Streda, 23. august, 2017 | Meniny má Filip

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pohľad z druhej strany (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pekne si to napísal, kolega :) držím palec!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja som k nášmu školstvu mal vyslovene zlý vzťah, napriek tomu, že som chodil na jedno z najlepších gymnázií v kraji (úspech gymnázia skôr spočíval v tom, že pobrali najtalentovanejších študentov, akí boli k dispozícii). To, že som si cez vyučovanie robil svoje veci, bolo skôr pravidlo, ako výnimka, ale vôbec to neľutujem - robil som veci ktoré ma bavili a tak, ako som chcel, nakoniec sa ukázalo, že matematike a fyzike na stredoškolské pomery naozaj dobre rozumiem, čo by sa zrejme inak nestalo, pretože na strednej sa učí hlavne "ako?" a nie "prečo?". Na univerzite som zistil, že mnoho šikovných ľudí má problémy s matematickou argumentáciou - t.j. odvodzovaním a dokazovaním, s čím som ja žiadne problémy nemal. Takže neobviňoval by som len rodičov, ale aj školstvo, ktoré má značný problém rešpektovať individuálne potreby žiakov.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME