Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Juvenilná justícia II. alebo odkiaľ (demagogický) vietor fúka? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Dopredu davam na znamost, ze mi nejde ani o obranu clanku, ani o spochybnovanie tvojho prispevku. Jedine o co mi ide je pravda a to overena. "- ako sú švédski právnici, ktorí veria v zákonné princípy a vo zvrchovanosť Európskeho dohovoru o ochrane ľudských práv a základných slobôd a ktorí svedomito pracujú, aby ochránili práva svojich klientov, šikanovaní a prenasledovaní personálom administratívneho súdneho systému.." Ktori pravnici? Prosim mena, aby sa dala overit doveryhodnost tohto tvrdenia "- o tom, ako sociálni pracovníci a administratívne súdy často využívajú zákon prijatý na ochranu detí v nebezpečenstve svojvoľne, keď žiadne zákonné dôvody na odobratie dieťaťa nie sú zrejmé .. ba dokonca, že zákon pozná aj takú frázu ako"or any other condition in the home", teda „akékoľvek iné podmienky doma“, čo svedčí o tom, do akej miery je možné takúto svojvôľu v prípadoch nútenej pestúnskej starostlivosti využívať .." Veta "or any other condition in the home" je vytrhnuta z kontextu, citovany zakon hovori: "lack of care for him or any other condition in the home entails a danger to his health or development". Pripustam, ze stale je tu velka miera subjektivity na strane soc. pracovnika. Na druhej strane zase existuje privelke mnozstvo podmienok, ktore mozu narusat zdravie a vyvoj dietata na to, aby boli vsetky exaktne popisane v zakone. "- ruská aktivistka síce riadne zveličuje, ak tvrdí, že v nórskej starostlivosti je 200.000 detí, avšak 300.000 odobratých detí od roku 1920 v Švédsku a len o niečo nižší počet odobratých detí za to obdobie v Nórsku, Fínsku a Dánsku, ako aj 1.000 neoprávnene odobratých detí zo zhruba 10.000 celkovo odobratých detí v UK ročne (teda jedno z desiatich!), ako o tom hovorí britský poslanec John Hemming..." Prosim linky na zdroje, z ktorych cerpas nech si tie cisla mozem overit. "pokiaľ ide o to, že „osobitna cast tohto vseeuropskeho sexstandardu oznamuje, preco treba ucit deti o masturbacii, rodicia a ucitelia v skolke su povinni toto zrealizovat do 4 rokov veku dietata a nie neskor." Ak podľa vás nič také neexistuje, tak buď zavádzate,..." V standardoch sa nepise nic o "povinnosti" ucit deti tieto veci, je to len odporucanie. Standard nikomu neukladaja ziadnu povinnost. Samotny nadpis celeho dokumentu hovori: "A framework for policy makers, educational and health authorities and specialists" - framework = kostra. Uznavam, ze autori nezvolili prave najlepsiu formulaciu v odkazovanom odseku, ale suhlasim s tym, ze cim skor zacne dieta objavovat vlastnu sexualitu, tym skor je schopne odlisit co je v tejto oblasti spravne a co nie. Mimochodom dokument obsahuje v danej vekovej kategorii aj: - good and bad experiences of your body/what feels good? (listen to your body) - if the experience/feeling is not good, you do not always have to comply - the right to be safe and protected - the responsibility of adults for the safety of children - the right to ask questions „about sexuality - the right to explore gender identities Myslim, ze toto su vsetko rozumne kapitoly, ktore je prinosne s detmi preberat uz v rannom veku. Moj nazor je taky, ze odporcovia standardu len vybrali cast, ktora bola nestastne formulovana a laickou verejnostou casto misinterpretovana, aby podporili svoje nazory. Po precitani som dospel k nazoru, ze celkovo tento standard ponuka rozumne odporucania pre zdravy sexualny vyvoj deti.
Vananovion
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... > >>

ad 1) na stránke ...

http://www.justice.gov.sk/Stra...

nájdeš pod článkom „Viac informácií nájdete: sprava.pdf. ..." otvor si správu ... všetky osoby, ktoré spomínanú správu zaslali 10.12.2012 Generálnemu tajomníkovi Rady Európy, p. Thorbjornovi Jaglandovi, sú tam na stranách 16 až 20 vymenované ...

ad2) stačí mi, že pripúšťaš, že tu je stále veľká miera subjektivity ... presne o tom totiž hovoria aj vyššie zmienené osoby ... to tvoje „na druhej strane“ teda nepripúšťam práve kvôli tej veľkej miere subjektivity ...

ad3) tie zdroje o Fínsku, Nórsku, Švédsku a Dánsku sú uvedené vo vyššie spomínanej správe ... John Hemming a tisíc neoprávnene odobratých detí v UK ročne zase tu ...:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-p...

ad4) sorry, ale podľa uvedeného štandardu sú informácie o masturbácii v skorom detstve pre deti od 0-4 povinnosťou, nie odporúčaním, o čom svedčí aj toto vyjadrenie ... :

The user of the matrix will find different markings: topics highlighted in orange are main topics or minimal standards that need to be covered by sexuality education. (str. 38/68)

Užívateľ matrixu nájde rôzne označenia: témy označené oranžovou farbou sú hlavnými témami alebo minimálnymi normami, ktoré musí sexuálny výchova pokryť.

no a informovanie detí vo veku 0-4 rokov o masturbácii v skorom detstve pre deti od 0-4 je označené oranžovou farbou, takže Pietruchová obviňujúca ruskú aktivistku z klamstva klame ...
 

 

ad1) To je pravda, ale nikde v dokumente sa nepise, ze to su prave ti "prenasledovani" pravnici. Ziadna cast dokumentu to neimplikuje.

ad2) Ta subjektivita je v danom zakone nutna. Nie som sice detsky psycholog, ale myslim si ze existuju stovky roznych faktorov, ktore mozu ovplyvnovat zdravie a vyvoj dietata. Tym padom nie je mozne ich vsetky pokryt v zakone a zakonodarci sa MUSIA spoliehat na usudok soc. pracovnikov. Uznavam, ze podobna "viera" priamo navadza na zneuzivanie. Preto si myslim, ze socialne zakony potrebuju celosvetovu reviziu. Rodicia by mali mat v kazdom pripade pravo na nezavisly posudok.

ad3) Cisla, ktore spominas som v dokumente sice nasiel, ale nebol k nim uvedeny ziadny zdroj. Dokument bol napisany z pohladu jednej strany, tym padom sa udaje v nom nedaju povazovat za objektivne. Ak ma chces presvedcit, ze tie cisla su realne, musis mi poskytnut doveryhodnejsi zdroj.
Co sa tyka Johna Hemminga a jeho oponenta Martina Narey (ministersky poradca pre adopcie), je to len tvrdenie proti tvrdeniu, ani jeden z nich nema nic co by podporilo ich argumenty (aspon podla toho co sa pise v clanku).

ad4) Stale, "standard" nerovna sa "zakon". Do podobnych dokumentov si mozu odbornici pisat co chcu, ale kym to vlada krajiny neprijme ako zakon, tak je to len mlatenie prazdnej slamy. V uvode sa pise:
"The group agreed upon the present Standards for sexuality education which, it is hoped, will serve countries as a guideline for the introduction of holistic sexuality education."
"Skupina [autorov] sa zhodla na tychto standardoch, v ktore dufaju, ze sa stanu voditkom pre krajiny na zavedenie ucelenej sexualnej vychovy."
Kym teda neexistuje navrh zakona, ktory vyslovne hovori o nasilnej masturbacii v skolkach, tak sa niet coho obavat. Ak si prejdes ten dokument, tak nikde nie je specificky napisane ako sa maju dane temy preberat. Kym neuvidim presne rozpisanu ucebnu osnovu, ktorej sucastou je masturbacia na hodinach, tak neuverim tomu, ze autori toto mali na mysli.
Zaroven si stale myslim, ze deti by mali objavovat svoju sexualitu uz od ranneho veku. Podla mna je nespravne klamat dieta, akokolvek male, ze deti nosi bocian.
 

ad1) vôbec nechápem ..

o čo ti tu ide ... záleží na tom, či ten dokument implikuje, že tí podpísaní právnici sú prenasledovaní, alebo nie ... ? čo to má spoločné s ich sťažnosťou o neoprávnenom odoberaní detí ... ?

ad2) sorry ... nesúhlasím a nikdy nebudem súhlasiť ... príliš veľa možnej subjektivity pri rozhodovaniach sociálnych pracovníkov, ktorú si priznal aj sám, mi neospravedlníš ničím ... neakceptujem a nikdy nebudem akceptovať žiadne „any other condition at home ... “, keď si predstavím, ako takéto čosi môže sociálny pracovník zneužiť, či už vedome alebo nevedome ...

ad3) OK ... tie čísla ti teraz z iného zdroja nenájdem, takže ak im neveríš, tak s tým nič nenarobím ...

no a John Hemming, na rozdiel od Martina Nareyho, myslím, že bývalého šéfa väzníc, sa problémom nútených adopcií a nespravodlivo odoberaných detí, venuje roky ... pre mňa je teda oveľa dôveryhodnejší ... bol to nakoniec on, kto aj podľa priznania Cisárovej dokázal zvrátiť prípad Boórových detí, a bez ktorého by títo chlapci už svoju matku nikdy viac nevideli ... ale zase ... ty môžeš pokojne veriť Nareymu, ja budem veriť Hemmingovi ... ak by si si ale aspoň trochu poprechádzal stránky a články o srdcervúcich prípadoch odoberania detí v UK, a to aj napriek prísnemu tajeniu, ktoré celý tento proces sprevádza, možno by sa ti to číslo nezdalo až také veľké ...

ad4) neviem, o čom tu diskutuješ ...

predsa ak tie štáty tú sexuálnu výchovu prijmú (a ten spomínaný štandard to nielenže odporúča, ale odvolávaním sa na čl. 13 Dohovoru o právach dieťaťa, kde sa hovorí o práve dieťaťa na vyhľadávanie, získavanie a odovzdávanie informácií akéhokoľvek druhu – str. 20/68, čo si nadnárodná potratová spoločnosť IPPF, ktorá aj spolupracovala na uvedenom dokumente, samozrejme vysvetľuje ako „informácie jej druhu“), tak potom je už jedno, či ten štandard nazveš zákonom alebo normou, pretože už nie je odporúčaním a ani vodítkom, ale štandardom podľa ktorého sa musíš správať ... a ten štandard hovorí, že dieťa vo veku od 0-4 rokov musí byť informované o masturbácii v skorom detstve ...
 

mi tam čosi vypadlo ...

takže to má znieť takto ...:

... (a ten spomínaný štandard to nielenže odporúča, ale sa toho priam dožaduje, a to odvolávaním sa na čl. 13 Dohovoru o právach dieťaťa, kde sa hovorí o práve dieťaťa na vyhľadávanie, získavanie a odovzdávanie informácií akéhokoľvek druhu – str. 20/68, čo si nadnárodná potratová spoločnosť IPPF, ktorá aj spolupracovala na uvedenom dokumente, samozrejme vysvetľuje ako „informácie jej druhu“), ...
 

 

ad1) Sam si argumentoval citatom z clanku, ze tito udajni pravnici su prenasledovani systemom kvoli vlastnym nazorom. Na to som reagoval otazkou na identitu tychto pravnikov. Inymi slovami, nereagoval som na dokument ako taky, ale len na tebou citovanu pasaz, ktorou si argumentoval, aby som si ju mohol overit. Citat tejto pasaze si prvy vlozil ty, ja sa ta len pytam na jeho doveryhodnost.

ad2) Zhodnime sa teda, ze sa nezhodneme.

ad3) Ked som si preklikal odkazy pripojene k clanku, tak som sa dozvedel prave, ze pocty adopcii neustale klesaju a urady kladu nezmyselne obstrukcie pre potencialnych adoptivnych rodicov. Co nepotvrdzuje ani nevyvracia tvoje tvrdenie. Skor to poukazuje na nefunkcnost socialneho systemu ako takeho a je nutne ho podstatne zrevidovat.

ad4) Co som tym chcel povedat, je ze kvoli jednej kontroverznejsej pasazi zahadzujes cely dokument, ktory je vysledkom mnohorocnej prace mnozstva odbornikov.
A skutocne, standard nie je zakon. Zaroven, aj keby ho nasa vlada prijala (nemozne v sucasnej zostave, ktora nechce ani len povolit registrovane partnerstva), do akej miery a v akej forme bude implementovany zalezi len a len na state, ktory sa rozhodol ho implementovat. Silne pochybujem ze OSN alebo akakolvek ina organizacia ma pravo zasahovat do suverenity statu pri tvorbe podobnych zakonov - kludne ma presvedc o opaku (prosim overene zdroje).

Ale ako som uz povedal vyssie, u nas celkom nehrozi aby cokolvek podobne preslo v nasej vlade. Jej clenovia su totiz prilis konzervativny a hlavne maju konzervativnych volicov. Ak si napriek tomu skutocne tak znepokojeny, zorganizuj peticiu a posli ju predsedovi vlady. Milion podpisov by malo stacit na to, aby podobny zakon minimalne v horizonte 10 rokov nepresiel. Ziadny z politikov nepojde proti nazoru miliona volicov. Potom mozes peticiu zase zopakovat.
 

ad 1) naozaj neviem, kam mieriš ...

snažíš sa povedaťm, že dokument, na ktorý už mimochodom uvedená skupina dostala aj odpoveď z Rady Európy, a to bez toho, aby niekto ich vyjadrenia spochybnil, podľa teba nedôveryhodný ... ? alebo o čo ti ide ... ?

2) to teda určite nie ... ale možno sa len nevieš vžiť do kože iných a nedokážeš si predstaviť, čo znamená "any condition at home" pri odoberaní tvojho dieťaťa ...

3) to, že počet adopcií klesá, predsa nehovorí nič o tom, koľko detí je v skutočnosti neoprávnene odobratých a ani o tom, koľko detí bolo odobratých v škandinávskych krajinách od roku 1920, takže ani tu neviem, kam tým mieriš ...

okrem toho, pokiaľ ide o tieto tri body, aj tak nechápem, prečo ich neustále spochybňuješ ... pôvodne boli totiž adresované Pietruchovej, keď som ju vyzval, aby podala na Ministerstvo spravodlivosti trestné oznámenie za šírenie poplašnej správy – keďže tieto vyhrážky v poslednej dobe neustále používa – a ona sama dôveryhodnosť tých informácií doteraz nespochybnila ... čo tu vlastne obhajuješ ... ?

suma sumárum: body 1-3 som s tebou dodiskutoval ...

ad4) hlavný bodom môjho príspevku Pietruchovej aj tak bolo odhalenie jej klamstva, keď obvinila Rusku z klamstva tvrdiac, že žiadna povinnosť informovať deti vo veku do 4 rokov o "masturbácii v skorom rannom detstve" podľa tých štandardov neexistuje ...

najprv si mi tvrdil, že „V standardoch sa nepise nic o "povinnosti" ucit deti tieto veci, je to len „odporucanie ...“, a vraj „nešťastne formulované ...“ no a keď som ti dokázal, že to tak nie je, pretože tie štandardy naozaj hovoria o takej povinnosti, tak si zvrtol diskusiu na to, že sú to len štandardy a nie zákon ...

a keď ti napíšem, že ja viem, že to nie je zákon, ale štandard, ktorý sa však menovaná nadnárodná potratová spoločnosť snaží na základe čl. 13 Dohovoru o právach dieťaťa, v ktorom sa hovorí o „práve dieťaťa na vyhľadávanie, získavanie a odovzdávanie informácií akéhokoľvek druhu“ (str. 20/6) prepašovať do národných legislatív všetkých štátov, ktoré Dohovor podpísali, a že akonáhle ich krajina prijme, tak už bude jedno, či ich budeš volať zákonom alebo štandardom, pretože deti od narodenia sa budú musieť tomu štandardu učiť, tak mi tu začneš tárať čosi o podpisových akciách a miliónoch podpisoch ...

pritom tu nejde o žiadnu kontroverznú pasáž, ale o ideologický smer a cieľ ... svedčí o tom aj fakt, že už pôrodné asistentky (str. 16/68) majú byť zainteresované do sexuálnej výchovy, ktorej súčasťou je aj povinné informovanie "sexuálnych bytostí" vo veku 0-4 rokov o "masturbácii v skorom detstve", ako sa o tom hovorí v uvedených "štandardoch a metodikách" ... a ty tomu hovoríš odborníci ... ?

no a stále platí to, že Pietruchová v článku klame a že Ruska hovorí pravdu, pretože tie štandardy naozaj hovoria o povinnosti informovať deti vo veku 0-4 rokov o "masturbácii v skorom detstve", čo bolo aj nosným bodom môjho príspevku Pietruchovej, na ktorý si reagoval ...
 

 

vy tu naozaj tvrdite, ze medzi metodikou resp. standardom a zakonom nie je rozdiel? naozaj?
 

naoozaj tvrdím, že ...

je absolútne jedno, či je dieťa vo veku 0-4 rokov povinné "byť informované o masturbácii v skorom detskom veku" zo zákona alebo preto, že to jeho učiteľom, vychovávateľom, ba dokonca pôrodnej asistentke nariaďuje nejaká uletená metodika alebo štandard vypracovaný nadnárodnou potratovou firmou IPPF ...
 

 

Pracovné listy, na rozdávanie pre žiakov a žiačky: Už malé deti poznajú pôžitok spojený s dotýkaním sa svojich pohlavných orgánov. Výskumy svedčia o tom, že deti aj pri dojčení pociťujú sexuálnu rozkoš. s.16 http://sexualnavychova.wordpre...


OĽga, vo vašej metodike tvrdíte, že žiaci májú právo na objektívne informácie na základe najnovších vedeckých poznatkov bez ohľadu na svetonázor či vierovyznanie rodičov. Môžeš nám vysvetliť, aké to boli výskumy, ktoré svedčia o tom, že deti aj pri dojčení pociťujú sexuálnu rozkoš?
 

 

asi ma na mysli kinseyho zaznamy zo sexualneho zneuzivania deti pedofilmi....
 

 

Takze 0 az 4 rocne deti maju podla teba objavovat svoju sexualitu? Aby odlisili co je spravne a co nie? Skus mi to nejako vysvetlit! Obhajovat zvrhlikov za kazdu cenu , to chce silny zaludok. Podla mna ide o zamaskovane zneuzivanie deti.

Pozri si tento dokument: http://www.youtube.com/watch?v...

Praotec tychto zvratenosti C. Alfred Kinsey ma asi vela nasledovnikov.
 

marlienka

Dala si zly odkaz na toho Kinseyho alebo uz to video z youtube zmazali, ano ja viem, o koho ide, trebars nasilne vvvolaval orgazmus u malych deti, bolo mu jedno, ze trpia. Tu je odkaz na neho - http://www.osud.biz/28-04-2012...
 

 

C. Alfred Kinsey je meno ktore pocujem/vidim prvykrat. To co tu prezentujem je cisto moj nazor, ktory som si utvoril prestudovanim materialov z clanku a komentarov.

Uprimnme, nemam silu pozerat hodinovy dokument, ktory zacina porovnavanim ucitelov sexualnej vychovy s Jezisom Kristom, ked prave jeho cirkev sprevadzaju mnohe skandaly o zneuzivani deti. Okrem toho mi v tych prvyh piatich minutach, ktore som vydrzal, strasne vadil sugestivny ton, ktory ani len nedava iluziu objektivnosti.

Potvrdte mi, ze kazdy jeden fakt vo videu ste si overili a poslite mi linky na zdroje, z ktorych ste pri overovani cerpali. Inak nemam jediny dovod verit Vam ani videu, ktore posielate. Take video spravi kazdy jeden, co ma aspon minimalnu vedomost o strihani videa, nahravani zvuku, ma vyhraneny nazor a prezentuje ho ako vseobecnu pravdu.

Co sa tyka mojho nazoru ohladne sexualnej vychovy: Vam pride moralne detom klamat? Alebo hovorit im, ze su na pravdu primlade? Netvrdim, ze mame deti prakticky ucit masturbovat. Mali by sa vsak naucit uz v rannom veku na co su dane casti ich tela. Ak sa tieto informacie podaju spravne a individualne, urcite zlepsia prevenciu pred sexualnym zneuzivanim. Pretoze prave informovanost = prevencia (ako to je napr. v pripade pouzivania antikoncepcie v oblastiach s vysokym rozsirenim AIDS).
 

 

Uz si velky, hladaj si ak chces, nehladaj ak nechces. Dala som ti otazku, neodpovedal si. Ku poslednemu odstavcu len tolko: hovorime o detoch 0-4 rokov. Tak o com to vypisujes?
Keby si si pozrel ten film, v ktorom robili pokusy s babatkami a malymi detickami zrudy, ktore sa tvarili ako vedci, myslim, ze by sa ti otvorili oci.
Posledna veta: O C. Alfredovi Kynseym som pred par dnami tiez ani netusila.
 

 

Ty sa ma snazis presvedcit o svojom nazore, takze bremeno dokazovania je na tvojej strane. Ja svoj nazor len prezentujem, nikomu ho nasilu netlacim.

Moj posledny odstavec hovoril o detoch vo veku 0-4 rokov. Podla mna, cim skor zacneme s detmi o tychto veciach hovorit tym skor im dame nastroj sa efektivne branit proti sexualnemu zneuzivaniu.

Co sa tyka videa - aj keby tam tym detom zaziva rezali hlavy, tak nemam dovod verit ze sa tak skutocne stalo. Bez doveryhodnych zdrojov ma taketo video rovnaku doveryhodnost ako macky bijuce sa svetelnymi mecmi.
 

otázne ale je ...

čo si človek môže predstaviť pod pojmom "čím skôr... "

pretože ak si pod tým pojmom predstavuješ to, že už pôrodné aisstentky (str. 16/68) majú byť zainteresované do sexuálnej výchovy, ktorej súčasťou je aj povinné informovanie "sexuálnych bytostí" vo veku 0-4 rokov o "masturbácii v skorom detstve", ako sa o tom hovorí v uvedených "štandardoch a metodikách" spracovaných nadnárodnou potratovou spoločnosťou IPPF, akožto sponzora (len bývalého alebo aj súčasného?) autorky tohto blogu, tak je akákoľvek diskusia s tebou zbytočná ...

a ak nie, tak potom neviem, o čom tu stále diskutuješ ...

pretože tu naozaj neide o žiadne nešťastné formulovanie niečoho, ako si sa to snažil navodiť v jednom zo svojich príspevkov, ale o pretláčanie zvrátenej sexuálnej ideológie, ktoré je nkrem svojej zvrátenosti aj

a) rafinované, pretože sa realizuje pod rúškom ochrany práv dieťa na informácie, samozrejme informácie podávané výlučne menovanou nadnárodnou potratovou spoločnosťou IPPF, a

b) impertinentné, pretože je vnucované aj tým, čo o ňu nemajú záujem ...

navyše si myslím, že ľudia, ktorí si tento dokument zastávajú aj napriek týmto vedomostiam o ňom, by sa mali hambiť, ako hovorí ocko ...
 

 

Ak dovolis, ja sa ta nesnazim presvedcit o mojom nazore, iba diskutujem. Ty bremeno dokazovania... A ako tak citam tvoje prispevky, tak by to bolo zbytocne.
 

 

Môže byť The New York Times? Kinsey: Liberator or Pervert http://www.nytimes.com/2004/10...

Table 34 http://www.drjudithreisman.com...

?
 

 

Clanok nedokazuje ani nevyvracuje jeden ani druhy extrem (liberator/pervert). Prave sa snazi divat sa na Kinseyho objektivne a ponuka nazory z oboch stran (ach, keby len vsetky clanky boli take).

Z toho co sa pise v clanku z NY Times, som si utvoril nazor, ze Kinsey bol v prvom rade vedec. Cynicky, chladny, vnimal data s ktorymi pracoval ako cisla, nevidel za nimi realnych ludi. Chapem, ze za to je odsudzovany. Na druhej strane jeho vyskum priniesol mnozstvo novych poznatkov v oblasti sexuality a dal moznost "inym" ludom byt samymi sebou bez pocitu viny. Na jednej strane to moze zahrnat aj pedofilov, na strane druhej ludi, ktori si chcu len zit svoj zivot podla seba bez toho aby komukolvek inemu ublizovali.

Urcite nechcem spadnut do obhajoby typu "ucel svati prostriedky". Vysledky jeho vyskumu sa tiez daju vysvetlovat rozne. Moj nazor je ale taky, ze vdaka nemu ma kazdy pravo zit svoj zivot bez ohladu na to, akym clovekom sa narodil.

Co sa tyka druheho linku: material je umiestneny na strankach odporkyne Kinseyho vyskumu a tym padom sa neda povazovat za objektivny zdroj. Tabulka vsak vyzera autenticky. Nebudem obhajovat sposob ziskavania dat v nej, zneuzivanie deti je aj pre mna jedna z najvacsich prasarni ake su na tomto svete. Preto obhajujem vyuku sexualnej vychovy uz v rannom veku. Cim skor deti dostanu informacie tym skor sa budu vediet branit.

Co sa tyka Kinseyho, ktory s tymito datami pracoval: ako som uz pisal vyssie, nevidel za tymi cislami trpiace deti, ale proste len cisla ktore mohol zapracovat do svojich tezi. Pokriveny moralny kompas? Urcite. Ale obvinovat jeho sameho z pedofilie je podla mna pritiahnute za vlasy.
 

Teraz

si skus "trosku" sklznut do obhajoby typu "ucel svati prostriedky" v podani prvotriedneho vedca cynickeho chladneho a vnimajuceho data, s ktorymi pracoval ako cisla (v tomto pripade vytetovane na zapasti), nevidel za nimi realnych ludi. Ten mnou spominany vedec sa volal dr. Mengele.
A co sa tyka vyuky sexualnej vychovy deti, takze podla teba zneuzitie ich dovercivosti a hravosti na vtlacanie praktik masturbacie uz v ranom veku ako udajne obrannych mechanizmov voci sexualnemu zneuzitiu v neznamej a nepravdepodobnej ubuducnosti nie je zneuzitie a experiment na urovni liecby sokom? To a nic ine mi z tvojho nadseneho propagovania udajne otvorenej a liberalnej agendy globalnej sexualnej revolucie ludstva uz od detskych plienok nevyplyva. Preto nevidim najmensi dovod, preco taketo naozaj absurdne standardy a smernice by mali byt normativne pre legislativu v SR a ucebne osnovy aj na nasich skolach.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Vladimír Bednár: Poľské F-35 budú lacnejšie ako naše F-16 4 213
  2. Rastislav Čurma: Pelegrini ako neschopný manažér, ale o to lepší herec 3 424
  3. Jozef Sitko: V Markíze Čaputová nechtiac sklamala 2 249
  4. Pavel Weiss: Ako pomôcť zvládnuť obyvateľom prudký nárast cien bytov? 1 616
  5. Stanislav Martinčko: Už se perou!!! Schopný Pellegrini a neschopný župan Lunter!! 1 540
  6. Jozef Šátek: Čo je podozrivé z videonahrávky stretnutia D. Trnku a J. Počiatka? 1 061
  7. Ondrej Halama: Čaputová: Vláda s Kiskom je horšia ako vláda s fašistami 890
  8. Peter Cmorej: Šesť spôsobov ako táto vláda okradla dôchodcov a mladé rodiny, o ktorých ste netušili 862
  9. Michal Drábik: Ahoj Babi 851
  10. Adriana Karpinska: Medzi lovcami lebiek v Nagalande 807

Rebríčky článkov


  1. Jozef Rybár: /11./ Milí nevoliči
  2. Jozef Rybár: /12./ Milí NEVOLIČI
  3. Lucia Kvapilová: Zlata Kušnírová: Moje deti....
  4. Maroš Matej: Som extrémista?
  5. Jano Tkáč: Politika v kostole, či kostol v politike? Hlavná dilema kresťanského politika
  6. Víťazoslav Würschner: KAŽDÉ ZLO JE NA NIEČO DOBRÉ
  7. Martin Zibrin: Sebadôvera ako kľúč od trezoru s našim potenciálom
  8. Valéria Dobronivská: O voľbách 2020
  9. Štefan Vidlár: V Peťerburgu
  10. Milan Lacúch: Relativita hodnôt ľudských

  1. Košičanku hospitalizovali, prišla z problémovej oblasti v Číne
  2. Danko Zsuzsovú zapieral, jej telefón ale potvrdzuje dlhý vzťah
  3. Znalci potvrdili antedatovanie zmeniek a chyby pri účtovaní (minúta po minúte)
  4. Prieskum preferencií: OĽaNO stále rastie, Kiska predbehol PS/Spolu
  5. Pre súboj s Kočnerom mu zaistili luxusný športiak. Späť ho má po rokoch
  6. Jednotka OĽaNO Mária Šofranko sa stiahla z kampane, zrejme sa už nevráti
  7. Glváč dohadoval stretnutie so Zsuzsovou v Chorvátsku
  8. Legenda NBA Kobe Bryant tragicky zahynul pri páde vrtuľníka, na palube bola aj jeho dcéra
  9. Kotleba in, Kiska von
  10. NAKA zadržala riaditeľa popradskej nemocnice

  1. Exkluzívne zábery vily smeráka Počiatka
  2. Obvinenie Trnku zrušili: Obvinenie Kisku trvá ako súčasť volebnej kampane Smeru
  3. Utajení ľudia zo Smeru idú opäť drancovať štát: Prečo nie je Trnka a Počiatek v base?
  4. Na trestnej lavici sedí Kočner, hráč 2.ligy... a 1.liga nehrala?
  5. Čaputová si navliekla volebné tričko PS, poškodila Kisku a nahrala na smeč Ficovi
  6. Dividendy oligarchu Brhela: Dostal viac ako Vianočný príspevok pre všetkých dôchodcov
  7. Kiska: Existuje Os zla z minulosti, tvoria ju Kočner, Bödör, Gašpar, Kaliňák, Fico
  8. Smer alobalové Slovensko: Keď je Kočner v hrsti, no Zoro na streche
  9. Komentár Daga Daniša: Prezidentka vstúpila do kampane. Úderom na Kisku
  10. Kde končia rozkradnuté peniaze slovenských občanov?

Už ste čítali?