Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Kolobežky na Slovensku (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Juraj, čo poviete na vyjadrenia svojho oltárneho brata Mariana Kuffu? či budete radšej o kolobežkách?
piano 3/3
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: ci radsej o kolobezke?

Toto je blog o kolobezke. skutocne bolo dolezite minut 3/3 piano na podrzpnutie MIMO TEMY.
Ak ste chceli napisat o tom, ze VSETCI blogujuci knazi a reholnici (len na tomto blogu je ich prinajmensom zo desat) MUSIA TERAZ POVINNE reagovat na vyjadrenie JEDNEHO z nich?

A nechceli by ste este aj listy Pragovakov a verejne ziadosti o trest smrti odporneho prisluhovaca ... jaj to boli roky padesiate, dnes sa uz nevesia, uz sa iba za VYJADRENIE NEZORU vyhadzje z prace, z vedenia firmy (ktoru ste s kludom mohli spoluzakladat...). To vsetko vmene TOLERANCIE a PLURALITY ...

viete co - mate blog, napiste to tam a nie do diskusie o kolobezkach...


A teraz k teme - ako je to s LEGISLATIVOU?
Chodniky, alebo komunikacie pre vozidla?

Aka PRIEMERNA RYCHLOST sa pri dlhsich (nad 2km) presunoch v intravilane dosahuje.
(pri bicykli to byva nieco medzi 15-20km (pri hustejsej premavke - vela casu sa straca cakanim na krizovatkach)

Ako je to s ulozenim vozidla v cieli?

Aka je prepravna kapacita (na bicykli v brasnach s kludom urobim 2-3 dnovy nakup...)

Je to ALTERNATIVA k bicyklu pre DENNE dochadzanie do prace/za nakupmi?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hm .. na trase z Alstrovej idem najskôr po ceste (dolu Barónkou, potom Kadnárovou - aj v prostismere - až po Peknú cestu, potom dolu peknou cestou až po zastávku Pekná cesta), od zastávky Pekná cesta idem po chodníkoch až po Floriánske nám., tam musím ísť chvíľu po ceste ale už pri VS technickej prejdem na chodník a potom hore Obchodnou .. a popod Michalskú až na Prepoštskú .. nazad je to trošku horšie, po ceste idem od konca Obchodnej až po Račko, potom už zase po chodníkoch ..

ako je to s legisltívou? .. matne tuším, že kolobežka je vnímaná ako chodec ;( ..

keď som v cieli, odparkujem kolobežku na dvore v robote .. a doma - ju mám v izbe - je pomerne skladná ..

prepravná kapacita tej mojej - iba to, čo odveziem v ruksaku ..

moja priemerná rýchlosť na 9 km trase do roboty je okolo 12-13 km/ ..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja sa povazujem za najvacsieho kolobezkara v BA...deriem uz tretiu kolobezku. Mam predstavu o "najlepsej" (skladacej) kolobezke, ktoru by som si rad vyrobil. Bohuzial neviem zvarat, nemam dielnu... mozno raz. Myslim ale, ze uz poznam viacere vyhody a nevyhody kolobeziek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ako je to s oblečením, keď sa ochladí? .. a čo so slziacimi očami? .. pozn. som v tomto úplý analfabet - doteraz som nešportoval, ani na bicykli som nejazdil ..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vidim, ze to vnimame uplne inak :) Priznam v zime nejazdim a nikdy som neriesil slziace oci... neslzia mi. Ja sa orientujem vylucne na skladacie kolobezky ako na prakticky dopravny prostriedok, ktory sa da kombinovat s MHD... zlozim, rozlozim.
.
Teraz nie v reakcii na tvoj prispevok, ale pre nahodnych citatelov, ktori maju zaujem o skladaciu kolobezku. Co je dobre vsimnut si
.
1) Vysku dosky: je ovela pohodlnejsie mat dosku znizenu a nie na urovni koliecok.
Kolobezka so znizenou doskou (dobre):
http://www.kolobezky-hojdacie-...
Kolobezka s doskou na urovni osi koliecok (zle):
http://www.exispo*****/katalog/product/2333-FILA-SCO OTER-FBIG/
.
2) Vyska riaditie: pre dospeleho cloveka cim vyssie tym lepsie, vacsina kolobeziek pre dospeleho muza (180 cm) nestaci, co sa tyka vysky riaditiek. POZOR: nenechat sa popliest absolutnou vyskou od zeme (ta sa udava), zaoberat sa vyskou nad doskou
.
3) Skladanie kolobezky: vela kolobeziek ma rychloupinak, co je podla mna otras, neodporucam. Z mojich troch kolobeziek dve mali rychloupinak. Ja kolobezky pravidelne skladam pri pouzivani, rychloupinak je neprakticky, dokonca kazivy. Jedna z mojcih kolobeziek (nemam ju teraz pri sebe, znacku neviem) ma taky zasuvaci bajonetovy system (nechce sa mi ho porobne opisovat) a bol OVELA lepsi a praktickejsi. Tento bod sa tyka tych, ktory planuju kolobezku casto skladat (napriklad pri vyuzivani MHD)
.
4) Velkost koliecok: osobna skusenost s roznymi velkostami chyba, vzdy som kupoval 200 mm koliecka, predpokladam, ze su lepsie vzhladom na lepsiu priechodnost cez nerovnosti na chodniku
.
5) Sirka riaditok: su riaditka sirsie a uzsie, odporucam pokial mozno trocha sirsie, aj ked nepovazujem to za klucove.
.
6) VELMI PRAKTICA je kolobezka, kde, v pripade poskladaneho stavu sa tyc riaditiek NEtoci voci doske, ale je fixovana. Pri vacsine kolobeziek sa toci a je to NEPRAKTICKE pri noseni (clovek drzi kolobezku vacsinou za tuto tyc.) Kolobezka, kde sa tyc netoci (koliesko zapadne medzi dve kokove platnicky v mieste sklapania kolobezky) je napr FILA (moja prva):
http://www.exispo*****/katalog/product/2333-FILA-SCO OTER-FBIG/
Inak tuto kolobezku neodporucam, kvoli inym zlym vlastnostiam.
.
Zatial vsetko, co ma napadlo. Pri kupe skladacej kolobezky treba ratat s tym, ze vyssia nosnost ako 100kg snad nejestvuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pozri na swifty scooters bodka com; pracujem v Londyne ale dochadzam asi z 50km vzdialeneho mesta takze nad nou tiez uvazujem. Je to rodinna firma v anglicku. Kolega uz od nich ma kolobezku a je s nou velmi spokojny.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME