Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nová električková trať? Petržalčanov čaká bordel a špina (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nemohli by si na takychto zastávkach poberatelia davok v hmotnej nudzi odpracovavat svojich mesacnych 32 hodin?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Stále to staré neefektívne myslenie v BA

Pekný príspevok. Minule bol rozhovor s autorom trate, dnes by to riešil ináč.
http://www.metro.cz/rozhovor-t...
Presne to je hlavne z důvodu mentálnej výbavy časti obyvatelstva. Riešenie otočky oproti TPD je neefektívne a pro futuro zakladá nároky na peniaze a údržbu, ako vyzerajú premostenia Einsteinovej? Des! Podobne riešil bus terminal v Hradci Králové a plačú...Naproti tomu všede v normálnych mestách sa preferuje Tram doprava a má mestotvorný účinok napr. Tel Aviv, Marseille, Dublin. Neštastím BA je metrový rozchod, ale aj to sa dá vyriešiť alá Zurich. Len to by nemohol sediet Bajan, Ftáčnik a spol na stoličkách...
Napr. London Croydon nechcel tram , dnes blahorečí. A v BA je ešte jedno postihnutie - všetko rýchlo a hlavne autom. Všimnite si prevedenie kolajového zvršku! V BA neprestavitelné, po nábreží, Karlovka - klasický železničný zvršok, ktorý do mesta nepatrí, lebo vytvára bariéry!!! Ale to musíte vy domáci... a netreba chodit daleko, stačí Wien.
zmena fasády tramlink http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"Neštastím BA je metrový rozchod,"
vieš aj zdôvodniť prečo je nešťastný? teda okrem argumentácie typu pána (1/6)*1435 mm...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trošku fyziky a praxe

rozmer skrine pre štandartný a metrový rozchod je rovnaký v BA - techn char. napr. T3 , tzn., že vedenie trate nie je šírkou ulice obmedzené ako v mestách , kde to tak z týchto důvodov musí byť. A teraz fyzika - ked potrebuješ vačšiu stabilitu kedy ju dosiahneš- ked budeš mat nohy pri sebe alebo si rozkročený? Odpoveď je rozkročený! To je odpoveď na tvoju otázku, ale žeby toto v BA občan nevedel? Rozdiel medzi rozchodmi je skoro polmetra a preto bxy nemal byť problém vsunút tram do telesa železnice od hl.stanice po Lamač a dalej na Vápenku a zokruhovať Dúbravku. Napríklad ako zlepšiť MHD v BA . Chceš príklad ,kde to funguje. Naj še ľubi-http://jhmd.cz/storage/images/... , to je riešenie z roku CaK Monarchie... viac slov netreba. A čo tak napr. nočné zásobovanie tram ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sa tváriš, ako keby tramy jazdili na chodúľoch aspoň meter vysokých ;)
nezabúdaj, že rozdiel v stabilite by mohol závisieť aj od výšky, v akej je skriňa umiestnená - určite bude nižší, ak je v 50 cm výške a iný, keď je v 2-metrovej výške, kde naň samozrejme viac vplýva aj sila okolia... btw. tu nie je pomer či "máš nohy pri sebe alebo si rozkročený", ale "si rozkročený, vs. si ešte viac rozkročený"
mimochodom, máme rozchody aj širšie ako 1435, tak prečo rovno nepoužiť 1520 alebo 1600, keď už chceš prestavovať celú sieť? ;)
a celkom by ma zaujímalo, ako budeš poháňať tram (dajme tomu bárs aj s 1435 rozchodom) na železničnej trati, keď pokiaľ viem, tram a vlak nemajú rovnaké napájanie... + potrebuješ sa zmesitť do nejkej diery v vlakovej premávke - v prípade meškania vlaku budeš robiť čo? bude kvôli tomu stáť tram pol hodinu, "lebo mešká vlak"?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Naozaj je komiscké sledovat

argumenty, ay. Zjavne máš problém s chápaním príkladov, ale ak chceš můžem ti celú situáciu vysvetlit na fyzikálnych vzrococh - mám z toho štátnicu. Ostatné slabomyselné otázky sú taktiež na zváženie - rozchod - no jednoducho preto, že je to EU standart. O různom napájaní až tak nejde pokial viem je to 600 V js tram , žsr ma 25kVs , čo nie je problém v 1 skrinke na streche urobit, trat na zájorie podla toho , čo ukazuje cp nie je nejako pretažená, hl. problémom je tunel, ale to by sa dalo riešit... Tvoje myšlienky sú typické pre človeka, ktorý hladá problémy a nie riešenia, ó aké krásne Blavácke už od r.1968!!! Never ending story. Preto má BA tram siet ako Plzen...
Tramvajová doprava tvoří páteř MHD v Bratislavě, hlavním městě Slovenska. Jedná se o středně velkou tramvajovou síť, v Česku srovnatelnou s Plzní. Rozchod kolejí zde činí 1000 mm. Délka tratí je 39,6 km, síť má 152 stanic[zdroj?] a celková přepravní délka linek obousměrně činí 267,3 km. A teraz si odpovedz! Je BA vůbec normálna ? Ja odpovedám nie, chýba jej mozog...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

stal sa zázrak

pozrite co sa stalo so zastávkou autobusu, keď to vezmete do vlastných rúk.
http://nitra.dnes24.sk/za-kraj...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Na zxastavky treba povolit vstup iba s

listkami, ako je to bezne inde, a ten uzavrety priestor chranit kamerami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ukaz mi jedine mesto na svete, kde je vstup na zastavku MHD (zastavku obycajnej elektricky alebo inej povrchovej dopravy, nie stanicu metra) obmedzovany drzanim listka. Uz mam toho pochodene dost, ale taku som este nevidel a ani dost dobre nechapem ako si predstavujes realizaciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

treba pozriet napr. Istanbul

tam im to funguje, letenky su teraz celkom lacne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuz

v metre vsade na svete mas tocne uz pri vchode. Vo vestibule si kupis listok a ak chces cestovat, tak musis vsunut listok alebo prilozit kartu a az potom mozes ist dalej. Takto by sa vyriesil aj problem s ciernymi pasaziermi a usetrilo by sa na revizoroch. Jasne, ze sa to neda urobit pre bezne elektricky a busy. Dalo by sa to urobit iba ak by kolaje boli dostatocne hlboko pod urovnou nastupu, lebo inac by aj tak prechadzali ludia po kolajach, aj ked aj to by sa dalo poriesit nejakou automatickou branou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ty si este nebol v Parizi

ze nie? Notoricke skakanie cez turnikety miestnym obyvatelstvom. Ale "vsade vo svete".
Vyrieseny problem ciernych pasazierov ... pche.

A kedze Bratislava nema metro, tak je to uplne mimo misu tak-ako-tak
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nuz

v Parizi som bol a nevidel som nikoho skakat cez turnikety Mozno aj preto, lebo tam zväcsa stal nejaky typek, ktory na to dohliadal alebo tam boli kamery. Ale ono sa daju urobit aj vyssie turnikety resp. dvere, ake byvaju napr, na letiskach. Ono rieseni je dost, ale nieco by to stalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

Ak bude na kazdej zastavke v BA sediet typek za okienkom, odzrkadli sa to na cene listka, kedze tych typkov bude viac ako revizorov. Lepsie je podla mna zaplatit 2-3 typkov pre zaciatok, aby obchadzali zastavky denno-denne a davali ich dokopy.

V Parizi sa teda skace cez turnikety... rovnako v NY.

Ono problem s bordelom a nerespektovanim noriem je inde. Kolko rodicov by bolo prekvapenych, ze prave ich ratolest prilezitostne pusti nieco vetrom, lebo 'kos nie je nablizku'... Ak sa clovek nestara o clenov vlastnej rodiny, ako od neho mozno cakat, ze sa bude starat o nieco 'abstraktne' ako verejny poriadok (a v podstate jeho potomstvo tiez)? Problem s kulturou zacina doma :/ (Kolko gentlemanov, ktori nimi zostanu takmer v kazdej situacii poznate? Ja jedneho a aj to pokladam za relativne stastie a v podstate vynimku)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vsak jasne, stanica podzemky alebo nadzemky je uzavrety system s par vychodmi. Ale to co pojde cez petrzalku je klasicka elektricka, rovnaka ako v Dubravke alebo Ruzinove, len s nacancanymi zastavkami, proste prebehnem kusok po kolajach a som na nastupisti.
A dalsia vec je ako by vyzeralo vynucovanie toho opatrenia. To na kazdu zastavku postavime 24/7 SBSkara, aby ludom kontroloval listky? Zvlast v meste kde sa vacsina ludi ide pototo uz z toho ze vobec existuju revizori mi to pride ako zabavna predstava...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak

napriklad Chicago.Tiez ide o nadzemne metro, teda akusi rychloelektricku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hovorim o tych velkych uzavretych

zastavkach. Ostatne by mali byt riesene uceolovo a stroho.
Ale asi to doapdne ako Petrzalska zeleznicna stanica.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Úplný súhlas.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak nejako

až na to, že Petržalka je celkom príjemné miesto na bývanie ..... zaujímavé je, že o príjemnosť Petržalky usilujú tí, čo v nej nebývajú a petržalčania sa musia brániť ... musia si brániť to, čo z Petržalky robí príjemné miesto a príjemnejšie by bolo udržiavať to ... zelený pás a rekreačné moťžnosti
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Danica Chames: Kde sa vzala tá nová bojnická príšera? 7 611
  2. Robert Puk: V ilegálnej ubytovni pod patronátom starostu Kusého znovu zasahovala polícia 4 051
  3. Tomáš Benedik: Rusko I - republika Burjatia, jazero Bajkal a ruská pohostinnosť 3 736
  4. Radovan Bránik: Neznesiteľná ľahkosť vraždy 2 992
  5. Monika Nagyova: Rozčúlená Nemka v Tescu: U nás by sa to nestalo! 2 772
  6. Zdravotní Klauni: Môj otec, Alzheimer a my ostatní 2 493
  7. Stanislav Martinčko: Pekne sme si vás upiekli, teraz vám dáme trocha zajesť! 2 131
  8. Michal Drotován: O tom, ako úradníci primátora ničia vinohrady 2 012
  9. Václav Mika: Riadiť hlavné mesto nie je brnkačka 1 947
  10. Pavel Macko: Budú sa kupovať nové vlaky? 1 640

Rebríčky článkov


  1. Ľuboš Dobrota: Eldorádo – soľ nad zlato naozaj.
  2. Lórant Kulík: Fotoglosa: Autosušička na huby
  3. Milan Lacúch: Stvoriteľ je neprístupný zraku človeka! Nik ho neuvidí! Ani mystici!
  4. Dáša Baliarová: Perficio
  5. Milan Lahučký: Juh Kambodže a božský ostrov Koh Rong
  6. Peter Kremsky: Autobusy sa zasnúbili s vlakmi, ideálne manželstvo to zatiaľ nie je
  7. Paula Beinsteinová: Život je opäť PEStrejší
  8. Ján Popovič: Poznámka k internetovej gramotnosti
  9. Martin Gábor: Bojovník Šafi!
  10. Martin Beňo: Progresívne Slovensko

  1. Muž z Veľkej Mače vypovedal ku Kuciakovej vražde, na identikite spoznal kolegu
  2. Hamšík vypadol z Ancelottiho zostavy, ale nad odchodom neuvažuje
  3. Zavolal na políciu pre hádku so synom, našli ho mŕtveho
  4. Pri Drienovci došlo k nehode autobusu a dvoch áut, vodič zomrel
  5. Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom
  6. V Prešove maľovali značenie na ceste, do niekoľkých hodín ho zmyl dážď
  7. Pezinské vinobranie poznačila víchrica, pomáhali aj hasiči
  8. FOTO: Ako to vyzerá na najstráženejšej hranici sveta
  9. Lobotka naznačil zimný prestup zo Celty Vigo
  10. V nitrianskej nemocnici vymenili ďalšieho riaditeľa

  1. Peter Nôta: Vďaka svedkom sme získali archív Paľa Rýpala
  2. Konšpirácie pohlavárov SNS kaličia Slovenský národ: Manipulácie analytika Rafaja
  3. Danko poškodil hrdosť a svojstojnosť národa: Čo sa deje so štátnym dopravcom
  4. Mučili aj Imreczeho ?
  5. Kedy nastúpi Kmotrík do cely za Kočnerom? Kampaň do Kmotríkovej TA3 EÚ nepreplatí
  6. Jana Teleki: Čižnárovo peklo sa nekoná.
  7. Kapitán Danko: Neznášam tie žlté vlaky, radšej mám tie naše. Naše teraz horia a stoja
  8. Imrecze skončil. Po krku mu ide vplyvný muž Smeru
  9. "Progresívnych veriacich" sa zľakol aj Bezák
  10. Danko zasial nesvár, zlobu a nerovnosť: Poukazy by mali poskytovať len niektoré firmy

Už ste čítali?