Utorok, 21. november, 2017 | Meniny má Elvíra

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Keď štátna inštitúcia vyzdvihuje diskriminovaných (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Prílohy

Super text.. Poprosil by som prílohy....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skoda, ze sa neda odmerat percento tolerancie, pochopenia a empatie medzi ziakmi najma voci ludom inych vierovyznani, bez vyznania ci sexualnych mensin...a tam urobit porovnanie medzi jednotlivymi skolami. Pripadne percento porovnavajuce stav progresivneho myslenia v zmysle antikoncepcie, umeleho prerusenia tehotenstva, sexualnej vychovy, povinneho ockovania teda vsetko tem, ktore su pevne zapracovane v standardoch EU spolocenstva, ktoreho sme sucastou. To viete pani autorka donutit dieta aby vedelo o par desiatok percent lepsie matematiku ci slovencinu je samozrejme prinosne, to bez debaty. Len za aku cenu!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kondom nedaju, uctu k cloveku ano

snivam svoj sladucky snik, ze raz si budeme vazit kazdeho cloveka bez ohladu na farbu, velkost ci vek.

hladam ten pokrok vo vymenovanom, no nenachadzam. zial.. pokrokove je mat odvahu povedat pravdu, ze clovek je clovekom od onoho splynutia spermie a vajicka. alebo najdite iny moment vo vyvoji bytosti.
stredoveka je antikoncepcia, ktora nas vedie k vymieraniu http://www.sme.sk/c/7242221/so... (v clanku su opisovane dosledky spohodlneteho zivota zapadnej civilizacie), potraty (krajsie nazyvane prerusenim, aj ked skuste to prerusene obnovit), ktore nas zas vedu k zabijaniu deti vlastnymi matkami; poucovanie o kondomoch a roznych technikach deckam na ucte vo vztahoch tiez nepridaju, preto tie moje o pravej laske budem ucit doma a nezverim ich cvokom, co behaju po skolach s kadejakou "moralkou".

a kludne podme merat empatiu, toleranciu aj pochopenie a porovnajme cirkevne skoly so statnymi. aj ked nie som idealista, mam silnu obavu, ze by tie cirkevne zas dopadli lepsie. ono predsalen im tu moralku obijaju o hlavu asi castejsie..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Štatistika

Korelácia a príčinnosť sú dve rozdielne veci, takže iba pár otázok na zamyslenie:
- kde sa nachádzajú cirkevné školy a aké sú finančné podmienky (vidiek vs. mesto)
- aké je sociálne pozadie absolventov(priemer vs. cirkevná škola)

Je mi ľúto, ale táto štatistika naozaj nehovorí nič o kvalite cirkevných škôl.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Autorka si našla štatistiky o tom, že najlepšie výsledky v monitore dosiahli cirkevné školy a hneď z toho vyvodzuje ďalekosiahle dôsledky, ako že treba investovať do misionárov typu Maroša Kuffu (ani netuším, kto to je) :- ).
Najkrajšie na tom je, že v prospech svojich požiadaviek by rovnako dobre mohla argumentovať aj prípadnými najhoršími výsledkami cirkevných škôl - to by bol predsa najlepší dôkaz, že sú diskriminované.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Maroš Kuffa je človek, ktorý supluje štát pri starostlivosti o ľudí na okraji spoločnosti, ktorých my väčšinou obídeme oblúkom. On s nimi žije a snaží sa im dať chuť do života a dôveru v samých seba. Oplatí sa pozrieť toto video, má iba 16 minút: https://www.youtube.com/watch?...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ďakujem

za cenný text.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

o 4 % lepsie

no vzhladom na to, ze tam nechodia vacsinou Romovia ani deti so socialne slabsich rodin a povedzme to rovno z nizsich socialnych vrstiev, tak to teda ziaden zazrak nie je...
Cakal som rozdiel tak 10 % minimalne..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ta prva skola v zozname

nema na dieta ziadne ine financne naroky ako bezna "obecna" skola. Ziadne extra poplatky, ziadne kvazidobrovolne sponzorske... Chodi tam plno deti z mnohodetnych rodin, takze povedat, ze tam nechodia deti zo socialne slabsich vrstiev je neznalost tychto skol a predsudky.
Jedinym "problemom" je kapacita budovy skoly :)
Ale samozrejme, kopnut si treba, hoci vlastne netusite ako tieto skoly funguju...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

fakt?

Chcete ma presvedcit ze socialne zlozenie ziakov takejto skoly je rovnake ako statnej skoly?..
jednoducho som cakal lepsie vysledky, ale to je moja chyba, no co uz a akykolvek iny nazor je v diskusii zakazany.... Dakujem pekny vikend.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Výstižný blog

Ďakujem za veľmi pekný a výstižný blog. Dovolím si reagovať na niektoré komentáre: niekto chce naznačiť, že cirkevné školy nevedú k tolerancii, pochopeniu, empatii. Propagovanie zabíjania ľudí pred narodením má byť prejavom tolerancie, alebo pochopenia??? Propagovanie antikoncepcie s aborčným účinkom je prejavom progresívneho myslenia - progres ktorým smerom??? Azda ateistické ideológie, ktoré sa pozerajú na človeka ako na (náhodný) produkt prírodného mechanizmu majú napomáhať rozvoju slobodnej bytosti??? Človek je len biologický materiál? Má slobodu - nezávislosť od prírodných pochodov v ňom a vôkol neho? - Ak áno - má to z prírodného mechanizmu??? Ateistické ideológie sú nie len iracionálne, ale aj vrcholne deštruktívne - viď. ovocie - nacizmus, komunizmus, genderizmus. k čomu má pri takomto pohľade na človeka učiť sexuálna výchova? Technikám, alebo dozrievaniu k úplnému slobodnému nesebeckému darovaniu sa? Nemal by sa propagovať prirodzený výber - víťaz berie (všetko/oveľa viac), porazený má odísť (zomrieť)??? Cirkev(né školy) majú problém s povinným očkovaním???
Čo sa týka finančných vecí - prečo nevynikli súkromné školy? Tam je otázka sociálneho zázemia určite očividnejšia. Prečo by na cirkevné školy nemali chodiť deti zo sociálne slabších rodín? -Na našej škole poznám mnoho takých prípadov (neviem porovnať so štátnymi školami). Že cirkevné školy dostávajú 88% normatívu na žiaka v porovnaní so štátnymi školami je platná norma. To, že v skutočnosti dostávajú ešte menej, je bežná prax. Rodičia týchto detí platia dane tak, ako ostatní. Prečo sú teda ich deti diskriminované?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vplyv cirkevneho ucenia na matematiku

Aby sme to zhrnuli,
z celkoveho poctu 94 cirkevnych skol testovanych z matematiky je 22 v krajskom meste, 44 v okresnom meste, 12 v meste a 16 na dedine.

Pri analyze vysledkov tych 94 cirkevnych skol sa da zistit, ze
* skoly v krajskom meste maju priemer PZS=2,42 a percentil PS=72
* skoly v okresnom meste maju priemer PZS=2,51 a percentil PS=60
* skoly v meste maju priemer PZS=2,55 a percentil PS=48
* skoly v dedine maju priemer PZS=2,82 a percentil PS=43

Z toho je jasne, ze na vysledok ma velky vplyv umiestnenie skoly (co suhlasi aj s textom v tlacovej sprave "Školy v mestách nad 15 000 obyvateľov dosiahli štatisticky významne lepšie výsledky v porovnaní s vidieckymi a menšími mestskými školami")

Kedze cirkevne skoly su vacsinou v mestach (len cca 1/6 z nich je na dedinach, podla poctu ziakov len 1/7) je jasne, ze ku krasnemu vysledku sa nedopracovali vierovyznanim a lepsim moralnym zakladom, ale tym, ze prevadzkuju skoly prevazne v prostredi, kde je vacsi tlak na vzdelanie (od pedagogov aj rodicov).

Takze sa prosim s tymi zavermi skludnite.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME