Streda, 16. august, 2017 | Meniny má Leonard

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hlavná stanica ako výsledok bezradnosti magistrátu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vec sa ma tak, ze politici (ci uz na statnej alebo komunalnej urovni) ktori by sa mohli (aj mali!) zasadit o to aby bola hlavna stanica konecne zrekonstruovana, jednoducho vlakmi necestuju. Ani ich znami/pribuzni. Takze im je to uplne sum-a-fuk, ako to na stanici vyzera. Ich zaujima z verejnej dopravy mozno akurat bratislavske letisko. Ale asi ani to nie, ved Schwechat je blizko...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...staci sa pozriet kusok od BA do Trnavy....tam sa to podarilo, ak niekto chcel....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Bezradnosť Ivo?Nie.Celá krajina je výsledkom všetkých ponovembrových vlád,ktoré si z nej urobili dojnú kravu a generačne sa zabezpečili bezbrehým kradnutím a keťasením.Pritom používali vzletné heslá ako:druhé Švajčiarsko,Slovensko Slovákom,cudzie nechceme,Za boha a národ a podobne.Je národnou tragédiou,že sa na také drísty chytá 40% najbiednejšej spodiny,proti ktorej je to promile rozumných ľudí v obrovskej nevýhode a ktoré je strhnuté do priepasti všednosti,primitivizmu a morálneho relativizmu.Čo je najhoršie,nevidím žiadnu perspektívu,že by sa malo niečo na tom meniť.Toto "status quo" tzv."štandardným" politickým stranám a ich predstaviteľom ohromne vyhovuje.Preto zdiskreditovali(aj vlastní ľudia!!) SaS,preto idú teraz po bystrickom županovi ako hysterky....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a mame verit ze po neschopnom Ftacnikovi pride zazrak v podobe uja Nesrovnala co da Bratislavu do poriadku, prestanu sa ksefty predhadzovat svojim kamaratom (vid video Jana Hrcku ako sa spojilo SDKU so Smerom pri predaji majetku mesta) a zrazu z nasej hlavnej stanice bude druha Atocha? spokojny by som bol ak by hlavna stanica v BA bola cista ako malicka stanica v rakuskom Klagenfurte, nepotrebujeme z toho ziadnu top nadhernu stanicu, nech je pekna cista a s dobrym mhd spojenim
a len pre info...ta krasna Gare Du Nord v Parizi je sice pekna, ale po zotmeni aj dost nebezpecna stanica...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Durkovsky, Ftacnik a Nesrovnal

Pokial viem, Durkovsky dal (zadarmo ci za uplatok?) zadal jednej firme (asi schrankovej) kseft na obnovu bratislavskej hlavnej stanice. Dana firma uz viac nez 10 rokov nerobi nic. Asi caka nato, ked bud vysudi velke peniaze zato, ze jej tento kseft zoberu, alebo s velkym ziskom tento kseft preda. Tento bordel zdedil Ftacnik po Durkovskom. Ako teda mal postupovat? Urobil pokus o odobratie kseft schrankovej firme. Firma nato zacala hrozit sudnym procesom a obrovskymi financnymi poziadavkami - ved o to jej odjakziva islo. Ako to mieni teda riesit Nesrovnal? Ako to chce zobrat schrankovej firme, ktore zda sa ma vynikajuce konexie a je schopna vysudit stamiliony eur? Bratislavska pokladnica je prazdna a mesto ma priserny dlh - vdaka Durkovskemu. Z coho teda bude mesto platit schrankovej firme tie financne naroky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Stačí málo

Vykopnúť Harabina, ozdraviť súdnictvo, strčiť do basy Ďurkovského a nikto o nejakých finančných nárokoch ani nemukne. Možno o 100 rokov sa naši vnuci dožijú.
Nedokážem pochopiť jednu vec. Ako sa v právnom štáte nemôže dať zrušiť zmluva, ktorú jedna strana absolútne nedodržiava.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A AKO HLASOVAL NESROVNAL ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Veru, veru...

...bratislavská hl. st. je jeden z najúchvatnejších grcov v hlavnom meste, ale zďaleka sa svojou grcovitosťou nevyrovná busstanici na Nivách, či ako sa tá diera, v ktorej je zapichnutý architektonický penis centrály VÚB volá.
Celá, s prepáčením, Bratislava, je diera plná smradu, špiny, zanedbanosti. Prejdite sa Obchodnou ulicou - to je akože centrum - a odbočte pár krokov do ktorejkoľvek ulice odtiaľ. Na Obchodnej chodníky plné suchých grclín a fľakov po nich, odpadkové koše z ktorých lezú červiaky rozkladu týždne nevystpaných smetí, pasáž smerom k Modrému kostolu - to je hrôza sama osebe, tam môžu natáčať horor na pravé poludnie o nejakom psychopatovi, čo škrtí homosexuálov...
V Bratislave niet pokojného a čistého, príjemného kútika, zátišia. Na druhej strane je tam sterilný, chladný Riverpark, kde posedieť si znamená vyvaliť aspoň 50 € za banálne kávy, nejakú limonádu či sódovku...
Hviezdoslavovo námestie to isté...
Najlepšie je na staniciach v Sobranciach, Michalovciach, Humennom, o Košiciach nevraviac. Tie bratislavská hipsterská svoloč ešte neogrcala a neomočila.
Najkrajšie mesto na Slovensku je Jelšava - ani tam ešte nepáchla noha bratislavských developerov, ktorí kam stúpia, tak tam nase.ú betón a tráva tam porastie až po tretej svetovej.
Dôležité ale je, že sa v BA ako v žene striedajú cykly pochodov - za život, za ***** a lezby, za odkaz klérofašistického štátu...
Podľa mňa je ba-hl. st. taká aká je preto, aby sa tam župný pos(l)(r)anec Dobrovodský cítil ako doma.
...a teraz ma dajte zmazať hneď po tom, ako ma vymínuskujete :-)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Praveze prispevok

vhodny K+. Suhlas so vsetkym. Zial.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Rana rovno pod pas

ale opravnena. Hovori sa ze kulturu ludi sa da posudit podla ich kuchyne a zachodku.
Na Slovensku je to tiez "hlavna stanica v hlavnom meste", videl som to na vlastne oci.
Neviem odkial pochadza tento pan starosta tohoto mesta ale mal by sa minimalne hambit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ľudkovia, od ktorých si Ďurkovský nechal

sľúbiť novú stanicu aj s rôznymi doplnkami, predviedli svoju neschopnosť už na Hodžovom námestí, kde stavali tuším o dva roky dlhšie než mali a dodnes nezrekonštruovali Astorku, čo bolo tiež súčasťou kontraktu. Prpľú sa tam vari už piaty rok s kockou nezmyselnou krpatou „zelenou kockou“, ktorá je úplne zbytočnou zátkou vo vyústení Poštovej ulice. Takže týmto neschopákom dohodil Ďurkovský, bezpochyby s podporou hromady poslancov, megakšeft, na aký si netrúfli ani v Pente či J&T. Je z toho iba vleklý megaprůser „ošetrený“ právnikmi tak, aby sa s tým nedalo pohnúť ani tak, ani onak, iba za bolestné pre bandu. Chápem obavy autora blogu, že keby motyka vystrelila a on sa stal novým primátorom, nebude s tým vedieť pohnúť ani on. Takže to určite aspoň sľúbi...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V tomto obávam sa plačete na nesprávnom hrobe. V prípade rekonštrukcie Hlavnej stanice postupuje Ftáčnik tak, ako má.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Odkaz primátorovi Bratislavy Ftáčnikovi

ZAČNITE KOSIŤ BRATISLAVU!!!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Úbohé, ale viac som od Vás ani nečakal

Tri fakty, ktoré ste zabudli spomenúť vo svojom blogu:
1. Zmluvu o rekonštrukcii predstaničného priestoru firmou Transprojekt schválili v roku 2006 všetci prítomní poslanci SDKÚ-DS.
2. Samotnú zmluvu podpísal primátor Ďurkovský, ktorý kandidoval za koalíciu KDH, SDKÚ-DS, atd, posledný deň vo funkcii dňa 20.12.2010.
3. Ak zmluvu vypovieme, tak dá Transprojekt mesto na súd a bude žiadať 16 mil. eur ako náhradu škody. Urobiť to môžeme vtedy, keď máme silné argumenty, ktorými obhájime túto výpoveď pred súdom.
A už len faktická poznámka: aj ja by som chcel mať hlavnú stanicu ako vo Viedni alebo v Prahe. Rozhodnutia Vašich straníckych kolegov a Vášho primátora z minulosti tomu zatiaľ bránia. Verím, že sa tej stanice a príjemného priestoru pred ňou dožijeme.
A na záver: ak ste to, čo ste tu napísali, mysleli vážne, tak čakám, že pri rokovaní o bode predstaničný priestor na mestskom zastupiteľstve navrhnete, aby sme zadali spracovanie štúdie možného riešenia predstaničného priestoru aj s návrhom odkiaľ to mesto zaplatí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Predpokladám, že si to skutočne Ty ,...

pokračujem nasledovne:
1. v prvom rade by si si mal pozametať pred vlastným prahom,lebo tvoje posledné kroky nesvedčia o tvojej slobode v konaní a to hlavne pre ústupky developerom , ktoré jednoznačne navodzujú indikáciu korupčného konania, stav s Belfim v DP a nákup dopravných prostriedkov -poslal som ti upozornenie na predraženost,doteraz som odpoved nedostal, personálne obsadenie okolia Andráši a Ščepán je len špička ladovca...
2. BA od doby Gejzu Šlapku robí len prešlapky a je jedno kto tam bol, ale 25 rokov od revolúcie to ide len dole koncom ... aj za teba
3. zmluva podla judikatúr či komunitárnych, federálnych alebo aj sk musí byť vyvážená, inakju je možné vypovedať, ale to mesto nechce počuť---ide to , ale nesmú ta držat za gule - v prípade stanice Široký a spol.
4. koncepciu dopravy ako celku BA nemá, písal som tu niekolko návrhov ( netvrdím, že mám patent ), ale za 25 rokov postupných krokov už to mohlo byť dávno v cajchu
5. dráha do Dúbravky-pozri sa na schému tram a uvidíš ako matematik nezmyselnosti tangenciálneho riešenia, čo v prípade nehody paralyzuje celú sieť, ozaj siet tram v BA je asi taká ako v Plzni, ktorá je cca 3x menšia!!!
6.pozri sa ako sú neefektívne využívané všetky peniaze - viď zimná údržba...
7. dotknem sa len Hl. stanice- navrhujem hl.stanicu ako inštitút zrušit a urobiť z nej central HUB MHD, doviest na ňu tram cez Štefánikovu s pokračovaním na Lamač a je jedno či v gabarite dráhy alebo Brnenskej a následne pripojiť Bory a spojiť s Dúbravkou a uzavrieť okruh tram. V priestore Lamač Bory vytvory HUB Záhorie pre IDS a P+R čím obmedzím potrebu vjazdu áut do BA. Zo stanice zaviest pendel dráhy v oblúku Petržalka - Avion - Nové Mesto - Hl.stanica- Devínska s príslušným vybudovaním zastávok a vytvorenie systému S Bahn. Terajšiu hl. stanicu premiestniť na Nové Mesto s dobudovaním infraštruktúry a možným napojením na Wien a tým aj existujúcu sieť VRT v rámci EU a tým aj jedinú možnosť ako sa dostať na VRT infraštruktúru, na Hl. stanici zrúrat plechovú prístavbu a vrabčie hniezda okolo a rekonštruovat st . budovu ako to napr. urobili v Narbonne (F). Píšeš o hl. stanici v Prahe - Wilsonáku, ale ten postavili súdruhovia ako napr. Gusto z Dúbravky a dnes ho Šesták spolu s talianskou mafiou Grandi Stazioni za 2 mld. CZK aj EU prispením v korupčnej línii prestavali tým, že zmenšili obslužné priestory a priestory pre verejnosť a materiály, ktoré použili sú tie isté ako pred 40 rokmi - podhlady a ostatné je sádrokartón, na samotné nástupištia nezostalo a preto je dnes sútaž na 1, 5 mld CZK na túto opravu a perlička na Fantovu budovu už minuli 600 mil. a stále poriadne nevedia čo s ňou. Takže ... čo talian to mafián. Ale MHD im funguje a výborne, to je svatá pravda a denne ju využívam.
8. železnice sútažia technické haly - zasa nezmysel
A mohol by som pokračovať. Písal som,ale není v BA záujem. U vás sa len bohapusto kradne JaT, Penta, Brhel, Poor, Kmotrík a celépolitické spektrum včítane Lárdža.
Nejakomi v mysli rezonujú mená Nečas - lump nad lumpov , mysliaci penisom, Ďurkovský - hlúpy Janko, Flašíková, ...., Nesrovnal - ten to nemá v hlave srovnáno ala SDKU, však si sedel s M-afuk-- om a Mikložom za jedným stolom,.... prečo niekto nemá meno K R Á L, asi by to bolo lepšie - God Save The Queen
Som pripravený na vlastné náklady príst prezentovat možné riešenia, ale nepustím ani korunu hore menovaným zloduchom, ktorí ta dnes ovládajú a ovládajú Ba od Gejzu Šlapku....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

m.ftacnik

A kto určil ktorým rozhodnutím alebo zmluvou že stanica musí byť nutne tam kde je? Prečo mesto - hlavné mesto republiky slovenská banánová už dávno nepostavila hlavnú stanicu na zelenej lúke a bolo by to oveľa lacnejšie. Ale to by sme museli mať na Magistráte iných odborníkov, ktorým v prvom rade záleží na meste a nie na provízii. Komu tento stav vyhovuje. Pán m.ftacnik, ak ste to naozaj Vy prejdite týmto pravicovým vagabundom, ktorí položili Bratislavu na kolená cez rozum a pohnite tým svojím a možno aj preferencie budú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

iba bla bla a bla

je pravda ze Ftacnik je jeden hnusni parazit a ked isiel na jeho miesto primatora vela nasluboval a nic z toho .2014 a hl stanica je horsia ako mastala.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

UNBELIEVABLE!!!!!!

... Maybe you will not believe, this is a central station in a capital city, as well as it is a central public transport. You can get everywhere from here even during the night, as it is a place full of homeless people...
http://bratislava-slovakia.eu/...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME