Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Opatrne s tou pedofíliou alebo kto sa má ospravedlniť? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

už aj hojdací koník ...
by po toľkých diskusných výmenách pochopil, že ak odborník na súdnu psychiatriu a sexuálne zneužívanie detí profesor Hans Ludwig Kröber hovorí, že 600.000 ľudí znamená 1,8% nemeckej populácie, tak to hovorí preto, lebo vo svojom výpočte zahŕňa len tú časť populácie, ktorá je "fyzicky schopnou castou ostatnej populacie“ byť sexuálnym predátorom ... teda že do populácie nebude započítavať aj senilných starcov a starenky, ba dokonca aj batoľatá, deti a mladistvých do 18 rokov, ktorí nielenže nemôžu byť sexuálnymi predátormi, ale môžu byť naopak obeťami sexuálneho zneužívania ...  samozrejme, že hornet alias dubitabam si bude naďalej tvrdošijne presadzovať názor, že „Uz len taka trivialnost - 600000 je len 0.74% populacie Nemecka nie 1.8% ako bluzni pan profesor ...“ , s ktorým vstúpil do tejto diskusie“ ... a to preto, lebo vraj pán profesor použil „len slovo populáciu ...“ navyše ten istý hornet bude oponentovi hovoriť čosi o každodennom hnoji výhovoriek a zákerných klamstiev, ba že nehovorí nič k téme, a to aj napriek tomu, že oponent mu už zdôraznil, prečo je pri porovnávaní sexuálneho zneužívania detí v rámci RKC organizácií so sexuálnym zneužívaním detí v ostatnej spoločnosti dôležité vychádzať z 1,8%, ako to hovorí profesor Hans Ludwig Kröber a nie z 0,47%, ako to tvrdošijne a zavádzajúco presadzuje hornet ... takže áno hornet ... pán profesor, ja, celý svet, ba aj ten hojdací koník sme samozrejme blúzniaci hlupáci, len ty si lietadlo ... a pokým ostaneš lietadlom a neuznáš, že pravdu má pán profesor, tak diskusia na tému porovnávania výskytu sexuálneho zneužívania v RKC s ostatnou spoločnosťou je absolútne bezpredmetná, keďže tvoje výpočty budú založené na zaslepených a nepravdivých výrokoch ...
konvertita
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... > >>

Ze do toho vstupujem

Ale mne pride omnoho dolezitejsie ako to, ci je spravne cislo 0,74% alebo 1,8% tunajsej populacie, ze je co i len jedno zneuzite dieta, ci uz knazom alebo rodicom. Ale po mohutnych skusenostiach skor cakam, ze toto pochopi onen hojdaci konik nez ringelspiel, ktoreho najvacsi problem je americky dievcensky zachod a ktory hoci vie nemecky asi len guten ftag, nema problem stat sa z noci na rano odbornikom na Nemecko.
Hornet daj dedovi P.J. za pravdu, lebo inak mas do Vianoc o zabavu postarane :-)
 

pokojne vstúp ...

samozrejme, že aj ja súhlasím s tým, že čo i len jedno zneužité dieťa, či už kňazom alebo rodičom, je omnoho dôležitejšie ...

preto nesúhlasím s mediálnou panikou ohľadom zneužívania detí v RKC, keďže je zrejmé, že nielen v reálnych číslach, ale najmä v absolútnych, je sexuálne zneužívanie detí mimo RKC RÁDOVO mnohonásobne oveľa väčším problémom ...

a k tomu nepotrebujem vedieť nemecky ani len to, čo znamená ten tvoj dobrý vták ...
 

Tvoje ciselka a profesor

Takto asi "spolupracuje" nemecka RKC s vysetrovatelmi, takze to cislo 95 zneuzivajucich knazov bolo uzasne doveryhodne :))
http://www.spiegel.de/internat...

Vlastne, zda sa, ze uz na konci r.2010 to cislo narastlo minimalne na 159 knazov a mnozstvo obeti narastlo o minimalne niekolko stoviek.
http://www.reuters.com/article...
Dalsie krajiny:
V holandskej sprave cirkevnej komisie sa pise o 1975 nahlasenych obetiach (co je v prepocte na populaciu 4x viac ako v US !!).
Vo svajciarskej narastli pocty pachatelov a obeti za jediny rok od 2009 z 14/15 na 72/104 ...

Belgicko r.2010 475 pripadov
http://www.culteducation.com/r...

V Irsku bolo nahlasenych 1500 obeti (z 25 tis. deti v RKC instituciach), teda k populacii este asi 2x horsi vyseldok ako v Holandsku.
http://en.wikipedia.org/wiki/C...

Ale vobec najotrasnejsi pripad je Quebec - tisice az desattisice zneuzivanych obeti v katolickych sirotincoch-blazincoch Mengeleho typu a zakaz vysetrovania.
http://www.historyofrights.com...
http://en.wikipedia.org/wiki/D...

A este nico o tvojom podarenom a doveryhodnom odbornikovi - vid "Im Seelenleben der Verbrecher"
Takze uz aj komunistickym politikom stihol byt - "Bundestagskandidat des kommunistischen Bund Westdeutschlands"
http://www.faz.net/aktuell/ber...

Pripad Mollath - zmienka na Wikipedii plus dalsie podivne pripady ...

Kritika jeho fabulacii, zmienka o nom ako o Skandalpsychiatrovi
http://gabrielewolff.wordpress...
http://gabrielewolff.wordpress...
http://gabrielewolff.wordpress...
http://gabrielewolff.wordpress...

Dalsi zaujimavy material sa o nom da najst. Niekedy sa tomu mozno budem viac venovat.

To, ze je plateny poradca RKC / Vatikanu - evidentne historicky zlocineckej organizacie, vobec neprekvapuje.
 

no, zatiaľ som sa dostal ...

len po druhý link, keďže ten prvý mi neposkytol žiadne informácie o rozsahu sexuálneho zneužívania ani v nemeckej RKC a ani v iných sférach nemeckej spooločnosti ...

no a v tom druhom linku ... ?

čuduj sa svete ...

patologický klamár hornet, ktorý z 2000-až 4000 obetí "fyzického, duševného a sexuálneho zneužívania" vyrobí „desiatky tisíc“ a ktorý "niekoľkých zabitých" nazve "väčšou časťou z tých desiatok tisíc, ktorí neprežili“, čo teda podľa patologického klamára horneta očividne a jednoznačne znamená, že ide o neodškriepiteľnú "genocídu", tu dá zrazu odkaz, že v Nemecku nejde len o 95 predátorov za posledných 15 rokov - o čom teda hovoril Spiegel a na čo reagoval aj profesor a o čom je tu celý čas reč - ale o "minimálne 195 kňazov ..."

ale ako správny patologický klamár zabudne dodať, že už nejde o pôvodných 15 rokov, ale o obdobie 1945-2009, teda o 64 rokov ...

ty si naozaj myslíš, že diskutuješ s nejakým de bi lom ... ?
 

 

Prvy link ako som k nemu uz napisal poskytuje dokaz, ze namecka RKC odmieta spolupracovat pri oficialnom statnom vysetrovani, nechce spristupnit dokumentaciu, takze som spochybnil ako spolahlive mozu byt aj uz inde uverejnene cisla od RKC. Nepisal som, ze v tom clanku nejake cisla najdes.

A na tvoje demagogicke taraniny a selektivne informacie zo strany spolupachatelov a ututlavacov v quebeckych instituciach o Duplessis Orphans som uz uviedol mnoho linkov naznacujucich podstatne vacsi rozsah. Kedze zodpovedne privilegovane organy odmietaju akukolvek verifikaciu, mame pravo na pochybnost a prezumpciu hrubej konspiracie.

No a teraz mi uved link na clanok zo Spiegelu a citaciu "minimálne 195 kňazov ...", a presnu "reakciu" toho tvojho podareneho profesora aj s datumom. Mne sa nic take zatial nepodarilo najst. :)))

Aha, kedze som sam nedodal aj informacie o obdobiach (btw, u vsetkych spomenutych statov), len link na clanok, kde su aj nejake obdobia napisane, tak som podla teba patologicky klamar. No ale potom by som nim nebol len keby som skopiroval do mojho prispevku cely text namiesto len linku, nakolko by ti vzdy mohlo nieco chybat. :)))))

"ty si naozaj myslíš, že diskutuješ s nejakým de bi lom ... ?"
No nemozem si pomoct, ale zda sa, ze musim len suhlasit :))))
 

normálny človek by sa ...

za vyslovenie takej nehoráznej lži, ako že v prípade Duplessis Orphans ičlo o genocídu, riadne hanbil ...

obyčajný klamár by sa po získaní informácií, že o žiadnu genocídu nešlo, minimálne odmlčal ...

avšak patologický klamár, ako hornet, si namiesto odmlčania sa vymyslí zorganizované sprisahanie na zakrytie genocídy, ktorú si len on sám vymyslel, no a naďalej bude tvrdiť, že tam išlo o genocídu, ktorú „väčšia časť z desiatok tisíc neprežila ...“

no a samozrejme, že len patologický klamár môže oponovať číslu 95 za posledných 15 rokov a tvrdiť, že nešlo len o 95 ale o 195, pričom „zabudne pripomenúť“, že to vyššie číslo sa týka viac ako 4-násobne dlhšieho obdobia ...

no a keďže žiadne rozumné vysvetlenia na svoje patologické lži nemá, tak bude pozornosť odvádzať na desiatku linkov, ktoré sem naspamoval a ktoré nemajú nič spoločné so sexuálnym zneužívaním detí v nemeckých RKC organizáciách, či Duplessisovými sirotami ...

ale čo iné je možné čakať od patologických klamárov typu hornet ...?
 

Daj sa liecit

No jasne, ziaden dokaz ani citaciu s tym cislom "195" ci reakciu tvojho "experta" si nedodal ty klamar.

A teraz este nejake Duplessis Orphans data pre zakerneho ochrancu odpornych zlocincov.

Pre vacsinu zucastnenych katolickych institucii sa nepodarilo ziskat ziadne ciselne udaje. Uz len zato by mali byt zodpovedni statni predstavitelia a RKC tvrdo potrestani, nakolko v danej zlocineckej scheme tunelovali statne peniaze urcene na siroty/pacientov, co by malo byt presne zdokumentovatelne. Tito paraziti a zlocinci evidentne "prevzali zodpovednost" za siroty, zosnovali schemu na ukradnutie penazi danovych poplatnikov, tyrali chovancov, nerobili/zatajili/znicili dokumentaciu o detoch a financiach na ne, mnohe z nich po smrti zahrabali do neoznacenych hrobov, tiez bez zachovania dokumentacie, a na zaver branili vysetrovaniu a odskodneniu obeti, co nakoniec museli zaplatit zase len podvedeni danovi poplatnici.

Nasledovne ciastocne cisla pre par nizsie citovanych institucii su len vrcholkom ladovca a naznacuju, ze pocet obeti zrejme bol podstatne vyssi ako 6000.
Uz len minimalny dolny odhad:
M = 1500 + 1000xA + 1600 + 1327 + 100xB ; kde A>1, B>1
M >> 5527

"Saint-Julien Psychiatric Hospital Saint-Ferdinand d’Halifax Comté Mégantic (Bernierville) Canada (1 500 girls only ) putting orphans in cells for years, sexual abuse, murder, experimental drugs, straitjacketed ..."
"Baie Saint Paul Charlevoix, Province of Quebec, Canada ( girls & boys ) Run by the Little Franciscans of Mary having the Ex.Premier of Quebec Lucien Bouchard for lawyer, having been proprietors of the Worcester State Mental Hospital in Massachusetts still having holdings all over the US and still raking in billions of dollars, transported illegally thousands of Canadian/Quebec Duplessis Orphans across the US border to fill their US institutions and use them as Guinea pigs for medical experiments ..."
" ...during the Bédard Commission in 1961, Saint-Jean-de-Dieu Hospital transfered 1000 Duplessis Orphans to the Annonciation Hospital in the Laurentian Mountains and 600 hundred Duplessis Orphans to Saint Charles Psychiatric Hospital, 1600 hundred sain boys and girls illegally label, deprived of their education..."
"Bordeaux Jail in Montreal Province of Quebec (1 327 sain orphans illegally held prisoner in the D-Wing, all have disappeared) ( Orphans with enlarged heads seen in 1953) No death certificates, No markers."
"Institute Philippe Pinel of Montreal, Province of Quebec, Canada (Hundreds of Duplessis Orphans were sent to this place an all disappeared or murdered)"
" ... Sisters of Mercy ... these Nuns were implicated in a horrific scheme by changing the unwed mothers babies identities, separating the new born baby from the mother, an announcing to the mother unfortunately your baby died, the babies were sorted, the most cute ones were sold from 3,000$ dollars to 10 000$ thousand dollars a head mostly sold to New York ..."
http://itccs.org/2011/02/08/ca...

Minimalne 7 nabozenskych/katolickych radov je implikovanych v obvineniach sirot:
- the Sisters of Providence
- Sisters of Charity of Quebec
- Sisters of Mercy
- the Grey Nuns of Montreal
- the Small Franciscans of Mary
- the Brothers of Charity
- and the Brothers of Our Lady of Mercy.
Vsetky tieto nabozenske rady odmietali odpovedat na obvinenia.
 

patetický a patologický ...

klamár hornet, ktorý na svoje potvrdenie, že v prípade Duplessisových sirôt použije link na šialeného bývalého pastora z United Church, ktorý sám seba vydáva za Medzinárodný tribunál na vyšetrovanie zločinov cirkvi a štátu ...:

International Tribunal into Crimes of Church and State

The International Tribunal into Crimes of Church and State (or ITCCS) is a one-man blog that pretends to be a tribunal established to enforce common law.[1] Despite claims of being based in Brussels, the whole thing is written in Canada by Kevin D. Annett, a defrocked[2] United Church of Canada priest.

He was active in native activist organisations in Canada[13] — which he had a habit of using to raise money for himself, claiming their support and endorsement until forced to desist.[14]

ty naozaj potrebuješ liečbu, podobne ako ten tvoj bývalý pastor Kevin D. Annett ...
 

 

Patologicky a sialeny si tu predovsetkym ty.

Podobne udaje a cisla, ktore tam ITCCS clanok len strucne zhrnul sa uvadzaju aj v inych zdrojoch:
http://promoteliberty.wordpres...
A napriklad od Dr. Jonathan Levy, PhD:
"On November 29, 2010, attorney Jonathan Levy of Washington D.C. filed a complaint at the United Nations Human Rights Council against Canada for egregious human rights abuses. This act was the culmination of 18 years of political agitation by hundreds of victims of what has come to be known as the Duplessis orphan scandal."
http://www.scribd.com/doc/4957...

Navyse si nedodal ziadne fakticke argumenty len cisty ad hominem argument.
Tvoja citacia - silne zatazena charakteristika Anneta je z Rationalwiki pre ITCCS, s vyhradne negativnymi zdrojmi, ktore prirodzne maju predsudky, ako napriklad United Church [2], z ktoreho pozicie sam rezignoval a potom ho vylucili.
Je zaujimave ako clanok o nom niekolkokrat vymazali aj z Wikipedie, pod divnymi zamienkami, momentalne tam tiez nie je. Podobne ako sa to stalo mnohym k RKC/Vatikanu a statnej moci negativne naladenym osobam a textom.

Annet je mozno kontroverzna postava, ale mnoho ludi ma na neho pozitivny nazor.
http://censored-news.blogspot....

http://topdocumentaryfilms.com...

http://www.examiner.com/articl...

"...Annett’s work has earned him nominations for the Order of Canada and the Nobel Peace Prize from such figures as Dr. Noam Chomsky, Irish peace activist and Nobel laureate Mairead Corrigan-Maguire, and Amnesty International co-founder Dr. Jennifer Wade."
http://www.corbettreport.com/a...
 

pokračovanie lží ...

hodné patetického a patologického klamára horneta ... najprv vyhlási, že ... :

"Podobne udaje a cisla, ktore tam ITCCS clanok len strucne zhrnul sa uvadzaju aj v inych zdrojoch ...."

a potom dá odkaz na stránku "promote liberty", ktorá doslova cituje šialeného bývalého pastora Kevina D. Annetta na ITCCS vo všetkých 16 bodoch Annettovej paranoidnej obžaloby ...

prečo rovno nevyhľadáš všetky stránky rôznych "bojovníkov za slobodu" po celom svete, ktorí citujú Annetta, aby si dokázal, že Annett hovorí pravdu ... ?

no a takisto len patetický a patologický klamár môže z obvinenia z "egregious human rights abuses" vyrobiť už zrealizovanú genocídu ...

podobne ako tých „šesť medzinárodných sudcov bez mena“, ktorí obvinili z genocídy – avšak ani tí to neurobili v prípade Dupplessisových sirôt, ako to robí patetický a patologický klamár hornet – aj kráľovnú Elizabeth a ďalších 30 predstaviteľov štátov a cirkvi ...

takže znova ... predlož relevantné dôkazy o tom, že v prípade Duplessisových sirôt išlo o „genocídu, ktorú neprežila väčšia časť z desiatok tisíc ...“
 

Ty tomu davas :)))

Keby si ty pateticky, chaoticky saso a klamar vobec bol schopny citat, tak by si zistil, ze oba clanky cituju z materialov, ktore sa podarilo vysetrit Rodovi Vienneau a jeho zene Clarine Duguay.
"The Duplessis Orphans are demanding Justice, Rod Vienneau (CVCCH) Commission for Victims of Crimes against Humanity ..."
Takze ak je nieco spolocny zdroj, tak to urcite nie je Annett ty zakerny katolicky smrad.

Dalej - takze len "egregious human rights abuses" ?
Zjavne si nebol schopny si precitat cely clanok na druhom linku ty tlk, kde by si nasiel aj:
"Butthey are still denying everything when we have solid proof of the genocide they perpetrated on thousands of Canadian children."
Rovnako najdes obvinenie z genocidy aj v Levyho peticii, na ktoru som tiez pred casom dal link.
"... refuse to investigate credible allegations of murders and genocide ..."

Predovsetkym trepes blbosti a lzi ako: "obycajný klamár by sa po získaní informácií, že o žiadnu genocídu nešlo, minimálne odmlcal".
Ake informacie, ze neslo o genocidu poznas ? Vies to dokazat ?
Ja o ziadnych takych overitelnych informaciach zatial neviem, ty si ich rozhodne nedodal.
Ved RKC by podozrenie z genocidy mohla lahko vyvratit ak by mala a dodala osobnu, registracnu, lekarsku a financnu dokumentaciu ku kazdej sirote, ktoru si zobrala do svojej "starostlivosti".
Preco to uz davno neurobila ?

Navyse, zatial som necital o ziadnych sirotach, ktore by boli v tych casoch (40 az 60-te roky) v quebeckych RKC sirotincoch a svojimi zazitkami odtial by vyvratili tieto obvinenia. Ved takych "normalnych" byvalych chovancov s pozitivnymi skusenostami by malo byt este nazive tisice ak nie desattisice, ak bolo vsetko v poriadku, alebo len s par tisicami problemov.
Zatial som cital len mnozstvo navzajom podobnych mimoriadne negativnych, obvinujucich, niektorych az genocidnych svedectiev (napr. chlapec co musel pripravit na pochovanie desiatky mrtvol po maniackych operaciach, alebo svedectva o bezdovodnych nanutenych lobotomiach, ...).

Zaujimave, ze celkove pocty, statistiky, ochorenia, zneuzivania a umrtnost v internatnych skolach pre indianov v Kanade pocas vyse jedneho storocia su uz nejaky cas vcelku dobre zname (hoci miery umrtnosti sa dost dlho zatajovali, dokonca niekedy o smrti ani neinformovali pribuznych - "missing children"), ale o quebeckych katolickych sirotincoch pocas 30 rokov sa take informacie nedaju dostat dodnes. Tak prevadzkovali to tam nejake fasizoidne prasata ako v stredoveku ?
Ved aj o rumunskych komunistickych sirotincoch a ich statistikach a umrtnosti sa toho vie podstatne viac.

Aj pre dianie v indianskych internatnych skolach sa termin genocida bezne pouziva, pricom som sa nedocital o systematickom zabijani ani lobotomiach.
http://www.theglobeandmail.com...
 

„petícia“ Dr. Levyho, ktorý si založil .

živnosť na paranoidných útokoch proti RKC, má rovnakú výpovednú hodnotu o tom, či v prípade Duplessisových sirôt išlo o genocídu, ako vyjadrenia patetického a patologického klamára horneta ...

avšak tým kúskom, že ja mám tebe dokazovať, že nešlo o genocídu, si už poskočil o ďalší level ... takže ty obviníš niekoho z genocídy a on má dokázať, že tomu tak nie je ... ? nemalo by to byť náhodou tak, že svoje obvinenie musíš dokázať ty ... ?

no a pokiaľ ide o pána Vienneau-a, ktorý prípad Dupplessových skúmal sedem rokov, tak ten sa vyjadril nasledovne ... :

"Everybody makes mistakes. If the Catholic Church would have come out and made amends and repaired the damage they did, then maybe there could have been a healing process. But they are still denying everything when we have solid proof of the genocide they perpetrated on thousands of Canadian children.”

"Každý robí chyby. Ak by katolícka cirkev prišla s odškodnením a napravila škody, ktoré spôsobila, tak by snáď mohlo prísť k uzdravovaciemu procesu. Avšak oni naďalej všetko popierajú, hoci máme spoľahlivé dôkazy o genocíde, ktorej sa dopustili na tisíckacg kanadských detí."

http://www.scribd.com/doc/4957...

to vážne ... ? to pán Vienneau naozaj tvrdí, že katolícka cirkev sa mohla dopustiť genocídy nejakou chybou, či omylom ... ?

pretože takéto vyjadrenie svedčí skôr o tom, že buď nerozumie slovu genocída – t.j. cielená snaha vyvraždiť nejakú skupinu ľudí a tá určite nepripúšťa, že by k nej mohlo prísť nejakým omylom - alebo je podobný patetický a patologický klamár, ako ty ...

čo však z jeho vyjadrenia vyplýva jednoznačne je to, že podobne ako Dr. Levymu, ktorý si založil živnosť na paranoidných útokoch proti RKC, tak aj pánovi Vienneau-ovi ide skôr o to, ako vytĺcť z katolíckej cirkvi nejaké peniaze ...
 

Stale lepsie, pis viac :)))

Leviho pripady su naprosto legitimne. Je nehoraznost, ze katolikmi zmanipulovana justicia stale presadzuje imunitu zlocineckej organizacii RKC/Vatikanu.

A zase drzo klames, ty si taral o "získaní informácií, že o žiadnu genocídu nešlo", ja som teda po tebe chcel aby si to dokazal tym ze ich citujes, ze si take informacie nasiel/dodal, lebo ja o ziadnych neviem. Tak vies tie informacie citovat a dat na ne referencie, alebo len zase opakovane zakerne klames, obvinujes a vyhovaras sa ?

"to vážne ... ? to pán Vienneau naozaj tvrdí, že katolícka cirkev sa mohla dopustiť genocídy nejakou chybou, či omylom ... ? "
No nepochyboval som, ze si aj na Vienneaua najdes klamstva a nejaku psychopaticku slovickarsku vyhovorku.
Ale Vienneau napisal, ze kazdy robi chyby, s tym, ze nepriznanie a popieranie vsetkeho (napriek solidnemu dokazu o genocide v 40.-60.r.) su tymi chybami (z 90.r. az po sucasnost). Zavadzat/"predpokladat", ze by Vienneau nevedel, ze genocida je umyselny zlocin a povazoval ju len za najaku chybu ci omyl moze len idiot alebo klamar.

No samozrejme vsetkym "ide skôr o to, ako vytĺcť z katolíckej cirkvi nejaké peniaze ...".
Co ineho sa da cakat od psychopata ako obvinenie tych so sa snazia o spravodlivost pre obete.

Kedy ta tvoja zlocinecka organizacie odskodnila tie stovky milionov obeti, ktore 2000 rokov okradala, terorizovala, zneuzivala a exterminovala ?
 

Levyho prípady sú legitímne ...

akurát tak pre paranoidných útočníkov proti RKC a podobných patetických a patologických klamárov, ako ty ... osobne neviem o tom, žeby Levy s nejakým svojim paranoidným útokom voči RKC niekedy uspel aj na súde ... ak také prípady poznáš, sem s nimi ...

o genocíde si začal hovoriť ty, ty patetický a patologický klamár (hornet. 02.10.2013 o 22:30) ... ja som ti len v odpovedi na tvoje obvinenie poskytol link na historyof rights (03.10.2013 o 15:28), ktorý ty sám cituješ dokonca dvakrát (03.10.2013 o 21:48 a 03.10.2013 o 23:03), a ten žiadnu genocídu nespomína ...

navyše, v tvojom príspevku z 03.10.2013 o 23:03 si dal na tému Duplessisových sirôt 8 odkazov na rôzne články ... iba jeden z nich spomína v prípade Duplessisových sirôt genocídu, a to je petícia spomínaného Dr. Levyho, ktorý si z paranoidných útokov proti RKC urobil živnosť ...

vkaždom prípade sa dokazuje existencia niečoho, nie neexistencia ... ak chceš teda hovoriť o genocíde, musíš ju dokázať ty, pričom citovanie paranoidných útočníkov proti RKC a patetických a patologických klamárov, ktorých snahou je len vytĺcť peniaze z RKC, ako napríklad Dr. Levy, či Vienneau, ktorý zrejme nedokáže ani rozoznať chybu od úmyselnej genocídy, či jej úmyselného popierania, nie je žiadnym dôkazom genocídy ...

jasné, ty patetický a patologický klamár, ktorý prekrúti aj titánovú tyč ... predtým, ako Vienneau hovorí o tej chybe, tak je celý odsek venovaný tomu, čo cirkev podľa neho napáchala na Duplessiových sirotách .. ale on pomenuje chybou to, o čom hovorí až potom ...

ale OK ... aj v prípade tvojho vysvetlenia „chyby RKC“ sa Vienneau predstavuje, tvojimi slovami povedané, buď ako idiot alebo klamár ... „nepriznanie a popieranie genocídy napriek solídnym dôkazom“ môže totiž chybou nazvať naozaj len idiot alebo klamár ... v normálnom svete bez idiotov a klamárov sa také nepriznanie a popieranie nenazýva chybou, ale úmyselnou lžou ...

a to nehovorím o tom, že ako právny patetický a patologický klamár ani sám nevieš o akej genocíde to vlastne hovoríš ... raz totiž tvrdíš, že ... „A napriklad vacsina z desiatok tisicov "Duplessis Orphans" v katolickych sirotincoch tiez nic nenahlasila, ani nemohla - neprezila brutalne zaobchadzanie. To by sa uz malo kvalifikovat ako genocida ...“

a inokedy zase ...: „Pokial sa pripad nestane ich zasluhou transparentny a detailne vysetreny, moj nazor je, ze asi (?) zatajuju genocidu v rozsahu minimalne tisicov obeti ... takže ktorý tvoj „názor" platí ... ? ten „že asi zatajujú minimálne tisícku obetí“, alebo ten, ktorý hovorí o „genocíde, ktorú väčšina z desiatok tisícov neprežila“ ... ?

takže asi zatajujú znamená genocídu ... ?

a ja som nikde nehovoril, že „všetkým“ ide skôr o to, ako vytĺcť z katolíckej cirkvi nejaké peniaze ... ale o tom, že práve o to ide Levymu a Vienneau-ovi niet najmenších pochýb ...
 

 

Samozrejme, ze su legitimne. Nelegitimne su len pre fasizoidnych bigotnych katolikov so zlocineckou mentalitou.
Ked si precitas vyjadrenie sudcov v predchadzajucom pripade (Vatikanska Banka/Ustasovci), tak sa jasne vyslovili pozitivne k zakladnym obvineniam a podstata obvineni nebola pocas procesu vyvratena. Nepreslo to len koli vyhovorkam o formalnej udajnej nemoznosti sudit danymi sudmi subjekty, nepatriace do ich jurisdikcie, resp. sudit subjekty s udajnou medzinarodnou imunitou ...

Ja som nikde netvrdil, ze genocida sa spomina v kazdom clanku. Mne staci, ze sa teraz spomina v tych co povazujem sa dolezite (napr od Vienneaua).
Tvoje nadavky a vyhovorky su zbytocne. Aj keby sa Vienneaua pomylil a nazval loz chybou (mozno chcel byt len zdvorily), co by to zmenilo na hlavnom obvineni zo zlocinov a genocidy ?

Samozrejme, ze sa dokazuje existencia a nie neexistencia. Preto som aj bol sokovany ked si taral o "získaní informácií, že o žiadnu genocídu nešlo". A preto som aj chcel aby si teda dokazal "existenciu" takychto informacii ich citovanim. Ak tie informacie nedodas tak je jasne, ze si zase len drzo klamal o informaciach o neexistencii genocidy.

Genocida:
Desattisice som spomenul v suvislosti s tym, ze to bol odhad celkoveho poctu chovancov/pacientov v (40-60-tych rokoch), z ktorych r.1992 bolo nahlasenych uz len 3000 "survivors". Kto boli ostatni, a co sa s nimi stalo moze objasnit len dokumentacia, za ktoru boli v tom case zodpovedne RKC institucie a provincny aparat. To ale odmietaju. Takze ja som vtedy odhad obeti maximalizoval aj vzhladom na ten zvysok.
Tisice som spomenul na zaklade udajov od Vienneaua, ktore naznacuju minimalisticky dolny odhad zhruba 5500-6000 obeti tyrania a experimentovania.
Uzavrel by som to tak; moj nazor je, ze asi zatajuju genocidu v rozsahu tisicov az desattisicov obeti.

"... ako vytĺcť z katolíckej cirkvi nejaké peniaze ... ale o tom, že práve o to ide Levymu a Vienneau-ovi niet najmenších pochýb ..."
Klames. Mas snad ty nejaky nezvratny dokaz o obetiach, pachateloch a ze sa zlocin nestal ?
Obete maju byt odskodnene a pachatelia potrestani o tom niet najmensich pochyb. O to ide Levymu aj Vienneau-ovi. Zatial boli opakovane potrestani len nevinni danovi poplatnici. Z pachatelov nebol potrestani nik, a aby to tak zostalo, prave o to ide RKC a takemu zakernamu katolickemu smradovi ako si ty. O tom prave niet najmensich pochyb.

Zlociny RKC na Duplessis Orphans su statisticky vzhladom na populaciu Quebecu viac ako radovo vyssie ako zneuzivanie deti katolickymi knazmi v US, a to je zase radovo vyssie ako v beznej US populacii.

Navyse zlocinecka organizacia, ktoru tak zurivo obhajujes - RKC, jej mytologia a ideologia predstavuju pravdepodobne najnehoraznejsi podvod v dejinach.
 

 

Mimochodom, uz si nasiel tu citaciu s cislom "195", o ktorej si bluznil, a ako na nu podla teba udajne profesor zareagoval ?

To, ze evanjelicki duchovni vykazuju podstatne vyssie % zneuzivania deti ako katolicki nam kedy konecne dokazes ?

A napriklad este par z dalsich tvojich nezmyslov a klamstiev v diskusii k tomuto clanku co som zaregistroval.

"napríklad Singapur, kde zlodejom odtínajú ruky ... a problémy so zlodejmi takmer eliminovali ..."
Kde si ty genius vyhrabal toto vyfantazirovane klamstvo ? Ja som v "Penal Code of Singapore" nic take nenasiel. Ze niektori dostanu vyprask palicou to ano.

"... v Indii, kde sa riadia príslovím, že „Ak je 10-rocné dievca stále pannou, tak urcite nemá ani bratov ani bratrancov ani otca ..."
Dalsia tvoja uchylna bachorka a loz ? Mozes nam dodat zdroj tejto uzasnej informacie o "riadeni sa" takym prislovim v Indii ?
Podla anonymneho nahodneho prieskumu (India r.2007), hoci zhruba polovica deti odpovedala, ze zazila nejaku formu sexualneho obtazovania/zneuzitia, o udajny "sexual assault" slo u 5.69% pripadov.

"liecbu pedofilov nechám na odborníkov, hoci mne by neprekážali ani elektrošoky"
Uzasny napad, akoby elektrosoky okrem mucenia aj niekedy nieco definitivne vyliecili. Ak si tuto nestastnu uchylku nevedia sami dokonale kontrolovat, tak riesenim/liecenim je jedine dobrovolna kastracia (pri treste v pripade evidentnych pedofilnych recidivistov samozrejme nanutena).

"preto by som pre usvedcených pedofilov navrhoval zákonom nariadené elektrošoky, chemickú ci fyzickú kastráciu a minimálne 10-rocné nepodmienecné tresty ... a ak by ani to nepomohlo, tak klietku a klúc v kanáli ..."
S vynimkou zbytocnych elektrosokov naprosty suhlas.
Uz si to navrhol tej tvojej RKC/Vatikanu, ktorych tu stale tak obetavo obhajujes ? Uz si sa stazoval, ze namiesto takehoto trestu pedofilov chranili a dlhe roky nevydavali civilnym sudom, napriek tomu, ze o nich dokazatelne vedeli ?
Keby som bol pedofil alebo aj homosexual, tak na zaklade vyjadreni takych ako ty, by som hned siel za knaza do RKC. A zda sa, ze podla statistik spravy US RKC komisie to mnohym uz davno doslo.

A s cislami sa ti naozaj dari: o pravdepodobnosti negativnych nasledkov pedofilie - "pricom u žien je to 51% a u mužov 30% ..."
a potom neskor - "... šanca 1:2 u dievcat a 1:3 u chlapcov, že k žiadnemu ublíženiu nepríde ..." :)))

A kedy ta tvoja zlocinecka organizacie odskodnila tie stovky milionov obeti, ktore 2000 rokov okradala, terorizovala, zdanovala, zneuzivala a exterminovala ?
 

mimochodom...

o akom čísle 195 tu blúzniš ... ? ja som to číslo do tejto diskusie nepriniesol ...

kde som tvrdil, že „evanjelickí duchovni vykazuju podstatne vyssie % zneuzivania deti ako katolicki“, ty patetický a patologický klamár ... ?

no, ak som si pomýlil Singapur s nejakou inou mohamedánskou krajinou, v ktorej zlodejom odtínajú ruky, tak to neznamená, že ide o nejaké „vyfantazírované klamstvo“, ale len o omyl ... podstatou argumentu totiž nebolo to, či ide o Singapur, Irán, Malajziu, či Saudskú Arábiu, ale to, či taký trest zlodejčinu zníži alebo nie ... no a ja som presvedčený, že áno, hoci taký trest považujem za neprimeraný ...

neviem, kto robil ten tvoj prieskum, že v Indii išlo o sexuálny útok v 5,69 % prípadov ...

pretože už aj tieto čísla z WHO hovoria čosi iné ... 53 percent detí je vystavených nejakej forme sexuálneho útoku, pričom 6 % detí „reports sexual abuse“ ... nerozumieš slovu „report“ alebo nevnímaš rozdiel medzi „report sexual abuse“ a sexuálnym útokom ... ?

http://infochangeindia.org/chi...

no a jediná mimovládna organizácia v miliardovej Indii, ktorá sa venuje tamojšiemu problému incestu (RAHI), hovorí na základe vlastného prieskumu dokonca o 76% zneužitých detí, z toho 40 % členom rodiny ... a pokiaľ ide o ženy, tak správa „ Voices from the Silent Zone“ upozorňuje, že takmer ¾ žien indických žien z vyššej a strednej triedy sú zneužité členom rodiny - najčastejšie strýkom, bratrancom alebo starším bratom ...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/sou...

takže to staré indické príslovie „For a girl to be a virgin at ten years old, she must have neither brothers nor cousin nor father ...“, teda „Ak je 10-rocné dievča stále pannou, tak určite nemá ani bratov ani bratrancov ani otca ...", má v Indii očividne stále veľa do seba ... príslovie totiž neznamená 100% pravdivosť niečoho, ale dáva celkom dobrý obraz o danej spoločnosti ...

elektrošoky ako forma averznej terapie síce dnes už nie sú časté, a to najmä preto, že voči sexuálnemu zneužívaniu detí nie sú veľmi účinné, ale nevidím dôvod, prečo by nemali byť ponúknuté pedofilovi, ktorý chce žiť na slobode a nechce zneužívať deti ... no a u usvedčeného pedofila by som nemal problém s ich nariadením a odskúšaním ešte pred pristúpením k chemickej alebo fyzickej kastrácii ... ale som rád, že aspoň v tom ostatnom sme sa zhodli ...

k sexuálnemu zneužívaniu v RKC vs. v iných organizáciách, viď príspevok nižšie ...

aký máš problém s číslami, podľa ktorých ide v prípade 51 % o šancu 1:2 a v prípade 30% o šancu 1:3 ... ?

no a ten posledný odsek ... ? paranoidný výlev patetického a patologického klamára s nickom hornet. ...
 

sexuálne zneužívanie detí ... I.

samozrejme, že mi prekáža, že v RKC, rovnako ako aj v iných organizáciách a inštitúciách ako skautské organizácie, polepšovne, školské športové kluby, verejné školy, ale aj mnohé iné, dlhé roky chránili a nevydávali a aj naďalej chránia a nevydávajú civilným súdom pedofilov na trestné stíhanie ... a je jedno, či to robili, resp. robia z dôvodov „hanby“ pred zvyškom spoločnosti, v naivnej viere, že pedofil sa môže napraviť, ak zmení prostredie, alebo aj z dôvodov, ktoré tu spomína Svoboda, teda z obáv zo sekundárnej viktimizácie obete ... takže ak by som mal parafrázovať teba, tak keby som bol pedofil, tak by som hneď išiel za skautského vedúceho, bachara do nápravného zariadenia pre mladistvých, trénera školského klubu alebo učiteľa ... pretože podľa verejne dostupných informácií o skautských kluboch, polepšovniach, školských športových kluboch, či epidemicky rozšírenom sexuálnom zneužívaní v americkom školstve, to už mnohým došlo ...

skauti a ich 70-ročné ukrývanie pedofilov formou tajných spisov ...

http://www.nytimes.com/2010/04...

nápravné inštitúcie pre mládež a ignorovanie sexuálneho zneužívania mladistvých zo strany úradov ...

http://www.washingtonpost.com/...

školské športové kluby a ich ústretovosť voči trénerom obvineným zo sexuálneho zneužívania ...

projekt denníka Seattle Times sa v roku 2004 pozrel na 159 prípadov školských trénerov v štáte Washington, ktorí boli potrestaní, prinútení k odchodu alebo prepustení kvôli sexuálnemu zneužívaniu a zistil, že školské obvody „bežne držali svoje vyšetrovanie v tajnosti tým, že ich nedokumentovali alebo podpísaním dohôd s obvinenými trénermi, v ktorých im prisľúbili mlčanlivosť, pokiaľ dobrovoľne odídu ... najmenej 98 z nich pokračovalo aj naďalej v učení alebo v trénovaní ... 29 trénerov bolo potom, ako boli disciplinárne potrestaní alebo vyhodení za sexuálne zneužívanie, presunutých do iných školských obvodov ...

http://www.youthtoday.org/view...

http://seattletimes.com/news/l...

http://caselaw.findlaw.com/wa-...

no a samotné školstvo ...:

o neohlasovaní pedofilov kompetentným orgánom ...:

- správa Charol Shakeshaftovej z roku 1994 založená na 4-ročnej štúdii 225 prípadov obvinení učiteľov zo sexuálneho zneužívania na amerických školách – 184 v štáte New York a 41 v iných štátoch – ktoré boli postúpené federálnym úradom v rokoch 1990 až 1994 ... Shakeshaftová zistila, že „.všetci obvinení sa priznali k sexuálnemu zneužitiu žiaka, ale ani jeden z nich nebol nahlásený príslušným orgánom a len 1 percento z nich prišlo o licenciu ...“

http://en.wikipedia.org/wiki/C...
 

sexuálne zneužívanie detí ... II.

o netrestaní a presúvaní sexuálnych predátorov z radov učiteľov ... :

hovorí Charol Shakeshaftová, popredná odborníčka na sexuálne zneužívanie učiteľmi z Commonwealth University vo Virgínii, ktorá pre Ministerstvo školstva USA vypracovala v roku 2004 štúdiu o sexuálnom zneužívaní na amerických školách ...:

„príliš často môžu problémoví učitelia v tichosti odísť ... to môže znamenať ďalšie zneužívanie pre iného študenta a iný školský obvod ... môžu s tým naložiť interne, suspendovaním alebo presunutím danej osoby, takže ich licencia nie je nikdy vyšetrovaná ...“

- http://www.washingtonpost.com/... (strana 5) ...:

a ďalej v tom istom článku ... :

ide o takú bežnú aktivitu, že už má aj svoje vlastné prezývky, ako „presúvanie odpadu“ alebo „kočovní predátori ...“

no a rozsah sexuálneho zneužívania na amerických školách ... :

- štúdia Charol Shakeshaftovej z roku 2004 vypracovaná pre Ministerstvo školstva USA, podľa ktorej je na amerických verejných školách učiteľom alebo zamestnancom školy sexuálne obťažované, znásilnené alebo zneužité takmer 1 z 10 školopovinných detí, čo predstavuje 4,5 milióna školopovinných detí ...

http://usatoday30.usatoday.com...

http://en.wikipedia.org/wiki/C...

a teraz počítaj a ospravedlňuj tie iné organizácie z utajovania pedofilov vo vlastných radoch, z ich netrestania a presúvania inam ... najzvedavejší som najmä na tvoje ospravedlnenie školských inštitúcií, kde sú rodičia, na rozdiel od RKC, skautských klubov, ši školských športových klubov, povinní svoje deti pedofilom poslať rovno do ich rúk ...
 

Zase si len potvrdil,

ze okrem nehorazneho klamania si schopny popriet aj nos medzi ocami.

Klames. S cislom 195 si prisiel ty.
http://blog.sme.sk/diskusie/dp...

To o evanjelickych duchovnych tvrdil alter Pressburger, ty si na to napisal: “mal absolútnu pravdu“.

No Singapur si "pomylit" s nejakou vraj tiez “mohamedánskou“ totalitou utinajucou ruky (ktoru stale nepoznas) moze len obmedzenec. V Singapure je vacsina Cinanov, najviac budhistov, len 15% moslimov, ty trotel.

India - zase si len chaot a klamar, co vsetko prevrati naopak. Ten isty WHO prieskum: “faced some amount of sexual abuse“ 53%, “report having been sexually assaulted 6%“, teda zhruba to co som tvrdil ja z wiki (abuse 1/2 a assault 5.69%). Tie starsie clanky su o zneuziti - udajne 75% “abuse“ (cize to vacsie cislo) co neznamena stratu panenstva. V ziadnom zmienka o prislovi.

Elektrosoky - neoblbuj, mas nejaku studiu “dokazujucu“ efekt elektrosokov na pedofiliu ?

S cislami ma tvoja slabomyselna hlava zjavne stale problem aj po upozorneni: prvy pripad s neg.nasledkami, druhy bez nich, teda doplnok 30% je 70% cize asi 2:3.

Co sa tyka zneuzivania v inych org. ako RKC, tak si si zase vybral na citovanie podivnu osobu (Shakeshaftovu), ktora okrem ineho demagogicky vyhlasila "... the physical sexual abuse of students in [public] schools is likely more than 100 times the abuse by [Catholic] priests ...", co nemoze dokazat ani v absolutnych cislach, nema take data. V normalnych pomernych statistikach ide len o zlomok.
Statistika 10% zneuzivanych (v skutocnosti len 1 z 15) nie je na zaklade nahlasenych pripadov, ale na zaklade anonymnych prieskumov. U kat. knazov islo o nahlasene pripady od RKC (co notoricky klame a zapiera, takze to je urcite len spicka ladovca) a pomerne cisla su znacne vyssie ako tie nahlasene inde.
Katolickych knazov je v sucasnosti v US zhruba 40000, pocas sledovaneho obdobia ich bolo tusim 110000 a nahlasenych 4400 vo vyse 10000 pripadoch zneuzivania.
Ucitelov v US verejnych skolach je vyse 3000000, v porovnatelnom obdobi ich mohlo byt minimalne 8000000, takze to by ich muselo byt nahlasenych minimalne 300000 v minimalne 660000 pripadoch aby sa to mohlo porovnat s RKC knazmi. Ak by to malo byt dokonca 100x vyssie (Shakeshaftova) tak 30000000 ucitelov a 66000000 pripadov, co su absurdnosti.

Je jasne, ze na skolach a dalsich detskych org. sa dialo vela podobnych zneuzivani a zatajovani ako v RKC, ale ciselne ked zoberiem tych 70-80 tis. nahlasenych pripadov rocne vzhladom na fyzicky schopnu populaciu to je stale radovo menej ako u nahlasenych RKC pripadov, hoci na skolach to moze byt tiez vyssie ako priemer.

Ja som uz nasiel a uviedol podstatne viac nahlasenych pripadov na US verejnych skolach ako si ty dodal v tych linkoch, ale ani to sa neda zdaleka porovnat s RKC.
Na skolach uz obvinuju ucitelov aj za verbalne sexualne obtazovanie. Z vyse 10000 sledovanych nahlasenych ucitelov v US (2001-2005) asi 2600 bolo potrestanych okrem ineho aj odobratim ucitelskej licencie, polovica z nich sa previnila len verbalne, polovica isla sediet, casto na dlhe roky. Zato z tych 4400 RKC knazov, napriek castemu fyzickemu sexualnemu kontaktu (27.5% oralny, 25% s penetraciou), az na zhruba 100 (ktori sli sediet) ostatni neboli nahlaseni policii, a az na nejake smiesne presuny neboli realne potrestani.

Jediny kto tu niekoho ospravedlnuje si ty a to stale RKC, napriek dokazom o jej zlocinoch. Preco by som ja mal niekoho ospravedlnovat ?
A rodicia predsa mozu poslat deti do katolickych skol ty tlk. :)))
 

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Dušan Koniar: S Maďaričom prišiel o prezidentský palác, s Blahom o dôstojný pomník 290
  2. Jana Venhartová: Dátum minimálnej trvanlivosti a dátum spotreby na potravinách 254
  3. Maroš Chmúrny: Najhorší hriech Smeru 223
  4. Július Kovács: Keď Dobroslav drží Čižnára za gule. 200
  5. Miroslav Haviar: Karloveská katastrofa 158
  6. Gabriel Kuba: Chcem, chcem, chcem! 148
  7. Michal Lukáč: List pre voliča kotlebovcov 140
  8. Lórant Kulík: Umelecká inšpirácia: (Ne)známa zelenina, ktorá pripomína fraktály zaujala aj matematikov 115
  9. Mišo Šesták: Keď vás predbehne zúrivý trabant 115
  10. Ivan Švajlen: Pevná pracovná doba je nepochopením učiteľského povolania – iný pohľad 115

Rebríčky článkov


  1. Július Kovács: Keď Dobroslav drží Čižnára za gule.
  2. Martin Žilinčík: Krotitelia mozgov
  3. Jozef Kovalík: Vrakom
  4. Alojz Baránik: Rozhodovanie o väzbe obvinených v kauze TIPOS hovorí veľa o našom súdnictve
  5. Milan Lacúch: Kristus nemal rád hriešnikov!
  6. Štefan Vidlár: Staré auto
  7. Ján Slovák: Škola tretieho tisícročia
  8. Michal Lukáč: List pre voliča kotlebovcov
  9. Olívia Lacenová: Saudi Aramco sa tento týždeň stane oficiálne najhodnotnejšou firmou sveta
  10. Štefan Vidlár: Mojej pani

  1. Traja obvinení v kauze výbuchu bytovky idú do väzby (minúta po minúte)
  2. Po výbuchu v Prešove obvinili troch ľudí zo všeobecného ohrozenia (minúta po minúte)
  3. V Ostrave zomrelo po streľbe šesť ľudí. Minister ocenil prácu polície (minúta po minúte)
  4. V košickom paneláku unikal plyn. Hasiči urobili opatrenia
  5. Prešov rozdelí všetky peniaze zo zbierok ľuďom, práce zaplatí štát (minúta po minúte)
  6. V Bratislave zomrel ďalší cudzinec, zrejme po bitke
  7. Ukázali zničený interiér vybuchnutej prešovskej bytovky (fotogaléria)
  8. Vlastníci súhlasia so zbúraním zdemolovanej bytovky v Prešove
  9. Útočník hrozil v centre Košíc nožom, polícia ho postrelila
  10. Ľudia zo zhorenej bytovky v Prešove: Holý život je to najdôležitejšie

  1. Ján Benčík: Utáraný „sopliak“ Blaha o špeciálnom prokurátorovi
  2. Lukáš Kyselica: Mafia sa infiltrovala do polície, prokuratúry aj na súdy
  3. Ako Hlina s Matovičom vytrvalo potápajú vlastné strany
  4. Opozičný líder Kiska v politickej relácii Na telo porazil premiéra Pellegriniho
  5. Blaha: Prokurátor Honz, ktorý obžaloval Fica je obklopený najextrémnejšími liberálmi
  6. Mafia nám ovládla štát. Neznesiteľná podobnosť vraždy novinárky na Malte so Slovenskom
  7. Nové závažné okolnosti v kauze Kiskových pozemkov
  8. Strana má šerpu - Komentáre SME
  9. Pápež František prijal Petra Pellegriniho
  10. Lučanský odkazuje Kiskovi: Vyprosím si, aby nás nazýval policajnou mafiou!

Už ste čítali?