Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Viete, bola som na pochode. V Košiciach. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Zjavne sa nezhodneme v základnej premise
t.j. podľa teba je človek aj zhluk buniek, ktorý má v sebe potenciál vyvinúť sa na človeka. Ja som presvedčený o opaku, podľa mňa to človek ešte nie je. Preto to berieš ako vraždu, ja ako medicínsky zákrok. Veľmi cynické (až sa mi to zle píše :) ), ale je to tak. Okrem toho, ďalšia vec je, že potraty sú tu s nami od počiatku dejín, netvárme sa, že je to nejaký nový fenomén. No až moderná doba sa tomu faktu dokázala postaviť a preniesť ich zo šedej sféry na svetlo. Čo sa nedá zakázať, treba povoliť a kontrolovať.. Ich zákaz by neviedol k ich zrušeniu, len by sa vrátili späť do šedej sféry, prípadne do iných krajín ako to musia robiť v bigotnom Poľsku či Írsku.
na.nose.
nic ine som ani nenapisal:
podla Teba to nie je ludsky zivot (od pocatia po koniec 3. trimestra, co je imho dost nepresny a neisty moment), podla mna to je ludsky zivot. V paragrafovom zneni (A & B) "vyhrava" Tvoje presvedcenie. Ale ani jeden z nas nevie urcite. Nikde a nikdy som netvrdil, ze interrupcie su "vynalezom" modernej ci novej doby. A ten spominany "...prenos zo sedej sfery do svetla..." sposobil najma, ze sa posunul moment "osvetlenia" na koniec 3.trimestra. Definitivne? S Tvojou vetou "...co sa neda zakazat, treba povolit a kontrolovat..." mam v sirsich suvislostiach dost problem, myslim, ze v skutocnosti by mohol takyto pristup viest aj k uplnemu rozkladu spolocnosti (kradnut, zabijat, klamat, a pod. sa tiez neda zakazat).
LOs
Nikdy by som si nedovolil povedať
že zhluk množiacich sa buniek v tele matky nie je živý, len sa nestotožňujem s tým, že je to už človek. Povedzme, že je to potenciálny človek, ale v tom momente ešte človekom nie je, je zatiaľ iba množiacou sa hmotou. Čo sa toho uplatnenia pravidla, "kde sa tvoja sloboda atď...", tak to je pri aborte (nemám rád slovo interrupcia, je to nemiestny eufemizmus) aplikovateľné do chvíle, kým chápeš tehotenstvo ako ja. Tj nie je tam žiadny iný člen do diskusie. Ak by som to chápal ako ty, tak je to samozrejme inak a do slobody človeka - dieťaťa - by som zasahoval. Otázkou je či to necháme na každého osobné presvedčenie a svedomie (môj postup), ale nie.
na.nose.
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

mnoziacou sa hmotou, ktorej tlcie srdce.
Odporucam pozriet tuto stranku - po jednotlivych tyzdnoch az po 12. tyzden dokedy mozno urobit zakrok. V case, ked ide o ten nestastny "zhluk" buniek, zena ani nevie, ze je tehotna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm, ako som písal,

krvný obeh a pumpu v ňom ešte nepovažujem za človeka. To je taký pekný, rozprávkový pohľad na vec, že srdiečko, tam predsa sídli duša, no nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

http://aktualne.centrum.cz/zah...
http://czech.ruvr.ru/2013_03_1...

a môžem pokračovať....a vy pochodovať za práva vypestovaných sŕdc,ladvín či plúc.....prasačie orgány sú kompaktibilné s ľudskými....chodte i za ne pochodovať...
Možno by už mali vedci i mozog vypestovať...mnohým by sa zišiel.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ad 2DavidC2, 15:41

"...Možno by už mali vedci i mozog vypestovať...mnohým by sa zišiel....."
Mas pravdu, zisiel.
Len by si nemal zabudat, ze kognitivna "vrstva" mozgu je najmladsia a najmensia, pod nou su starsie struktury, emocne a pudove, ktore davaju kognitivnym procesom a poznatkom rozmer, bez ktoreho nemaju ludsky charakter.
Vysledkom mozu potom byt take "empaticke" reakcie a prispevky, ako Tvoj povyse. :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zas nič k príspevku prečo by sme nemohli uznať za človeka samostatný orgán,resp.umelo vypestovaný orgán ak splna podmienku delenia buniek a ľudskej DNA?
Zas len zúfalé emočné výkriky a hysterické záchvaty s apelom na empatiu?
Poplač si aj nad reznom,lebo mäso pochádza zo živých zvierat,ktoré sú už narodené a sú vyvinutejšie ako embryo....alebo aj to spochybníš?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ad David 17:06

a naco? Ty nediskutujes, Ty bud ludom nadavas alebo im diktujes svoje "pravdy". A pritom Tvoje (pseudo)-bio-argumenty nezodpovedaju ani elementarnym poznatkom humannej biologie, nieto este mediciny.
Viem svoj cas venovat inym ludom a veciam, ako Teba doucat stredoskolsku biologiu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Zas nič k argumentom....žiadne odborné či filozofické vyvrátenie....len pasovanie seba na odborníka biológie a filozofie s poukazom na stredoškolskú biológiu...zrejme na katolíckom gymnáziu....kde i semeno je posvätné....takú biológiu ma nemusíš učiť ani mi hovoriť o škodlivosti masturbácie....
Nediskutujem alebo neustále narážam na frázy-kecy prolife zástancov?
Ziadne dôkazy vedomia u embryí, alebo ma prekvapíš a preukážeš mi, že vedomie-prapodstata osobnosti, sa nachádza u embria?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie som odbornik na biologiu,

ani filozofiu, napokon na Teba ani netreba; mam vo svojom okoli dost profesorov mediciny z relevantnych odborov, aby so sa mohol opytat a konfrontovat Tvoje bio-prispevky. O katolickom gymnaziu hovoris Ty.
Ci su kecy to, co tvrdia pro-life alebo to co tvrdia pro-choice, zatial nikto nevie, iba zopar jedincov tu prezentuje svoje presvedcenie ako pravdy. A paradoxne, viac ich je na strane pro-choice, takze v nicom nezaostavaju za tymi pro-lifeistami, ktorych tak radi kritizuju.
Nebudem Ta nicim prekvapovat, Tvoje vedomie nie je pripravene prijat, ze nase poznanie a chapanie je limitovane a su veci, ktore nikdy nespozname a nepochopime.
Daj si pauzu, daj si kit-kat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ad na.nose 15:21

beriem Tvoje vyjadrenie a postoj a rozumiem mu.
Mam iny, ale Ty to tiez chapes, takze - no problem v diskusii ;-)
Vybrat si svoj nazor/postoj/presvedcenie by som tiez ponechal na kazdeho jednotlivca - akurat by som zdoraznil, ze svojim vyberom prebera aj zodpovednost za pripadne omyly ci chyby. Nic viac-nic menej.
Vzhladom na skutocnost, ze ide o mimoriadne zavaznu otazku (ludsky zivot ano-nie?), som za slusnu, jasnu a nezahmlievaciu terminologiu, informovanost a diskusiu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Myslím, že v tomto duchu môžeme

kultivovane uzavrieť diskusiu. S bodom o preberaní zodpovednosti v plnej miere súhlasím, ruka v ruke so slobodou zodpovednosť jednoducho ísť musí. Takisto súhlasím, že prípadné nejasnosti v terminológii si treba vždy vyjasniť, inak vznikajú zbytočné informačné šumy. Som rád, keď je možné aj o neľahkých témach diskutovať síce otvorene, ale racionálne. Pekný deň prajem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

suhlasim,

dakujem, podobne ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

...zacnem tym, ze nepokladam interupcie za dobre riesenie - ale krajne(zufale) riesenie, ktore zenu dozivotne traumatizuje...
...ale zakaz by som vnimala ako velmi zly krok...
...toto som napisala len preto, aby som predisla ovineniu, ze som "zastanca potratov" - a ze som proti ochrane zivota...
...ale som zena - a tak sa pokusim vniest do vasej debaty o ochrane ludskeho zivota moj zensky pohlad....

...ani vedci sa celkom nezhodnu, odkedy je ludsky plod ludskou bytostou...
...ale je faktom, ze do isteho vyvojoveho stadia ludsky plod neprezije mimo tela matky...cerpa z nej vsetky ziviny aj energiu - je vlastne sucastou jej tela, lebo este nema vyvinute funkcne organy - a teda "pouziva" tie matkyne...

...ja som este nikdy nepocula, zeby plod prezil (mal sancu dozriet a dospiet - a vyvinut sa na ludsku bytost) - ak opusi matkino telo v prvom trimestri...
...sanca je mala - aj v druhom timesti (ale nejaka je)...
...cize srejme od toho sa odvija ta zakonna uprava...
...respektuje fakt, ze v druhom trimestri uz nejaka (miziva) sanca na prezitie plodu existuje...

...nuz - akosi ste v tej debate pozabudli na matku ...
...ak je plod (v prvom trimestri) plne zavisly na matkynom tele, ak je neschopny prezit mimo neho, ak je teda po praktickej stranke sucastou matkynho tela (lebo nedokaze samoztatne prezit)...
...potom je tazke hovorit o ochrane ludskej bytosti...
...ta ludska bytost totiz este nie je schopna zivota, vnimania, prijimania potravy, sebauvedomenia...
...a to su prave atributy, ktore z nas robia ludi...

...preto by to malo byt na rozhodnuti matky - pretoze matka ma pravo rozhodovat o svojom tele...
...ma pravo povedat, ci svoje organy "pozicia" inej ludskej bytosti, ci sa podeli o potravu, ktoru prijma a o vzduch ktory dycha - ba aj o zazitky, ktore preziva...

...iste - nie je nic uctyhodne na tom, ak sa matka rozhodne, ze nepomoze inej ludskej bytosti svojimi telesnymi funkciami...
...ale je to JEJ telo, jej organy, jej biologicke pochody, jej zdravie...ak to odoprie poskytnut - nik na svete jej nemoze prikazat, aby sa o svoje telo "podelila"...

...muzi radi prepokladaju, ze materinske instinkty za v zena zobudia spolu s oplodnenim vajicka...
...je to nezmysel - u kazdej zeny je to inak, kazda sa zacne citit matkou inokedy - a u isteho percenta sa tie instinkty neprebudia nikdy...
...takze ak jeden z vas tvrdi, ze od pocatia je oplodnene vajicko colovek - potom musi pripustit, ze ten clovek zije v tele ineho clovka - v uplnej zavislosti na tom cudzom tele...
...matka nemusi chciet plot (podla inych cloveka) "zabit" - iba sa s nim nechce podelit SVOJE VLASTNE telo...musi?...
...chces zo zakona vyhlasit, ze odkedy sa spoji vajicko so spermiou straca zena na svoje telo narok?
...vidis - v tomto je rozdiel medzi zenskym a muzskym pristupom k tomuto problemu...

... o tom, preco sa zufale zeny rozhoduju pre interupciu sa uz popisalo vela (nejdem to opakovat)...
...skor chcem pripomenut muzom, ze zena ma pravo na svoje telo (vy ho snad nemate?)

...ked uz veda pokroci natolko, ze bude mozne zabezpecit uspesny vyvoj plodu od jeho pocatia mimo matkynho tela - asi prestane tento problem existovat...
...ibaze - zatial to mozne nie je....a ak zena odmietne byt (ospravedlnujem sa za vyraz - ale niektore zeny to naozaj mozu takto citit, ak nenavidia plod v svojom tele) - len akymsi "inkubatorom nechceneho plodu - je naozaj zle ju k tomu nutitzakonom...
...osveta, dostupna antikoncepcia, socialna pomoc, psychologicka pomoc, budovanie hodnotoveho rebricka...
...to su cesty, ktore budu viest k neustalemu znizovaniu interupcii...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dost dlhy text, vyberiem iba nieco:

1. pises: "...ale je faktom, ze do isteho vyvojoveho stadia ludsky plod neprezije mimo tela matky..." - ako ukazuje in vitro fertilizacia, tato Tvoja veta zrejme uz nie je aktualna; ked vieme tie dve haploidne bunky spojit mimo tela matky, potom ich udrzat pri "zivote", vlozit do tela matky a tam dalej pokracuju vo svojom vyvine, asi to nie je neprekonatelny problem. Skor bude zatial prilis nakladny a/alebo nikto nechce risknut, ze bude oznaceny za toho, kto prvy "vytvoril" ludske jedinca mimo maternice (dovod je skor moralny ako technicky);
2. pises: "...ani vedci sa celkom nezhodnu, odkedy je ludsky plod ludskou bytostou..." - ak toto pripustas, de facto pripustas, ze pri interrupcii sa zabija ludska bytost. Ano?
3. pises: " akosi ste v tej debate pozabudli na matku ..." - urcite? Ved ta matka sa z interrupcie vrati, kto sa nevrati, je niekto iny. Ak je interrupcia zla (pises predtym) a niekto pride o zivot (mozno uz ludska bytost, pises tiez predtym), na koho sa treba pytat pri interrupcii? Na toho, kto sa vrati ci na toho, kto sa uz nikdy nevrati?
4. nesuhlasom s interrupciou nie je nijako doktnute pravo zeny na jej vlastne telo, samozrejme, pokial si myslis, ze ten vyvijajuci sa zivot je jej telo, preco prestane byt jej telom po dovrseni 1. trimestra? Ved az do narodenia zije ten novy zivot z tela matky a vyuziva organy jej tela. Znie to dost inkonzistentne, asi to bude nejako inak, nemyslis?
5. nikoho nedokaze ziaden zakon prinutit, aby robil nieco, co nechce, odmieta - problem je, ze ak to odmietanie stoji inu ludsku bytost zivot, asi to nebude ok. Nemyslis?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

....

1) - fertilizacia ANO...:O) - ale sam pises, ze potom ich je nutne vlozit DO TELA MATKY...(da sa to bez jej suhlasu:?)
2) - omyl v logike...ak sa vedci nezhodnu - potom pripustam, len to, ze ziadny clovek to naisto nevie (teda nik naisto nevie urcit, odkedy je plod uz ludskou bytostou....ale je mozne urcit, odkedy je plod schopny zit mimo matkyno telo...a ako mozes zabit plod, ktory mimo matkynho tela (teda je de facto jeho sucastou) nedokaze zit?...
3) - ty si muz, alebo zena?...ak si muz potom ti asi tazko budem vysvetlovat cosi o zenskej psychike...
...prepac - ale plodu sa akosi nie je mozne na nic spytat - pretoze mimo maternicu nie je schopny existovat, nema vyvinute fyziologicke pochody, toboz nie vlastny nazor...
...a nestastne nechcene deti z domovov - sa uz k tomu vyjadrili pomerne casto.....celkom bezna odpoved je ****my sme sa predsa na svet nepytali...***
...kedze som zena - a ludska bytost - tak mi takato odpoved trha srdce...
...(ak by ta le nieco take napadlo - nie je ziadne "pritakavanie" interupcii - ale uprimne nechapem odmietanie antikoncepcie)

4)...ale ba...::) - a kolko deti si ty osobne vynosil a porodil...:?)
...po dovrseni 1. trimestra prestane byt plod (podla zakona) sucastou matkynho tela - pretoze uz (aspon teoreticky) existuje mizva moznost jeho prezitia mimo maternice...je to naozaj len teoreticka moznost (napr v 4. mesiaci) - ale zakon tu robi isty kompromis ...

5)...ale nie...odmietnutie vynosit ddieta "nestoji zivot" ziadnu ludsku bytost...
... ano - svet prichadza o POTENCIONALNEHO cloveka...nie o realnu ludsku bytost...
...lebo ak by si isiel do dosledkov - potom je aj kazda menstruacia zabitim ludskej bytosti (potencialnej)...
...kym sa dieta nenarodi - NIK - nedokze povedat, ci je zivotaschopne, ci pride na svet zive...v priebehu vyvoja plodu clovek nie je "hotovy"- a v kazdom momente sa moze nieco pokazit...

...prapac - ale ja nikde nepisem, ze ak sa zena rozhodne nevynosit plod len preto, ze ho nechce vynosit a porodit je MORALNE rozhodnutie...
...ale clovek ma pravo aj na nemoralne rozhodnutia - ako iste vies...
...moralku nikomu nenanutis zakonom...

...lenze ak vseobecne zakazes interupcie - znamena to zaroven sankciu...
...a to aj zankciu pre zeny, ktore podstupuju interupciu,lebo maju uz doma niekolko deti, ktore nedokazu uzivit, ci preto, lebo nemaju ziadnu sancu na byvanie - a na ulici by ich dieta aj tak neprezilo...preto, lebo boli obetami znasilnenia, preto, lebo mje velka sanca vazneho poskodenia plodu, preto, lebo maju nasilnickeho ozrateho manzela, a kvoli uz zijucim detom od neho naju kam odist...
...dovodov na zufalstvo je vela (najma v krajine, ako slovensko)...
...takze - ak si "pro life" - pomahaj...
...poskytni zufalym zenam pristresie, nakrm ich 5 -6 deti, aby ostalo aj pre to siedme, vystahuj ozrateho manzela z bytu a ziv mnohoclenu rodinu, kym bude zena na materskej, poskytni bezplatnu celodennu osetrovatelku pre kazde postihnute dieta, daj zaruku kzadej znasilnenej zene, ze ich dieta nebude mat vrodenu pohlavnu chorobu , zaruc zene po styridsiatke, ze jej potomok nebude postihnuty downovym syndromom, slub zene , ktora trpi smrtelnou chorobou, ze sa o jej dieta postaras ako o vlastne - s lasko...

..vies - kolko ludi, tolko pribehov...a spusta z nich je velmi tragicka...
...vy tak radi citujete bybliu...takze ja si tiez dovolim:
***kto si bez viny, hod prvy kamenom***
...za zufalstvo mnohych z tych zien moze cela spolocnost - a teda aj ty...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skusim velmi strucne:

ad1: nenapisal som, ze je nutne; a pointou je, ze sa uz viacero casti/obdobi gravidity robi/da robit mimo tela matky, takze absolutna exkluzivita (ziadne telo matky - ziadne dieta) uz nie je argument; navyse, ak pripustas, ze raz sa to moze dat, potom premenujeme interrupciu na zabitie/vrazdu? (iba sa pytam, nic nedefinujem);
ad2: interrupcia nie je, ze sa telo nenarodeneho vyberie z tela matky, ale ze sa "zbavi" zivota;
ad3: muz; ano, urcite nedokazem chapat zenskuy psychiku tak, ako ina zena (a vice versa); plodu sa neda spytat, ale ohladom mimomaternicovej moznosti vid 1.; a stymi nevyvinutymi fyzioologickymi potrebami a nazorom by som bol opatrnejsi, nazory mnohokrat nemaju ani viacrocni jedinci ;-)
ad4: ziadne; kde sa mam stazovat, ze zeny maju ine fyziolocke danosti ako muzi a preco to je tak, ze sa ludia nerodia obom pohlaviam? mozes mi povedat, ktory zakon a kde hovori, ze po dokonceni 1.trimestra prestane byt plod sucastou tela matky? Priznavam bez mucenia, ze toto pocujem prvykrat.
ad5: ak to, co sa vyvija v tele (maternici) zeny (Ty hovoris matky) je ludsky zivot, potom odmietnutie uz vo faze vyvoja (interrupcia) stoji zivot toho, kto sa vyvija. Kazdy clovek sa pocne, vyvija, narodi a zije "pokazeny" - niekto viac, niekto menej. Dokonca aj ti, ktori su cely zivot zdravi nakoniec zomru. To nebude dobry argument. Ano, moralku ani moralne rozhodnutia nemozno nikomu nanutit. To ale neznamena, ze moralku treba "vynechat z hry" ci o nej nehovorit.
To v tom odseku "...poskytni..." nebudem komentovat, myslim, ze ak si to po sebe sama este raz precitas, uvedomis si, ze to je nezmysel.
A k poslednej vete: ja si uvedomujem svoju zodpovednost aj za inych ludi, akurat medzi nich pocitam aj tych nenarodenych.
btw. odkial vies, ze nepomaham? Ze s tym nebezim za Vilom Rozborilom? ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Potraty síce boli od počiatku dejín, ale až teraz sme ich začali považovať za hrdinstvo, potraty sú akoby symbolom vzbury proti katolibanu a pod...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak toto je už len zvrátenosť

ak tomuto veríš, tak sa fakt asi nemáme o čom baviť. Len toľko, že ženy, ktoré ten zákrok podstupujú, to isto nerobia z hrdinstva či ako symbol vzbury. Preboha, to niekto môže naozaj myslieť takto nízko?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Môj názor

je taký, že ak nevieme jednoznačne určiť, či umelý potrat je zabitie alebo nie, mal by byť postavený mimo zákon okrem prípadov, kedy je ohrozená matka alebo je ľudský zárodok vážne poškodený.
No ak by bol postavený mimo zákon, mali by sme mať mechanizmy zabezpečujúce matkám, ktoré sa chcú starať o pôvodne nechcené deti dôstojné, možno až nadštandardné podmienky a odvrhnutým deťom poskytnúť plnohodnotnú starostlivosť a výchovu.
Myslím, že o tom bol pro-life pochod.
Každopádne je dobré, že vyvolal diskusiu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Netvárme sa... už aj Slovensko je prevažne bigotné. V nedeľu sa to krásne na pochode ukázalo. Len to ešte nemáme "oficiálne" oštempľované zákonom...
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Milan Brejcha: Marián Kuffa - na čo bratia katolíci zabudli? 928
  2. Stanislav Martinčko: Kočner, Kočner ty si veľký beťárisko!! 598
  3. Rudolf Trbušek: Zastavenie starých exekúcií "exekučná amnestia" od 1.1.2020 362
  4. Peter Slamenik: Bez ochrany ani krok 185
  5. Jaromír Šiša: Putování po Transsibiřské magistrále, zastavení čtvrté, Krasnojarsk. 112
  6. Aleš Tvrdý: Milovaná aj nenávidená. Taká je Čína 107
  7. Mišo Šesták: Voľakedy sme si vedeli onakvejšie vynadať 84
  8. Transparency International Slovensko: Ako Martin Daňo zneužíva myšlienku transparentnosti 79
  9. Eva Gallova: Neviem, či je pravda, že ženy vedia... 71
  10. Rudolf Pado: Ružín opäť smetiskom 64

Rebríčky článkov


  1. Martin Turčan: Don Quijote
  2. Juraj Hodul: Poznáte zjazd z diaľnice D2 - výjazd Stupava ? Prečo niekto nerozmýšľal?
  3. Štefan Vidlár: Apel agitkový
  4. Milan Brejcha: Marián Kuffa - na čo bratia katolíci zabudli?
  5. Sonya Haraszti: Bola som na titulke SME. Témou bola zmena pohlavia.
  6. Juraj Hodul: Prečo nemáme v Bratislave niečo ako bol kedysi Lunapark? A prečo tu nemáme aqapark?
  7. Ján Franz: Jeseň v Karpatoch
  8. Milan Lacúch: Zákon rovnováhy medzi dávaním a braním
  9. Miroslav Sabol: Verejné Konzultácia EU - Správa podľa článku 54 nariadenia o referenčných kritériách
  10. Štefan Vidlár: Straňík (nominant, protežant, aparátčik, trafikant,...)

  1. Kočner o Ficovi na nahrávke: Ak budem mať pokoj, bude naďalej premiérom
  2. Impérium kontroverzného milionára z východu sa rozpadá
  3. Laššáková nevie vysvetliť vyše pol milióna za galavečer
  4. Mlčať o smrti mladej ženy bola taktika, tvrdí polícia. Páchateľa nemá
  5. Smrť Violy nie je tragédiou temnej uličky
  6. S Kočnerom si dohadoval stretnutie aj bývalý šéf vojenských tajných
  7. V Košiciach sa zrazili dve autá, jeden vodič zomrel
  8. Slovensko zdolalo Azerbajdžan, v kvalifikácii skončilo tretie a nepostupuje
  9. Slováci dostanú druhú šancu. Ich prvým súperom bude Írsko
  10. Odsúdený exposlanec Smeru: Nechápem, čo robím v Gorile

  1. Alexander Vondra: Chodím do kostola pravidelne, pretože to potrebujem
  2. Keď zrušenie tímu Kuciak spochybnili už aj Taliani
  3. Na obranu Jaroslava Danišku
  4. Kočner v nahrávke o Ficovi: Mám odložené veci, o ktorých on vie
  5. Karol Sudor - Vladimír Palko: Šiel som až na hranu. Liberál spovedá konzervatívca
  6. Žilinčan, ktorý hajloval na dievča z Kórey pôjde do väzenia
  7. Nová nahrávka: Fico mal Kočnerovi sľubovať pokoj od policajtov a daniarov
  8. Ľudia blízki Mostu-Híd a SNS si spravili zo štátneho Agrokomplexu malý Klondike
  9. Kočner na ďalšej nahrávke o tajnej dohode s Ficom: Ak budem mať pokoj, ty budeš premiér
  10. Tri roky uvostatu, prevádzka, nápady, spolupráce

Už ste čítali?