokumentov
Úrad ako celok-vymyslené pravidla,nepublikovane tlaciva,ktoré potom chýbajú,astronomické poplatky...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to spolok bláznov a polobláznov ...

koho chcú toho vytiahnu hore - koho nie ušľapúúúúúúúúúúúú ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Oznam

Vážená letecká komunita,
oznamujeme Vám, že vďaka viac ako jednoročnému úsilu odhodlaných ľudí, ktorého súčasťou bol i náš Výbor pre odvolanie P. Pätoprstého z funkcie riaditeľa LÚ, sa podarilo cieľ, ktorý sme si dali, naplniť. Pod tlakom ojektívne zistených skutočností a slovenskej leteckej verejnosti boli úradníci ministerstva dopravy donútení odvolať P. Pätoprstého z funkcie. Tým sa naplnil dôvod pre vznik a fungovanie nášho Výboru. Na jeho poslednom rokovaní sa tento fakt konštatoval a prijalo sa nasledovné uznesenie:
1) Bude vypracované a dňa 30.júla 2012 odoslané premiérovi, ministrovi dopravy a vybraným masmédiám stanovisko k odvolaniu P. Pätoprstého z funkcie.
2) Výbor pre odvolanie P. Pätoprstého z funkcie riaditeľa LÚ ukončuje svoju činnosť k 31.júlu 2012 z toho dôvodu, že bol dosiahnutý cieľ jeho aktivít.
3) Dokumentácia, ktorú občania, medzi nimi i súčasní aj minulí pracovníci štátnej správy poskytli Výboru, bude použitá v ďalších konaniach, ktoré budú mať súvislosť s vyšetrovaním jednotlivých káuz a aspoň čiastočných náprav ich dôsledkov.
4) Občianska iniciatíva, ktorej súčasťou je i náš Výbor a ktorá vytvorila podmienky na začiatok pozitívneho formovania slovenskej leteckej štátnej správy bude slovenskú leteckú komunitu o ďalšom vývoji informovať.
5) Výbor pre odvolanie P. Pätoprstého z funkcie riaditeľa LÚ ďakuje každému iniciatívnemu človeku za námahu, dobrú vôľu, odhodlanie prekonávať riziká a nástrahy nedemokratickej časti štátnej správy SR, ako i za snahu o nastolenie demokratických a korektných pomerov v činnosti tejto časti štátnej správy SR v budúcnosti.
6) Ďalšími cieľmi, ktoré stoja pred slovenskou leteckou komunitou sú:
- personálne a technické vybudovanie Sekcie civilného letectva ministerstva dopravy a leteckého úradu
- novelizácia slovenskej leteckej legislatívy vo veľkom rozsahu
- náhrada škôd, ktoré nekompetentní úradníci ministerstva a leteckého úradu spôsobili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Upresnenie.

Priatelia aj napriek tomu, že sme o závažných problémoch a kauách, ktoré traumatizujú celú leteckú verejnosť a veľmi často hraničia s porušovaním zákona zo strany štátneho orgánu diskutovali nespočetnekrát, predsa by som nášmu úprimnému snaženiu nedával názov Výbor, pretože My sme občianska iniciatíva. To len na okraj. Taktiež pri našich osobných stretnutiach nebolo nikdy prejednané, že činnosť ukončíme k 31.7.2012 ako je vyššie konštatované.Odvolaním jedného servila sa naša úprimná snaha o nápravu stavu nemôže završiť.Potom by asi naozaj nemala žiadny význam a iba by niekomu politicky zahrala do karát.My musíme byť teraz nekompromisní a jednoznačne trvať na vykonaní dôsledného personálneho auditu.Ale aj morálnej deratizácie.Pokiaľ sa mýlim tak mi prepáčte,ale tu naozaj treba vyriešiť a potrestať páchanie závažnej trestnej činnosti ako je prijímanie úplatkov, zneužitie právomoci a podobne. Takže vyhodením Pedra to ešte nemôže skončiť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Spresnenie

Keď začal pred jedenapolrokom práve odstránený riaditeľ úradu vystrájať, pracovníci úradu potom, ako sa došlo na to, že odborová organizácia úradu je paralyzovaná, vedenie úradu nefunkčné, ministerstvo bezradné, sami sme si vytvorili pracovnú sebaobranu "Výbor pre odvolanie riaditeľa úadu z funkcie". Členovia výboru však veľmi spolupracovali a stále spolupracujú v tejto veci s každým iniciatívnym občanom a občianskym zoskupením. Neobyčajne si vážime priestor, ktorý vytvoril pán inžinier Milián na svojom blogu, jeho múdre a nápadité články "k veci" a množstvá diskutérov. I tých, ktorí sú našimi odporcami. Nie však pre ich postoje, ale pretože sú ľuďmi. My im priznávame to, čo im patrí a čo oni iným upierajú: ľudský majestát. Najviac nás teší, že sa objavili aj články, ktoré sa snažili obhájiť odstaveného riaditeľa a jeho servilov. Sú prejavom nespochybniteľnej demokratickej charakteristickej črty celej kampane, ktorá sa vedie proti nešvárom (nie osobám !!!) v slovenskej štátnej správe (nejedná sa len o LÚ alebo ministerstvo dopravy. Ohromné maslá na hlave majú všetky rezorty. Napríklad krach výberu daní, stáda spoločenských goríl, ktoré sa preháňajú v našich inštitúciách, zúfalé cirkusy okolo údržby nášho zdravia či totálne znehodnotenie nášho vzdelávania...).

Preto Piper, "hra" sa skutočne ešte neskončila, je to tak, ako píšete. Ale špecifické zoskupenie sebaobrany pracovníkov úradu (Výbor pre ...) dosiahlo, lepšie povedané, podieľalo sa na dosiahnutí cieľa, ktorý nebol len našim cieľom, ale cieľom a záujmom širšej leteckej society. Činnosť Výboru sme síce ukončili (dúfame, že trvalo ak ďalším recidívam v riaditeľniach úradu a ministerstva už nedôjde), ale jeho členovia v spoločenskej sebaobrane a optimalizácii slovenskej leteckej štátnej správy pôsobia ďalej, oveľa profesionálnejšie, ako keď Výbor pred poldruharokom "začínal". A je to tak správne a tak to má byť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Odborník 2011.

Čo si o tom myslíš ? Na úrade zavládla neuveriteľná pohoda. Blázna im iní vyhnali z riaditeľne a tá tlupa hnilošov si môže spokojne gule váľať. Ale ani jeden z nich neprispel vôbec ničím k tomu, aby sa smrada zbavili. Len prskali, stonali, ale aby zamakali a priložili ruku k „dielu“ ich ani nenapadlo. Sú to hniloši … S pozdravom a prianím pekného dňa, J.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Odbornik 2011.

Po vojne je asi každý generál.Ja určite nechcem s Vami polemizovať ,ale dám Vám do pozornosti e-mail,ktorý som dostal od kamaráta z BA,bezprostredne po odvolaní PePä z funkcie.Tu je jeho autentický prepis.(dotyčný dlhodobo a podrobne monitoroval situáciu na úrade)
,,To už asi vieš, že Pätoprstého po našom ohromnom úsilí vykopli. Miesto neho je Ing. Breja, bývalý riaditeľ leteckej sekcie na MD, ktorého Fígeľ vyrazil. Toho ministerskí kamaráti pichli do funkcie, aby ich zaratoval tým, že utíši búrku v šerbli. Lebo mnohí aj odtiaľ sú dobre namočení v 5prstových podvodov. Čo si o tom myslíš ? Na úrade zavládla neuveriteľná pohoda. Blázna im iní vyhnali z riaditeľne a tá tlupa hnilošov si môže spokojne gule váľať. Ale ani jeden z nich neprispel vôbec ničím k tomu, aby sa smrada zbavili. Len prskali, stonali, ale aby zamakali a priložili ruku k „dielu“ ich ani nenapadlo. Sú to hniloši … S pozdravom a prianím pekného dňa, J." Myslím si že túto správu už netreba ďalej komentovať.Takže pokiaľ je tu reč o akomsi výbore z odborovej organizácie pracovníkov leteckého úradu, jeho jediným cieľom bolo iba zbaviť sa PePä ne pre jeho neodbornosť,ale pre amorálne správanie voči podriadeným.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Áno piper, je to presne taK

ako píšete. Výbor pre odvolanie Pätoprstého z funkcie bol najprv len vnútornou záležitosťou nás, úradníkov a mal len toto jediné zameranie. Ale tak, ako Pätoprstý začal prerastať cez hlavu každému, aj Výbor začal "trčať" von z úradu. Ukončili sme jeho činnosť preto, lebo dôvod v jeho názve vyhodením Pätoprstého zanikol ale najmä preto, aby sa jeho členovia mohli efektívnejšie zapojiť do ďalších snáh o zlepšenie pomerov v leteckej administratíve SR.

P.S.: Príspevky, ktoré napísali contacto a advisor 2012 sú pozoruhodné a pravdivé. Názor medzi mnohými pracovníkmi úradu je, že pán Breja by mal pracovať na ministerstve ako sekčný šéf. Tiež by bolo treba prepísať správu o vyšetrovaní nehody SD-4 v Ražňanoch. Táto správa bola pod vedením Ing. M.J., vtedajšieho šéfa úradu vyšetrovania LN, lživo skomponovaná a prekrúcajú sa v nej skutočnosti. Ale o tom azda neskôr ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Správa o nehode SD4

je zavesená na stránke Mindopu, ale je nekvalitná,neštandartná a o ničom.Je to smutné, že ani po viac ako troch rokoch od tejto nešťastnej udalosti kompetentní odborníci pod vedením veľkého brata (ako ho oslovujú a poklonkujú mu niektorí servili z úradu),nedokázali zaujať jednoznačné stanovisko,vysvetliť skutočné príčiny a prijať potrebné opatrenia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Garážová firma z Vajnorskej

s honosným názvom Conslidated Aerospace Industries s.r.o. založená 30.6.2009 osobami,ktorých mená leteckej verejnosti nič nehovoria.Podrobnosti o nej a jej podnikateľské aktivity sú publikované na webovej stránke obchodného registra SR.Tejto firme 29.9.2011 PePa udelil certifikát SK 145.O18 na vykonávanie údržby B737/300/400/5OO.Iróniou je že táto čiste sprostredkovateľská firma bez zamestnancov s pochybnými aktivitami má aj certifikát kvality ISO 90001 a iné vydaný SNAS/Slovenská národná akreditačná spoločnosť/.Toto by sa aj možno dalo ospravedlniť faktom, že táto inštitúcia nemusela nič vedieť o existencii predpisov JAR a nutnosti ich aplikácie bez ktorých sa v letectve nesmie podnikať,ale povinnosťou odborníka PePa ju bolo o tomto fakte informovať.Nestalo sa tak iba zo zištnych dovodov.Dokonca to došlo až tak ďaleko,že Punťo prostredníctvom druhej osoby za 3-5 miliónov EUR ponúkol sprostredkovanie typovej certifikácie lietadla SHARK.Ten Punťo,ktorý ešte nedávno tomu bránil všetkými možnými prostriedkami a konštruktéra chcel kriminalizovať. A aby to nebolo všetko táto garážová firma mala v úmysle požiadať o poskytnutie štátnej dotácie na vytvorenie súkromnej leteckej školy v Bratislave.Každý normálny človek,ktorý do civilného letectva aspoň trošku vidí vie že sa jedná o bohapustý nezmysel hraničiaci s pokusom o subvenčný podvod. Zaujímavé by bolo zistiť či táto garážová firma,ktorá podľa výpisu z obchodného registra SR je aj výhradným dovozcom gumových člnov nestojí aj za 15 miliónov EUR-ovým biznisom na Ministerstve obrany z roku 2009,kedy sa nakúpili gumové člny bez motorov a vesiel. Na Slovensku naozaj máme zopár firiem, ktoré sú schopné urobiť aj nemožné a vykazovať obrovskú prosperitu,ale o tom iba málokto vie. Lebo o tom asi nechce vedieť. Naopak o hlupákoch, podvodníkoch a špekulantoch ktorých je na každom úrade a ministerstve prebytok sa vie.Lenže aj tak asi najviac hlupákov je medzi radovými občanmi,ktorí o tom všetkom vedia ale sú úmyselne hluchí a slepí a nechcú s tým nič urobiť. Tých zase nikto nechce vidieť.A dobre im tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Správa

je štandardná ale sú v nej lži. Prijať konkrétne opatrenia v súvislosti s touto nehodou nie je možné, lebo posádka lietadlo nepoužila podľa letovej príručky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

SD-4

Skutocna pricina bola vcelku jasna. Naprosto nevhodna suciastka medzi sedadlom a kniplom. Tato namyslena suciastka ohrozila existenciu tohoto projektu (nastastie iba ohrozila), zmarila jeden ludsky zivot a spravila nestastnym kopu dalsich ludi. Fyzikalne zakony nezrusil a ani nezrusi ziaden parlament. Tie budu platit stale rovnako a pre vsetkych. Ale aj tak cest ich pamiatke ako aj pamiatke dopravneho akrobata Hena P.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

piper, piper...

pokús sa rešpektovať, že niektoré osoby sú existenčne závislé od tých, ktorí sú na tomto mieste kritizovaní. Oni nemajú takú voľnosť konania ako máš Ty, musia taktizovať. Snaž sa pochopiť ich situáciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

K veci Romil

káždý ma iba takú voľnosť konania akú si vytvorí a o taktizovaní to platí tiež.Takže poznámka je nekonkretná zbytočná a bez obsahu.Nebola porušená ani etika ani dohodnuté pravidlá.Nepodliehaj panike o nič neide.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Bohužiaľ hniloši vyhrávajú

Ale zatiaľ iba 1:0. Im už neotravuje život nikto, Punťa sme ich zbavili a naďalej si môžu pokojne váľať gule za nadštandardné EURa o akých sa môže väčšine slušných ľudí len snívať, ale oni nám život stále budú otravovať a vymýšľať si nezmysly neviem ešte dokedy.Je to tak správne?Uvediem jeden názorný príklad.Už dva mesiace nie sú ochotní a schopní predlžiť ZOLS lietadlu SHARK.Lietadlu,ktoré tak spochybňovali a tvrdili že je nebezpečné a čo ja viem čo ešte,robili mu všelijaké prekážky,ale toto lietadlo už má za sebou 800km nonstop prelet. Predlženie ZOLS predstavuje iba jednoduchú technicku prehliadku s dokladovaním vykonaných prác,údržby a administatívnych náležitosti.Lenže tlupa hnilošov toto odmieta vykonať? Hľadá rozmanité spôsoby ako sa tomu vyhnúť.Neuvedomujú si asi,že sú ako ovadi.A s ovadmi sa treba vysporiadať jednoducho a navždy. Takže priateľia doporučoval by som všetkým držať sa Masarykovho hesla ,,Nebáť sa a nekradnúť´´. Ja sa nebojím a neukradol som zatiaľ nikomu nič.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je načase poinformovať sa navzájom

o tom, AKO UPLATŇUJE ELITA sk civilného letectva svoj vplyv na odvetvie: jednou z problémových osôb sk civ letectva, je terajší riaditeľ Letiska M.R.Š. Ing.M.J. V čase, keď robil riaditeľa LÚ vynašiel spôsob, ako si popri biednom plate v štátnej službe privyrobiť. Na kávu... S niekoľkými kamarátmi nechali vyrobiť CD s programom, ktorý dokáže za kohokoľvek urobiť skúšky ATPL/CPL, ktoré sa robia na počítačoch odd. licencovania let. personálu LÚ. Ktokoľvek, kto má záujem o kvalifikáciu obchodného alebo dopravného, v SR nemusí mať žiadne vedomosti ani odborné vzdelanie. Stačí minimálna letecká prax a eurá v hodnote niekdajších 100.000 Sk. Tieto CD-čka predávajú prostredníctvom istých person oddelenia licencovania už niekoľko rokov. Nie je vôbec žiadnou náhodou, že spomenuté odd. licencovania od dosadenia 5prstého do funkcie "vedie" opätovne do tejto funkcie dosadená družka riaditeľa Letiska M.R.Š. pani V.O. Kšeft s licenciami beží, peniažky sa hrnú a výsledok je logický - letecké preukazy, pilotné licencie vydané sk let. úradom v zahraničí neuznávajú v žiadnom zo štátov, kde si uvedomujú, že pilotom sa nemôže stať ktokoľvek - pozri si: http://www.caa.sk/personal_uzn... Najvyšší letecký odborník civ letectva SR Ing. M.J. v úlohe riaditeľa letiska M.R.Š. sa pri najnovšej personálnej výmene na stoličke riaditeľa LU SR osobne postaral, aby jeho kšefty neboli ohrozené - osobným príhovorom u št. tajomíka Holáka sa postaral o to, aby sa v žiadnom prípade riaditeľam nestal niekto iný, konkrétne pán Safko, kvalifikovaný pilot a človek, ktorému odd. licencovania LU SR (družka) dlhodobo komplikuje život bezočivými obštrukciami, za ktoré by v civilizovanom svete skončili v base. O p. Safkovi je známe aj to, že sa nekompromisne stavia proti korupčným praktikám odd. licencovania. Riaditeľ Letiska M.R.Š. Ing.M.J. a jeho družka v úlohe vedúcej odd. licencovania let. personálu chápu osobu p. Safka ako svojho úhlavného nepriateľa a podľa toho proti nemu postupujú. alšie info budú nasledovať čoskoro.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chameleon.

Vážení páni.Tento Váš blog sledujem síce od začiatku,ale nedával som mu zvláštný význam.Len nedávno som začal písať svoje príspevky.Bolo to tým,že spočiatku som to všetko bral iba ako nejaké pivné reči,ale keď som sa nad tým všetkým hlbšie zamyslel a zanalyzoval si niektoré všeobecne známe kauzy a skutočnosti,zistil som, že je to skutočná slovenská absurdná realita,ktorú treba zmeniť.Vačšinu aktérov týchto príbehov poznám osobne,dlho a najma veľmi dobre. U nás na Mindope nie je žiadným tajomstvom,že Ing.M.J tak ako trčal zo zadku št.tajomníkovi Hudackému tak trčí aj teraz Holákovi. Holák ho už ako vedúci služobného úradu za prvej Ficovej vlády v r.2009 vymenoval za predsedu komisie pre vyšetrovanie let.nehod a incidentov.Ing.M.J je človek ktorý sa za každej situácie až neuveriteľne dokáže prisposobiť každému z koho može mať osobný prospech.Čo na tom,že mu trčí zo zadku taký je svet.Kto netrčí živorí.O tých CD s nahrávkami ATPL som asi tak pred 5 rokmi počul v Trenčíne.Škoda že o tom akým sofistikovaným sposobom sa s nimi kšeftovalo už nemože podať presne stanovisko Henrich K.,ktorý bol tým dotknutý,ale bohužiaľ asi pred 2 rokmi sa zabil v Nemecku na Bizjete.Družka Ing. M.J. paní učiteľka Mgr.V.O. pokojne licencuje a možno aj kšeftuje s CD ďalej vďaka svojemu milému Marošovi,ktorý naozaj osobne intervenoval u št.tajomníka za dosadenie Janka Breju.Je to logické,lebo každý iný súdny riaditeľ by Vandu vyhodil.Na počudovanie je,že Janko s touto nomináciou na túto nevďačnú pozíciu súhlasil aj keď sa mohol vrátiť naspať na Mindop na miesto Valíčkovej,kde by mal svatý pokoj.Ale každý sám si je tvorcom svojho osudu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Sklamanie alebo dôvera?

Chcem veriť, že p. Breja nebol menovaný do funkcie riaditeľa LÚ, aby zakryl všetky neprávosti, ktoré boli napáchané v letectve. Bulharov už asi nedobehneme. Ak sú prioritami štátnych inštitúcií, úradov a politikov rodinkárstvo, korupcia, neodbornosť a nečinnosť predbehnú nás všetci.
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME