Sobota, 18. november, 2017 | Meniny má Eugen

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

5 dôvodov prečo by mali mať havarijné poistenie aj najlepší šoféri (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A teraz 5 dovodov preco by NEMALI mat majitelia auta (nemusia to byt soferi!) havarijne poistenie:

1: v pripade zrazky s divou zverou si majitel auta moze vymahat nahradu skody od spravcu polovneho reviru.
2. v pripade vandalizmu musite poistovni dokazat ze ste si auto neposkodili sami.
3. kradez vam poistovna rada preklasifikuje na "neodborne zaobchadzanie" (a nepreplati skodu).
4. pri nehode vam "znalec" poistovne vysvetli, ze nehoda sa nemohla stat tak ako ste uviedli vy a 10 svedkov.
5. ak vam uz nieco poistovna vyplati, tak urcite nie celu skodu. Skryje sa za slovicko "amortizacia".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No, všetko sa dá zas obrátiť :)

1. Správca revíru - dovoľ sa mi zasmiať :) Neviem, koľko zveri si už v živote zrazil, ale ja už len na to mám náladu, aby som niekde v noci celé hodiny čakal na partičku totálne ožratých poľovníkov, ktorí aj tak nemajú ani fuka (aspom to sväto-svete tvrdia a podľa toho, ako z nich tiahne, asi fakt celý fond prepili...) :)
2. Blbosť. Dokazovať netreba nič, ide len o vplyv na bonus, ale plnenie je vždy.
3. Ešte väčšia somarina, teda okrem prípadov, keď tam nejaký nezodpovedný človek nechá veľký technický v aute, alebo stratí jeden z kľúčov (treba všetky odovzdať).
4. To je jedno, keĎ máš havarijnú :)
5. Z havarijnej nie je amortizácia - nato predsa slúži :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Absolútny súhlas s Jarrym

1. Poisťovňu nezaujíma či správca revíru má alebo nemá peniaze. S úsmevom číslo osem a kravatkou ti oznámi že plniť nebude a môžeš sa s dôverou obrátiť na súd a vymáhať si to touto cestou.
2. Ale treba a ešte ťa aj budú buzerovať, že ak náhodou zaplatia, tak až vtedy, keď to polícia uzavrie.
3. Platí ako v bode 2. plus ty dokazuj že si to mal zamknute a zabezpečené a že ti húkal alarm a pod. nezmysly v zmysle nejakých VPP a OPP a neviem ešte akých XYPP a samozrejme výluk, ktorých je ako v Indii bohov. A nakoniec zistíš že si si to vlastne spôsobil sám a plnenie bude také že ťa aj .....
4. No koment... absolútne to trafil Jarry. Napr. prečo sa tak vehementne už poisťovne snažia vyhnúť preplácaniu čelného skla z PZP. No jasné, lebo na havarijnej máš spoluúčasť, ktorá ako vždy zázrakom pokryje takéto škody a ty zistíš že si síce platíš poistenie ale škodu si zaplatíš aj tak z vlastného.
5. Zaujímavé je, že každá poisťovňa má bohový problém s faktúrou za opravu z autorizovaného servisu. Nesedia normohodiny náhradné diely sú zrazu akési pridrahé atď.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čakanie na ož....ch poľovníkov

Tomu sa aj tak nevyhneš. Pokiaľ zrazíš na ceste divú zver, tak je Tvojou povinnosťou nahlásiť túto udalosť poľovníkom, a tiež polícii.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

som rád že niekto za mna zareaguje

na tieto bludy... ako vidím niektorí ľudia sa naozaj musia riadne nudiť, keď reagujú silou mocou na články hoci nechápu problematike... namiesto toho aby urobili niečo užitočné len nadávajú, závidia, ohovárajú ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Keď som si spočítal,

koľko odomňa chcú a čo mi pri udalosti preplatia,
keď som si prečítal výluky a výnimky,

havarijné sa neoplatí na vozidlo staršie ako 3-5 rokov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no neviem kde ste si prepočítavali

havarijnú poistku... ale ja mám iný názor, určite sa oplatí aj na viac ako 5 ročné, cena poistenia sa odvíja od hodnoty auta takže ako som písal bežnú aj 10 ročnú octaviu v hodnote hoci 3000 € mozte mat poistenu za 10 euro mesačne... myslím že v porovnaní s benzínom a ďalšími výdavkami potrebnými na údržbu a servis je to zanedbateľná suma...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nerozumiem tomu, že poistné sa odvíja od ceny auta. Ved v havarijnom poistení sa poisťujú na novú cenu auta, alebo sa mýlim?. Mne poisťovňa 6 ročné auto ohodnotila skoro rovnako ako keď som ho kúpil ako nové
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ajaaj! Nezávislý

finančný sprostredkovateľ. Čo by sme my, obyčajní ľudia bez vás robili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-D

Títo pseudopoisťováci a "finanční" poradcovia ako autor "blogu", s umakartovými kufríkmi za 15 € sú ešte sprostejší ako HR manageri a predajcovia cez telefón.... a otravnejší ako jehovisti....aj minule tu v rozhovore pre Sme ten obtlstlý seladón čo je riaditeľ nejakej krachujúcej poisťovne a žije s tou upišťanopu speváčkou tvrdil, že každý Slovák by mal mať aspoň 6-7 poistiek....:-D....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

máte pravdu

verím tomu že bez väčšiny (aspoň 60 %) finančných sprostredkovateľov by ste hravo prežili ... lebo robia nekvalitu až podvody ... ale na tom že ja patrím k tým ostatným sa asi nezhodneme lebo Váš príspevok bol hneď útočný bez ohľadu na to čo píšem a o čo sa snažím... ale to je Váš problém
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Celkom určite to nie je

môj problém.
A Váš príspevok, plný tých najbanálnejších samozrejmostí veľmi nenasvedčuje, že ste iný. Pridanú hodnotu oproti elementárnej finančnej gramotnosti neobsahoval žiadnu. A ak ste to napísali len preto, aby sa niekto ozval na súkromnú konzultáciu - nuž to by sa tu na blogu nemalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bohužiaľ z praxe viem ...

že nie každý ovláda tie informácie ktoré sú v článku, skôr naopak väčšina ľudí to určite nevie, to že Vy patrite medzi tých pre ktorých to nie je nič nové neznamená že je to rovnaké aj u ostatných... keby každý všetko vedel ako si myslíte tak by si ľudia neuzatvarali nevýhodné poistky, nenaleteli podvodníkom, a potom by nemuseli byť takí citliví na slovo poistenie, len preto že majú medzery vo finančnej gramotnosti. Podobne je to pri sporení, či úvere ľudia si málokedy vyberú tú najvýhodnejšiu možnosť, teda hovorím o väčšine ľudí, samozrejme je tu časť ľudí, ktorá to zvládne aj sama ale tým dokážeme ušetriť množstvo času a energie kým by obehali sami banky či poisťovne a pritom ich to nestojí nič navyše (naopak občas vieme ponúknuť výhodnejšie podmienky ) tak čo je zlé na tejto práci ??? snáď len to že je v teréne množstvo slabo pripravených sprostredkovateľov, ďalší zase majú ďaleko od nezávislosti lebo majú zazmluvnených len pár bánk a poisťovní a ďalším ste ako klient ukradnutí lebo pozerajú len na seba ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ked mam

na havarijne poistenie, tak mam aj na to, aby som si kazdych 5 rokov kupil nove auto.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je podla mna strasny nezmysel. Neviem, ako sa da porovnat 3*250 eur za havarijnu poistku a 11000 eur za auto
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tento článok je reklama

Nerob si reklamu na stránkach SME.

Prečo ?
1. Profil autora
2. odkaz na konci článku na jeho firmu
3. pozri kodex blogera
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a ľudia ako ty potvrdzujú

že slovenský národ je závistlivý... neviem prečo ale veľa ľudí má túto zlú vlastnosť, namiesto toho aby si bol rád že som napísal článok ktorý môže mnohým ľuďom pomôcť, riešiš hneď že je to reklama... Ja nie som platený za rady takže keby som vdaka nemu poradil 100 ľudom ale ostalo by to pri rade a nesprostredkoval by som žiadny produkt tak by som za to nič nemal... Ak tu píšu politici tiež je to reklama ??? závisť a často ako aj teraz úplne neodôvodnená je tá vlastnosť ktorá brzdí náš národ... Keby som tu písal niečo zlé, snažil sa oklamať ľudí tak by si to neriešil .. je to smutné ako niektorí ľudia zmýšľajú
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jazdim denne a mne sa zatial havarijne poistenie vyplatilo celkom urcite. Mal som uz niekolko poistnych udalosti - 4x vymena celneho skla, prerazeny reflektor, poskodeny spodny spoiler po cuvani idiota s taznym, podobne na parkovisku poskodene dvere a vsetko hradila poistovna. Pokial nie je sanca zistit vinnika, tak je havarijna poistka dobra vec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

som rad že tu napíše aj niekto kto má

pozitívne skúsenosti a nie len ľudia ktorí sa nudia tak nadávajú blogerov.... ďakujem Vám za Váš príspevok
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME