Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zážitky v hoteli Nezábudka - pokračovanie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Sledujem túto kauzu,

ako aj im podobné.
Priznám sa, že často si fandím sama sebe, že chodím všade na pas blink. Keď sme chodili s deťmi, boli to objednávkové cesty, ale ináč keď ideme len sami s manželom, niet nad cesty naslepo:)
Ale som rada, že si si našiel kopec času a napísal si čo a ako, lebo je fakt, že väčšinou sa všetci rozčúlime, mávneme rukou a ideme ďalej. A práve s tým sa ráta:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je hlavne dolezite stale davat feedback. Ako poskytovatelovi sluzieb, tak aj na rozne fora a diskusie. Iba tak sa ludia dozvedia o vybornom mieste alebo o otrasnom zazitku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problem je, ze slovensko nema jeden portal na ktorom sa to da. Je to take roztrusene po inych strankach. Ani tripadvisor nema slovensku stranku a tym padom odradi vela neanglicky hovoriacich ludi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V nezabudke som bol aj ja a tiez cez neajky zlavovy kupon. Ako tu uz bolo par krat spomenute bolo to nezabudnutelne.
Z wellness-u v podstate fungovala len bylinkova sauna (cistota bazenu ma odradila od jeho navstevy ). Izby neboli tiez nic moc. Vsetko stare a sprchovaci kut bol epizoda sama o sebe.My sme mali v izbe teplo takze s tym problem nebol.
Personal tam bol ustretovy a po staznostiach sa snazil vyriesit co mohol. Personal tam bol vlastne to jedine co fungovalo ako clovek cakal. Jedlo ako take a aj navsteva koliby bola bez problemov.
Po navsteve welness-u sme sa rozpravali aj s jednou pani co tam pracuje a ta nam odhalila ze preco to je ako to je. Ma to vraj prenajate nejaky pan ktory nema absolutne ziadny zaujem opravovat pokazene veci a neinvestoval do toho ani cent. Len berie prachy. Vyplaty ze im meskaju a su vyplacane na casti a pod.
Pravdu povediac je mi tam tych ludi aj celkom luto lebo bolo vidiet ze sa snazia a inu robotu by si tam nezohnali.
Stazovali sme sa na mieste a napisal som hodnotenie na hotel na zlavovom portaly.
Bolo to pred 2 rokmi ale ako vidim nic sa nezmenilo takze uz len odporucanie: Vyhnite sa tomu hotelu. :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiež som tam bol a nemôžem povedať, že by to bolo vyslovene hrozné...bolo to tak na úrovni trojhviezdičkového hotela, plus mínus... negatívom bolo, že keď sme si niekedy v októbri chceli kupón využiť, prvý voľný termín bol až v polke decembra, čiže dosť nepríjemnosť. Na druhej strane keď som si bookol ten hotel v decembri a omylom som prišiel o deň neskôr ako bolo dohodnuté, nie len že mi dali pôvodnú dĺžku pobytu, ale ešte ma aj ubytovali v apartmáne (akože to bolo jediné voľné miesto, ale pekný bonus pre nás, keďže sme mali malé dieťa). Wellness samozrejme nestál za nič a bol som celý čas chorý, tak sme nakoniec aj tak odišli skôr, lebo to pre nás nebola dovolenka, ale skôr trápenie (kvôli chorobe). Druhý krát by som tam už nešiel, ale nemôžem povedať, že by to bolo vyslovene hrozné...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Cele Vysoke Tatry aj s ich sluzbami su jedna velka fraska. Nech sa tam Tatranci zadrhnu aj s ich "horami" a nech im tam chodia len miestni zaprdenci, ktorym tieto ich pseudosluzby nevadia a maximalne tak ruski turisti, ktorim tiez tieto ich pseudosluzby nevadia, lebo maju doma v Rusku maju to iste. Odo mna Tatry nedostanu ani cent. Pobyty na Slovensku zasadne travim mimo tohto regionu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Iróniou je,

že väčšinu hotelov nevlastnia domáci, tak ako napr. aj Nezábudku má táto sro. http://www.orsr.sk/vypis.asp?I... . A vlastne má aj dobrý názov, klienti väčšinou na tento pobyt nezabudnú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ako to vidim ja...

vlastnici mozu byt aj z Papui-Novej Guiney.....


pracuju tam ludia z regionu. a prave tito pracovnici su ti, ktori sa na teba pozeraju zachmurene, ked si dovolis nieco chiet, navaria ti UHO (univerzalna hneda omacka) ku kazdemu masu, sluzby, ktore maju poskytovat vykonavaju lajdacky alebo vobec.


a najvacsia sranda je, ze dat hostovi pocit, ze je vitany, postarat sa onho tak ako treba a ako podnik vyhlasuje, ze sa postara - to vobec nezavisi od platu, ktory za to dostavam..... ak som profesional.

ak profesional nechcem byt - naco tam pracuje. mohol tam byt niekto, kto by tu pracu robil poriadne, s usmevom. hostia by boli spokojni a vracajuci sa....zariadenie obsadene, vyssie trzby..... vyssie platy......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

iste si uz pocul aj o takom niecom ako je pracovne prostredie mozes byt profik u profikov ak budes mat nanic pracovne prostredie mozes aj na mihalnicicach zacat skakat ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ako to vidim ja...

ano...pocul...

no akekolvek pracovne prostredie ti nemoze zakazat mat usmev na tvari pre zakaznika.....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

to ani nikto netvrdi ze by mi to zakazalo ale urcite mi to ani nepovoli ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

normalne mam chut

si spominany pobyt kupit a ist si ten adrenalin zazit na vlastnej kozi. :-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj ja veru by som isiel.

Zoberme aj autora blogu ,som zvedavy co im zase najde a zviest by sme sa mohli zo SOI-kou ,ktoru na nich poslal. Inac vacsia sranda bude asi v tom poslednom hoteli z rebricka ,ked tento bol predposledny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

:))
Vraj toto je top: http://www.recenzie-hotelov.sk...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

..

dokonca sa tam našli dvaja ktorým sa to páčilo...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj to si

pravdepodobne napísali sami :o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja idem

s podmienkou že keď mi rupnú nervy tak sedieť ideš ty :o)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hmm

"Z reakcií ľudí, ktorí si môj blog prečítali, vyplýva aj smutný fakt, že existuje, a nie malá, skupina, ktorá buď dáva celý problém za vinu mne."
Možno tak vyzneli aj moje príspevky, ale neboli tak myslené. Ja som ale v živote radšej pripravený a aktívny v momente vzniku problému a snažím sa ho riešiť hneď, lebo s časovým oneskorením to býva väčšinou ťažšie.
Druhú časť blogu rovnako ako prvú si cením. Prečítať si reálne skúsenosti či už o obchodníkovi, remeselníkovi alebo o hoteliérovi, tovare, práci či službe. A to aj pozitívne aj negatívne, lebo aj chváliť kvalitu treba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ja som tiez nechcel obvinovat

no v zivote by ma nikdo nedostal do 46 najlepsieho hotela zo 47 v oblasti.Ostava im snad zmenit meno
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ahoj, ano pravda je ze sme to podcenili. Ked idem do uplne neznamej destinacie tak hotely studujem az moc.
Problem som neriesil zamerne, prisiel som si tam oddychnut a povedal som si ze ma nikto nerozculi tak som to odsunul, aj ked stym poplatkom som tusil o co pojde :) inak pohadat sa pri checkine, fakt neviem ako by to dopadlo.
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME