Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pár slov starostovi obce Dvorianky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Clanok fajn.

Ale pozri sa,ako volili "chudaci" obcania v dvornikoch v poslednych parl.volbach.A prejde ta sucit.Co si zvolili,to maju. Inymi slovami : Ficovi hlas v kazdej rodine= kamiony v kazdej dedine. Ostavam s pozdravom-V ustrety svetlejsim zajtrajskom,mýtu a plnym uctom smerackych smradov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

oprava

V " Dvoriankach "
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Naivita autora blogu

Naivita autora blogu vyplýva už z toho, že bulvárne napísaný článok považuje za pravdu. Nehovoriac o fakte, že asi netuší kde obec dvorianky je a pre kolko domov bol tento článok písany. Vážený pane. Uvedomte si, že obec dvorianky leží na tranzitnej trase. Tranzitnej vo význame tranzitu PL - TR Balkán. Teda spája hranicné prechody Vyšný komárnik - Slovenské Nové mesto. Kamióny potom pokracuju poväčšine na hraničný prechod s rumunskom ORADEA. Odklánať dopravu na Hidasnemethi nemá logiku. Obchádka cez prešov a košice dvíha prejdenú vzdialenosť z roviny 133km na 188 km.. a toto by niekto musel zaplatiť, nehovoriac o somarine, že kamióny musia prekonať horský prechod Dargov.
V dokonalopm svete by exitovala rozumná varianta. Ale váš blog vychádza z bulvarneho clanku na sme. Clanok je jednostranny a písany stylom nehodným tohto denníka. V opačnom prípade by sa článok zameriaval aj na iné obce medzi Vranovom nad Topľou a Hriadkami. Neobišiel by Problem Hriadok, ktoré vychytavaju nielen tranzit sever -juh, ale aj východ- západ. Autor by naďalej spomenul obec Veľaty.... atď atď. A samorejme by sa v clanku venoval aj problematike toho, že napríklad firma z VT STD ktorá vlastní cca 200 kamiónov, nebude pri ceste na hraničný prechod obchádzať dvorianky cez Michalovce, alebo dokonca Prešov a Košice.
Co sa týka vyjadrenia starostu, myslím že je realista... Petície, žiadosti a všetko ostatné písať môžete. A verím, že pred voľbami by sa tam aj niekto zastvail zo Smer-u, aby im obchvat sľúbil.... Ale len sľúbil.
Článok na SME z ktorého vychádzate bol písaný (si myslím) na základe objednávky prisťahovaného košičana. Inak si jeho bulvárny charakter a jerdnostrannosť neviem vysvetliť...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zaujimave ale je, ze PRED zavedenim mytneho systemu preslo Dvoriankami 10 kamionov za hodinu, teraz 2 za minutu. Predtym totiz prepravcovia radsej volili trasu mimo obci, lebo aj ked bola o 15 km dlhsia, bola RYCHLEJSIA a vzhladom na rezim jazdy kamionu v obci a mimo nej bol rozdiel palivovo neutralny. Dnes vsak vdaka mytu kazdy spekuluje a optimalizuje kazdy kilometer, kamiony jazdia aj cez tu poslednu p.del a kludne volia aj polne a lesne cesty len aby prevadzkovatel usetril. Preto dnes kamiony stretnete aj v dedinkach, kde predtym ani nevedeli ako kamion vyzera. Ironia z tohoto pohladu je, ze aj ked myto zdrazelo prepravu cez Slovensko niekolkonasobne, NDS a SSC dostali z myta o 30% menej penazi ako z dialnicnych znamok. Zbytok penazi sa akosi zahadne stratil v schrankovych firmach budovatelov myta na Cypre...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rastislav, nečur ma!

Kúp si dom v Dvoriankach, presťahuj sa tam na 5 rokov a potom vypisuj do diskusií o následkoch zavedenia mýtneho systému, inak povedané, výpalného dopravnej mafie Slovenskej republiky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Staci pozriet video .....

Aktualny stav za cely tyzden - DVORIANKY :
http://dvorianky5.webnode.sk/v...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Celkom dobre vystihnuté,

Obidve články nezmyselne riešia problém kamionov na východe republiky, ako nejaký polosúkromný problem jednej obce. Samozrejme je to nezmysel a práve cez Dvorianky ide táto cesta 1. triedy iba okrajom. Je to v podstate krátky rovný úsek. To cez neďalekú Sečovskú Polianku i ďalšie obce, ide podstatne dlhšou a zákrutami skomplikovanou trasou a tento problém sa tam dotýka podstatne väčšieho počtu občanov. Zaujímavé je že, práve táto obec si vedela vydupkať spomaľovacie ostrovčeky a dokonca aj šyridsiatku, čo po zavedení 50-ky v obciach je dosť neštandardné. Treba povedať že tá 40 je tam úplne nezmyselne, keďže nejde o nijak zložitý dopravný úsek. A je to dosť otravné ak idete 40 po kvalitnej ceste, rovný úsek, po oboch stranách od cesty oddelené chodníky pre chodcov. Kamiónisti majú celkom dobrý prehľad o policajtoch a na tú 40 aj tak kašlú. Akúrát prispeju ku skvalitneniu životného prostredia brzdením pred ostrovčekom a následným pridaním plynu za ním. Aj na východe treba riešiť dopravu a to hlavne úseky Košice - Vyšné Nemecké = E50 a tu spomínaný severo-južný koridor. Ale riešiť to ako problém 1 obce je nezmysel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ten kratky usek sa dotyka asi 30% domov v obci. A severo - juzny koridor by problem vyriesil bezo zvysku. Akurat mam obavy ze kym bude postaveny, minie sa ropa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pan Curma, vytykate clanku jednostrannost a potom urobite to iste. Ze odklanat dopravu na Hidasnemeti nema logiku? Nema, pokial ste chapskate a chcete setrit na mytnom. Ale pokial cheapskate nie ste, kludne kludne by mohli pouzit kombinaciu 3-M30-M50 a boli by ste v Debrecene ovela rychlejsie ako kombinaciou 37-38-4 od Slovenskeho Noveho Mesta. Bodrogkisfalud, Bodrogkeresztur, Tokaj a Rakamaz su velmi pomale, navyse od Nyirtelku ste akoby v kuse obci. A prejazd Nyireghazou od 38 na 4 este stale nie je bohvieaky. Hovorite ze tadialto nejazdite a idete rovno na Miskolc? Tak potom je pre Vas Hidasnemeti opat vyhodnejsie.
Spominate ze cesta I/79 je tranzitna trasa. Je naozaj? Ziadne E na nej nevidno. A este vcelku nedavno bola oznacena II/553 a jej parametre tomu zodpovedaju. Preto aj vyzera ako vyzera.
Dalej tu spominate nejaku firmu z Vranova - nemyslim ze sa niekto stazuje na miestnych prepravcov. Ti tam jazdili aj predtym. Problem je tranzitna doprava a zmrdske spravanie vodicov. Ked som tadialto naposledy siel autom, oprasili viaceri vodici kamionov. Pre jedneho nebol problem predchadzat prave v spominanych Dvoriankach. Mozem Vam povedat, ze siel velmi rychlo...
To ze bol clanok pisany na objednavku pristahovaneho kosicana je v poriadku. Aspon on sa odvazi ozvat, ked uz domaci sa boja starostovi cokolvek povedat. Ved zaplatil poldeci pred volbami, nie?

PS: Hodte si Svidnik - Oradea do Google maps. Cesta cez Kosice je dlhsia o 36 km, ale ma trvat o pol hodiny dlhsie. To je celkom pekne zrovnanie tych dvoch tras
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oprava: Cesta cez Kosice ma byt o pol hodiny kratsia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Predvolebne video:

Predvolebne video 2010 :
http://www.youtube.com/watch?v...

Ako sa niekomu moze nieco nepacit ???
:-) :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

STV1 - OBCAN ZA DVERAMI

STV1 - OBCAN ZA DVERAMI
http://www.youtube.com/watch?v...

:-) :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale

no tak... že aj Vy máte nejaké tie kamióny?? Predsa tu nejde o to, či blog bol napísaný na objednávku alebo nie a kto ho objednal a akým spôsobom je napísaný. Ide tu o všeobecný problém, ktorého riešenie žiaden si "bežný občan" (myslím taký, ktorý nesedí v parlamente, neriadi nejaké ministerstvo, alebo štátny úrad, a... nevlastní kamióny) nemôže predstavovať inak, ako vylúčením kamiónovej dopravy z takýchto dediniek. Áno, riešenie nie je jednoduché a určite sa nezvládne za 2 dni... ale myslím, že ak by sa začalo konať, a boli by viditeľné nejaké posuny, celkom by to stačilo. Len v tomto prípade (a podobných ostatných prípadoch) vec zlyhala už v druhom kroku. Starosta síce podnet dostal, ale nekoná. Dokonca ľudí haní aj vykonanie prvého kroku - podanie podnetu...A v tom je tento článok na SME s "bulvárnym charakterom" burcujúci...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

MEDZINARODNY TAH ?

Vazeny, obcou Dvorianky neprechadza ziadny MEDZINARODNY TAH, mame ich na uzeby SR 3 - a ani v jednom nieje cesta I/79 - vsetky su po po D1 ! Otazka je PRECO kamiony nechodia po medzinarodnych schvalenych TAHOCH ! Ale po okresnych cesta II. triedy - aj ked administrativne preklasifikovane na I.triedu - sirka C8 ! Cesta bez krajnic ? Videli ste na tejto ceste sa minat dve kamiony ????
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To by ma zaujímalo,

prečo bola preklasifikovaná na cestu I. triedy?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lebo nemame cesty I.triedy .....

A preco nemame cesty I.triedy ? Kto vie, asi sa nestavaju ....
http://janvitkovic.blog.sme.sk...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Článok naozaj nie je o.k.

Aj keď chápem problém občanov a názor na mýtny systém mám rovnaký ako väčšina pisateľov na tomto blogu, tak považujem článok za zavádzajúci. Ak autor navrhuje starostovi obmedziť vjazd nákladných vozidiel, tak musím pripomenúť, že na štátnej ceste (hocijakej triedy) nemá obec žiadnu kompetenciu niečo robiť, nie to ešte dáva zákaz vjazdu. Toto môže urobiť len správa ciest. Dokonca, ani na spojnici štátnych ciest (napr. stará cesta III tr. a obchvat obce ) ktorá je majetkom obce, nie je obec kompetentná toto urobiť. Viem to z vlastnej skúsenosti ako obecný poslanec, keď sme chceli zakázať nákladnú dopravu na takejto spojke, merajúcej 300m a nie dimenzovanej na záťaž kamionmi, a skončili sme s dlhým nosom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to je smiesne. Kto hovori v blogu, ze to ma urobit jej starosta alebo obec ? nik. Kazdy normalny clovek predsta vie, ze obec o statnom majetku nerozhoduje. Ale moze o zmeny ziadat, a to opakovane ! ... ten blog mal viac menej poukazat na to, ako jednoducho si smeracky starosta dovoli odpisat svojich obcanov ... naco sa snazit poukazat na to , ze hlas ludu je dolezity ? ked aj tak to niekto potom zvrhava na nepodstatu veci...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zákaz je nereálny

Pači sa mi odporučanie: "A riešenia sú jednoduché pán starosta. Zákaz vjazdu nákladnej doprave." Pripadá mi to ako návrh zákona: "náhladné auto bez ohladu na hmotnosť , rýchlosť a stav vozovky musú vždý zastaviť pred chodcom, ktorý hoci aj náhle vkročil do jeho jazdnej dráhy".
.
Je to nereálne! Cesta I/79 je cesta prvej triedy. Cesty prvej triedy sú nadradená cestná stieť. Na ne nemožete dať zákaz vjazdu nákadným vozidlam alebo tranzitu.
.
Druhá vec je, že už dávno celá cestná infrastruktúra D,R,I,II,III, mieste a ucelkove komunikácie, mala byť spoplatnená pre nákladnú dopravu a individualnym nastavením ceny na jednotlivých úsekoch, by sa optimalizovalo smerovanie tranzitu.
.
Lenze to sa neda risiet peticiami typu zakaz.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Da sa to riesit. A prave peticiami ktore neudavaju konkretne riesenia, ale volaju po rieseniach. A tie potom navrhuju kompetentni. Moj blog chcel poukazat na to, ze kompetentny v tomto pripade nie je ani starosta, kedze celu situaciu bagatelizuje ... zial. ale bol akousi nahodou zvoleny a bol mu odovzdany mandat.

Moj blog poukazuje na dve riesenia - starosta, ktory je neochotny vzniknutu situaciu riesit a ist s nou za spolustranikmi vyssie. a druha vec je, ze demokracia sa aj tu ukazuje ako nefunkcny nastroj ... zial.

Ja som blogom nehral na odbornika na dopravu. napisal som ho ako obcan, ktory kritizuje spravanie sa starostu obce...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME