Sobota, 19. august, 2017 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislava a Praha - dve metropoly, 25 rokov po (revolúcii) (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No zrovna tie fotky mostov nepovazujem za super dobry priklad. Ked jeden je uz skoro hotovy a druhy je len nedavno rozobrany a v podstate v zaciatkoch vystavby.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tam

zrejme ide o to, kolko rokov uplynie od realizacie niecoho na SLovensku...ci uz su to mosty, dialnice alebo hocico, z coho musi najskor natiect sponzorom, vratane predrazenia, nasledneho vydieraniaa a automatickeho podielu politikov na tom..a v Cechach.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Asi rovnako

Tunel Blanka napríklad. Starý most začali rozoberať v decembri, Trójsky začali stavať v 2010.

Fotky mostov, ale aj reči o Slavíne, ma len utvrdzujú v tom, že Nesrovnal je demagóg, ochotný pre úspech urobiť čokoľvek. Okrem toho je samozrejme dlhoročný sluha kmotríkopentojaaty mafie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nesrovnal to nezrovnal

a pokracuje v demagogickej tradicii BA rychtarov. TENT projek bola jasna tunelaz smerdakov a kd na MD. Projekt bol od zaciatku nerealny a nastastie ho Brusel stopol. Len taka chobotina ako stavat metro k letisku na ktorom pristava za den tolko lietadiel ako inde za polhodiny byla do oci.
Doprava je v BA 5. najlepsia v metropolach EU a byt BAkom tak kazdy den sa pomodlim dakovaciu modlitbu vsemohucemu, ze mozem zit v meste s tak super dopravou. Samozrejme, ze ludia remcaju, ale to len tym, ze este nikdy neboli v skutocnej dvojhodinovej zapche rano i vecer.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

V podstate suhlasim.

Okrem oblasti ako Vrakuna a periferne mestecka (Nova Dedinka,...) tak to s dopravou je celkom dobre ...

Nam v Dubravke teraz rozobrali celu elektrickovu trat a modernizuju ju... Uvidime, kedy to bude hotove a ako to bude vyzerat, ale zatial to je len rozbite...

A k tomu koncu prispevku... Niezeby som chcel porovnavat Atlantu a BA, ale kym som sa dostal z Atlanty po ich 9 prudovke jednym smerom von z mesta, tak som bol v zapche 2.5 hod.... A to vzdy, ked som siel tou cestou, tym smerom...

Myslim, ze objazd BA by vyriesil vela problemov... A elektrickova trat v Petrzalke tiez pomoze zlepseniu dopravnej infrastruktury v BA.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Praha bola vzdy asi o 25 rokov pred nami, v podstate cela ceska ekonomika. Takze porovnavame troche neporovnatelne. Na Bratislave mi vadi developerstvo, spina, psickari a fajciari, ktori si vyrobenu spinu ci je to psie alebo ine, nechaju len tak. A kedze 99% ludi na taketo akoze malickosti z vysoka ..., vsetko aj tak zostane. Cerstvo namalovana stena sa znova zasprayjuje, alebo omoci psom ci ozranom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

Česko 79% priemeru HDP EU, Slovensko 75%. Absolútne porovnateľné.

A skorumpovanosť Prahy niekoľko levelov na BA. A to je čo povedať :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Porovnávať Bratislavu s Prahou...trápne...HDP, skorumpovanosť..? Praha je jedndo z najkrajších miest na celom svete. Bratislava bývala milé malé veľkomesto, ale už dlho je len hračka v rukách developerov...Je to moje rodné mesto, ale nepáči sa mi, je čoraz úbohejšie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Zhruba

tak..je v rukach tej istej smecky ako zvysok Slovenska..ale ten je v prevaznej miere ako nieco nerentabilne odlozeny ladom..Bratislava na vyzranie hladnej svorke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo je trápne na faktoch?

79 a 75 je úplne porovnateľné. Neporovnateľné je napríklad Rakúsko s ca 130.
U miest som porovnal len korupciu a tá je vyššia v Prahe. Napríklad mestská karta. V BA bez problémov, v Prahe obrovský škandál.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Jojo,

o neuspechoch socialistickeho mesta sa nehovori, ohovaranie je trestne. Spina, sedost, hlavna stanica na urovni Nitry, lesy holorubane pre prospech par politikov a odronov..ale inak uspesne budujeme. Patriotizmus je krasna vec, hlavne ked z toho nieco kapne ;-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Socialistické mesto

s pravicovou väčšinou? Šedosť vidíš v tých farebných zateplených domoch?
Ale áno, Bratislava má veľké problémy, ale to aj Praha a o tom je reč.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Socializmus

je o rieseni problemov, kydoch okolo skvelosti a uspechoch, nie o tom, aka smecka je pri koryte. V Prahe je jeden velky rozdiel....politici su nuteni pod tlakom verejnej mienky riesit prip.odstupit. Tu sa ludom rehocu do ksichtov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jumo: .Prepáč, moja prvá reakcia bola prehnaná. HDP a skorumpovanosť je iste taká, akú si uviedol. Myslím, že Praha a Bratislava sú neporovnateľné mestá ako celky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

demagogia najhrubsieho zrna...

megalomansky tunel od Trnavskeho myta do Petrzalky reinkarnovat???
aspon ma utvrdzuje v tom, koho nevolit...
Ftacnik pouzil peniaze z tej hluposti na vozidla, ale aj TRATE ELEKTRICIEK, a most cez Dunaj... teda nie len prevadzkove-udrzbove naklady, ale aj investicne... takze demagogia, a opatovne oprasovanie nejakych bludnych megalomanskych somarin ako tunel za niekolko miliard eur... jasne... o 15 rokov...
odhliadnuc od nakladnosti stavby v Bratislavskom strtkovom podlozi je tu viacero dalsich problemov s touto stavbou...
vsetky mesta, konkretne aj susedna Vieden sa snazia zeleznicne stanice integrovat v meste do jednej... vieden uz roky buduje megalomansku hauptbahnhof... tato stanica Filialka je krok presne opacne... vlaky nou prechadzajuce sa nedostanu na hlavnu stanicu... cestujuci sa urcite podakuju...
myslim ze mestu velkosti Bratislavy presne staci to co buduje Ftacnik - elektricka! elektricka s rozumnym prestupom z vlakov je vcelku prijatelna... nemusi si myslim chodit vlaky tunelom za miliardy eur do Petrzalky... i ked ano, nebolo by to zle... ale to radsej elektrickou trat z Trnavskeho myta na Safarikovo namestie... a rozumne prestupne terminaly na elektricky z vlakovych stanic...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nech je Nesrovnal akykolvek tie herne a kasina vystihol velmi pekne-vsak keby samotne politicke spicky nemali ztohto biznisu prachy,tak by nam zarucene nerastli ako huby po dazdi.
Pozrite sa na Petrzalku- tam je viac herni ako potravin { a tlste prasa si len masti vrecka{ a podobne to je i v inych castiach Ba.
FTACNIK ukazal svoju slabost- resp.komunisticku minulost i myslenie,ako nezavisly,ale s gulami priviayany na FICA
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

2/3

S tými herňami je to veľký problém. Cca 10 rokov dozadu sa poukazovalo na to, že slúžia najmä na prepieranie peňazí a aj malé herne niekde v zapadákove mali mnohomiliónové príjmy (ok, vtedy sa to ešte počítalo v korunách). Predstav si, že si člen podsvetia. Pošleš niekoho hrubokrkého, aby povyberal výpalné, ale tie peniaze si nemôžeš len tak vložiť na účet a tváriť sa, že je všetko ok. Takže toho hrubokrkého potom pošleš do svojej herne, aby ich tam všetky vsadil dajme tomu na ruletu, on prehrá a peniaze sú už zrazu tvoj legálny príjem. Potom ti stačí pomastiť niekoho na daňovom úrade, aby si si mohol prostredníctvom fiktívnych faktúr zvyšovať náklady, znižovať daňový základ a nik by ťa neprišiel skontrolovať.

Toto je veľmi zjednodušený popis problému, ktorého riešenie je trochu zložitejšie, ako sa nám tu pán kandidát snaží povedať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1/3

Toľko demagógie na tak malom kúsku sa len tak ľahko nevidí. Za všetko spomeniem snáď iba, že návrhy do NRSR dáva vláda alebo poslanci (resp. finančné skupiny prostredníctvom nich). Ako chce dať návrh do NRSR tento tu? To mi pripadá, ako keď kandidáti na prezidenta plánujú po zvolení bojovať s nezamestnanosťou, znižovať kriminalitu a pod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Demagóg, tunelár...

Demagogicky obhajovať železničný (!) tunel pod rovinatou časťou Bratislavy (od Mladej Gardy až do Petržalky...) môže iba veľmi podkutý gauner, ktorý dokáže ľuďom zamlčať aj fakt, že Operačný program Doprava sa už skončil (2010-2014) a preto vyhlásenia v nejakej zápisnici, že sa doň má opäť zapojiť tunel, sú rovnako platné ako uznesenie súdruha Nesrovnala z tohto roku, že Husák postaví do r. 1980 v Blave metro.

Mimochodom, komu okrem demagógov a vopred vybratej firme chýba tunel pod rovinou, ktorý nemôže slúžiť na nič okrem železničnej (a to zdôrazňujem: nijaké metro, normálna železnica so všetkými "vymoženosťami" ŽSR!) dopravy z Rače do Petržalky? Fakt, komu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

25 rokov sústavného vykrádania mesta

sa predsa niekde musí prejaviť. Výsledky je vidieť na každom kroku. K vykrádaniu mesta tiež významnou mierou prispela SDKÚ + KDH veď mali v meste dlhodobo väčšinu poslancov.
Pozrime sa na Vaše hlasovanie ako poslanec mesta !!! pri odpredaji mestského majetku a to stačí = to je realita.
To čo navrhujete je v poriadku, ale keď príde k hlasovaniu tak ste tam kde poslanci Zlodejďur§kého ... Prečo ste hlasoval za predaje a výmeny mestských pozemkov ??? výhodných pre GORILY, oligarchov a defelooooperoff ?? Aj ex- Značka SDKÚ len potvrdzuje "orientáciu" kandidáta ... Tiež ste nič nepočul o Gorilách ...
Ako ste hlasoval za parkovacie karty a ďalšie zdieranie občanov mesta čo vlastnia autá s poplatkami podobnými pri nemocniciach v Ružinove a v Petržalke !!! Výnosný biznisss pre vhodných "správcov" parkovania !!! a občan plať do nekonečna !!! Bez odbornej oponentnej analýzy ako riešiť situáciu len tak od BOKA !!! S takými vševedko-odbornosťami viesť mesto veď to je rovnaký typ ako boli na Maggi-strať -te doteraz !!! Spadá do typu riaditeľov TV, ktorý už majú v BA tradične po výkope z TV rezervované miesto v Dopravnom podniku a to sa najmenej 10 rokov neviezli v MHD ! ale "objednávať" správne autobusy to vedia !!!
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME