Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Keď sa vytráca kúzlo Magia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

niekedy si pripadám ako ***** ked sa pozerám na ich stránku a chcem nájisť nejaké informácie. To je ako stránka ktorá funguje štýlom: "Ak rozumieš čo tým chcel autor povedať a ak rozumieš ako funguje poplatkový systém, tak pochopíš čo tam je napísané".

Napríklad, celé je to tam miešané s viazanosťou a mne nie je jasné že ak mám "základnú službu" na 2 roky a po troch mesiacoch si objednám nejaký stupídny balík ktorý ma vlastnú viazanosť na 2 roky - teda budu my bežať paralelne dve viazanosti? Alebo sa ta prvá "reštartuje".

A navyše mám silné podozrenie že ani ich operátori nemajú jasno ako veci fungujú. Samozrejme málokto si nahráva svoj rozhovor s operátorom aby potom mohol vytasiť nahrávku, že "ale váš operator to povedal inak a povedal to uplne jednoznačne".

Ale aby som nekrivdil telekomu, banky su podobný experti. Minule manželku nabaláchala operátorka (cez ich hotline) že nech si zmení balík (kvôli zniženiu mesačných poplatkov) a ked manželka nabehla do banky tak sa dozvedela že to nie je také optimistické ako jej bolo povedané po telefóne, lebo ešte je tam další poplatok (detaily nerozvádzam, nie je to podstatné....) a výsledok je +- súčasný stav...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Banky sú samé o sebe veľký zážitok. V lete mi končil ročný termínovaný vklad, na ktorý som potom chcela previesť peniaze z iného účtu. Do banky som išla presne v deň, keď vypršal rok, podľa dátumu na zmluve. Pán mi povedal, že v tento deň by som ešte zaplatila za dodatočný vklad, lebo ročná "viazanosť" (alebo ako to nazvať) ešte neskončila, že mám prísť zajtra. Tak som prišla na druhý deň, už som hovorila s nejakou ženou a tá mi povedala, že som mala prísť včera, lebo teraz už automaticky predĺžila vklad na ďalší rok, takže by som zaplatila za dodatočný vklad. Do mňa vtedy ako keby šidlom trafil. Celé nedorozumenie mi nevedela vysvetliť, vyhovárala sa na kolegu z dňa predtým. Tak ma nas*ali, že som chcela všetky účty zrušiť, ale zase by som len zaplatila ďalší poplatok za predčasné zrušenie účtu. No dlho ma nik tak nenas*al. Fakt nemám rada, keď zo mňa niekto robí blbca.

A niečo podobné ako autorovi článku sa s Magiom stalo môjmu otcovi. Lenže od neho potom tú viazanosť a platenie služieb aj vyžadovali a to na základe telefonického rozhovoru, v ktorom operátor neinformoval o všetkých podmienkach služby... Nakoniec sa s nimi otec vyhádal a neplatil nič, ale v tom momente zrušil pevnú linku a všetky služby od T-comu. Ja už zo zásady so žiadnymi operátormi callcentier, ktorí robia prieskumy a ponúkajú super výhodné veci nekomunikujem. Vždy poviem, že nemám čas a zložím.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto

mohli ste ich dat na sud a poziadat o zabezpecenie dokazu - kameroveho zaznamu z banky ze ste tam den predtym a potom bola.

Staci aj nepriamy dokaz, kamerovy zaznam spolu s neochotou banky predlzenie vkladu zrusit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

50 staníc v STA v BA a okolí cez DVB-T

RTVS odporúča prejsť na bezplatné DVB-T http://www.satelitnatv.sk/2012... Ľudia, neplaťte im, odhláste sa, nie ste posledné handry! Vykašlite sa im všetkým na ich "platformy" a obnovte si v domoch a blokoch rozvody spoločných televíznych antén (STA) a nekódovaných satelitov. Budete mať kvalitný digitálny zvuk a obraz aj HD. V spoločnej televíznej anténe na paneláku v Bratislave majú v rozvode 49 programov z DVB-T, niektoré aj v HD a to všetko zadarmo bez poplatkov: Sídlisko Dlhé Diely, Dúbravka, Lamač, Devínska Nová Ves, Záhorie - zoznam staníc: SK: STV 1 HD, STV 2, Markíza, Joj, Joj Plus, Doma, TA3, Zapadoslovenská TV, Lux, Noe; CZ: ČT 1 HD, ČT 2, ČT 24, ČT SPORT, Nova HD, Nova Cinema, Prima Family HD, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Barrandov HD, Šlágr, Óčko, Fanda, Smíchov, Telka, Pohoda, Inzert, Metropol; AT: ORF 1, ORF 2 NO, ORF 2 W, ORF 3, ORF Sport+, Puls 4, Servus TV, ATV, 3sat, Schau TV, ATV 2, GO TV, OKTO; HU: m1 HD, m2 HD, Duna, Duna 2 HD, RTL Klub, TV2, EuroNews, Info Csatorna cize dokopy 49 + pribudnú ešte ďalšie napr (Joj 3) a lokálne, regionálne, takže v Bratislave a okolí sa dá urobiť do rozvodu STA okolo 50 programov + ďalšie zo satelitu (nekódované) prečítajte si aj tieto príspevky z diskusií na iných portáloch: som z BA, X rokov mam sice kablovku, co bolo viac-menej v minulosti nutnost, ked som chcel mat viac ako 4 programy, ale po vypnuti analogu v BA nam opravili v juni antenu na panelaku a uz len cakam ked mi vo februari skonci viazanost. Nemam problem si zaplatit aj najvyssi balik, ale nepotrebujem to. Mam v DVBT 32 TV programov (SK, CZ, AT, HU), a na to, aby som si raz za mesiac pozrel nejaky film alebo dokument na "premiovom" kanali a vyhodil za to 15-30 euro navyse? To radsej vybehnem za to s kamosmi niekam von sa zabavit. Dnes už sa satelit ani neoplatí ja napriklad chytím 26 programov cez dvb-t z toho 22 slovenskych a českých načo by mi bol satelit plus ešte česke a slovenské radia. Mohol by som sa vykašlat na satelit a ich viazanost a na niektory satelit všetky stanice nechytite napr. novu, primu atď...no a ja na dvb-t chytim tieto česke a slovenske stanice: joj,markiza,stv1,stv2,nova,čt1,plus ,prima,prima cool,nova cinema,barrandov,ta3,prima love,doma,čt2,čt4,čt24,tv noe,cetv,a 2 regionalne k tomu zahranične. Rozšíri sa ponuka DVB-T programov Na Slovensku a v Čechách pribudnú nové DVB-T vysielače MUX 4 s ďalšími programami. Na Slovensku bude nový MUX 1 + 4. Každý mesiac pribúdajú nové MIESTNE MUXY, kde sa nachádzajú stanice ako TA3, ZÁPADOSLOVENSKÁ TV a ďalšie regionálne. V roku 2013 pribudnú ďalšie dokrývacie vysielače MUX VEREJNOPRÁVNY RTVS. V Rakúsku a Maďarsku je veľké množstvo programov v DVB-T a tiež budú pribúdať aj v Česku, Rakúsku a Poľsku. Príjem DVB-T aj z okolitých štátov Urobte si vlastný príjem cez antény z pozemných DVB-T vysielačov, skoro všade na Slovensku je príjem aj cez hranice z niektorých z okolitých štátov Rakúsko, Česko, Maďarsko, Poľsko, Ukrajina - tu som našiel zoznam slovenských aj prihraničných vysielačov DVB-T http://www.power.szm.sk/ Spýtajte sa v antenárskych predajniach, čo všetko je možné v panelákoch zaradiť do spoločných televíznych antén a satelitov. Ktoré programy, aby to bolo legálne a urobte si vlastné rozvody, len musí to byť iba vo Vašom paneláku, nemôže to ísť vzdušne medzi viacerými panelákmi. Retransmisia sa berie až od 100 bytov. Ak je menej ako 100 berie sa to ako spoločná televízna anténa http://www.satcentrum.sk/clank...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dat na sud ???

V normalnom state by mozno nieco na sude dosiahol...
Ale silne pochybujem ze na slovensku... Vacsina z nas vie ako funguju slovenske "nezavisle" a "nestranne" sudy. ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja este vzdy mileho telefonistu poziadam o vymazanie mojho konaktu z ich databaz. Tazko povedat ci k tomu naozaj dojde ale za pokus to stoji.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemali ste sa nechať lakovať. Všetko sa dá stornovať. Keby to bolo deň pred splatnosťou tak sa tam mohol zadať príkaz na prevod prostriedkov so splatnosťou nasledujúceho dňa, dokumenty by boli podpísané vopred. Keby to bolo deň po tak sa tiež nič nedeje, pretože sankcia za predčasný výber môže byť nanajvýš vo výške vyúčtovaného úroku. Mali ste sa vyhroziť pracovníkovi a riaditeľovi pobočky že sa na ich postup budete sťažovať na centrále, hneď by zmäkli. Takže netreba sa nechať zavádzať a treba trvať na svojom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

RE:

Rasťo, good point, ale az take vazne to hadam nebude :-) skusim reakciu ako zamestnanec Telekomu:
1-2) myslim ze to bolo sposobene tym, ze predavaju aj agentury, ponuky su rozne, vznikol disalignment / chaos nad tym co si mal prave aktivne a co aktualne ponukali (ci uz systemove dovody, alebo misung v databazach)...toto by sa nemalo stavat, ale myslim ze sa to z casu na cas "podari" aj ostatnym firmam
3) opat asi chyba, tentokrat v billingu - tie sa tiez z casu na cas objavia
4) dodatok bol podla mojho nazoru pravoplatne uzavrety, avsak podla zakona (o zasielkovom predaji atd...) mas 7 kalendarnych dni aby si od takejto zmluvy uzavretej na dialku mohol bez vsetkeho odstupit - takze to vysvetluje bod 5)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vazne to z pohladu nominalnej sumy urcite nebude. Z pohladu vztahu k zakaznikovi to vazne bude, aspon pre mna. Pravdupovediac, toto bolo vyvrcholenie mojho tohtorocneho pocitu, ze v Telekome je zakaznik ten posledny. Este jeden priklad, trochu mimo tohto blogu: jeden z dovodov mat Magio Komplet a objednat si sportovy balik bol kanal Extreme Sports, jednoducho sporty,ktore ma zaujimaju a skoro vobec nebyvaju na ostatnych sportovych kanaloch z ponuky Magia. Zrazu pocas mojej viazanosti sa Telekom rozhodol tento kanal zrusit a dat namiesto tohto kanalu dalsi program s hokejom (cize uz druhy alebo treti). Ja ako zakaznik som kupoval produkt nejako zadefinovany a Telekom ho svojvolne pocas doby, kedy nemozem zrusit sluzbu meni. Urcite to ma pokryte vo svojich VOPkach, ale vo vztahu k zakaznikovi to nie je bohvieco.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Re Mr.Bu..

Vážený pán BU, ak by ste boli ticho, tak by ste ma možno nevytočili a nezvýšili počet proti-telekomských reakcií!!! Disalignment, chaos, misung v databázach, chyba v billingu nie su v Telekome a la "občas sa stáva", ale sú sytémovým prvkom! Príklady z môjho života za posledné 2-3 roky:
1) blížil sa koniec mojej viazanosti (mobil). Zvoní mi telefón, agentúra, že mi ponúknu novú výhodnú zmluvu. Odmietol som, lebo som sľúbil uzavretie inde. O 2 dni ďalší telefonát - z inej agentúry. Mierne rozčúleý som sa spýtal, či používa Telekom CRM systém (jasne že áno, ináč by ma tam agentúra nevidela a nevolala mi), a ak áno, nech tam láskavo vpíšu do poznámky "klient si neželá telefonické ponuky". Záver? V priebehu ďalších 6 týždňov ešte asi 10 telefonátov z Telekomu alebo agenúr.. Zúril som do nepríčetna, nevedel som to zataviť. Požiadal som o zastavenie cez call-centrum, bezvýsledne.
2) niekoľkokrát týždenne ma otravujú reklamné telefonáty a smsky cudzích firiem. 3x som žiadal cez callcentrum o vyradenie ma z databázy, 1x som žiadal cez e-mail. Myslíte, že sa niečo zmenilo??? Zmenilo - frekvencia. Už to nie je niekoľkokrát za týždeň, ale 1-2x do mesiaca. Budia ma keď spím po nočnej, atd. Neželám si to, ale... "hádam to nebude až také vážne", ako hovoríte..
3) posledný prípad je vrchol. Telefonát z agentúry do firmy kde pracujem, že ponúkajú antivírový program. Odmietli sme -máme vlastný NOD. Napriek tomu o mesiac prišla faktúra s novou položkou - antivírový program!!!
Tak choďte do ***** so svím príspevkom, kde zľahčujete túto arognciu, buzeráciu a neschopnosť Telekomu. S pozdravom práci česť všetkým zachovaným postsocialistickým molochom, neschopným ani minimálnej sebareflexie. Jano
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bacha na TELEKOM

Aj ja mam velmi negativne skusenosti s Telekomom.Mal som dve sluzby datovy modem a sim,ktoru nepouzivam.Chyba prva,nahovorili ma na zlucene oboch sluzieb na jeden kontrakt.Prislo obdobie dovoleniek,stalo sa(raz po siedmych rokoch!),ze som nezaplatil jednu fakturu.Na telekom SIM som dostal jednu notifikacnu SMS,ktoru som si nevsimol lebo je vypnuta.Rovnako aj na fakturach byva malymi ruzovymi pismenami upomienka a na xtej strane nejaka ta minus polozka,ale dlzna ciastka neni pripocitana na prvej strane k sumarnej sume.Faktura od telekomu je jednoducho des!
A teraz pride pointa.Cize vas nechaju vyhnit,jedna sms(Orange ich posiela viac) a teraz idu sankcie.Obmedzenie sluzby 19Euro,odpojenie 19Euro,za SIM,dalej za modem,cize sa to krasne znasobi.O tom ze mam nedoplatok som sa dozvedel az ked mi nesiel rano modem.Oni to jednoducho nechaju vyhnit a dostanete sankcie zo sankcii.Samozrejma,ze faktury za dalsie mesiace som platil dalej,nevediac o nedoplatku.
Cele ma to iritovalo preto,lebo som dostal viacnasobne sankciu napriek tomu,ze som mal na tej SIM ucet 0Euro.Oni tvrdia,ze k obmedzeniu sluzieb dochadza viacnasobne,kvoli spolocnemu kontraktu,na ktory ma navabili!

Agenti na kastaku ani nevedeli,ci sa daju notifikacne sms posielat na Orange,jeden nie,druhy ze ano.Ked som ziadal o odpustenie sankcii,dovodiac,ze dodrziavam platobnu disciplinu roky,nepochodil som.Telekomunisticki marketeri zvolili zakernu taktiku a z vyrubovania nekompromisnych sankcii maju biznis.
Neschopny Telekom pohltil fungujuci Tmobile organizacne.Vela dobrych odbornikov odtial odislo,ktori nahradili neskuseni.V billingu maju a mali vzdy bordel.nezauctuju vam dobropisy v dalsom mesiaci,faktury sa musia opravovat.Momentalne je pochmurna atmosfera medzi zamestancami,vsetko co mohlo uteka a vztahy su tam nafigu.Za vsetko mozu ***** nemecky,ktory za pomoci servilneho manazmentu roz(d(r)bali to co tam fungovalo roky.Ak mozete utekajte od nich,sluzby zakaznikom su chabe,uz len kvoli tej fluktuacii ludi,ktorych si tam prestali vazit...magio zamrza,kupili cinske technologicke s(ra(cky,nove sluzby sa poriadne neotestuju,lebo sa setri a nahania konkurencia atd.Amen Telekom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to mi propomenulo

aj moje patalie s Telekomom, vtedy este ST :)-

udialo sa to este v r. 2005 ale scenar rovnaky. Proste su nenazrany a arogantny.
Toto bol jeden z mojich prvych prisúevkov v diskusii na sme

Vivat ST - arogancia nedotknutelnych
Platil som tel. pripojku asi 9 rokov /9 rokov platim inkasom/ 2 roky som mal internet cez dialup, to som platil prevod. prikazom mesačne /nemal som cas ist do banky a cez internetbanking to neslo/ 07/05 som nezaplatil - bol som na dovolenke - 118 Sk. Ostatne mesiace som im zaplatil. v 09/05. mi arogantne oznamili, ze mi odpoja internet z dovodu nezaplatenia fak. /rozumna firma si pozrie, ze ostatne platby boli zaplatene, a kedze som bol prec tak mi ho aj odpojili, co mi oznamili 4.10 od 25.09. bol ale uz ale fyzicky vypnuty. Nastval som sa a zriadil si pristup inde cez mikrovlnku. ST mi vsak poslala dalsie faktury za september aj oktober + upomienku. Ked som to reklamoval, ze som pristup uz v septembri nemohol vyuzivat, tak mi oznamili, ze oni to pripojenie pre mna nechavali, keby som si to rozmyslel a za znovupripojenie zase nieco zaplatil. Tak som konecne DOZREL a zrusil aj pevnu linku. ST prisli rocne o trzby cca 10000.- Sk. Nie je to vela, ale za arogantne riesenie pohladavky vo vyske 118 Sk.... Ja som rad ze som konecne pochopil, ze ST nepotrebujem. PS.: este mi nechali, moznost prijimat hovory na pevnu linku 3mesiace, ci si to nerozmyslim. NEROZMYSLIM.
Reakcia k téme: Vivat ST, alebo ako som známemu internet nenainštaloval
24.01.2006 19:07

:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak ti volajú so "super" ponukami, nauč sa pár fráz po čínsky a neboj, poznámka v databáze bude cobydup - volať nikto nebude!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Podla mna to robi

T-com naschval. Nemci to chcu nechat padnut na dno a potom to od statu kupit. Alebo nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie crm

Chyba im solidny campaign mangement system, ktory sa postara o to aby nevznikali nas**ti zakaznici ako ste vy. Myslim ze Orange pouziva na toto Uniqu, aj telekomu by sa daco zislo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

je fajn vyhovarat sa na mismatch v databazach ale cia je to vina? Za tych 20 rokov vselijakych vianocnych, velkonocnych, koncorocnych a letnych akcii uz musi byt produktovy katalog taky napuchnuty, ze nemoze existovat osoba, ktora sa v nom dokaze orientovat a uz vonkoncom to nemoze zvladnut brigadnik na telefone alebo na pobocke. Pekne krasne fixny tarif za megabajt, minutu hovoru a smsku s nepriamou umerou medzi vyslednou cenou a poctom a svet bude krasny a jednoduchy. Aha, ale to by ste potom mohli vyhodit polku marketingoveho oddelenia a vsetkych obchodnikov s teplou vodou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pre M Bu

S Telekomom mám tiež iba negatívnu skúsenosť, postupne ruším všetky záväzky voči nej a nechcem o ňom v živote počuť.
Na nekalé obchodné praktiky som sa dokonca sťažovala, ani sa mi nenamáhali odpovedať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

teda odsuhlasit im nieco, co ani neviem ze co, to je ina dovercivost? :) tym skor, ze naozaj maju roznych dilerov, ktori su absolutne nekompetentni, staci si ich preklepnut zopar dobre cielenymi otazkami
mna stve ine, mam magio uz niekolko rokov, prakticky od zaciatku odkedy sa objavilo na trhu a napriek obcasnym vypadkom, naozaj zriedkavym, som bola spokojna ale od decembra minuleho roka je to neunosne, neustale poruchy, padanie linky, vypadky internetu, "stratili ste signal" namiesto obrazu a zvuku, ktory ked je,tak velmi casto seka, rozbija sa
kamoska vravi, volaj tam neustale, neustale hlas poruchy, no kto na to ma mat nervy, cas a trpezlivost?
skvely zazitok mi telekom pripravil na silvestra, ked mi o 18:40 hod (viem to, lebo operator hovori: ja vam poviem, kedy vam to vypadlo) vypadlo magio aj s internetom, operator mi vecer o pol osmej, po marnych pokusoch to nahodit, naucenym asertivnym hlasom povedal, ze maju tri pracovne dni na odstranenie poruchy a poprial "pekny den" :D
technik prisiel hned 2.januara,to sa im musi nechat,ale ... zmeskala som novorocny prihovor prezidenta :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K tomuto sa pridavam aj ja, v poslednej dobe tych vypadkov prudko pribudlo. O Internete radsej nehovorim, uz som si dost ponadaval. Esteze nie som fanatik do videa a pod. Ukazka diabolskej rychlosti: https://www.facebook.com/photo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja mam podobnu skusenost,
po telefone na zakaznickej linke som si objednal internetove sluzby a slecna mi ponukla fantasticky produk. O par dni dosli chlapi a dotiahli optiku az do bytu. Kurierom dorucena zmluva spolu s koncovim zariadenim obsahovala mnozstvo chyb a nezrovnalosti. Ako adresat zasialanie pisomnych listin bola uvedena uplne ina osoba. Samozrejme prihlasovacie udaje nesedeli. Na technickej podpore mi nechceli povedat ake su moje spravne loginy a tak som siel osobne do T-centra kde babenka zistili ze je to cele nahovo a vytlacila novu zmluvu.
Po dvoch tyzdnoch dosla faktura na astronomicku sumu co ma dost prekvapilo a som zacal patrat ze kde je zase chyba. Zistil som ze mam uplne iny produkt pretoze ten moj, ktory som si objadnal neexistuje a slecna ma dufam omylom a svojou nevedomostou oklamal. Tak som to samozrejme reklamoval. Trval im to dost dlho a bolo to na nervy pretoze zakaznik si musi poriesit stopnutie faktury na financnom kym sa riesi reklamacia. To bolo zaujimave sledovat ako telekomunikacna spolocnost nekumunikuje vo svojom vnutri – reklamacne, financne, zakaznicke centrum a pobocka vobec medzi sebou nekomunikuju a netusia co sa deje a v akom je to stave. Tak som teda cakal na vyjadrenie o reklamacii.
Prekvapenim bola doporucena posta s oznamenim, ze dakuju za moj zaujem o zriedenie Optickeho internetu, ale s lutostou mi musia oznamuit, ze v nasom bytovom dome nieje natiahnuta opticka linka a zriadenie nieje mozne. Mal som podla instrukcii vyzbierat podpisy mojich susedov aby nam optiku zaviedli. Dost ma to prekvapilo pretoze v spalni mi zo steny vylieza zlty opticky konektor. To uz som nevedel ci si zo mna schvalne nerobia srandu.
Na jedno stastie si chybu zrejme po vypocuti mojej telefonickej aktivacie uznali a reklamaciu uznali. Cela tato sranda trvala dva mesiace, X telefonatov a 4 navsetevy T-centra. A to nehovorim o tom ze som X-krat deaktivoval neporebnu sluzbu Security a rusil zasielanie faktur postou pretoze mi bohate staci elektronicka verziu faktury na mail. Proste som bol “megaspokojny zakaznik“. Situaciu nakoniec zachranila mila slecna ktora sa ako jedina z celej tej plejady idiotov chovala prozakaznicky a vec skutocne chcela vyriesit.
T-com-acky reklamny slogan “Zazime to spolu“ mi do dnesnych dni zdviha adrenalin.
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME