Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nepríjemné zážitky v hoteli Nezábudka – rozhodnutie SOI (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

úmysel

Nazdar tomas,
robim na inej inspekcii (zivotne prostredie), nie na SOI, ale v tomto pripade sa jedna o pravnicku osobu a tak umysel nemozu posudzovat, u pravnickych osob sa takato vec vobec neskuma, pretoze pri inych spravnych deliktoch (pokuta pravnickej osobe) sa jedna o objektivnu zodpovednost, pri ktorej sa umysel nesmie riesit. Vyska pokuty sa neurcuje ani podla poctu podnetov, aspon teda u nas nie. Dobre ze si o tom napisal, pretoze ak sa to niekomu u nich stane zas a SOI bude mat dalsi podnet, uz im vie ako opakovane porusenie dat vyssiu pokutu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

UŽ NIKDY DO NEZABUDKY, ludia bojkotujte túto podvodnicku firmu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

týmto blogom

si dosiahol viac, nez bola tá pokuta od SOI. Aj ako poucenie pre iných. Takze úcel je splnený. A vdaka za podnet. Ludia by si mali dávat pozor.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ja som si nie istá že je to poučenie...
Otázka znie koľko ľudí sa naozaj poučí. pretože:
http://zlavy.sme.sk/vyhladavan...
Prosím pekne, dokopy kúpených 167!!!! kupónov.
A samozrejme aj portál boomer.sk naďalej ponúka predmetný hotel. Tomuto zľavovému portálu je to evidentne tiež jedno. Realita je zasa iná
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

je dobré,

že ste sa takto sťažoval. Sám vlastním hotel na Liptove a možno by niekto očakával, že budem z kolegiality obhajovať konanie hotela. NIE ! Aj napriek tomu, že podnikať dnes v hoteliérstve pri nízkych cenách, ktoré si môžeme za ubytovanie pýtať, je tanec na hrane nože, súhlasím, že férový postup hoteliérov len zvýši návštevnosť hostí a potom sa možno aj dožijeme očakávaného profitu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na nezabudku som tiez nas*aty

posielali mi pravidelne spam a napriek upozorneniem s tym nechceli prestat. staznost na soi a este na par dalsich miest - nic sa nestalo, odkazovali jeden na druheho (je to par rokov, detaily si nepamatam). vyriesil som to nastavenim automatickeho mazania kazdeho mejlu obsahujuceho text "hotel nezabudka", za dalsie otravovanie sa so soi mi to nestalo (oni boli tou "poslednou instanciou" v retazci vyhovoriek a v podstate to odmietli riesit)...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a nepatri email

medzi osobne udaje? Ja by som mozno skusil tuto moznost......
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

patri, a na ziadost ta musia zmazat. Tento zakon vsak nadobudol platnost az v roku 2013 a _pH pise, ze to riesil pred niekolkymi rokmi, cize asi davnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepatri. Mail nie je jednoznacny identifikator cloveka. Na zaklade nazvu mailu nikto nemoze na 100% povedat, ze osoba, ktorej meno mail obsahuje, je totozna s osobou s rovnakym menom, ktora byva na tej a tej ulici, ma take rodne cislo, atd...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na Nezábudku nezabudnete! ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hotel Nezábudka

Ako už napísal majiteľ hotela na Liptove, ak by niekto čakal kolegialitu, tak určite nie. Som členom predstavenstva Zväzu hotelov a reštaurácií (www.zhrsr.sk) a aj keď Nezábudka nie je naším členom, stáva sa občas, že na nich dostávame podobné sťažnosti. Takéto zariadenia (osobnú skúsenosť mám so spam-om) nám robia len zlé meno a kazia neférovou hrou konkurenciu. Takéto blog-y vítame.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ak niekto

nie spokojný so službami alebo tovarom, čo kúpil, sa má sťažovať najskôr u vedení, ako to nepomôže celú vec dať SOI alebo inej kompetentnej organizácie.
Autor konal správne. Stále málo ľudí sa sa sťažuje. Dobrý obchodník drží heslo: "ak ste s nami spokojný, povedzte to ďalej, ak nie ste spokojný povedzte to nám".
90% sťažností sa dá riešiť hneď, len treba chcieť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie je to prvýkrát, čo sa ľudia a aj domáci hotelieri v Tatrách sťažujú a krútia hlavou nad metódami ubytovacích zariadení "vlastnených bratislavskými firmičkami", a nad spôsobmi ktorými sa snažia zodrať svojich zákazníkov aj keď úroveň ich služieb je miernešie povedané "šialene mizerná". Bohužiaľ väčšina ľudí sa nejde sťažovať na tie správne miesta, ktoré im majú možnosť klepnúť po prstoch. Mrzí ma to práve preto lebo sa pamätám na kedysi úplne iný prístup k návštevníkom, ktorí mali miestni pracovníci , kým tieto zariadenia neskúpili "bratislavkí manažeri" . Nesmieme sa preto diviť, že návštevnosť Tatier klesá - keď za podobné ceny (často aj nižšie) môžu přežiť pekné víkendy u našich južných susedov v Alpách ... :-(((
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

keyhole

Pozrite si výpis z obchodného registra:

http://www.orsr.sk/vypis.asp?I...

Tam nejako nevidím bratislavských majiteľov :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Majitelia nemaju s Bratislavou nic spolocne a ani by ste ich tam nenasli. Adresu Ruzova dolina 6 si len "kupili" a sidli tam dalsich 336 firiem, mimo ineho aj rozni "smejdi" a podobne firmicky. Kopli ste si do Bratislavy, ale v tomto pripade robi hanbu Bratislave+Tatram niekto od Piestan.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Povedzme to rovno, ako vo väčšine prípadov, Slováci Slovensku!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na zapade nie je problem sa stazovat na mieste hned, na Slovensku je. A este nakoniec zakaznik z toho vyjde ako blbec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

staci pozriet na tu srocku

nech mi nikto nehovori ze tento clovek (spolumajitel) nie je zapojeny do nejakeho karuselu a la DPH:
http://foaf.sk/ludia/612746
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re:

gratulujem, velmi dobre - aj vdaka takymto blogom si clovek nepripada na slovensku ako osamoteny picungin
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME