Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Opatrne s tou pedofíliou alebo kto sa má ospravedlniť? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

Já myslím, že jste měl na mysli pohlavní zneužívání, případně znásilnění dítěte. Značná část pachatelů těchto činů nejsou pedofilové. Pedofilie sice může u člověka přispět k tomu, že zneužije dítě, ale zdaleka neplatí, že by každý pedofil zneužil dítě. Pedofilie navíc může vést člověka například k tomu, že si zvolí zaměstnání, ve kterém pracuje s dětmi, to ale trestné není. Takže mluvit o důsledcích pedofilie je minimálně velmi nepřesné a zavádějící. Zkuste používat termíny pořádně.
simgiran
máš pravdu Yoshi ...
určite som tam mal dodať „a ich lobistov a obhajcov"... ako napríklad spomínaný psychológ Rind, ktorý patril na rotterdamskej konferencii „Druhá strana mince“ zorganizovanej holandskými pedofilmi na obhajobu pedofilov medzi hlavných prednášateľov (1812. 1998) a ktorý vo svojej metaanalýze z roku 1998 dospel k záveru, že "dobrovoľný" sex medzi dieťaťom a dospelým by nemal byť označovaný pojmom sexuálne zneužívanie ... http://www.just-well.dk/rotter... no a v diskusii s pedofilom, ktorý tvrdí, že existuje čosi ako "vyložene obojstranne dobrovoľný erotický kontakt medzi pedofilom a jeho obeťou“, považujem päť výkričníkov stále za nedostatočný počet ... najradšej by som ich tam naozaj dal sto ... pokojne ma teda považuj za šialenca ... podľa mňa sú šialenci naopak tí, ktorí nazývajú deti sexuálnymi bytosťami od narodenia a na základe toho potom tvrdia, že existuje čosi ako vyložene obojstranne dobrovoľný erotický kontakt medzi dieťaťom a dospelým, ba že by sa takéto "vzťahy" nemali viac považovať za sexuálne zneužívanie -viď psychológ Rind ...
konvertita
<< < ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

re: konvertita

Si si ale vedomý, že aj keby si dodal: "a ich lobistov a obhajcov" tak do tej skupiny môžeš zahrnúť každého, kto nesúhlasí s tvojim názorom? Potom každý psychológ, ktorý má iný názor a iné skúsenosti, či už laboratórne, alebo má vypracované štúdie detskej psychológie, pričom použil dobré vedecké postupy - a ak sa na tých štúdiach ukáže niečo iné, ako ten tvoj názor, tak je ten psychológ zrazu "obhajca pedofilov"?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Yoshi, abstraktným vyjadreniam ...

nerozumiem ... ak poznáš konkrétnych vedcov, ktorí "použili dobré vedecké postupy a tvrdia niečo iné, ako ten môj názor", tak sem s nimi ...

ale dúfam, že aspoň v prípade Rinda nepochybuješ o tom, že obhajuje pedofilov a pedofilné správanie ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: konvertita

Na to ti odpoviem o chvíľu, aj vysvetlím. Ak dovolíš jednu otázku, čítal si štúdiu od Rinda a/alebo kritiku tej štúdie? (prosím, odpovedz priamo, nebudem na teba útočiť, ak si ju nečítal, robím si teraz taký menší súkromný výskum, vysvetlím to, neboj)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie, Yoshi ...

tú metaanalýzu som nečítal, jej kritikov a aj obhajcov áno ...

z kritikov vyberám najmä nereprezentatívne vzorky keďže išlo len o univerzitných študentov, pričom mnohé obete sexuálneho zneužívania môžu byť svojimi skúsenosťami natoľko traumatizované, že také štúdium nikdy ani neabsolvujú, čo by výsledné percentá "subjektívne hlásených pozitívnych dôsledkov sexuálneho zneužívania" určite upravilo, no a najmä „self-reporting data“, teda subjektívne pohľady obetí na sexuálne zneužívanie - čo potvrdila aj následná štúdia spomínanej metaanalýzy ...

nepotrebujem však čítať celú metaanalýzu, ba dokonca môžem ignorovať aj jej kritikov s ich opodstatnenými námietkami, pretože pre mňa je rozhodujúce to, čo hovorí sám Rind vo svojom rotterdamskom prejave na konferencii pedofilov 18.12.1998, t.j., že na základe výsledkov svojej metaanalýzy prišiel k záveru, že "dobrovoľný" sex medzi dieťaťom a dospelým by nemal byť označovaný pojmom sexuálne zneužívanie ...

odôvodňuje to tým, že je rozdiel medzi násilným incestom, pri ktorom dochádza k znásilneniu dieťaťa a „dobrovoľným“ vzťahom dospievajúcej osoby alebo dieťaťa s dospelou osobou ...

ja samozrejme tento rozdiel vidím tiež, ale zotrvávam v názore, že žiaden „dobrovoľný“ sex medzi dieťaťom a dospelým neexistuje, pričom na rozlíšenie tých dvoch hovorím, že to prvé nepovažujem za sexuálne zneužívanie, ale za „incestné“ znásilnenie ... teda nie je potrebné rušiť pojem „sexuálne zneužívanie“, ako to navrhuje Rind, ale pomenovávať incestné znásilnenie incestným znásilnením a nie sexuálnym zneužívaním ...

no a ešte mi na tej štúdii vadí aj to – hoci Rind et al. za to priamo naozaj nemôžu - že aj napriek ich výslovnému upozorneniu, že tú metaanalýzu nie je možné vysvetľovať ako podporu v úsilí o znižovanie vekovej hranice pre legálny sex, pedofili aj pederasti ju napriek tomu presne na tieto účely používajú, ďalej, právnici ju používajú na súdoch pri obhajobách sexuálnych predátorov, no a amatérski radcovia pedofilom, ako napríklad Svoboda, ju ešte dokonca skreslenú používajú pri „osvete“ pedofilov, vysvetľujúc im, že ich možný útok voči dieťaťu nemusí mať vždy negatívny, ale naopak, môže mať aj pozitívny účinok ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: Konvertita

Ďakujem :)
Som sa pýtal pre to, že zväčša si tiež musím naštudovať dielo aj kritiku ku danej veci, a mám už skúsenosť s ľuďmi, ktorí to nerobia.

A k: "ale dúfam, že aspoň v prípade Rinda nepochybuješ o tom, že obhajuje pedofilov a pedofilné správanie ...

Čítajte viac: http://blog.sme.sk/diskusie/re...; - dlžím ti odpoveď:
Rind obhajuje pedofilov a ich správanie obdobne, ako ja. To, že je niekto pedofil - svet s pre to nezrúti, takému človeku treba pomôcť pochopiť, čím je, a pomôcť mu vyvarovať sa rizikových situácií. Čo viem od kamarátky (psychologická poradkyňa na jednej škole), tak veľa pedofilov sa rozhodlo podstúpiť fyzickú kastráciu, žijú ďalej a údajne spokojne, pomáha im to, aby im chémia netlačila na mozog pri deťoch. Sú pedofili, ktorí ju nepodstúpili, no robia, čo sa dá, aby dieťaťu neublížili.

Z toho, čo tam má napísané Svoboda - neviem, na koľko sa opieral o ktorý výskum a o ktoré kritiky. Najmä vysvetľuje, že ich možný bývalý(!) útok mohol napáchať menej zla, ako by napáchalo priznanie sa (a verejný lynč) jemu a aj jeho obeti. Určite ani ja nesúhlasím so znásilňovaním detí, a to ani v prípade, aký opisuje p. Svoboda. Ten "dobrovoľný" sex nie je úplne sex, nakoľko dieťa nemusí mať poňatie, čo ten sex vôbec je. V podstate si dieťa nemusí ani uvedomovať, že to, čo sa deje, je niečo zlé, a pedofila to môže celkom spokojne zaskočiť. Treba si uvedomiť, že "pedofil" neznamená byť 40+ ročným dedkom s bradou. Pedofil môže mať kľudne aj 17-18 rokov, kedy sám nevie, čo sa u neho deje. To, čo hovorí Rind, resp. o čo žiada, je iba pozmenenie definície, keďže sa jedná síce o nelegálny sexuálny akt, ktorý nemusí byť nutne zneužitie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Yoshi Snipo, nelegálny ...

sexuálny akt medzi dieťaťom a dospelým je vždy zneužitím a ja len dúfam, že ním aj napriek rôznym lobovaniam pedofilov a pederastov navždy zostane ...

takže to, čomu ty hovoríš „iba pozmenenie definície“ zo sexuálneho zneužitia na „dobrovoľný sex medzi dospelým a dieťaťom“ je práve to, čo ja považujem zo strany Rinda za obhajobu pedofilov a pedofilného správania ... definícia sexuálne zneužívanie sa totiž nemá prečo meniť a už vôbec nie na základe toho, že Rind si ako extrémny príklad na svoje zdôvodnenie pre zmenu uvedenej definície vyberie „násilný incest“ ...

k ostatnej časti toho odseku, kde hovoríš aj o svojej kamarátke, žiadne výhrady nemám ... ani ja nepochybujem o tom, že prevažná väčšina pedofilov nikdy žiadne dieťa sexuálne nezneužije ...

no a k tej vete, že Svoboda ... „najmä vysvetľuje, že ich možný bývalý(!) útok mohol napáchať menej zla, ako by napáchalo priznanie sa (a verejný lynč) jemu a aj jeho obeti“ ... pokiaľ ide o verejný lynč usvedčeného pedofila, tak s tým určite nemám také problémy, aby som ho kvôli tomu kryl ... o verejnom lynčovaní detskej obete sexuálneho zneužívania (ak to teda patrilo aj jej) nič neviem, ale ak pod tým väčším zlom myslíš sekundárnu viktimizáciu obete, ako ju spomínal Svoboda, tak s tým mám problém v tom, že práve ohľady na sekundárnu viktimizáciu patrili a často aj dodnes patria medzi dôvody krytia sexuálnych zneužívateľov, čo im často umožňovalo alebo aj naďalej umožňuje páchanie ďalších trestných činov ... ja osobne si nemyslím, že to je správna cesta ...

isteže, pedofil môže mať aj 17-18 rokov ... ale veď aj o tom bola moja diskusia so Svobodom ... môj problém s ním bol ale v tom, že oni – ako nakoniec priznal „amatéri“ – dávajú mladým pedofilom skreslené informácie o možných dôsledkoch sexuálneho zneužívania detí a namiesto toho, aby mu odporučili čo najskôr vyhľadať odbornú pomoc, oni mu poskytujú nielen amatérske a lživé informácie, ale dokonca aj nepriame rady, ako svoj nelegálny a nemorálny vzťah s dieťaťom udržať v tajnosti ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Máš v tom jasno,

čosi ťa oslovilo, žeby nepresná terminológia? Skús o tom napísať blog, rád si ho prečítam, najmä od človeka, ktorý to má naštudované. Alebo prežité...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pedofil simgiran od 10 do 13 metkov

Hodnoť:   mínus indicator plus

Zbytočné tliachanie na oboch stranách!

O.Pietruchová to má v náplni práce, ako sama napísala. Tak si robí svoju prácu, za ktorú je platená.
Takže nik z vás si nerobí žiadnu nadprácu, p.Pietruchová, robíte iba to, čo máte v popise prac.činnosti.
Tak ako oní páni, tak aj Vy, naviac ste všetci platení zo štátnych peňazí. Robte, čo robiť máte a prestaňte
sa osočovať, vypisovať obhajoby neobhájiteľného a vnucovať ľuďom svoje názory.
Spoločnosť je už aj tak dávno v morálnom rozklade a iba prilievate olej do ohňa.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Balkanska siet.Trosku som goooglil.Ludia toto nie je ziadna konspiracia.Pozrite sa kdo stoji za tymto svinstvom v Chorvatsku.Natasa Bjelič.Odbornost?Studovala sociologiu u dr.Stulhofera.Aaa cuduj sa svete u Stulhofera, ktori je duchovnym otcom sexualnej vychovy a clenom Kinseyho institutu.Svoje vzdelanie zdokonalovala studiom na London university of economics and political Science, odbor MSc in Gender.Pri predstavovani 4 casti kurikuluma pre deti na svojej stranke napisala.Mala som o 7 rokov starsieho brata.Mna rodicia chranili a nedovolili mi robyt veci ake robia chlapci v detskom veku.To vo mne spustilo feministicku vzburu a zelala som si zmenit pohlavie.A teraz pozor dalsi naruseny jedinec ktori toto spoluvytvaral.Amir Hodzic.Vystudoval sociologiu v Zagrebe a program rodovych a kulturnych studii v Budapesti.Hostoval na Kinseyho institute kde sa venoval problematike, High risk of sexual Behavior, Gender and Reproduction.Jeho posledna studia z roku 2012 ma nazov, Civil society and school education in Croatia.Tato studia nebola nikdy prelozena do Chorvatskeho jazyka.No a komu bola potom urcena?Zeby zahranicnym donorom?No nieco na tom asi bude.V studii Hodzic naliehavo ziada o zavedenie sexualnej vychovy do skol.Odovodneuje to nasledovne.Na Balkane deti uz vo velmi skorom veku preberaju rodinne, nacionalne a verske stereotypi.Kazde vahanie upevnuje politicke prepojenie medzi nacionalnym, kulturnym a nabozenskym pohladom na svet medzi niekolkymi generaciami.Cize inymi slovami povedane.Rychle treba deti rozvratit a zdegenerovat, aby ich rodicia nedokazali vychovat na svoj obraz.No a tyto ludia su zakladatelmi nevladnych organizacii CESI a SeZaM.Tieto mimovladky maju na Balkane siet a su predlzenou rukou Kinseyho institutu.Cez tieto mimovladky sa financuju LGBT organizacie v Chorvatsku, Bosne a Srbsku.Pozrite sa ake brutalne sumy su tymto pofidernym mimovladkam nalievane na ucet jak zo statneho rozpoctu, tak z EU.
PS: FINANCIRANJE CESI-ja IZ VLADINA UREDA ZA NEVLADINE UDRUGE

(Podatke za ovu i sve druge udruge naći ćete na http://www.uzuvrh.hr/potpore.a...)
2004 403.000,00 kn
2005 431.000,00 kn
2006 560.000,00 kn + DONACIJA IZ EU 141.103,00 €
2007 773.700,00 kn
2008 732.386,00 kn
2009 520.738,13 kn
2010 359.693,80 kn
2011 421.890,61 kn
SVEUKUPNO 4.202.408,54 kn + 141.103,00 €
Pointa je, ze sa tymto organizaciam, za ktorymi stoja kadejaky sexualne naruseni frustrovani jedinci, pseudosociologovia a nadseny obhajcovia homosexualov a kadejaky pochybni laici, docielili nasledovne.Minister Jovanovic odignoroval projet rodicovskej vychovy GROZD ktoru s rodicmi vypracovali renomovany detsky psychologovia a odbornici na socialnu pracu s detmi a nahradil ho tymto nemeckym svinstvom.Ja si myslim, ze sa ludom otvaraju oci.To niekomu sakramentsky vadi.Aby ludi umlcali, tak degeneraciu spolocnosti nazyvaju pokrokom.Velkym eugenickym labakom je Skandinavia a Nemecko.Ti uz odleteli tak daleko, ze tie spolocnosti pripominaju sliepku, ktora za radostneho kotkodakania podrezava sama sebe krk.Slovanske staty treba zlomit rychlejsie, nez ludia stihnu precitnut.Paralela je jasna.Necky tlak na staty, ktore su vjeho absolutnom ekonomickom podruci.
http://zdravstveniodgoj.com/ne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pani Pietruchova

Ako pisete, pedofilia je choroba, autizmus je choroba, ... . Podla coho tak usudzujete? Pretoze sa tieto diadnozy vymikaju "mainstreamovemu" spravaniu a citeniu? Ano s tym suhlasim.
Povedzte mi teda aky je potom rozdiel pri homosexualite z tohoto uhla pohladu!

Skuste prosim odpovedat priamo na tuto otazku. Ked nie verejne, tak aspon vo svojom srdci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aj lavaci su choroba?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

spolieham sa na to

ze ste si odpovedali aspon v srdci.

a k tej vasej verejnej odpovedi s lavakom: mate take iste skolenie ako politici: neodpovedat na otazky, ale pri otazke Vam polozenej bud zautocite alebo demagogizujete, zahmlievate... Ale pritom budete mat pri najblizsej navsteve europskych podporovatelov LGBTI prav hanebny pocit aki sme mi ostatni neosvieteni slovaci chudaci, ked sa spytame aky je rozdiel medzi homosexualitou a pedofiliou. Pani zlata necudoval by som sa keby ste mali toho isteho skolitela ako premier Fico.

Naozaj vas chcem poziadat iba o jedno. Ak nabuduce pridu ti vasi znami podporovatelia LGBTI a niekto z nas sa prejavi podla Vas ako neznali preco je homosexualita normlna, tak skuste byt aspon trochu hrda na to ze slovaci nie su koncene cvicene opice, ktore skacu ako im ini rozkazuju, ale maju svoj rozum, nazor,... (taka mala pomocka, ale neprezradte to na mna): Ved na tom treba budovat prava pre mensiny, ze budeme mat zdravu, sebavedomu spolocnost vaziacu si slobodu prejavu! potom sa da doisiahnut aj vo vasej sfere vela. Treba len akceptovat druhych - ved to chcete aj od nas, ktori sme podla Vas "homofobny"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

In humans, "disease" is often used more broadly to refer to any condition that causes pain, dysfunction, distress, social problems, or death to the person afflicted, or similar problems for those in contact with the person. In this broader sense, it sometimes includes injuries, disabilities, disorders, syndromes, infections, isolated symptoms, deviant behaviors, and atypical variations of structure and function, while in other contexts and for other purposes these may be considered distinguishable categories. Diseases usually affect people not only physically, but also emotionally, as contracting and living with many diseases can alter one's perspective on life, and one's personality.
http://en.wikipedia.org/wiki/D...

homosexuali nepotrebuju liecenie ani pomoc. jedine, co potrebuju, je akceptacia a pravo na dostojny zivot a sukromie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Dobre rano vazena Pietruchova,

mate uplnu pravdu:,, homosexuali nepotrebuju liecenie ani pomoc. jedine, co potrebuju, je akceptacia a pravo na dostojny zivot a sukromie''
Nielen homosexualom, ale vsetkym obcanom tejto republiky to zarucuje Zakon c. 460/1992 Z.z a je uplne nepochopitelne, ze VY - statna uradnicka pracujuca na Ministerstve prace tento zakladny zakon NEOVLADATE a vobec NEAKCEPTUJETE
Konktertne Druha hlava, clanok c.12 :
(1) Ľudia sú slobodní a rovní v dôstojnosti i v právach. Základné práva a slobody sú neodňateľné, nescudziteľné, nepremlčateľné a nezrušiteľné.

(2) Základné práva a slobody sa zaručujú na území Slovenskej republiky všetkým bez ohľadu na pohlavie, rasu, farbu pleti, jazyk, vieru a náboženstvo, politické, či iné zmýšľanie, národný alebo sociálny pôvod, príslušnosť k národnosti alebo etnickej skupine, majetok, rod alebo iné postavenie. Nikoho nemožno z týchto dôvodov poškodzovať, zvýhodňovať alebo znevýhodňovať.

(4) Nikomu nesmie byť spôsobená ujma na právach pre to, že uplatňuje svoje základné práva a slobody.

Takze : Dobre rano, Pietruchova. Co tak namiesto vypisovania blogov a urazania vo Vasich prispevkoch, nastudovat si ZAKONY a zacat podla nich aj konat a riesit
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: hugohugo

Zákony sú zdrapy textu, ak ich ľudia nedodržiavajú. Nabehnite s týmito právami proti našim poslancom a vysmejú vás. Na Slovensku je obrovská korupcia, aj keď je podľa našich zákonov zakázaná a tadá, môžete vyspevovať o zákonoch od svitu do mrku a drvivá väčšina ich bude mať na saláme aj tak. Tento postoj by sa ale mal zmeniť.

Druhá vec je rovnosť práv a spravodlivosť v právach. Práva môžu byť rovné pre všetkých, ale nemusia byť spravodlivé pre všetkých. Vytvorme abstraktnú modelovú situáciu:
Majme pozmenený zákon o manželstve, ktorý hovorí, že manželstvo je zväzok medzi mužom a ženou, ktorí sa narodili najviac vo vzdialenosti 50 km od seba navzájom. Takto nie sú diskriminovaní ľudia žiadnej národnosti, rasy, veku, sú rovné pre každého, každý muž má plne právo vstúpiť do tohoto zväzku, rovnako ako každá žena, otázka znie, je to diskriminačné alebo nie? Sú tie zákony spravodlivé, alebo nie? :)
Koniec modelovej abstraktnej situácie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pani Pietruchová,...

témy, ktoré pokladáte za vlastné a v ktorých sa realizujete sú pre mňa opodstatnenými témami a je treba ich rozumne a múdro a vybalancovane riešiť v prospech všetkých zainteresovaných strán.

Tieto témy sú špecifickými témami, kde na jednej strane sú tí slabší a zraniteľnejší (deti a ženy), či inakí a odlišní ľudia, ktorí to tiež nemajú v našej spoločnosti na ružiach ustlané. Na druhej strane je spoločnosť, ktorá by mala slabších chrániť a všetkým vytvoriť vhodné podmienky pre realizáciu a prežitie.

Vo všetkých prípadoch je treba brať do úvahy aspoň tri pohľady - v prvom rade názory a potreby tých slabších a dosť často aj utláčaných,... ale aj názor a postoje majoritnej spoločnosti, no aj potreby a požiadavky spoločnosti, ktorej záujmom by mal byť vybalancovaný systém umožňujúci dôstojný život všetkých jeho účastníkov.

Ešte raz chcem zdôrazniť potrebu Vami oslovené problémy a témy riešiť. Riešiť však rozumne, mierne, s nadhľadom, citlivo a so štátnickou múdrosťou. Tejto téme by sa mali prednostne venovať rozvinuté osobnosti s vysokým humanistickým cítením a vybalansovaným vnímaním reality. A mali by to byť aj ľudia s určitým stupňom duchovného rozvoja. Nemali by to byť ani patriarchálni šovinisti, ani bojovné feministky, pretože tí netendujú riešiť veci systémovo a v prospech systému zastupujúceho nás všetkých, ale podľa svojich pokrivených mentálnych modelov.

Prečo som spomenul ako jeden z dôležitých atribútov potrebných ku systémovému riešeniu týchto komplikovaných tém aj duchovný rozlet človeka riešiaceho tieto problémy? Preto, že duša človeka nemá pohlavie. Len telo človeka má pohlavie a psychika človeka sa mu prispôsobuje. Preto zdôrazňovať, či hľadať zásadné problémy až konflikty medzi jednotlivými gendrami, či medzi jednotlivými druhmi sexuálnej orientácie je zcestné. Preto si myslím, že tieto témy by mali prednostne obhospodarovať a riešiť (a na úrovni štátu bezpodmienečne) osoby zo sexuálneho a psychického mainstreamu (pričom by mali brať do úvahy potreby tých slabších a utlačovaných) a nie muži so ženskou psychikou, či bojovné feministky s výbojnou mužskou psychikou, pretože tento druh osôb vychyľuje pomyselné kyvadlo od stredu do extrémnych amplitúd, čo ide koniec koncom proti záujmu celého systému.

V súlade s humanistickými ideálmi demokratickej spoločnosti musia tvorcovia systému vypočuť si a brať do úvahy záujmy všetkých typov ľudí, detí, žien, mužov, ľudí všetkých typov sexuálnych orientácií s varietou psychologických stupňov a medzistupňov medzi mužskou a ženskou psychikou.

ALE, tvorcovia systému, ktorý by mal slúžiť pre všetkých by mali byť najvyspelejší z main streamu, ktorí dokážu pochopiť aj potreby všetkých tých ne mainstreamových osôb a zakomponovať do systému efektívne algoritmy ich ochrany. Tam nie je miesto pre bojovný feminizmus, ani pre maskulárne - submisívne typy. Samozrejme ich postrehy a potreby brať do úvahy ale nenechať ich kreovať systém pre väšinu tak, aby boli dominantné potreby menšiny. Všetko na svete je o dosiahnutí ekvilibria, o hľadaní správneho balansu všetkých protichodných síl tvoriacich systém.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Michael,

plne s Tebou súhlasím.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Poviem to takto: pani Pietruchova aj pan Kuffa su zivym dokazom, ze sialene ovce sa najdu v kazdom kosiari...
Kazdy normalne zmyslajuci clovek by zil v pokoji a mieri keby do nas neustale nebombardovali ideologovia z kazdej strany. Dajte si pauzu, dajte si Kit Kat.
 

<< < ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Július Kovács: Kočnerova pomsta. 2 219
  2. Monika Nagyova: Denník starej dievky – Nevestin hod kyticou 1 690
  3. Blanka Ulaherová: Týždeň v Umbrii 1 629
  4. Ondrej Putra: A just pôjdeme voliť, hoci nepohodlne! 1 247
  5. Martin Ondráš: Keď rozkradnúť a zničiť štát nestačí 1 126
  6. Michael Achberger: Zjedzte čo chcete a aj tak chudnite 934
  7. Elena Antalová: Prepáčte, pani Chramostová 859
  8. Ondrej Putra: Padli prvé výstrely tretej svetovej vojny 805
  9. Marek Strapko: Lebo keď nie...zabijem ho! 632
  10. Ľubor Bystrický: Rakovina 622

Rebríčky článkov


  1. Petra Babanova: Tichá voda
  2. Peter Žiak: Sokrates o demokracii a tyranii - neskutočne aktuálny
  3. Jaroslav Karahuta: Rozpočet na rok 2020 je pokračovaním totálnej deštrukcie slovenského poľnohospodárstva.
  4. Štefan Vidlár: The Ten Commandments
  5. Július Kovács: Kočnerova pomsta.
  6. Jozef Kovalík: Óda na Demelzu
  7. Alena Rachel Jurečková: Básničôčky V.
  8. Milan Lacúch: Ekologické protesty! Čo zásadného na nich nie je v poriadku?
  9. Radovan Medovič: Ale už ma to vážne štve
  10. Štefan Vidlár: Brucho a Hafkáč

  1. Minúta po minúte: Dal by som si kolu. Fico bol v byte na Vazovovej viackrát
  2. Trnka na nahrávke s Kočnerom: Viem, že ma zabijú
  3. Čo sú penťácke zmenky, o ktorých hovorí Kočner na nahrávke
  4. Polícia zadržala Forischa a ďalších dvoch exsiskárov
  5. Kúpiť sa dali poslanci aj zistenia SIS. Ako vyzerá Kočnerov svet na nahrávke
  6. Čaputová zo zdravotných dôvodov ruší program na najbližšie dni
  7. Wales doma remizoval s Chorvátskom, Maďari v tabuľke predstihli Slovákov
  8. Čižnár síce zbavil Trnku mlčanlivosti, ale odmieta ho stiahnuť
  9. A je po trojkoalícii
  10. V Košiciach sa zrazili električky, jedného vodiča vystrihovali

  1. Keď mafiáni požívajú Pellegriniho dôveru... a novinári pustili dymovú clonu
  2. Remišová má pravdu: Spájať sa nemusia tí, čo to nepotrebujú
  3. Ako Leopoldovská koalícia uniesla Slovensko
  4. Pellegriny klame !
  5. Vymenuje prezidentka Čaputová na zabezpečenie slobodných volieb úradnícku vládu?
  6. Roman Kvasnica: Máme tu rozklad ústavného zriadenia
  7. Threema: Zabíjačka elitných advokátov a sudcov s Kočnerom. Danteho peklo
  8. Ako si Hlina proti Harabinovi pomohol konšpiráciou o počítačovom červovi a porne
  9. Na vŕšku dovidieť bod zvratu...
  10. Z čoho má Fico strach: Že sa Gorila vráti ako zvuková nahrávka

Už ste čítali?