Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nepríjemné zážitky v hoteli Nezábudka vo Vysokých Tatrách. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Hm

V spomínanom hoteli som bol, strava bola perfektná, personál príjemný, izba pekná... Tomuto to vlastne dobrovoľne vyriešili a vrátili 20 EUR, ale aj tak asi chudáčisko nemalo o čom písať tak napísal tento blog a ešte vyplakáva že mu nepripomenuli že si mal pýtať šampus a čakal, že kvôli nemu napustia do bazéna termálnu vodu.. otras..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

€20,- mu nevratil hotel. Pointa bola, ze hotel nepravom uctuje priplatky a on ich chce spat. Peniaze mu vratila firma, od ktorej si kupil kupon. Z dobrej vole.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No tak priplatok na mieste

po uzavreni zmluvy na konkretny datum je nezmysel, je to jasny pokus o jednostrannu zmenu zmluvy a v spojitosti s dalsim neskorsim uvedenym postupom jasny podvod hotela tak ako pise bloger.
V kupone (zmluve) su vsteky mozne priplatky uvedene a vikendovy priplatok tam nie je.

No a podme dalej, mame zakon ze ak je nieco nejasne tak plati to co je vyhodnejsie pre zakaznika (obciansky zakonnik /ustanovenia o spotrebitelskych zmluvach/ priapdne analogia legis),
teda ak mali dve ponuky a nie je jasne ktora plati tak plati ta vyhodnejsia. To ale v tomto priapde nie je pdostatne, plati ten kupon ako je uvedene vyssie v odstavci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kupil kupon, kde mu za zaplatenu cenu garantovali aj flasu sektu, aj zakusky, aj veceru v kolibe - z toho dostal TRT a nauctovali mu navyse 20 eciek. to je normalne?
apropo - personal mily a stravu OK spomina aj blofer, tekze to nie je o tom, ze by im silou mocou chcel uskodit. ale ked daco kupujem, predpokladam, ze plati dohodnuta cena. takto je to ako keby si zaplatil pri pokladni v tescu a domov za tebou pridu s dalsim blokom, ze doplatit este navyle lebo to tak mame uvedene.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Koľko stojí

internet v mobile na deň ? 50 centov ? Bloger sa mal sťažovať hneď na mieste, lebo takto ide už s krížom po funuse. Že by bola sťažnosť oprávnená nepochybujem. Epizóda s dennou permanentkou na zubačke len dokresľuje, že vo Vysokých Tatrách chce na turistoch trhnúť každý, ale dá sa to aj slušne a nie chrapúnsky ako v hoteli a na zubačke. Iná vec sú kadejaké zľavomaty a následné vykrúcačky koncových poskytovateľov tovarov či služieb. Neprepočítajú si, čo je pre nich ešte povedzme nestratové a potom idú skúšať, čo zákazník platiaci síce so zľavou dokáže prehltnúť. Každý čo niečo robí spraví aj chyby, ale vysvetliť pochybenie a kompenzovať ho platiacemu zákazníkovi sa u nás bežne nenosí. Aj pre to je dobre, že na webe človek nájde aj negatívne skúsenosti. Najväčším trestom pre obchodníka je strata zákazníkov a pre hoteliera strata hostí. Ako sa robí cestoivný ruch vo veľhorách vidno v takom Rakúsku a už to ani nie je také drahé ako kedysi, len prístup je neporovnateľný. Takže Tatry Rusom a my obyvatelia Slovenska pôjdeme asi do Álp. Či ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

odporuješ si

na jednej strane odsudzuješ autora, že píše "s krížikom po funuse", na druhej strane tvrdíš, že najväčším trestom obchodníka je strata zákazníkov.
ako sa má zákaznik dozvedieť, že obchodník je podvodník? preto ja chápem tomášov blog nie ako sťažnosť, ako vyplakávanie, ale ako upozornenie iných, aby si na tohoto "podnikateľa" dávali pozor.
ďakuejm mu za to. nezábudke sa vyhnem oblúkom
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak takto.

Keby si bloger poriadne preštudoval kupón a obsiahnuté služby a tovary vopred, nemusel sa sťažovať na neponôknuté šampanské a dezerty. Keby mal net v mobile mohol si to overiť aj po odovzdaní kupónuz a mal si všetko nárokovať. Teraz po troch mesiacoch to je predsa len dávno s krížom po funuse. Spomenul som aj zľavomaty a spomínam si na jednu epizódu z Ano šéfe so Zdeňkom Pohlreichom, kde nad kadejakými zľavami len krútil hlavou. Pán majiteľ reštaurácie si ***** vyvážal v sedmičkovom bmw a zamestnanci nemali pol roka výplaty. Ja viem, máme malé platy, každé ušetrené € sa zíde, ale potom nastávajú u koncových poskytovateľov turistických služieb aj takéto veci. Vôbec tieto podvody a pokusy neobhajujem. No ak potrestaniu hotelierskeho podvodníka, ľudia nechodťe do takýchto hotelov a robte im "dobré meno" pri každej príležitosti. A kľudne aj menujte majiteľov, prevádzkarov všetkých, ktorí sa vás pokúsili oklamať či podviesť. Tiež som písal, že kto niečo robí spraví aj chybu, ak sa ale ospravedlní a chybu napraví kompenzuje tak mu treba dať šancu. Ak sa správa ako chrapúň, tak mu už nikdy žiadnu šancu dať netreba. Inak sa u nás situácia a nie len v turistickom ruchu nezlepší.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ty co furt mas s tym

internetom v mobile? :D
mne z clanku vyplynulo, ze autor isiel ako prislo, kam prislo a bolo mu vlastne jedno kam ide a co tam "dostane" :)
na slovensku nemame kvalitne sluzby za primerane ceny a niekedy ani za neprimerane
kym sa nezmeni postoj platiacieho zakaznika (a je jedno ci cez zlavovy portal alebo nie)tak sa nezmenia ani poskytovatelia sluzieb

ad zlavove portaly - ja by som to nedemonizovala, casto ked pozries ponuku akcii daneho hotela, ktorymi vykryvaju hluche obdobia, najdes to iste ako cez portal, ktory si na to prihodi nejakych 10 eur na hlavu a niekedy aj menej
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tak do tretice všetko dobré :).

"Mojou chybou vraj bolo, že som pri rezervácii nenahlásil okrem čísel kupónov aj link, kde boli uverejnené." ... link. net v mobile a link na kupón uložený v histórii prehliadača a možno by bolo po problémoch hneď na začiatku. Aj keď tej nevykúrenej izbe a studenej vode v bazéne by sa tým nepredišlo. No a keď nie net v mobile, tak aspoň screenshot a odfotený originál kupónu v mobile by pomohol a možno aj nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Internet v mobile

Nestojí len 50c denne, ale aj 183 eur za (prestupný) rok. Navyše, z toho, čo vidím okolo seba, za internet v mobile platia ľudia často aj tým, že sa nedokážu od neho odtrhnúť ani pri stretnutí s priateľmi a v jednom kuse četujú, vystavujú sa na fejsbokoch a podobne. I have adictive personality, takže to nebudem riskovať. K práci mi to nechýba a vo voľnom čase už aj teraz som na nete viac ako dosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Myslíš to tak nejako, že zákazník je povinný pripomínať a dokazovať hotelu, čo majú v "balíčku" ponuky? No ďakujem pekne za takú ponuku...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne tak, vodu mu mali ohriat a sampus ponuknut.
Neviem co za manazera to tam riadi, ale vyhodit peniaze za reklamu(kupon) a nasledne nalakaneho zakaznika odradit pristupom je kretenizmus. Nehovoriac otom, ze tento blog im mozno odradi 2-3 dalsich zakaznikov.
Ale na druhej strane ma to tesi, lebo tiez sme rozbehli vlastny biznis a prave vdaka takejto konkurencii mame zakaznikov, ktori nas odporucaju dalej a dalej a obraty rastu a rastu :)
A keby som mu zabudol dat sampus ja, tak bud mu ho poslem postou, alebo sadnem do auta a donesiem osobne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty si recepcny z toho hotela?
reakcie a fotky na tripadvisor hovoria za vsetko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1/3

no to sa necudujem, ze ludia nadavaju na sluzby na Slovensku, ak to takto funguje ... pretoze, tam kde chodim na dovolenky ja, tam nie len, ze sa ma aj 100x krat pocas pobytu spytaju ci je vsetko v poriadku a ci som spokojny a co mi este mozu doniest alebo co mozu este zlepsit ale este idu aj daleko nad ramec slubeneho, kedze si chcu zakaznika udrzat aj do buducna ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Otravné.

Odpovedám, že ak budem nespokojný, alebo budem niečo potrebovať, ozvem sa sám,
čo zvyčajne robím aj tam, kde nemajú snahu dookola sa vypytovať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prave naopak, vdaka takymto clankom mozu taketo praktiky skoncit. Nejde o tych 20 eur, ide o princip. Predstav si, ze zajtra si hotel zmysli, ze si "vikendovy priplatok" zvysi na 50, 100 alebo aj 1000 eur, a potom si tam prides na dovolenku znovu Ty a nauctuju ho Tebe. Chcem vidiet ako budes potom pisat takyto prispevok.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ferencer...

...sorry, ale tvoj prispevok vypoveda o tom, preco su sluzby na Slovensku take, ake su....pozrela som si recenzie na znamych strankach, evidentne je ten hotel o nicom....kto aspon raz vytiahol paty zo Slovenska a zistil, ako to funguje inde, tak je jasne, ze taketo "podnikanie po slovensky" ho musi zarazit - chodim na kupony, bud som mala stastie, alebo to inde funguje inak...chodim aj normalne, ze si klasicky objednam hotel, je to rovnake ako na kupony. Tot som bola v Rime, dobre, po znamosti, prakticky cirkevna ubytovna, ale uroven to malo - izba max cista, uteraky vonave a menili kazdy den, dali nam mapu, kopec praktickych rad, pristup bol neuveritelne mily a ustretovy...ked podla mna pride niekto s takymi skusenostami napr. do Nezabudky, tak musi mat soky...to je o tom, ze Slovaci si nechaju...hocico...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sluzobne cestujem po slovensku, spavam po hoteloch a musim povedat, ze mam skusenosti len dobre. myslim si, ze hadzat vsetky hotely do jedneho vreca kvoli zopar grazlom je nespravne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nabuduce ked ti nepravom vypytaju

prachy, sa tu nechod vyplakavat..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takýchto blogerov mám najradšej... to už ozaj nemáte nič iné na robote, len písať takéto očierňujúce príspevky. čo ste čakali, že za zľavnený kupón budete mať luxus? Prečo si nekúpite pobyt v 4a lebo 5 hviezdičkovom hoteli, ak čakáte luxus? že cez internetový zľavový portál si zakúpim pobyt a čakám zázraky .... vás by som nechcel mať za suseda, vy by ste vypisovali na rôzne inštitúcie, aj keby vám omylom niekto prehodil loptu do záhrady.

Do Tatier treba ísť s vedomím, že je to tam paródia na dovolenku a nečakať niečo, čo tam nemôžete nikdy dostať. potom nezažijete žiadne sklamanie. ale nesnažte sa rodine vybaviť dovolenku za 5 eur a tváriť sa tam ako pán zákazník alebo šejk.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME