Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Odvaha a moderné železnice (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Figeľ!

Vy ste ten posledný človek spolu s M. Dzurindom, čo sa má starať do situácie slovenských železníc! Do**bali ste, čo ste mali a teraz dajte pokoj železniciam.
Tvrdiť v predvolebnej kampani "Začína to prácou", prepustiť stovky železničiarov, to je také Figeľovské.
Hovoriť o "modernizácií regiónov", keď ste zatvorili regionálne trate ako T.Teplá - T.Teplice s obrovským historicko-cestovným významom,...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Figeľ!

Vy ste ten posledný človek spolu s M. Dzurindom, čo sa má starať do situácie slovenských železníc! Do**bali ste, čo ste mali a teraz dajte pokoj železniciam.
Tvrdiť v predvolebnej kampani "Začína to prácou", prepustiť stovky železničiarov, to je také Figeľovské.
Hovoriť o "modernizácií regiónov", keď ste zatvorili regionálne trate ako T.Teplá - T.Teplice s obrovským historicko-cestovným významom,...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pane boze oval tot ohov.do krizom po jhlave...
figel ty idiot za tieto peniaze by to jazdil aj statny zssk ale kdhacke svate ksefty s majitelom su dolezitejsie.
grcat sa mi chce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Figel, Figel,

nebolo by lepsie sa ist pomodlit, aby TA uz niekto konecne osvietil a nie poukazovat na to, ako sa to ma, ked pod Tvojim vedenim doslo k devastacii osobnej prepravy na zeleznici. Farizej jeden
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pán Kružný, na trati, ktorú spomínate (T.Teplá - T. Teplice) cestovalo niekoľko desiatok ľudí. Mesiace sa robili pozorovania, pretože sme trať chceli zachovať. Ale niekoľko rokov, opakujem, niekoľko - bola dotovaná stovkami tisícov EUR zo štátneho rozpočtu. Sám som vyvíjal maximálne úsilie, aby ostala. Ale ani záujem domácich nebol taký, aby začali pravidelne cestovať (nie len pár desiatok ľudí) a tak podporili myšlienku zachovania. Viem, že sú snahy dobrovoľníkov. Podporujem to. Ale s odvolaním sa na blog - ak chceme modernizovať aj štátneho prepravcu, potrebujeme železničné spoločnosti revitalizovať. Nové vlakové súpravy, elektronický systém nákupu cestovného lístka, WiFi v IC vlakoch - toto považujem za krok, ktorý je smerom k zákazníkovi. Toto sme urobili a preto môžem povedať, že sa to dá, len treba chcieť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Všetci dobre vieme, ako sa robia tieto "pozorovania", poznám x tratí, kde boli preplnené spoje, z ktorých sa razom stali spoje ľudoprázdne. Nehovorím teraz o trati 122, ale mnohých iných, na ktorých boli systematicky zrušené najvyťaženejšie spoje (napr. 123 a 125) a nahradené nezmyselnými nevyťažiteľnými spojmi. Takýmto spôsobom sa zatvorili už mnohé regionálky.
Trať 122 bolo potrebné zachovať z iného dôvodu - je to (minimálne) slovenský unikát, spája významné kúpeľné mesto, teda má význam pri rozvoji cestovného ruchu atď. Nové súpravy? Fajn, ale radšej sa ľudia odvezú starým motorákom, ako žiadnym. Wifi v IC vlakoch? V súčasnom stave železníc zbytočný luxus.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Začať treba od seba!

Pán Fígeľ
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Začať treba hlavne od seba!

Pán Fígeľ, patriac do kategórie nadľudí v tomto našom Absurdistane v srdci Európy vyznieva tento Váš blog a výsmech a pľuvanec šplechnutý obyčajnému občanovi priamo do tváre! Keď Vy si neviete spočítať že u súkromnej firmy stačí dobiť si súkromný mobil z elektrickeej siete na účet zamestnávateľa znamená okamžitý vyhadzov a pritom Vás, Fica, Freša a nikoho z kategórie nadľudí nehnevá že dodnes deň nikto nebol odsúdený zato že si zlodejinou alebo špekulácu a "fígľami" cestou štátnej funkcie zabezpečil za pár rokov v politickej funcii svoju vlastnú rodinu až do piateho kolena. Netvárte sa že neviete o akciách na výstavbe diaľnice, keď tí čo tam ozaj pracujú sa v lepšom prípade dostanú k 10%-tám dohodnutej a fakturovanej sumy, lebo príbuzní politikov sedia v štátom dobre honorovaných vedúcich funkciách a im to nestačí, tak berú "všimné" zo všetkých strán. Však aj Vám osobne nestačí jeden plat, beriete hneď dva a ďalšie peniaze za to že Ste údajne (podľa Vás úspešne) zastupoval SR v EÚ. Takže problémy slovenského plebsu sú Vám a celej Vašej rodine ukradnuté, Vy si chcete figliarsky zabezpečiť vlastnú rodinu až do desiteho kolena a tomu sa hovorí hamižnosť najhrubšieho zrna! Jedný z výrazných predstaviteľov hamižných politikov Ste teda Vy osobne, tak nešpiritizujte o tom čo by mal kto ako robiť. Konajte Vy bez blbých komentárov o ničom. Ste člen parlamentu , bývalý eurokomisár a to je všetko pôda kde môžete (ak máte ozajstný záujem o riešenie a nie prázdne mlátenie slamy v novinách) pomôcť plebsu tejto krajiny. Inak veľmi rád by som sa dočítal za akých podmienok Ste došli svojho k lacnému bytu v Bratislave a prečo držíte ochrannú ruku nad Ďurkovským a Bielikom, typickými zjavmi na našej politickej scéne, ktoré zo strany vedenia KDH ešte dodnes nikto oficiálne neuzavrel. Aj to patrí k budovaniu mena firmy a jej rastu. Keď "KDH" má byť dôveryhodná značka, tak aj tieto otázky by mali byť zodpovedané.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME