Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Predám charakter a česť (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som si charakter a česť nechcel kúpiť, lebo mám. Ale všetci mi ju núkali zadarmo-no neber ked to je zadarmo! Odvtedy si s tým neviem poradiť. Kým mňa tlačí k zemi množstvo charakteru a česti, tí ostatní chodia usmiaty zbavení od bremena, ktoré ich v tejto dobe ťažilo.
Ale predsa niečo kúpim, dám aj posledné. Kúpim ostré lakte.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lakte?

ostré lakte,alebo silný žalôdok? Poprípade by možno pomohla resekcia chrbtovej kosti...:D
Bhužiaľ neprepláca zdravotná poisťovňa.. platiť sa dá len charakterom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak ti reálne vznikajú náklady alebo škoda v súvislosti so stornom, tak si nechaj zaplatiť vopred zálohu 10% vkladom na účet a následne vysúdiš bez problémov aj zvyšok / nehovorím že sa to nedá vysúdiť aj bez zálohy, ale je to komplikovanejšie dokazovanie ; ak ti v súvislosti so stornom nevznikli reálne žiadne náklady alebo škoda, tak možno treba zmeniť vlastný prístup k zákazníkovi a zamyslieť sa, či nemá právo kedykoľvek jednostranne zmluvu zrušiť bez poplatku, tak ako si bežne menia jednostranne zmluvné podmienky napr. banky, elektrárne a pod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

takto

je systém nastavený. Predfaktúra na plnú sumu. Pri storne sa financie vracajú klientovi.
Toto boli ale objednávky na poslednú chvíľu, kde predfaktúra bola vystavená, ale nedošlo k zaplateniu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja neviem kde autor zije

charakter, cest, dostojnost, hrdost, to su nezname pojmy vacsine ludi na SK. Priemerny slovak ma rebricek hodnot podobny ako priemerny obyvatel romskej osady. Vydzubat, obabrat, prechytracit kazdeho a vsetkych. A ten je potom okolim vnimany ako najvacsi frajer, lebo vie ako v tom chodit. Ze slovo chlapa :D Slovo nema na SK ziadnu cenu. (cest par vynimkam ktore poznam a ktore si nesmierne vazim) Bol by som rad keby to bolo inak a slovo chlapa bolo viac ako podpisana zmluva. Ale nie je. Slovaci by sa mohli premenovat na krivaci. Vacsine by to sedelo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

autor žije v zahraničí

ale svoje slovo, morálku, česť a charakter si veľmi cení...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neviem. podla mna je cestne a charakterne dat storno poplatok priamo do zmluvy a nie do vseobecnych prepravnych podmienok. konieckoncov storno poplatok je obchodna zalezitost tak nie celkom rozumiem tomu co robi v prepravnych podmienkach.

rozumiem tomu, co autora blogu hneva, nieje to dobre, avsak osobne by som ocakaval storno poplatok na viditelnejsom mieste. avsak nepoznam vsetky detaily toho ako sa kde co odoslalo, a urcite nieje dobre, ze to takto spravili, lenze dokazem si predstavit, ze sami sa citili podvedeni...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale prepravne podmienky su sucastou zmluvy, takze to vyhovuje tvojej poziadavke, je to v zmluve. a preto ich pocit podvedenosti vyplyva iba z bezcharakternosti jednania.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

niesu prepravne podmienky nahodou menitelne prepravcom ? skoda, ze autor neuviedol aj stranku kde objednavka prebehla, nech si mozme urobit obraz o tom, ako je jednane z jeho strany.

osobne pevne verim, ze keby do stredu bodu 14 na tretej strane prepravnych podmienok pisanych minipismom napisali, ze darujete pri vstupe do vozidla oblicku tie by ste to be reptania urobili pretoze "slovo robi chlapa".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Cieľom blogu

nebola reklama spoločnosti..
Cieľom blogu bolo poukázanie na charakter zákazníkov.
žiadne malé písmenká a žiadna oblička
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

skus na podpisanej zmluve urobit jednostrannu zmenu. neda sa. takze vymyslaj dalsie blbosti.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

súhlasím s rudoom

pri objednávke je NUTNOSŤ zaškrtnúť súhlas s prepravným poriadkom.
Spomínaná firma je napríklad tak isto dopravca. takže pojem prepravný poriadok by jej mal byť zrejmý.
nehovoriac o fakte, že storno je zvýrazňované aj na predfaktúre, ktorú klient dostane po vypísaní objednávky.
Rekcia napríklad firmy "máte zmysel pre humor" alebo iného, že on nič neobjednával, ale pri telefonickom rozhovore nijako nenaznačil, že si nič neobjednal, vypovedá o charaktere.
Storno pri RYANAIR, alebo EUROLONES by akceptovali. Medzi mojou spoločnosťou a spomínanými dopravnými spoločnosťami nie je žiadny rozdiel. Až na počet právnikov, ktoré iné spoločnosti zamestnávajú...:D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dakujem za odkaz na eurolines. Pozeram, ze oni maju tiez storno poplatky uplatnene v prepravnom poriadku, fiktivna objednavka na daleky datum sa mi nedari spravit (pre ucel vyskumu toho ako to funguje), nakolko beru platbu dopredu. Odhadujem, ze rovnakym sposobom je vymozitelne aj zaplatenie storno poplatku v ryanairi. Co nasledne nieje o pocte pravnikov, ale o tom, ze sa vola zaplatit to dokazuje omnoho lahsie - na koni je ta strana ktora ma peniaze vo vrecku.

to, ze to takto ma spravene eurolines beriem navedomie, osobne vsak stale povazujem za charakternejsie dat suhlas so storno poplatkom priamo ako dalsie zaskrtavatko.

inak osobne vacsinou prepravne poriadky nejako zvlast tiez nestudujem, vyska storno poplatkov u eurolines ma celkom prekvapila, velmi vysoky storno poplatok dlho dopredu povazujem za dost nemoralny (ak stornujem listok na dopravu o pol roka, tak by to malo byt tak vo vyske administrativnych nakladov).

inak co je to za nezmysel objednavka dopravy na trase Slovensko - Holandsko ? to takto bolo vazne zadefinovane v akceptovanej objednavke ? Ved to by malo byt omnoho adresnejsie, vymahanie takejto objednavky si nedokazem nejako realne predstavit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v blogu

som neuvádzal konkrétne.. samozrejme že v objednávke je z adresy na adresu..
48 pred cestou neúčtujeme žiadne storno..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

predam cest 200 000e zn.starozitnost
som jano a nepijem 1/3
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak by som mal zakazku na odvoz do Holandska, a jediny problem by bol doviezt zakaznika 200 km (+200 km tam), tak sadnem do auta a obetujem tych 30 litrov benzinu a 4 hodiny casu a cestou s nim pokecam, co na zmluve prehliadol alebo preco ju necital a zvyraznim to alebo urobim vycuc zo zmluvy, aby sa zakaznci mohli rychlo zorientovat - robil by som to hlavne kvoli sebe.
Inak daj tip kozmetickym salonom, kadernictvam, pedikuram, maserkam a pod. ze ked im nepride zakaznik na termin, nech ho pokutuju, to je to prave orechove na udrzanie si zakaznika...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak do kezmetického salónu

nepríde zákazník nakozmetiku, neznamená to, že kozmetička patlá gebuziny do prázdna.
Ak vystornuješ dopravu a auto je na ceste, k škode už došlo. Pneu, PHM, motor, mzda vodiča...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Osobne si viem predstaviť, že pri objednávaní podobnej služby akceptujem aj storno poplatok.
Praktická rada - implementujte do objednávacieho formulára na webe potvrdenie kódom poslaným na mail alebo telefón, potom nebude môcť tvrdiť, že službu neobjednal on.
Ešte k spomínanej škode - u vás nedochádza k škode, ale k strate príjmu nedostatočným vyťažením prepravnej kapacity.
U kozmetičky, o ktorej sa vyjadrujete s takým dešpektom, je to to isté - ak jej zákazník/zákazníčka nepríde bez včasného zrušenia rezervácie, dochádza k strate nevyťažením kapacity, na daný časový interval mohla byť objednaná iná osoba.
Osobne vám fandím, pán Čurma, mňa tiež hnevá neserióznosť pri jednaní (ako zákazníkov tak aj obchodníkov). Ale buďte objektívny, takými vyjadreniami sa zhadzujete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Peter

nevyjadroval som sa o kozmetičke s dešpektom.
Ak to tak vyznelo, osprravedlňujem sa. Tak ako ste napísali by to sedelo len na tú kozmetičku.
teda ušlý zisk, prípadne ušlé mzdové náklady.
naopak ak je auto na ceste a ide pre jediných klientov, dochádza nielen k ušlému zisku, ale aj viacnákladom, ktoré som spomínal vyššie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Moja znama ma kozmeticky salon a hovorila mi prihodu: Zakaznicka bola objednana do salonu na kozmetiku + pristrojove osetrenie 200,- €, potom mala ist na celotelovu masaz - 50,- €, potom mala mat pedikuru a manikuru - 55,- € a napokon mala ist ku kadernicke - 30,-€. Neprisla, lebo manzel nemal v ten den naladu postrazit ich 2 deti. Skoda 335,- €. Platy stojacim zamestnancom, najom priestorov, svietenie, kurenie, vzduchotechnika, upratovanie... Takze by som pomlcal, kto je na tom horsie... Ak by jej dala platit nejake penale, tak ju uz v zivote neuvidi a strati ju. Ked jej volala a ospravedlnovala sa, tak bola na nu mila a spolocne si ponadavali na chlapov, aki su necitlivy a az ked zavesila, tak si slovne ulavila na jej ucet, ale nedala je to pocitit priamo - takto sa treba spravat k zakaznikom, ak chce podnikatel prezit.
A este nieco - tym, ze ste akoze nezverejnili mena svojich zakaznikov s ktorymi ste mali problem, tak si znacim - Curma v ziadnom pripade nic u neho neobjednavat!, lebo ked mi nahodou do toho nieco skoci a nedohodneme sa, zverejni ma na internete. Je nefer pisat takto konkretne mena zakaznikov a nazvy firiem jednostranne bez toho, aby som im dal priestor na ich vyjadrenie. Ja to vnimam ako velky podraz a v zivote nechcem byt vasim zakaznikom. Uvazujte o tom!
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME