Sobota, 19. august, 2017 | Meniny má Lýdia

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cargo bikes: Revolúcia v zásobovaní Starého Mesta (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Osobne si myslim, ze vzhladom na to, ze Stare mesto tvoria doslova 4 ulice, na zasobovanie uplne staci obycajny vozik, ktory ma tu vyhodu, ze sa s nim da vojst aj priamo do predajne. Len kebyze zasobovaci chceli pohnut zadkom a nelenilo by sa im trochu sa prejst - to je hlavny problem...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pravda

ale nasi zasobovaci si uz na klasiku rudlu alebo vozik odvykli... ako alternativu k nim su cargo bicykle super.
treba nekompromisne zakazat zasobovanie autami... alebo na zaciatok by stacilo, ak by sa posunul cas zasobovania na 5-7h
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: alternativa

Prosim uviest CENU Cargo bike.
nech VIEME O COM sa tu bavime.
Pretoze ak sa divam na ceny ""jazdeniek" tak to ta dodavka schopna odviest europaletu nebude omnoho drahsia..

Ja viem kusova rucna vyroba...

takze podme sa bavit o CISLACH a o EKONOMIKE.
KOLKO bude cena dorucenia rannej zavazky obchodu od zásobovacieho miesta do skladu....
Pretoze inak to nie je daleko od stredovekého mesta s pravom nuteneho skladu kde obchodnik MUSEL svoj tovar predavat/prepravovat tak ako mu PANSTVO prikazalo...

Samozrejme, je tu este druha moznsot, ze cela "zelena infrastruktura" bude kompletne DOTOVANA... :-(


P.S. som cyklista, ranne zavazanie v pesich zónach neznasam, dobre si pamatam umrtia sposobene vodicom bielej dodavky (synonymum pre najagresivnejsieho ucastnika cestnej premávky) v pesej zone v Bratislave (napr: http://www.bratislavskenoviny.... ) ale ak sa hovori A, ma sa povedat aj B.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne

Az prilis z toho trci chut majitela kuriernej sluzby ziskat zakazky za drahe peniaze s garanciou od statu a mesta...

Keby boli chlapci od "svihaj suhaj" vyrazne lacnejsi, tak by svoje obchody navazal autom iba id**t. lenze chlapci su vyrazne drahsi a pomalsi a tak niekto potrebuje presadit zakon a regulaciu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

no, podla cennika stoji doprava jednej europalety do 100kg 6 eur. ma to len tu neprijemnu stranku, ze miesto nakladky zrejme musi byt tiez v starom meste, takze vpodstate to len kilometer odvezie, akurat si niesom isty, ci to ta dodavka dovezie lacnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: km/6 Eu

ja som sa bavil o cene bicykla. (Tieto Cargo bikes su nechutne DRAHE).
OK, berme to tak, ze za KAZDU "zavazku" predajne bude treba DOPLATIT 6 Eu.
OK, berme to ako CENU ya EXKLUZIVNU POLOHU.
Ak bude dodavatel dosledny, potom nebude musiet platit za opravnenie na vjazd za vozidlo, takze CAST nakladov sa znizi.

Pricom platy "suhajov" a drahe bike su iba ZLOMKOM nakladov. drahy (ak by bol komercny) by bol NAJOM za PRIESTOR na prekladku...
Samozrejme, mesto sa moze rozhodnut ze tuto aktivitu PODPORI....

P.S. ad dalsi prispevok od yuri2 ad hominem.
postavenie je jedna vec a CASH je jednoducho CASH. KAZDE Euro sa RATA.
a ano, Faik vo mne podvedome vyvola "fejk" :-( prosto akciovka Smer-SD skutocne zhovedila povest "lavice" :-( takze ludia vnimaju KAZDEHO, kto sa dnes hlasi k lavici ako wannabe prospektora ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

takto, ja nepovazujem za realne aby sa cela pesia zona zasobovaala bicyklami, dokonca to ani nepovazujem za potrebne. rano na pesej clovek stretne aspon 30 dodavok naraz, tolko bikerov a cargobicyklov suhaji nebudu mat. problem dodavok je hlavne, ze tam jazdia rychlo, to by vsak mala riesit policia. slusna buzeracia s radarmi by vyriesila rychlu jazdu.

co sa tyka ceny co stoji cargo bike, viem si predstavit, a to je dalsi problem. tie ceny inak posobia ze su 6 eur celkovo, a to si nedokazem predstavit ako si to na seba zarobi (z coho ti suhaji ziju ? z dobreho pocitu, ze bicykluju ?)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hm, a ja som si myslel, ze lavica sa o svoje hlasne truby dokaze lepsie postarat.

dost neprijemny downgrade, z poradcu primatora na PR manazera firmy pre vyhorenych hipsterov...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hmmm

ako myslienka to nie je zle - len je otazka,ze kde by zriadili ten prekladaci sklad - treba si uvedomit,ze to musi byt dost velka budova s dost velkym pozemkom,kedze by sa tam netocila len jedna dodavka,resp. nakladak - a v starom meste neviem o takej ploche so skladom ...a dalej kto by platil tych cyklistov - dodavatel?..prijemca - obchodnik?..komu by patril ten prekladaci sklad - dalsie navysenie sumy za skladovanie pre niekoho tretieho?.. a samozrejme,kolko eur by stala tato bike sluzba na mesiac - lebo firmy maju svoje dodavky, ktorymi tovar rozvazaju..a pevne chcem verit,ze nevyhlasia tender,ktory potom vyhraje nejaka schrankova firma,co vznikne pol dna pred tendrom - kedze takychto nahodiciek tu mame plno
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME