Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Otvorený list Poštovej banke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Taketo situacie maju casto velmi jednoduche a prozaicke riesenie. Po dokladnom preskumani bankomatu a zatiahnuti za dvierka z ktorych sa ti ma vysunut ocakavany obnos mozno prekvapene zistis, ze za nimi su este jedny vratka a z nich trci tebou tak ocakavana bankovka...

Princip je jednoduchy. Ty odides nasr_dena od bankomatu a spoza rohu sa vynori viac opaleny spoluobcan, falosne dvierka prilepene obojstrannou paskou odstrani, z tych skutocnych vyberie banovku a podla okamzitej situacie v okoli bud rychlo zmizne, alebo falosne dvierka vrati na miesto a pocka si na dalsieho zakaznika...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ešte je len ráno, a už znovu sa prihlasujem do debaty. Áno, autorke článku prajem, aby dostala späť svoje peniaze, ale zároveň juprosím. je to také ťažké napísať to tak ako sa patrí?

"...Keby si náhodou tento interval presne nepamätám,...
... keby si vyberám celú svoju výplatu, keby sú to moje posledné peniaze..."

Takto:
Keby som si náhodou ten interval presne nepamätala...
keby som si vaberala celú svoju výplatu, keby to boli moje posledné peniaze...

***

Keby tieto KEBY... boli na začiatku článku, ani by som sa neunúvala dočítať ho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cha!

Už som mal napísaný temer totožný príspevok, ke)d mi náhodou padol pohľad vyššie.
Keby si nepozriem, čo si napísal, vyzeral by som ako pako :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pripájam sa...je to síce mimo témy - ale j mne už toto "keby" lezie hrozne na nervy. To je asi teraz momentálne strašne "in", ešte donedávna bolo in /aspoň v mojom okolí medzi mladými ľuďmi/ slovíčko "docela". Našťastie, to už sa akosi vytratilo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmmmm....

Moj nazor na toto je, ze stat sa moze vsetko mozne. Ja este niekedy pred 12 rokmi, ked som tiez brigadoval, sa mi stala preste taka ista vec. Mal som ako studen na ucte poslednych 500SK, mal som ucet v tatrabanke. Chcel som si vybrat peniaze na obchodnej z bankomatu VUB a stalo sa presne to iste. V tej dobe sice nebol tak rozbehnuty internet, ale aby som tu pisal o tom ako som dopadol s takouto banalitou je uplna blbost. Ja som takisto telefonoval na cislo co bolo napisane na bankomate. Oznamili mi, ze si mam dat reklamacia, co som aj spravil a za 20dni som mal peniaze spat. Je to presne to iste ako ked sa vam rozpadnu topanky a pod. Takze moj pohlad na tuto slecnu co to sem napisala je docela odlisny asi ako ten vas... A pisat tu o nejakom vrateni peniazi za telefon... to ma dost pobavilo...

To asi tak vsetko....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

slečna spravila chybu

poštová banka nemá dôvod riešiť NE-klienta...
nevydanie bankoviek je najčastejšia reklamácia pri platobnej karte, to len väčšina ľudí to berie ako obyčajnú chybu obyčajnej mašiny. Prístup poštovky bol možno divný, ale nemá čo riešiť sťažnosť klientky inej banky.
A prosím nehádajte sa somnou, viem veľmi dobre o čom píšem
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME