Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ftáčnikov neviditeľný projekt: Prečo stoja práce na mieste Starého mostu? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

He, nebol tu pred chvilou jeden prispevok? Kam zmizol? Pani Kratochvilova, takto si predstavujete diskusiu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

autor blogu nemoze mazat prispevky v diskusii a keby aj mohol ja by som to nerobila. autor porusil zrejme kodex diskutujuceho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pani Kratochvilova, nemohli ste ist

radsej na starostku Petrzalky? Alebo za mestsku poslankynu? Fakt je riesenie primatorska stolicka?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Škoda, že ...

... voľby nie sú každý mesiac. To by sa hýbali veci... Škoda, že sa politici a kandidáti na posty vo verejnej správe prebúdzajú pár mesiacov pred voľbami a zhasínajú 5 minút po nich... Slovenská politika dlhodobo trpí tým, že ignoruje vôľu ľudí, voličov. Riešia sa tu problémy, ktoré nie sú pre pracujúceho občana prioritou, ale aparát pracuje na veciach, ktoré bez zásadnej pridanej hodnoty presúvajú naše peniaze cez tendre do súkromných rúk. Trinásty dôchodok pre dôchodcov (je mi ľúto ich situácie), ale každý dôchodca má príjem a skoro žiaden nemá hypotéku. Čo pri mladých rodinách platí presne opačne a sú dokázateľne ohrozenejšie, ako dôchodcovia, ktorých si zrejme Fico kupuje.
.
V komunálnej politike sa treba sústrediť na kvalitu spolunažívania, priniesť zákony zásadne obmedzujúce hluk, smrad, neporiadok a aroganciu ľudí z okolia každého zodpovedného a morálne sa správajúceho človeka. Treba zjednodušiť procesy, ktoré podstupuje občan pri styku s úradmi. Kraľuje na nich totiž neefektivita, lenivosť, hlúposť, korupcia a diletantizmus... smrteľná kombinácia a najlepšia motivácia, prečo sa úradom vyhnúť, pokiaľ to ide. Každý zákon od stavebného, cez zákon o odpadoch, dopravné zákony a iné súvisiace so spolunažívaním sú nejednoznačné, neúčinné, nevymožiteľné v normálnom čase ... a tým podporujúce korupciu... a bordel. Zo stavieb je holubník, stavia si tu kto chce, kde chce, ako chce ... nemôžeš otvoriť okno, kvôli hluku, prachu a smradu. O pol noci si chlapci preháňajú beztrestne štvorkolky bez tlmičov na výfuku, každú noc to budí deti. Idioti parkujú rovno pred vchodom a nevyjdeš s kočíkom. Žiaden zákon ani policajt ti nepomôže, lebo ak tam nie je značenie, žiaden to zákon neupravuje. No bordel, popri ktorom takýto blog len nahnevá... Každý politik sa sústredí iba na veci, ktoré vidno hneď a dajú sa zaplatiť z cudzích peňazí alebo rozmazáva cudzie kauzy (čo je síce potrebné, ale nemá mať prioritu). To vie robiť, prosím pekne, každý blbec a strážiť kauzy prepytujem, „novinár“. Kto však naplánuje, prinesie, nasadí a udrží potrebné systémové zmeny tak, aby sme mohli každý deň v pokoji žiť, napredovať, nebáť sa o zdravie alebo stratu nervov? Na električku do Petržalky nech vám „kadí biely tesák“. Kto má rozum, vozí deti, má vzdelanie a kus šťastia bude chodiť naďalej klimatizovaným autom, v ktorom s istotou nebude nikým okradnutý, nebudem nalepený na nikom spotenom, smradľavom alebo hlučnom alebo zafajčenom ... a budem v cieli cesty aj cez zápchu skôr, ako MHD.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tatiana Kratochvílová

ani ja sa nemôžem dívať na nezodpovedný prístup k stavebným zámerom, ktoré ovplyvnia život najmenej 2 - 3 generácií, nielen dopravnej infraštruktúry
tiež by som sa potešil, ak by sa viedla rozsiahla odborná diskusia o tom ako najlepšie urobiť pre ľudí to či ono, samozrejme aj MHD,
zaujalo ma "najvhodnejšie dopravné prepojenie Petržalky a Starého Mesta", viete uviesť niečo viac o svojich názoroch, odporúčaniach, predstavách, ktoré by ste chceli realizovať?
myslíte si, že ak primátor odpovie na Vaše otázky, bude ešte možné dostať (čo naj)lepší projekt (iného) Starého mosta ako je ten schválený?
myslíte si ešte by ste vedeli ovplyvniť spôsob, akým zhotoviteľ postaví nový most na mieste Starého mosta, ak píšete, že spôsob má vyhovovať všetkým účastníkom dopravy?
z Vášho programu v oblasti dopravy ma zaujali niektoré časti, predovšetkým o MHD, píšete:
1. Spustím plán dlhodobej obnovy vozidiel MHD.
nebolo by lepšie plán pripraviť a predložiť na schválenie MsZ?
2. Zabezpečím systém čistenia vozidiel a ich údržby.
nebolo by lepšie to zveriť DP a aj podľa toho hodnotiť jeho vedenie?
3. Zabezpečím vybudovanie nosného systému do Petržalky, ktorý bude na rozdiel od súčasného projektu funkčne napojený na ostatné systémy dopravy v meste a bude pre obyvateľov mesta reálne prínosný.
máme tomu rozumieť, že súčasný projekt 1, etapy NS MHD stopnete a dáte vypracovať nový / upravený?
4. Zásadne prehodnotím projekt výstavby.
ktorej, resp. čoho presne?
5. Zasadím sa o vybudovanie a obnovu tratí, ktoré budú spĺňať moderné dopravné a hlukové štandardy. Spolu s obnovou tratí prebehne aj obnova nástupíšť a prestupnej dopravy podľa súčasných európskych trendov.
môžeme sa tešiť, že už modernizácia Karloveskej radiály bude pripravovaná v tomto duchu, a aj na nové riešenie integrovaného prestupového uzla Karloveská - Molecova?
6. Zásadne prehodnotím súčasný projekt rekonštrukcie železničnej stanice.
vážne sa mienite venovať tomu, čo nie je majetkom mesta? nebolo by lepšie prehodnotiť zámer na prestavbu predstaničného priestoru, hlavne vo vzťahu ku konečným zastávkam MHD?
7. Zabezpečím zavedenie fungujúceho systému inteligentného riadenia dopravy, ktorý umožní aktívnym uprednostňovaním verejnej dopravy jej zrýchlenie a zníženie nákladov na jej prevádzku.
na to tu čakáme dosť dlho, ak by sa Vám to podarilo, ľudia by si Vás pamätali
8. Zabezpečím, aby cestovanie v celej oblasti IDS bolo možné s jedným jednorazovým alebo predplateným lístkom.
pekne sa to číta, ale ekonomicky to bude pre mnohých cestujúcich vo vnútri Ba menej výhodné ako teraz
9. Zabezpečím prijatie komplexnej a férovej celomestskej parkovacej politiky.
Vytvorím rezidenčné zóny na parkovanie, ktoré pre obyvateľov daných lokalít zabezpečia dostatok parkovacích miest za primeraný poplatok.
Prostriedky z parkovacích poplatkov investujem do verejnej dopravy tak, aby sme zabezpečili jej atraktívnosť a postupné odbremenenie nadbytočnej dopravnej záťaže.
ani sa tomu veriť nechce, že je možné tak ľahko robiť účet bez hostinského

pokojne sa môžete hnevať na moje kritické slová, ale dávať sľuby za oblasti, kde rozhoduje zastupiteľstvo, nepovažujem za veľmi zodpovedné,
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

cely projekt "elektrickoveho mosta" je tragikomedia. mesto ziska elektricku odnikial nikam a sucasne definitivne pride o most, ktory by mohol sluzit ako nahradne riesenie pre automobilovu dopravu, ked niektory z dalsich mostov bude potrebovat generalku, a to teda bude potrebovat okrem apolla zrejme coskoro kazdy. napriklad stav vozovky na moste snp je zufaly uz roky. to si snad niekto z rozhodovacov mysli, ze tam budeme medzi jamami klcukovat vecne? napady exluzivneho elektricko-chodeckeho mosta su krasne pre naivne duse, ktore letia na modnej ekovlne, ale pre mna, ktory sa spravam ekologicky uz desatrocia, je cire zufalstvo pozerat, ako sa kazdy den prepravuju cez bratislavske mosty tie masy ludi a staci jedna havarka a vsetko stoji. a ked bude chciet pani kratochvilova nieco zmenit, tak v prvom rade musi najst kvalitne urbanisticke riesenia, nie dopravne, lebo ked sa dva razy denne cela bratislava nutene preondi z jednej strany na druhu a spat, lebo na tej jednej su noclaziska a na druhej pracoviska, tak to lepsie nebude. toto je beh na velice dlhu trat, ale zatial to zrejme nikto nepochopil, najma nie na magistrate.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME