Utorok, 22. august, 2017 | Meniny má Tichomír

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zmluva s diablom (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Mám Orange.

100 min. za 9,95. Bohato stačí. Nechcem žiadny prešpekulovaný WOW.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som bola v Orange 12 rokov a končila som s programom 150 minút a moje faktúry boli vždy 30 EUR a viac. Potom som prešla do O2, spočiatku som mala program 100 za 10 EUR s DPH a nedávno som si aktivovala program Mojim trom. Za 6 EUR neobmedzené volania na 3 čísla, ostatné volania 0,13/min. Výsledok - faktúra 7,70 EUR. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ja mám v Orange Biznis Svet 150 deň za 33,2500 bez DPH. Neviem či je niečo výrazne lepšie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

orange, kedysi:

akcia, telefón za 1€ (alebo to ešte bola koruna?) Nejaký símens, či čo. No nezober to, telefón potrebujem na telefonovanie, bohato stačí, nadnárodný operátor garantuje kvalitu, tak čo. zaviazal som sa diablovi na 2 (?) roky. Po 1,5 roka telefón prestal fungovať. Reklamácia, ja bez telefónu, po čase (cca 1 mesiac)odpoveď certifikovaných opravárov - telef. je neopraviteľný, spĺňa podmienky na záručnú výmenu. Doteraz som stratil cca 2-3 dni. Okrem toho mesiaca, samozrejme. No tak ako trpák som podľa inštrukcií zobral telef., vyjadrenie opravárov a zaniesol do orengeu. Potešili sa, papire napísali. Kedy odpoveď :Máme, podľa zmluvy, 1 mesiac na vyjadrenie. No dobre. Po mesiaci odpoveď: uznáme záruku, iba ak nám telefón doručíte v pôvodnej krabici s nepoškodenou nabíjačkou, slúchadlom a ešte tuším niečím. Šikovná manželka sa na rozdiel odo mňa nerozzúrila, ale našla požadované hlúposti - kupodivu. Nepoškodený obal, slúchatko, aj nabíjačku, nevybalené! používali sme z iného telefónu. No dobre. šikulka začala organizovať zaslanie požadovaných sprostostí na orangeom určenú adresu, ja som dočítal ich list do konca: ak im to čo chcú, doručím, a oni milistivo uznajú, že nevybalená nabíjačka nie je príliš ošúchaná, majú opäť mesiac čas, aby sa vyjadrili. Ak sa vyjadria okamžite po mesiaci, zostane mi asi necelý týždeň do konca viazanosti. A ak mi telefón vymenia, iba s novou viazanosťou, šak stará už skončí (za týždeň), tak snáď nechceš nový telefón len tak? To som zistil sám. Šikovný. Zakázal som čokoľvek kamkoľvek posielať a v prvý deň, ako som mal možniosť, požiadal som o prenos čísla k inému operátorovi. Za dva dni mi volá milá teta z orangeu: nerozmyslíte si prenos čísla? Snáď nie ste nespokojný s našimi službami? Výmena telefónu? Nič o tom neviem. Podotýkam, že som bol zákazníkom globtelu, premenovaného na orange, od prvých chvíľ jeho podnikania.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, aspon mas z coho volat.. ja som uz od pondelka bez mobilu - mam tesco (cize O2) a nedaju sa mi posielat ani sms ani volat.. priatel volal za mna na zak. linku a vraj riesia vypadok v nasej lokalite.. styri dni je dost dlha doba.. a to sa neda volat ani na 112.. ceny maju sice najlepsie, ale zeby sa hrnuli nejako opravovat svoje chyby nemozem povedat..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME