Streda, 23. august, 2017 | Meniny má Filip

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

S-Bahn v Bratislave, prečo nie? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

v tomto

v tomto sa dalo pohnut uz davno, neviem preco doteraz nieje napriklad zastava pri Kike (pre Ruzinov, Trnavku,okolie Avionu a letisko) - tam by to obsluzil sucasny Regiojet a pripadne by sa obnovila trasa do Samorina a na druhej strane do Stupavy, podobnych zastavok by mohlo byt po meste viac napriklad pri Glavici v Devinskej kam by sa nastupovalo mostom z 2.poschodia v Glavici, chcelo by to primestske vlaky kde dlho netrva process zastavenia/otvorenia dveri/zatvorenia dveri/nastartovania - obavam sa ze s viacerymi sucasnymi vlakmi kde je aj vypravca by to daco trvalo, zial na taketo myslenie a modernost nieje na Slovensku vola a kym sa na tom niekto nenabali tak sa to ani neodsuhlasi
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Viedenska električka

Dobry navrh. V plane zeleznicnych tras vsak chyba znovuobnovenie zeleznicnej trate Wolfsthal - Petrzalka, cca 10 kilometrov, ktora by spristupnila dopravu medzu Bratislavou, Petrzalkou na jednej strane a Wolfsthalom, Hainburgom, Schwechatom a Viendou na druhej strane. Vyuzivali by ju nielen ti, co dochadzaju do a z Bratislavy smerom od Viedne a Hainburgu, ale aj turisti a cestujuci na letisko Schwechat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nič vo zlom pán Nesrovnal,

ale Váš program je o ničom, takto voľby nevyhráte.

Futbalový štadión?
Po škandále okolo Zimného štadióna, kde sa motal aj politický protežant Široký a kde bolo mesto poriadne poškodené si trúfate vyhrať voľby prísľubom futbalového štadióna?
To mám voliť človeka, ktorý si chce podať ruku s politickým protežantom Kmotríkom a spolu budovať štadión? To by človek musel byť hodne zaslepený futbalový fanúšik a hlásať zásadu, že peniaze nesmrdia, aby Vám dokázal tolerovať vzťah s Gorilou Kmotríkom a voliť Vás.

MHD vykonávaná pomocou vlakov?
To z objektívnych príčin nikdy nebude, pre dobre fungujúcu MHD, ktorú vykonáva DPB vlak môže byť iba doplnkom v pár špecifických prípadoch. Alebo sa do dopravy nevyznáte, alebo nehovoríte pravdu, alebo si musíte vymeniť poradcov, ak nám sľubujete S-Bahn, ktorá bude podobná tej vo Viedni. Tam vlaky jazdia tak husto, ako napr. metro. Lenže to je jednoúčelová trať, kde nefunguje rýchliková doprava, ani nákladná a sú tam odklonené vlaky z rôznych smerov, napr. až zo Znojma, či Břeclavy. Nuž a cca 7-8 vlakových liniek v súhrne vydá dobrý interval a v husto obývanej Viedni sa uživia aj tie husto jazdiace kapacitné vlaky. Na trati so zmiešanou premávkou, aká sú u nás, nie je reálne možná tak hustá doprava MHD vlakov. A pri našich zemepisných danostiach by sme tie vlaky ani nedokázali naplniť.

Mesto hlavne potrebuje radikálne obmedziť IAD v prospech MHD. Musíte použiť bič aj cukor.
Bič na IAD je o parkovacej politike, dôslednom postihu nekorektného parkovania, zdanení druhého, tretieho auta v rodine, masívnej preferencii MHD a pod., plus nevytváraní nových parkovacích miest, skôr aj rušení terajších.
Na diskusii ani jeden z kandidátov nevedel povedať, že ako budú obslúžené pomocou pešej dopravy, bicyklov a MHD teraz budované Bory, či nová nákupná a možno priemyselná zóna na Trnávke medzi diaľnicou a letiskom. Vy ako právnik máte podrezaný jazyk, tak ste aspoň neisto zašepkal, že vlakom. Viete ako ďaleko má ten vlak zastaviť, ak sa aj ten projekt zahustenia realizuje? A ako sa tam z toho vlaku dostanem pešo, ak tam ani len poriadne chodníky nebudú? A to mám akceptovať hodinový interval vlakov? Taký interval nie je MHD! Teda mesto nateraz nepotláča IAD bičom, ale naopak vytvára nové pracoviská a miesta na nákupy a zábavu prístupné iba autami.

Cukor pre majiteľov IAD, aby prešli do MHD:
Kvalitná, preferovaná, presná a spoľahlivá MHD s pohodlnými vozidlami. Trolejbusy ste videli v pondelok. Sám ste sa mohli presvedčiť, že matka sa tam s kočíkom nezmestí. To má naozaj stáť, ako mne to tvrdil kompetentný v sobotu? Asi ťažko, keď má možnosť cestovať v sede s autom.
Tie nové vozidlá majú sedadlá tak husto ako turistické autobusy, na MHD sú dobré iba vtedy, ak mesto dokáže garantovať tak husté intervaly, aby sa v trolejbusoch nikdy nestálo. Ak mi to sľúbite, tak poviem, že ste zhúlený. V MHD ešte roky bude pretrvávať preprava stojacich cestujúcich v preplnených vozidlách. Teda ak chcete, aby sa MHD napriek tomu akceptovala, tak aspoň tú tlačenicu musíte zmierniť väčším priestorom pre stojacich cestujúcich. Kto sa totiž už raz naučil cestovať autom, možno občas akceptuje plnšie vozidlo, ale nebude akceptovať také cestovanie, kde sa ne neho lepia cudzie telá.

Iné body Vášho programu som nateraz nevidel, na porazenie Ftáčnika Vaša terajšia ponuka je úboho slabá. Pritom stačí tak málo. Upratať a udržovať mesto, nedovoliť jeho rozkrádanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

projekt TEN-T

dúfam, že sa raz tento projekt bude v Bratislave realizovaný
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mentalita ludi pracujucich v bratislave je taka, ze cestovat MHD bude iba chudak. Ostatni budu radsej hodiny trcat v zapche a potom jest akciove veci z tesca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Raz to bude a verím, ze čoskoro.

bez toho bude v meste za pár rokov dopravný kolaps. Ak sa chceme tomu vyhnúť, treba už teraz začať preto pracovať. Preto treba voliť Nezrovnala.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME