Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Zlepšili sa podmienky na život v Bratislave? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

volebne kortesacky sa zacali :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

našťastie máme internet

a ten pamätá aj váš volebný program z roku 2010
http://issuu.com/ftacnik2010/d...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nechcem moc "kecať" do toho, ale značné množstvo z uvedeného spravil. inak napísané, nahral si mu na smeč.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zlepsili sa iba pre zlodejov

.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nic sa nezlepsilo

je to o tom istom ako za Durkovskeho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a čo je najhoršie

že sa to nezmení ani za Nesrovnala. Bratislava má tú smolu, že je to taká zlatá baňa, že k jej správe sa dostanú len profesionálni tunelári, nominovaní šírokými kmotríkmi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mestská doprava

Toto Vám skutočne niekto zožerie ???

Mestskú dopravu zásadne "podporujete" tak, že vytlačíte autá. Zákazmi, obmedzeniami a podobne. Však električkové trate ubudli a tie, čo sú ešte v prevádzke, sú v zúfalom stave. A tie cyklochodníky, čo ste nechali namaľovať na úzke cesty v centre mesta, však to je výsmech. Neplánujete podobne namaľovať, resp. inak vizuálne "stvoriť" nové mosty cez Dunaj?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Summar

Objektivne treba uznat, ze sa situacia v BA zlepsila v mnohych parametroch.
Ale treba tiez objektivne uznat, ze sa aj mnohe veci nepodarili.
- o podpore cykodopravi sa viac hovori, ako robi cyklistika v BA je stale prilis adrenalinovy sport na to, aby sa mohla stat alternativnou dopravou
- PKO nie je doriesene, ale co je este horsie, zatvorenu budovu nic nenahradilo, cim kulturny zivot trpi.
- rozhodnutie stavat zimny stadion v sirsom centre nebolo spravne, co dokazuje parkovaci chaos pri kazdom zapase, ak sa nebodaj budu konat dve akcie naraz, ci uz v NTC, alebo na novom futbalovom stadione, bude to kolaps mesta. Tu je jasne vidno, ako ma slovo developerov este stale vacsiu silu, ako zaujem mesta.
- Hlavna Stanica je uplna katastrofa, k tomu je snad aj zbytocne cokolvek dodavat.
- parkovacia politika nebola dobre vymyslena, ked nedovolim parkovat pod domom, musim povedat kde mozem a to povedane nebolo. Nie su parkovacie domy, zachytne parkoviska s dobrou dostupnostou MHD.
- mesto je velmi zadlzene

Ale nikto akoby za to nenesie zodpovednost, neviem o odvolavani uradnikov, o podani TO za podozrenie z korupcie ci zleho spravovania zvereneho majetku. Mne osobne Vtacnik nevadi, ale ak s nim pride na magistrat aj jeho 40 uradnikov, to mi uz vadi. Pan primator si doma nevie urobit poriadok, alebo, co by bolo este horsie, nemoze.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jedného predsa len odvolal

I keď to muselo byť prezentované, že je to po vzájomnej dohode, keďže sa jednalo o nominanta (a člena) strany SMER.

Čo sa stalo nájdete tu: http://janohrcka.blog.sme.sk/c...

A správu o odvolaní nájdete tu v reportáži Pochybný výber znalcov: http://videoarchiv.markiza.sk/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pán Ftáčnik, ak by ste sa k tomu hodnoteniu chceli vyjadriť vecne a pravdivo, a nie aky zvyčajne ako farizej, tak by ste sa vyjadrili asi v tomto duchu:
Na stránke
http://www.economist.com/blogs...
sa dá stiahnuť metodika výpočtu ratingu, najmä indikátory a ich príslušná váha:
Category 1: Stability (weight: 25% of total): Prevalence of petty crime, Prevalence of violent crime, Threat of terror, Threat of military conflict, Threat of civil unrest/conflict
Category 2: Healthcare (weight: 20% of total): Availability of private healthcare, Quality of private healthcare, Availability of public healthcare, Quality of public healthcare, Availability of over-the-counter drugs, General healthcare indicators
Category 3: Culture & Environment (weight: 25% of total): Humidity/temperature rating, Discomfort of climate to travellers, Level of corruption, Social or religious restrictions, Level of censorship, Sporting availability EIU field, Cultural availability EIU field, Food and drink EIU field, Consumer goods and services
Category 4: Education (weight: 10% of total): Availability of private education, Quality of private education, Public education indicators
Category 5: Infrastructure (weight: 20% of total): Quality of road network, Quality of public transport, Quality of international links, Availability of good quality housing, Quality of energy provision, Quality of water provision, Quality of telecommunications.
Z uvedeného vyplýva, že z 30 indikátorov má mesto Bratislava (magistrát a mestské časti) vplyv na maximálne 8 alebo 9 indikátorov. Napríklad indikátor "public transport" (verejná doprava) je len jedným zo siedmich indikátorov s celkovou váhou 10%. Indikátormi s najvyššou váhou sú stabilita (bezpečnosť), kultúra a životné prostredie, a na tieto indikátory má mesto (magistrát a mestské časti) iba veľmi obmedzený vplyv.
Sumár: Umiestnenie Bratislavy v rebríčku nie je výsledkom práce magistrátu a mestských častí, ale výsledkom súhry iných faktorov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Súhlasím a dodávam, že v drvivej väčšine prípadov, kde nastalo zlepšenie, za to môže hlavne súkromný sektor. V tom, na čo mal magistrát vplyv, bola skôr stagnácia - napr. kvalita verejnej dopravy, ktorá sa výraznejšie začína meniť až tento rok, drobná kriminalita (tam by som skôr povedal, že došlo k úpadku, najmä vandalizmus zažíva zlaté časy), alebo športová ponuka (úpadok a zánik mnohých športovísk).

Zlepšenie azda nastalo, ale Magistrát s tým má len máličko spoločného. Cyklotrasy tam nehodnotili.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keďže Dubaj so svojou infraštruktúrou je hlboko za Bratislavou, ukazuje sa, že pan primátor to robí dobre.
Obchvat Bratislavy O
Stanica O
PKO O
Opravené cesty O
Pokosená tráva O
Električka do Dúbravky do septembra? O
Električka na stanicu? O
Cyklotrasa do Devínskej O
Oprava námestia SNP O
Úprava hradného kopca O
Pán Ftáčnik s takýmto výsledkom predbehnúť Dubaj, veď Vy ste génius.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Podmienky na život

v Bratislave aj na celom Slovensku by sa zlepšili v jedinom prípade.
Keby všetci zväzácki aj komunisticko - eštebácki paraziti aparátčici, ktorí si z toho doteraz robia dobre platenú politickú a komunálnu živnosť sedeli doteraz v Leopoldove.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Moj nazor....

...ako rodeneho Bratislavcana je, ze som si nevsimol nic, v com by sa zivot v Bratislave nejako vyraznejsie zmenil k pozitivnemu. Ja ako radovy obcan a NEclen ziadneho politickeho, dobrovolnickeho alebo brigadnickeho zoskupenia vidim skor stagnaciu, resp. zhorsenie zivota v "metropole". Herne na kazdom rohu (na nasej ulici su v okruhu 500 metrov hned tri), dokonca aj v priamom susedstve skoly, spina (vsade), zle fungujuca, resp. nefungujuca doprava (stanica, Dubravka), absolutne volne ruky pre "developerov" (Petrzalka city, Jasovska), nezaujem o zivotne prostredie, vyrub stromov (Trencianska), "ekologicke" projekty (vystavba pri Cunove), rozbite cesty...neviem, mam este pokracovat? Ano, podmienky sa vyrazne zlepsili, ale iba pre uzku (mozno nie az tak velmi uzku) skupinku ludi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie nezlepšili.

„Najväčšiu časť energie aj zdrojov – najmä európskych, ale aj mestských - sme v uplynulých štyroch rokoch venovali projektom v najproblematickejšej oblasti, mestskej doprave,..“

Hmmm. Moc ste sa nepretrhli.
Zrušili ste električky na hlavnú stanicu

Vyše roka ako bolo plánované bol zavretý tunel.

Teraz je výluka električiek do Dúbravky.

Napriek kratším, vyššie uvedeným, tratiam električky meškajú. Dokonca v sobotu o 8:00 ráno o 4 až 5 minút, kedy je nulová premávka inej dopravy.

Ale aby som pokračoval.

Orazení šoféri autobusov. Niektorí jazdia ako Jochen Rindt, Emerson Fittiopaldi, alebo Ayrton Senna na okruhu Velkej ceny Monaco. Do križovatiek a zákrut idú s nohou na plyne. Naplno ako by ich chceli brať šmykom. To ich nezaujíma že nie sú tam pre pocit rýchlosti ale obsluhu dopravných potrieb obyvatelov mesta? Keď idem z Riazanskej na Vajnorskú. sa cítim ako keby som šiel šikanou pri kasíne Monte Carlo. No ďakujem, ale takéto si neprosím a zrejme nie ani dôchodcovia čo do Polusu chodia kupovat akciový tovar.

Ešte šoféri. Neviem či to platí, alebo nie, ale v poslednej dobe je pri šoférovi autobusu alebo vodičovi električki často „osadený“ nejaký iný človek. Priatel, priatelka, ale najčastejšie kolega. Z BEUSu. Nie som proti vytváraní spoločenských väzieb medzi ludmi. Ani ma to netrápi že je to v pracovnej dobe. Nedalo by sa však toto rozvíjanie kontaktov brať mimo volant?

Osobne totiž to „vykecávanie“ pri vodičovi pokladám nie za rušivý moment, ale za ohrozenie života cestujúcich. Vodiča totiž na korbe vezie ludí a nie štrk. Ak sa niekde „vykotí“, ohrozuje nielen seba ale aj ten ludský „štrk“.

Ozaj súdruh primátor. Začul som taký plk medzi vodičmi autobusov akým spôsobom MHD v BA kontroluje požitie alkoholu u šoférov.

Hovorí jeden vodič druhému Odpočuté z rozhovor ktorý sa udial pri vodičových predných dverách:
Kontrolovali alkohol?
No. Bol tam jeden, ten prišiel a sa ma pýtal či som pil.
A čo ty?
Som mu povedal že nie, a bolo vybavené.

No nech sa páči! Ako zodpovedne pristupuje BEUS, pardon DPMB k svojej povinnosti zabezpečiť pohodlnú, kvalitnú, lacnú a bezpečnú mestskú dopravu v Bratislave!

Ozaj lacná doprava. Tuším odkedy ste tam ste tým v DPMB zabezpečili pohodlný, sú čoraz odpornejší. Namiesto aby šetrili náklady ste im odsúhlasili každoročné zvýšenie rozpočtu. Pýtam sa prečo?

Za nekvalitný (meškajúci) a predražený dopravný servis? Za niektorých emociálne nestabilných a hulákajúcich šoférov? Za tupý manažment z časopisu Markíza?

Tak toto považujem za fiasko.

A to už nebudem rozmazávať tie potemkiniády s premalovaním ciest na cyklistické chodníky, predvádzaním novej električky v meste, ktorá bola pre nás nedostižná ako niekdajší výklad Tuzexu, alebo nepohodlného autobusového double deckra odniekal z Prešova.

Ste sa oproti tomu pred tým zhoršili. A hodne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jo a ešte doplnenie.

Tieto nedostatky v kvalite doprave nesúvisia s nedostatkom penazi. Stačí keď sa pri výberovom konaní šoférov a vodičov sledovali povahové vlastnosti uchádzačov. Aby si ludia zodpovední za riadenie dopravy plnili svoje povinnosti a celkovo vysvetlilo zamestnancom DPMB že na ich platy sa skladáme my a nie že oni nám robia nejakú láskavosť a preto sa môžu správať ako hulváti. AK ich to nebaví nech idú predávať domov, na dedinu či odkial sem došli, krémeše. Tam možno budú zodpovednejší a sústrednejší.

Jo ale to by som nemal zážitok aby vodič električky zablúdill v meste. Áno aj to sa dá? Stačí že si ten trkvas z električky 4 nevšimol stav výhybky na Trnavskom mýte a odbočil do ružinova. Za 50 rokov ktoré sa vozím v MHD BA som to zažil prvý krát. Ak by to nebol obraz biedy DPMB tak sa aj zasmejem. Ale ak to bolo myslené ako súčasť nejakej grotesky určenej na pobavenie Bratislavčanov tak potom vďaka. Komici z magistrátu a DPMB.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hahaha, tak na toto sa už nedá nereagovať :) aktuálne má DPB podstav vodičov, túto prácu (pre zlepšujúce sa podmienky na trhu práce v oblasti medzinárodnej kamiónovej dopravy a aj pre stúpajúcu agresiu zo strany cestujúcich) nikto nechce robiť a jediný odmietaní kandidáti sú tí, ktorí majú záznamy v karte vodiča... mladí ľudia by najradšej prácu v kancelárii nie ťažkú prácu za volantom verejného hromadného dopravného prostriedku, najmä ak vodičák na BUS stojí čo stojí s príplatkom za KKV... a pomýliť sa môže každý, Bratislavu poznám veľmi dobre, na linke 32 najazdené tisíce km a predsa sa mi podarilo raz odbočiť z Kramárov na Brniansku s nie do podjazdu smerom na stanicu... holt, vodiči sú tiež iba ľudia a nie sú neomylné roboty... chce to poznať povahu tejto práce a odjazdiť si nejaké km za volantom, myslím že mnohým by sa otvorili oči... tým neobhajujem niektorých kolegov, ktorých správanie alebo štýl jazdy mi v zásade vadí, avšak väčšina si robí prácu poctivo v rámci existujúcich podmienok
a DPMB je v Brne, nie v Bratislave ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

zablúdiť s električkou, kde ťa kolaje vedú ku konečnému cielu, je podla mna mimoriadna (ne)schopnosť.

Nedostatok vodičov ospravedlňuje benevolenciu, nekvalitu a aroganciu vodičov?

Hehe "aktuálne má DPB podstav vodičov, ...a aj pre stúpajúcu agresiu zo strany cestujúcich" Tak toto potrebujem konkretizovať. Inak to považujem za nepodarený pokus o komunálnu satiru z časopisu Roháč.Sa pýtam. Kto vás do p..le vyhadzuje zo sedadla vodiča? Trkvas čo si cvikne lístok alebo kúpi elktričenku a čaká či sa celý dostane do ciela svojej cesty?

Súdruhovia vodiči, revete na vašich klientov čím odpudzujete od použitia MHD, hrubo s nimi zaobchádzate, príkrou jazdou ohrozujete ich životy, vykecávaním sa s kolegami a známymi za volantom v pracovnej dobe sa nedokážete sústrediť na plnenie pracovných povinností. A nás ohrozujete.

Len sa spýtam sa vás kolko z vás jazdí aj po pracovnej dobe MHD a kolko si svoje ctené zadky vozi vlastnými autami.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME