Sobota, 19. august, 2017 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pribinova ulica pri Eurovei – koniec parkovania na chodníkoch (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

Zákaz parkovania mimo vyznačených miest

Michal, v článku sa píše: "Parkovať na chodníkoch (rovnako, ako tomu bolo v minulosti) naďalej nebude možné ani popri hlavnom cestnom ťahu - zóna, ktorá obmedzuje parkovanie len na vyhradené miesta platí aj na Dostojevského rade, Vajanského nábreží a Rázusovom nábreží. "
Podľa projektu v článku však na týchto uliciach platí len zóna 30, dnešná zóna regulovaného parkovania sa ruší. (Mimochodom, aj tak mnoho ľudí nedodržiavalo a mestská polícia toto porušovanie zákona ignorovala.)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla projektu je tam zona so zakazom statia okrem vyznacenych parkovacich miest.

Mna by skor zaujimalo ako vodic auta ktore vyjde z garaze zisti ze je v zone 30...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie, podľa projektu: http://pr.bratislava.sk/lifera...
nie je na Dostojevského rade a Karadžičovej zóna so zákazom státia okrem vyznačených parkovacích miest. V projekte je zrušenie súčasných značiek, ktoré ju vymedzujú, napr. tejto (nedodržiavanej): https://maps.google.com/?ll=48...

Tú chýbajúcu zónu 30 pri výjazde z garáže som si tiež všimol :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jaj, ano, na tie ulice nie. Pardon, moja chyba :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

všetko je to o kšefte

veď treba ľudí nahnať na platené fleky do územia BPS alebo do garáží Eurovea...pritom nie všade tie parkujúce autá zavadzali, napr. chodník na 2. strane oproti Eurovei je široký až až...hlavne že o pár ulíc ďalej (napr. Lomonosova) sú miesta vyznačené cez chodník tak, že pritom kočík nemá šancu...
Ak nebude mať MsP dvojaký meter (ako napr. pre papalášov pred MV), tak som za :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Parkovanie na chodníku je vždy provizórium a pri nových stavbách by vôbec nemalo byť. Inak povedané, ak chceme, aby niekde parkovali autá na ulici, spravme tam pri výstavbe parkovacie miesta a nie, že budeme predpokladať, že budú autá stáť na chodníkoch.
Je pravda, že pri Eurovei je severný chodník dostatočne široký (https://maps.google.com/?ll=48...), ale šírka nie je jediný dôvod na zriadenie parkovana. O pár rokov pri pravidelnom parkovaní bude chodník zničený a na jeho opravu bude treba peniaze, ktoré by sa dali lepšie využiť inak.
Pritom na tej severnej strane Pribinovej je nielen široký chodník, ale aj široká cesta. Tie dva pruhy jedným smerom sú extra naddimenzované. Autá tu aj doteraz pokojne mohli parkovať legálne na vozovke v pravom jazdnom pruhu. Napriek tomu sa vodiči tlačili na chodník, kde zbytočne zavadzali chodcom, prípadne ich niektorí aj ohrozovali jazdou po chodníku. Nepochopím, prečo sa niekto ide nutne parkovať na chodník, lezie na obrubník, čím sa ničí chodník a ani pre auto to nie je najlepšie, keď môže legálne parkovať na vozovke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

znacka zakaz zastavenia a zakaz statia platia rovnako pre vozovku ako aj pre chodnik cize vsetky auta pred MV parkujuce na chodniku porusuju zakon.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hodnoť:   mínus indicator plus

Ale veď práve

tam píšu, že platí a že vysvetlenie polície je zmätočné. A aj sama polícia priznáva, že ich stanovisko nie je záväzné. Takže značky platia, ale policajti nekonajú, lebo si nezáväzne myslia, že neplatia. Také milé, naše.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Uprimne povedane, na tych fotkach to nevyzera tak zeby chodci museli "kluckovat medzi autami" alebo "nebezpecne vchadzat na vozovku" len preto, ze chodnik je zablokovany autami. Ono sa tam chodci popletaju po ceste hlavne preto, ze sa im nechce prejst 50 metrov k najbliziemu priechodu pre chodcov.

Ale chapem ze pisat nieco take je v tejto dzamahirii "politicky nekorektne". Zijeme v bipolarnom svete, kde vodici aut su ti zli, a chodci ti dobri. No a tento obraz nesmie nic pokazit! Takze vodicov budeme pokutovat, a chodcov potlapkame po pleci...

Mimochodom este jedna skusenost z Bratislavy: ako chodec som chcel prejst cez cestu (tusim niekde na panonskej to bolo). Kym som cakal pri semafore, na cervenu preslo cez cestu 14 chodcov (a to uplne "na drzovku", nie zeby cervena prave padla). Medzi nimi aj akasi dochodkyna o palicke, mlada rodinka s detmi, a jedna sporo odeta pracovnicka ktora ocividne ponukala "specialne sluzby". Po nich preslo na cervenu jedno auto, ktore to asi chcelo stihnut este na zltu (nestihlo). Takze asi taky je ten pomer chodenia na cervenu medzi vodicmi a chodcami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja tiež chodím na niektorých

miestach na červenú ako chodec. Ono totiž na niektorých svetelných križovatkách v Bratislave je ten cyklus nastavený tak, že chodci majú v istých intervaloch červenú úplne zbytočne. Proste je červená aj v časoch, keď na priechod nesmie vojsť žiadne auto.

Konkrétne pri železničnej stanici Lamač smerom od stanice človek na zelenú stihne prejsť na ostrovček ale z neho už zelenú nestihne, iba ak by šprintoval. Nevadí, možno na to sú nejaké dôvody. Čo mi vadí, je to, že po prejdení áut majú červenú aj autá aj chodci. Autá na prechod nemôžu vojsť, chodci naň nemôžu vstúpiť, proste chodec stojí 25 sekúnd a čaká spolu s autami, kým bude mať zelenú. A potom zelenú dostane, na 5 sekúnd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Aj keď súhlasím, že treba robiť viac pre to, aby ľudia naozaj nemuseli chodiť autami, tak:

1. Keď prejde na na červenú chodec a auto, nie je to to isté.

2. Autá na chodníkoch nemajú čo hľadať, a to sa týka aj širokých chodníkov. Aj ja som vodič a rád jazdím autom, ale som aj chodec a bežec a v tejto lokalite som doslova alergický na všadeprítomné autá na obrubníkoch, kvôli ktorým sa nedá okolo dvoch vedľa seba idúcich chodcov prejsť bez toho, aby som kráčal/bežal po ceste - a tam sa zas na mňa rúti blondínka alebo hlavohruď v SUV-čku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Parkovisko pod Eurovea

Chodím k tejto budove každý deň pretože mi tam praxuje dcéra a môžem tu zodpovedne prehlásiť že tie autá parkujúce v okolí na chodníkoch sú väčšinou asi ludí zamestnaných niekde poblíž. Ja tam prídem vždy zo strany nového divadla a za zastávkou MHD oproti východu z Eurovei č. 3 stoja skoro stále tie isté autá takže nakupovaniachtivá verejnosť to asi nebude. Asi tri krát som sa snažil to zapichnúť na kryté parkovisko pod nák. centrom no strach a hrúza. Minimálne 10 minút som hľadal volný flek a šok prišiel na záver - keď ma dcéra asi po 15 minútach v spleti parkovacích miest našla tak som 25 /slovami dvadsaťpäť / minút čakal pri výjazde z parkoviska smerom na most Apollo. Samozrejme spomenul som ten najhorší scénár z tých troch návštev uvedeného krytého parkoviska, no vždy som tam strávil viac ako pol hodiny len kôli tomu že mi nastúpila dcéra do auta. A to ani nespomínam "" Slovenskú raritu "" a to zákaz vjazdu áut z LPG na takéto parkoviská. S týmto som sa netretol nieže vo Viedni ale ni v zemích Českých a Moravských ako by povedali naši bývalí bratia. Ja som to vyriešil asi tak že každý deň stojím ja picino na konci zastávky MHD na 4-och smerovkách a pri každom prejazde hliadky PZ by mi do zadku ani zastrúhaný vlas nevošiel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

všetko pre ľudí

falošná politika = "všetko pre ľudí", nahnať autá na platené parkoviská :-( , zlý svet
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

najprv sa parkovanie na chodniku povolil

teraz sa zakaze

najhorsie je pravny zmatok
a najlepsie z toho vyviazli developeri
postavili budovy a "zabezpecili" parkovanie, ktore teraz zmenou zakona prestane existovat
a este niekto zacne trepat take ***** ze vraj Bratislava je malo zahustena(hlavny architekt) a ze treba este viac zahustit a ze na vinu su zli vodici ...

no chodte do *iti s takymi argumentami, vy pochlebovaci a agenti developerov a ostatnych zlodejov verejnosti
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je to hanebne

ako "otcovia mesta" zaobchadzaju s obcanmi
okradat a okradat a mastit si vacky a podporovat developerov bez bazne a hany
je to hnus ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

skoda, ze v clanku niesu aj fotky znaciek ktore tuto zmenu predpisov zabezpecuju...
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME