Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Môže si človek so sedavým zamestnaním udržať zdravie? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cize treba menej jest a viac sa hybat. To som teda necakal!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

da

sa na to ist aj sofistikovanejsie. na ranajky kafe a cigaretka, potom cigaretka kazdu hodinu, potom nejaky obed potom cigaretka, potom kaficko a cigaretka, potom ciga a vecer namiesto "zrania" ciga na balkone a nieco lahke, napr jablko.
pomedzi to stres, alebo nahustene ukoly.
potom som prestal vypalovat zobak, zacal mat problemy s tlakom, priberat a dnes viem, ze nepojdem dole na nasledky fajcenia ale z nervov a tuku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Snaha o osvetu sa ceni ale clanok ignoruje vsetky novsie(ehm) poznatky a trendy v oblasti stravovania, presne rovnaky clanok tu mohol byt pred 15 rokmi.. strasenie tukmi, (prehnane) odporucanie celozrnneho peciva, ani slovo o prebytku cukrov v nasej strave, posilovanie mytu o jedeni aspon 5x denne atd.
Clanok o vyzive od odbornika v roku 2013 si predstavujem trosku inac.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skoro v každom zamestnaní

si človek viac či menej ničí zdravie. A to nehovorím len o strese, ktorý je dnes všadeprítomný:)
Aj ľudia s nesedavým zamestnaním si ničia zdravie. Robotníci na stavbách, pracovníci v poľnohospodárstve, skladoví robotníci, aj tí vo fabrikách v pásovej výrobe, šoféri, atd...
Čo sa týka spôsobu stravovania: podľa mňa každý človek je nastavený nejako a nie som si istá, že existuje len jediná možnosť ako si udržať zdravie.
Poznám veľa ľudí, čo raňajkujú minimálne a sú v pohode.
Ja mám výdatné raňajky, potom až do takej 16-17 h. len ovocie a zeleninu a večeriam 2-krát:) Raz niečo varené a druhý krát nevarené:) Keď sa výdatnejšie naobedujem, stratím dočasne energiu a začnem byť ospalá:)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME